Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motorumuzu Nasıl Kilitlemeliyiz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Arkadaşlar bu aralar dikkat ettiyseniz çok çalıntı motor haberleri gelmeye başladı. Allah hiç birimizin başına vermesin inşaallah...

    Soru şu : Motorumuzu DİREKLİ ve Özellikle de DİREKSİZ bir yerde nasıl kilitlemeliyiz? Kilitlerken nelere Dikkat etmeliyiz? Motor koruma demiri ile lastiği zincir ile kilitlemek ne kadar sağlıklı? Hırsızın işini en zora nasıl sokabiliriz vb.....?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 PM ----------

    Ben Genellikle evimizin ordaki sokağın bi köşesine bırakıyorum. Kalın bi zincir almıştım çelikten kırılması baya bi zor yani. O zincirle motor koruma demiri ile lastiği birbirine bağlıyorum. Ama yeterli olurmu olmazmı bilmiyorum....
    Geç gitmek hiç gitmemekten iyidir....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    atlantic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2008
    Şehir
    IsταηвuL
    Motosikleti
    Benelli BN251
    1. Zincir yerde kalmayacak. Yani bol olmayacak, ki hırsız iki çekiç darbesiyle kesemesin.

    2. Koruma demiri değilde, amortisörlere zincirlerseniz daha zor olur hırsızın işi.

    3. En kesin yöntem kapalı otopark. Bi yerle anlaşın derim ben.

    Allah hiç birimize göstermesin böyle bişeyi..
    Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!

  3. #3
    berkman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR 125 gri
    Geçen gün kuzenimin 34 DL 1029 plakalı Siyah CBF 250 sini Beşiktaşta çaldılar Bence motoru kesinlikle sağlam bir direğe zincir veya başka bir kilitle bağlamak gerek. Tekerin dönmesini engellemek hiç bir çözüm değil. Kamyona koyar götürür. Bazen çingeneler bile pet şişe koydukları büyük çuvala motoru koyup götürüyolar. Tabi ki gerekli ALET, KUVVET, ZAMAN olduktan sonra pes etmeyecek kilit yoktur. Arkadaşım dediğin gibi amaç hırsızın işini zora sokmak... benim verebileceğim bir ipucu, motoru zincirleyeceksek mümkünse şaseden bağlamak ve zincirin yerden en az 30-40 cm yüksekte asılı kalmasını sağlamak.böylece hırsız zinciri keserken kolayca yerden destek alamayacaktır. Yani KUVVET faktörünü bir ölçüde zora sokuyoruz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 PM ----------

    Ayrıca 50 YL ye çok hassas alarmlar var. Ama onlarda motora kedi çıkınca çalıyor, çöp kamyonu geçince çalıyor. Yani sürekli yanlış alarm

  4. #4
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Alıntı atlantic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Zincir yerde kalmayacak. Yani bol olmayacak, ki hırsız iki çekiç darbesiyle kesemesin.

    2. Koruma demiri değilde, amortisörlere zincirlerseniz daha zor olur hırsızın işi.

    3. En kesin yöntem kapalı otopark. Bi yerle anlaşın derim ben.

    Allah hiç birimize göstermesin böyle bişeyi..
    amin cümlemize göstermesin inş
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  5. #5

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    kapalı otoparklarda çok maliyetli oluyor ya.... her yer 24 saat açık olmuyor... Kimi zaman sabah geç geliyor. Kimi zaman erken kapatıyor.... Sıkıntı oluyor yani....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 PM ----------

    motorla yoldan kazandığımız vakti. 5 dakikalık işimizi halletmek için yanından ayrılacağımız zaman kilitlemekle tekrar kaybediyorz. Şahsen ben öyle Disk kilitleri biraz iyi gibi ama geçen gün arkadaş disk kilidini takılı unutmuş motoru çalıştırıp gaza basınca olan olmuş....
    Geç gitmek hiç gitmemekten iyidir....

  6. #6

    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Motosikleti
    yamaha bws 100 & fazer s2
    şahsen ben 2 tane disk kilit masterlock çelik halat birde grade 80 10 mm lik zincir ve araç takip sistemi var. (grade 80 makasla kesilemiyo makas vurulduğu zaman makasın ağzı bozuluyo zaten zincir almaya gittiğinizde spiralle kesiyolar.) vede araç takip sistemi var.

  7. #7

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Alıntı dinoman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şahsen ben 2 tane disk kilit masterlock çelik halat birde grade 80 10 mm lik zincir ve araç takip sistemi var. (grade 80 makasla kesilemiyo makas vurulduğu zaman makasın ağzı bozuluyo zaten zincir almaya gittiğinizde spiralle kesiyolar.) vede araç takip sistemi var.
    maşallah

    Hırsızın açamayacağı kilit yok demişti amcam
    Geç gitmek hiç gitmemekten iyidir....

  8. #8
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı atlantic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Zincir yerde kalmayacak. Yani bol olmayacak, ki hırsız iki çekiç darbesiyle kesemesin.

    2. Koruma demiri değilde, amortisörlere zincirlerseniz daha zor olur hırsızın işi.

    3. En kesin yöntem kapalı otopark. Bi yerle anlaşın derim ben.

    Allah hiç birimize göstermesin böyle bişeyi..
    buna ilave olarak alarm taktırmak
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  9. #9

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Motorumu bir alayım zaten bu civarlarda hırsızlık o kadar fazla değil ama evim müstakil sokarım kömürlüğe ufakta bir kilit kafi.

  10. #10
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    hırsızdan tek korunma yolu kapalı otoparktır arkadaşlar.
    kilitlerin hepsi boş iş...
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  11. #11
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hırsızdan tek korunma yolu kapalı otoparktır arkadaşlar.
    kilitlerin hepsi boş iş...
    Anladık bunu da imkan yok demekki millet o yüzden soruyor değilmi

    Şahsen ben evimin tam önünde bulunan elektrik direğine birbirine geçme çelik halkalardan oluşan bir zincirle bağlıyorum bir de disk kilidim var..

    Bence açıkta bırakılan motorlarda güvenlik için önemli bir faktörde kirli bir branda ile motoru sıkı sıkı örtmek..Kirli branda dan kasıt ucuz göstersin altındakini

  12. #12
    apithin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2008
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    Cbr 250
    Motorun Yağ boşaltma tıpasını acıyosun yağ iyice boşaldıktan sonra motoru çalıştır 25-30 mt. kadar gidersin sonra motor kendini kitler kimsenin kilitlemesine gerenk yok

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    walla ewımın altında kapalı otopark war oyuzden bole bı sıkıntım olmadı ama 1-2kere arkadasıma kalmaya gıttıgımde uyuyamadım Allah dısarda bırakana sabır versın gercekten

  14. #14

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    açık garajda.. 6 kilit.. 2 si oldukça kuvvetli, kaliteli ve güvenilir. ve alarm..
    mecbur.. bazen bir ay inemiyorum yanına.

  15. #15
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladık bunu da imkan yok demekki millet o yüzden soruyor değilmi

    Şahsen ben evimin tam önünde bulunan elektrik direğine birbirine geçme çelik halkalardan oluşan bir zincirle bağlıyorum bir de disk kilidim var..

    Bence açıkta bırakılan motorlarda güvenlik için önemli bir faktörde kirli bir branda ile motoru sıkı sıkı örtmek..Kirli branda dan kasıt ucuz göstersin altındakini
    bende diyorum ki
    en kral kilidi adamlar inşaat makasıyla bizim kilidi anahtarla açtığımızdan daha çabuk açıyorlar.
    he garaja para vermeyip motoru kaybedecek kadar zenginsen senin sorunun.
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  16. #16
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    yok arkadaşım burada garaj..yani var ama 20 dk. yürüme mesafesinde..ne yapayım şimdi motoruma binmek için önce taksiye mi bineceğim?

    yani demek istediğim bende biliyorum 36 mm inşaat demiri bile kesilebilir bir şekilde ama garaj imkanı olmayan mekanlarda zincir kullanımından bahsediliyor bu başlıkta..yani en azından ben öyle anladım..

  17. #17
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar ben ön diski master lock ile kilitliyorum. Arka tekeri şaseye king guard ile iki parmak kalınlığındaki zincir ile bağlıyorum. Böyle olunca motoru kaldırıp bir kamyona atmak yada olduğu yerde dağıtmaktan başka şans yok...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  18. #18

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul_Avrupa Yakası
    Motosikleti
    piaggio x9 evolution
    hırsıza kilit dayanmaz motorun çalınacağı varsa kaçarı olmaz ne yazıkki

    tabi tedbir almadan olmaz alarm - disk kilidi - zincir başlıca çözümer zaten
    [COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]

  19. #19

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok arkadaşım burada garaj..yani var ama 20 dk. yürüme mesafesinde..ne yapayım şimdi motoruma binmek için önce taksiye mi bineceğim?

    yani demek istediğim bende biliyorum 36 mm inşaat demiri bile kesilebilir bir şekilde ama garaj imkanı olmayan mekanlarda zincir kullanımından bahsediliyor bu başlıkta..yani en azından ben öyle anladım..


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 AM ----------

    hırsızın işini en zora sokmak amacımız.....mesela ben yanlış kilitliyomuşum onu öğrendim arkadaşların yardımıyla....
    Geç gitmek hiç gitmemekten iyidir....

  20. #20
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben ön diski master lock ile kilitliyorum. Arka tekeri şaseye king guard ile iki parmak kalınlığındaki zincir ile bağlıyorum. Böyle olunca motoru kaldırıp bir kamyona atmak yada olduğu yerde dağıtmaktan başka şans yok...
    Bende aynı yöntemi uyguluyorum markalarımız bile aynı (masterlock+kingguard) artı birde alarm var ve apartmanın giriş kapısından içeriye sokuyorum. buna rağmen çalmaya teşebbüs edecek babayiğit varsa da kapının önünde haydar nöbette
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)