Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Neden Sağ - Neden sol...???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Benim 98 aprilia rs 125 vardı, oda solda n egzozlu sağdan zincirliydi..
    Tasarım işte
    GKN MOTORS


    Motosiklet Online
    Motomax
  2. #22
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Tasarımda şanzuman ve ön dişli yerleşimi sonucu zincir varya ona bakalım biz ya olmasaydı taş devri işi motor ayaklarla yaba daba duuuu
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  3. #23
    zekai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul / Ümraniye
    Motosikleti
    Kuba KB150-25
    sağolun arkadaşlar tam tahmin ettiğim gibi matrak cevaplar....
    zekaiyuce

  4. #24
    agecu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2009
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    150 cc Chopper
    Tamamen ayrımcılık yapmak. zenciler sağa beyazlar sola otursun misali..
    Sağcılar solcular
    Uzunlarım Yanmıyor, Yol ver Geçeyim...

  5. #25
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ama sağlam olsun güç kaybı olmasın diye BMW şaftlı yapmıştır.... Sene bilmem kaç...
    Saftin guc kaybi zincirden daha fazla degil midir?
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  6. #26

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Ben ortadan zincirli istiyorum.Varmı öyle modelhehe.

  7. #27
    mertka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda CBR 125R'dı
    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bağzı ülkelerde arabaların direksiyonu sağdadır oranın trafiği bizim trafiğimize göre terstir
    Bağzı insanlar sağ eliyle yazar bağzı insanlar sol eliyle
    Ama değişen bişey yoktur herşey aynıdır
    her marka kendi yapısına ve kendi ülke şartlarına göre üretim yapar
    .

  8. #28
    DOGAN MOTOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Motosikleti
    honda cbr 600rr cbr 1000rr
    mesela eski motorların coğu ayak marşıyla çalışmakta ve o marşta sol tarafta tepmesile alakalı olarak solda yani bide debriyaj sistemi ayaktan çalıştığı için mecburen solda ön dişliside sağ tarafta oluyor yeni motorlarda yani 4 zamanlılarda sistem tamamen farklı olduğundan sol tarafta zincir.

  9. #29

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fantezi olsun diye
    dediğin gibi olabilir xD

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    Alıntı DOGAN MOTOR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesela eski motorların coğu ayak marşıyla çalışmakta ve o marşta sol tarafta tepmesile alakalı olarak solda yani bide debriyaj sistemi ayaktan çalıştığı için mecburen solda ön dişliside sağ tarafta oluyor yeni motorlarda yani 4 zamanlılarda sistem tamamen farklı olduğundan sol tarafta zincir.
    aynen katılıyorum abi...mesela jawa...ayak starteri solda...ön disli sağ tarafta...
    ama arka fren solda kalıyor...motor bloğunu saseye bağlayan arka tekerin önündeki uzun saplamaya da hem fren kolu hem de motor bağli oluyor...ön disli solda oldugu için baski balata solda kalıyor...
    falan filan iste...

  11. #31
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    birileri çıkıp neden saga veya sola koydugumuzu tartışsın diye diyorum ben

    dedim bile

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

    birileri çıkıp neden saga veya sola koydugumuzu tartışsın diye diyorum ben

    dedim bile

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    racer 200
    Alıntı racer2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum abi...mesela jawa...ayak starteri solda...ön disli sağ tarafta...
    ama arka fren solda kalıyor...motor bloğunu saseye bağlayan arka tekerin önündeki uzun saplamaya da hem fren kolu hem de motor bağli oluyor...ön disli sağda oldugu için baski balata solda kalıyor...
    falan filan iste...
    aynen böle iste

  13. #33
    Kıkırdak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Maltepe
    Motosikleti
    Honda CBF 150/ Honda Titan 125
    Yorumsuz..
    Bir tutkudur içimizdeki özlemi yollara vuran..

  14. #34
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000
    Alıntı racer2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen böle iste
    Atma lem....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  15. #35
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    .........
    kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...

  16. #36
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Ne sağ ne sol cevap hiçbiri

    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  17. #37
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    hacı bu nasıl çeviriyo peki ahanda yeni konu

  18. #38

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Bu arka lastiği ne döndürüyo bir türlü çözemedim

  19. #39
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Şöyle bir sistem yapmışlar. Motorun asıl dönen jantı dışında sabit bir jant daha var. 2 kat anlayacağınız. Rulman gibi düşünün. Kayış veyahutta zincir içerideki jantın etrafından dolaşıyor. Jant motora dış janttan bağlı. Fotoda gördüğünüz gibi fren diski de jantın önünde.

    Aktarma jant etrafından dolaştığı için kayıp çok büyük. Bu yüzden ancak chopper/cruiser tipi motorlara uygulanabiliyor.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  20. #40

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Kayışın çizgisini buldum


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler