Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

ikinci el motor alırken nelere bakılır?

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    mert k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2009
    ilk önce herkeze merhaba.sitenizin yeni üyesiyim.ilk motorumu alıcam ve motorlar hakkında henüz pek bir bilgim yok.ilk moturumu ikinci el almak istiyorum ama nelere bakacağımı bilmiyorum.yardımlarınızı bekliyorum..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Eylül 2009
    İlk önce hoşgeldin.. 2. el motosiklet alırken kmsine bak. Temizliğine bak. Biraz kullan.. Daha detaylı bilgi veren abilerimiz, ablalarımız çıkar.. Önemli olan bunlarıdır ;)

  3. #3

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Hoşgeldin,sanırım siteye alışamadın, arama motorunu kullan.

  4. #4
    mert k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2009
    arama motorundan aradım ama sorumun cevabını bulamadım.eğer sen biliyorsan bi link atarsan sevinirim

  5. #5

  6. #6
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı mert k adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arama motorundan aradım ama sorumun cevabını bulamadım.eğer sen biliyorsan bi link atarsan sevinirim
    oncelikle sahıbıne bak konusmalarına davranışlarına bu sana adamın samımıyetı hakkında cok bilgi verir sonra lastıklere bak km dogru mu diye motoru calıştır sesini dinle sonra motor bolumune yaklaş bilmıyorsan bile biliyor gibi davran subap sesi mı var hafif şıkırdıyor de adamın tepkisini olc sonra sinyal far stop gibi elektrik tesısatına bak ustune bın otur ama gercek bi alıcı gibi davran motoru test et kalkıstakı performansı anı gaz acmalardaki tepkisini ivmelenmesıne bak omenli olan motordur dıs aksam değişebilir bence dıs aksam 2. planda hepsine baktıktan sonra dıs aksama bak incele cizik kırık ezik yerler varsa tespit et eger almayı dusunuyorsan hasarlı yerlerı pazarlıta duş sonra benzin seviyesıne bak eger boyle ucu ucuna ise bitmeye yakın ise bence alma cunku adamın niyetı motoru satmaktır ama ben motorumu asla benzınsız bırakmam yanı satsam bile durur neden cunku binersin gezersin ben içinde yok 30lirelık yok 50 lirelık benzın var diye dusunmem ama motoru sadece basıt bi arac gibi goren insanlar o şekilde dusunur.plakayı kontral et ruhsattakı bilgileri incele dogru mu değil mi diye bunlar senın yapacakların istersen kuzenın olsun yada baban genede işi bilen birine yada ustaya gotur baktır motora o al yada alma derse ona gore davran
    inş yararlı olmusuzdur saygılar
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  7. #7
    mert k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2009
    teşekkürler

  8. #8

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı mert k adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler
    Rica ederim...

  9. #9
    emrecamcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2009
    Şehir
    Aydın\Merkez
    Motosikleti
    Honda PCX '13
    Farklı farklı markalar dene bunların yakıtları,performansları,sahlamlıkları,yedek parça fiyatları ve sana servis yakınlığını araştır.Zamanla sana uygun olanı bul ve o modelin 2. elini araştır.Ve gözünün tuttuğu motoru al.

  10. #10

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Innova 125
    değişen parçalara bakma çıkma kullandıysa alma motoru çalıştır sür gaz ver egzoza bak lastiklere bak jantlara bak işte bu tip bir sürü şey var sen ilk bi al sonra herşeyi öğrenirsin zaten

  11. #11
    mert k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2009
    teşkkürler yorumlar için


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler