Alındığından beri hep sorun hep sorun ne işe yarıyor çözemedim....
http://haber.mynet.com/detay/guncel/...X1241255752218
Yine kaza yapmış..Şükür can kaybı yok..
Alındığından beri hep sorun hep sorun ne işe yarıyor çözemedim....
http://haber.mynet.com/detay/guncel/...X1241255752218
Yine kaza yapmış..Şükür can kaybı yok..
metrobüsler mi kalksın sence böyle birşeyin olma ihtimali varmı hem ben gayet memnunum metrobüslerden tabi bariyer konsa daha iyi olacak ama çözüm değil senin söylediğin
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Lastiği patlayan metrobüs, bariyerleri aşarak E-5'e girdi. Metrobüs, iki otomobile çarptıktan sonra durabildi.
Kaza Avcılar'da Şükrübey Mevkiindeki kaza saat 11.00 sıralarında meydana geldi. Zincirlikuyu'ndan Avcılar'a gitmekte olan metrobüs, lastiğinin patlaması sonucu kontrolden çıktı. Bariyerleri aşan içi yolcu ile dolu araç, E-5'in Avcılar istikametine girdi. Dev otobüs burada iki otomobile çarptı, daha sonra bariyerlere çarparak durabildi. Yolcular arasında korkuya neden olan kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. Kazada metrobüste ve iki otomobilde büyük ölçüde maddi hasar meydana geldi. Araçlarında hasar meydana gelen sürücüler ise metrobüsün bir anda kendilerine çaptığını belirterek büyük şaşkınlık içinde olduklarını ifade ettiler. Trafikte yoğunluğa neden olan kaza nedeniyle metrobüs seferlerinde herhangi bir aksama yaşanmadı.
Kaynak:Hürriyet
Ucubeler birde tersten çalışıyor bu daha büyük bir felakete gebe bence Allahtan can kaybı yo buna şukür
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Avcılar Şükrübey mevkiinde lastiği patlayan metrobüs, bariyerleri devirerek E-5 otoyoluna girdi. Metrobüs, iki otomobile çarptıktan sonra bariyere de çarparak durabilirken, kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı.
İçerisindeki bir grup yolcuyla Zincirlikuyu'ndan Avcılar'a gitmekte olan metrobüs, Şükrübey mevkiinde lastiğinin patlaması sonucu kontrolden çıktı. Bariyerleri devirerek Avcılar istikametinde otoyola giren metrobüs, seyir halindeki iki otomobile çarptı. Metrobüs daha sonra yol üzerindeki bariyerlere çarparak durabildi. Yolcular arasında korkuya neden olan kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. Metrobüs kullanılmaz hale gelirken, çarptığı iki otomobilde de hasar oluştu.
Metrobüs sürücüsü, basın mensuplarının konuyla ilgili sorularını yanıtsız bıraktı. Araçlarında hasar meydana gelen sürücüler ise, "Metrobüs Avcılar istikametine gidiyordu. Aniden lastiği patladı. Bunun üzerine bariyerleri geçerek yola çıktı. Biz de Avcılar yönüne gidiyorduk. Önce araçlarımıza çarptı. Daha sonra bariyere çarparak durabildi" diye konuştu. Trafikte yoğunluğa neden olan kaza nedeniyle metrobüs seferlerinde herhangi bir aksama yaşanmadı.
heralde motorcuların ahı tuttu...umraım birdaha yola girmesin diye su halatlatı kaldırıp adam gibi bi bariyer kurarlar..
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
İstanbul halkı için hızlı ve güvenilir ulaşım sistemi METROBÜS için son olaydan sonra yetkililer ne diyecek acaba
Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net
Bu sohbeti bilenler hatırlayacaktır..
Ve gelelim haberimize..
------------------------
Lastiği patlayan metrobüs, bariyerleri aşarak E-5'e girdi. Metrobüs, iki otomobile çarptıktan sonra durabildi.
Kaza Avcılar'da Şükrübey Mevkiindeki kaza saat 11.00 sıralarında meydana geldi. Zincirlikuyu'ndan Avcılar'a gitmekte olan metrobüs, lastiğinin patlaması sonucu kontrolden çıktı. Bariyerleri aşan içi yolcu ile dolu araç, E-5'in Avcılar istikametine girdi. Dev otobüs burada iki otomobile çarptı, daha sonra bariyerlere çarparak durabildi. Yolcular arasında korkuya neden olan kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. Kazada metrobüste ve iki otomobilde büyük ölçüde maddi hasar meydana geldi. Araçlarında hasar meydana gelen sürücüler ise metrobüsün bir anda kendilerine çaptığını belirterek büyük şaşkınlık içinde olduklarını ifade ettiler. Trafikte yoğunluğa neden olan kaza nedeniyle metrobüs seferlerinde herhangi bir aksama yaşanmadı.
Kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11563407.asp
------------------------
Evet o motosiklet sürücüsü katili muhteşem bariyerler metrobüsü yolunda tutamadı. Kimbilir kimleri zengin etti bu demir halatlar ve kim bilir daha kaç kişinin ölümüne sebep olacak İŞE YARAMAZ olduğu son kazada ortaya çıkan Avrupa ülkelerinde kullanılan ve RAL-RG-620 standardında galvanizle kaplanmış bu bariyerler..
Güzel memleketim..
Bariyerlerin metrobüsü kaza anında diğer araçlara mahsus yoldan alıkoyamamış olması gerçekten rezalet! O 2 araba yerine bir motosikletliye çarpsaydı neler oldu düşünmek bile istemiyorum!
= = = Be Aprilia racer! = = =
Burada zamanında çelik teller güvensiz dediğimizde, mühendis edasıyla ortalara atılan ve "Muhalefet etmek ve mevut belediye-iktidarı korumak" dışında hiçbir amacı olmayan arkadaşlar saçma sapan şeyler yazıyorlardı.Kendilerini şimdi de bekliyoruz. Gerçi onların her zaman "Bundan öncekiler ne yaptı kardeşim" gibi gereksiz ve basit bir açıklamaları olacaktır.
kız arkadaşım mesaj atmış.uyuyordum.
nasıl sinirlendim anlatamam.
mt ye girdim yazayım die zaten açılmış konu.
bu nasıl bi saçmalıktır yahu anlayamayorum.
Orgazma Dudak Büktürür
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
onuray hocam bir şey sorucam...yukarıda yazdıklarından alınmadım iktidarada inanılmaz antipatim var...Sarıyere kadar olan sahil bandından bu katil bariyerler sence kaç yıldır var biliyormusun...en az 15 yıldır...15 yıkldır sahilde bir sorun olmadı...şimdi daralan bu yolda sorun oldu değilmi...yani bence sorun tel bariyerlerde değil..bence sorun o yolda düşen motorcunun yaşama ihtimalinin az olması yoğun bir trafik akışı ve araclara uyumlı hız yapmayan düşük cc motorlarda...veya kurallar dahilinde hızlanmayan tüm arac topluluğu...ss ler zaten Bakırköyden aşağı inen rampada 200 üstü hızlara çıkıyor...emniyet şeridi bitince ne aracların ne bizim hareket kabiliyetimiz kalmadı kendimizi atabileceğimiz sığınılacak liman kalmadı...bence sorun yolda...
o katil bariyerler sonucta otobüsüde içerde tutamadı...demekki bir anlamı yok...varsada yeterli değil...
bu bariyerlerin yerine 1 metrelik betonlar kullanılabilir çok basit...
şimdi İstanbul için son tehlike...Zincirlikuy merkez yolundaki orta bandın yol hizasına yaklaşması...yani karşıdan sarhoşun dikkaysizin biri senin tarafına geçer ve facia olur...ve olacak az kaldı merak etmeyin...
TOPLAM MALİYET 270 MİLYON YTL
Topbaş, Avcılar-Topkapı metrobüs hattının yaklaşık 150 milyon YTL’ye, Topkapı-Zincirlikuyu metrobüs hattının ise yaklaşık 120 milyon YTL’ye mal olduğunu kaydetti.
Metrobüsün maliyet olarak metrodan daha ucuz, kolay ve çabuk olduğunu belirten Topbaş, “4 ayda 11 istasyonlu bir sistemi devreye sokuyorsunuz. Bunu raylı sistemde devreye sokamazsınız. Raylı sistemin kendine göre prensipleri ve maliyetleri var. Bugün dünyada hem metro, hem de tramvay vagonu temininde sıkıntı var. Daha kısa yoldan bir kazanım olarak görüyoruz” dedi.
270 trilyon bayılmış devlet garantisiyle belediye...düşünsene hocam sadece asfaltlama işi bu kadar...
%10' u teğet geçse...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
evet bende o recokarp nickli akradaşımızın attığı mesaja karşılık attıkları cevaptaki yazılanlar aklıma geldi
görüyoruzki avrupa standardı otobüsleri yolunda tutması için yapılan bariyerlerimiz ne kadar tutabildi gördük.....
kimbilir o otobüsler şöförsüz çalışsaydı daha neler olabilirdi diyorum sadece....
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
noldu hani o teller metrobüsü tutuyodu lan diye çıkıp herifin suratına vurucaksın bunu yaa..
**Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010
Metahan abi kesinlikle haklısın.Üstelik biz bunu bilmeden söylemiyoruz.Bunu makine mühendisleri odası söylüyor.Ama kimi arkadaşlar sırf ideolojik sebeplerle tam tersinde ısrar ediyorlar.Her gün metrobüs kullanıyorum.Kendimi tek kelimeyle hayvan gibi hissediyorum içinde.Geçen gün incirli ömür durağında 20 dakika bekledim otobüse bineyim diye.Ha diyeceksiniz ki eskiden farklımıydı.Hayır değildi.Ama hiç değilse o zamanlar insanlar "Asrın Projesi" demiyorlardı yaptıklarına.Ben yalan-dolana kızıyorum özetle
Herşeyi boş verin..Benim anlamadığım tek nokta yahu YOL DARALTARAK nasıl ekstradan şerit ekleyebilir bu adamlar..?!?
O lanet olası giyotin, katil bariyerlerin % bilmem kaç esneme payı olsa ne olur olmasa ne olur..tutamamış işte otobüsü...ne halta yaradı???
abi eş dost memnunuz diyorlar ama tabi bilmiyorum mevzuyu...
sorun inan bu arac trafiğine hızına uyum sağlayamayan kişilerde...ben o yola nadiren girerim...inan yemiyor ya...o kadar tecrübem var düşersem ne halt yerim diye tırsıyorum resmen E5 ölüm yolu olmuş...kafa kopan ilk kazayı hatırlıyormusun...kardeşimiz solun solundaydı aracla bariyer arası sıkıştı...2.ss kafa kopma kazasında ise kuaför arkadaş kasksız aşırı süratle bu sefer sağ normal bariyere bindirdi aynı trajik sonuc oldu..şimdi kendimizi kandırmayalım...e5 ve temde düştüğün zaman bitersin arkadan gelen seni ezer...bu gerçek...ben ölmemek için E5 e girmem...her kazayı tek tek incelesen kullanıcı hatasının fazla olduğunu görürsün...direksiyon başına geçen herkesin kendini kaybettiği katilleştiği psikopat olduğu kurallara uymadığı bir memlekette biz ne yapalım...bende kurallara uymam bu psikoljisiyle...ama hataların çoğu motosikletci kaynaklı kişisel kanaatimdir...şimdi durup dururken bana saldırmayın bu fikrim yüzünden...ayrıca şimdi işe gidiyorum...bana kitleme olursa geç saatler cevaplarım...önce hatayı kendimde ararım...ama öldükten sonra hata kimde pek önemi yok...cesedimi böcekler yemeye başladıktan sonra bir anlamı olmaz...ben korkarım trafikten...her an tetikteyim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)