Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Metrobüs kazası ve katil bariyerler paradoksu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    musti81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Şehir
    ÇAYIROVA/KOCAELİ
    Motosikleti
    Seyhan 125
    Alındığından beri hep sorun hep sorun ne işe yarıyor çözemedim....

    http://haber.mynet.com/detay/guncel/...X1241255752218

    Yine kaza yapmış..Şükür can kaybı yok..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    metrobüsler mi kalksın sence böyle birşeyin olma ihtimali varmı hem ben gayet memnunum metrobüslerden tabi bariyer konsa daha iyi olacak ama çözüm değil senin söylediğin
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  3. #3
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS

    Metrobüs dehşet saçtı!

    Lastiği patlayan metrobüs, bariyerleri aşarak E-5'e girdi. Metrobüs, iki otomobile çarptıktan sonra durabildi.

    Kaza Avcılar'da Şükrübey Mevkiindeki kaza saat 11.00 sıralarında meydana geldi. Zincirlikuyu'ndan Avcılar'a gitmekte olan metrobüs, lastiğinin patlaması sonucu kontrolden çıktı. Bariyerleri aşan içi yolcu ile dolu araç, E-5'in Avcılar istikametine girdi. Dev otobüs burada iki otomobile çarptı, daha sonra bariyerlere çarparak durabildi. Yolcular arasında korkuya neden olan kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. Kazada metrobüste ve iki otomobilde büyük ölçüde maddi hasar meydana geldi. Araçlarında hasar meydana gelen sürücüler ise metrobüsün bir anda kendilerine çaptığını belirterek büyük şaşkınlık içinde olduklarını ifade ettiler. Trafikte yoğunluğa neden olan kaza nedeniyle metrobüs seferlerinde herhangi bir aksama yaşanmadı.

    Kaynak:Hürriyet

  4. #4
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Ucubeler birde tersten çalışıyor bu daha büyük bir felakete gebe bence Allahtan can kaybı yo buna şukür
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  5. #5

    Üyelik
    01 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul / AvcıLar
    Motosikleti
    Uno 1400 RR
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ucubeler birde tersten çalışıyor bu daha büyük bir felakete gebe bence Allahtan can kaybı yo buna şukür
    Metrobüs gidiş yönüne girmiş.. Kendisiyle aynı istikamete dalmış yani.. Ya geliş Yönüne girseydi? o zaman facia olurdu işte... Böyle saçma salak bi sistem olmaz aslında ama burası TR burda normaldir...

  6. #6
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu

    metrobüs kazası

    Avcılar Şükrübey mevkiinde lastiği patlayan metrobüs, bariyerleri devirerek E-5 otoyoluna girdi. Metrobüs, iki otomobile çarptıktan sonra bariyere de çarparak durabilirken, kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı.

    İçerisindeki bir grup yolcuyla Zincirlikuyu'ndan Avcılar'a gitmekte olan metrobüs, Şükrübey mevkiinde lastiğinin patlaması sonucu kontrolden çıktı. Bariyerleri devirerek Avcılar istikametinde otoyola giren metrobüs, seyir halindeki iki otomobile çarptı. Metrobüs daha sonra yol üzerindeki bariyerlere çarparak durabildi. Yolcular arasında korkuya neden olan kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. Metrobüs kullanılmaz hale gelirken, çarptığı iki otomobilde de hasar oluştu.
    Metrobüs sürücüsü, basın mensuplarının konuyla ilgili sorularını yanıtsız bıraktı. Araçlarında hasar meydana gelen sürücüler ise, "Metrobüs Avcılar istikametine gidiyordu. Aniden lastiği patladı. Bunun üzerine bariyerleri geçerek yola çıktı. Biz de Avcılar yönüne gidiyorduk. Önce araçlarımıza çarptı. Daha sonra bariyere çarparak durabildi" diye konuştu. Trafikte yoğunluğa neden olan kaza nedeniyle metrobüs seferlerinde herhangi bir aksama yaşanmadı.

    heralde motorcuların ahı tuttu...umraım birdaha yola girmesin diye su halatlatı kaldırıp adam gibi bi bariyer kurarlar..
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  7. #7
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Not Mesajı: Benzer konular birleştirildi.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  8. #8
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    İstanbul halkı için hızlı ve güvenilir ulaşım sistemi METROBÜS için son olaydan sonra yetkililer ne diyecek acaba
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  9. #9
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var

    Metrobüs kazası ve katil bariyerler paradoksu

    Alıntı buralpdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar biliyorsunuz ölümlü bariyer kazalarından sonra protesto yaptık ve arkasından karayollarına şikayet dilekçesi verdik ve o şikayet maillerimize karayollarından cevap geldi artık yorumlar sizlerin

    BİR


    T.C.
    ULAŞTIRMA BAKANLIĞI
    Karayolları Genel Müdürlüğü

    Sayı : B.11.1.TCK.0.15.02-42-461-1366 /10/ 4 /2009

    Konu : Otokorkuluklar


    Sayın Levent Çubukcu

    Motosiklet sürücülerinin otokorkuluklara çarpması ve yaşamlarını yitirmesi konusundaki 10.03.2009 günlü dilekçeniz incelenmiştir.

    Yapım ve bakımından sorumlu olduğumuz yollarda çeşitli çarpma testlerine tabi tutulmuş ve Avrupa Ülkeleri tarafından da uygulanmakta olan RAL-RG-620 standardında galvanizle kaplanmış (çelik ray, dikme ve takoz bileşenli) otokorkuluklar kullanılmaktadır.

    Ancak, motosiklet kazalarının oluştuğu noktaların Belediye Başkanlıklarının sorumluluğu altındaki yollarda olabileceği düşünülmekte olup, bu durumlarda ilgili Belediyelere başvurulması gerekmektedir.

    Bilgilerini rica ederim.


    imza
    Mehmet PEKER
    Genel Müdür a.
    Genel Müdür Yardımcısı

    İKİ - (RECOKARAP isimli üyeden alıntıdır)

    T.C.
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
    Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    BEYAZMASA

    Sayın RECEP KARAPELİT;
    İlgi : 26/01/2009 Tarih ve 475107 Nolu Başvurunuz


    BİZE YAPTIĞINIZ BAŞVURUNUZ : 22.01.2009 Onur Sual geçirdiği motosiklet kazası nedeni ile Bakırköy incirli mekiinde metrobüs bariyerleri yüzünden kafası koparak feci şekilde can verdi. 26.01.2009 Uğur Ezer Cevizlibağ-Zeytinburnu mevkiinde Geçirdiği motosiklet kazası nedeni ile kafası koparak fci şekilde can verdi. Sizce bı metrobüs bariyerleri ne kadar güzenli. Bir haftada iki can aldı.Ve tesadüf olmadığı bariz açık şekilde kazazedelrin kafaları kopmakta. Bu durum metrobüs bariyerlerinin ıslah olmaması durumunda devam edecek ve bariyerler bizim giyotinimiz olmaya devam edecek. Belediyeden dileğim seçim zamanı die çabuk çabuk metrobüsü bitirmeye çalışacaklarına daha güzeli şekilde yapılsın. İsan hayatı bu kadar ucuz değil. bu nasıl bir ölüm şeklidir kafa kopması ve bir haftada 2 tane ve aralarındaki mesafe 2 km Buna dur deyin lütfen

    BELEDİYENİN CEVABI

    İLETİNİZDE YER ALAN SORUN HAKKINDA İLGİLİ BİRİM İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜN İLE YAPILAN GÖRÜŞME SONUCU ALINAN CEVAP AŞAGIDAKİ GİBİDİR :İLETİDEKİ KAZANIN TRAFİK KAZASI OLUP İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ UYGULANMALARINDA HER HANGİ BİR HATASI BULUNMAMAKTADIR. MEVCUT KULANILAN BARİYER (ÇELİK HALATLAR)AVRUPA STANDARTLARINDADIR.ARACIN KARŞI ŞERİTE GEÇMESİNİ ENGELLER VEDE KAZAYI EN AZ HASARLA NOKTALANMASINI SAĞLAR. BARİYERLER DEĞİŞİK TESTLERDEN GEÇEREK ÖRGU SAYISI BELİRLENMİŞTİR. DARBE ANINDA ÇELİK HALAT BARİYETLERİN 30 DERECELİK EĞİMLİDİR.

    ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
    İLETİŞİM NUMARASI 0212 449 41 41
    AYLİN HANIM İYİ GÜNLER DİLERİZ

    Bu sohbeti bilenler hatırlayacaktır..

    Ve gelelim haberimize..
    ------------------------
    Lastiği patlayan metrobüs, bariyerleri aşarak E-5'e girdi. Metrobüs, iki otomobile çarptıktan sonra durabildi.

    Kaza Avcılar'da Şükrübey Mevkiindeki kaza saat 11.00 sıralarında meydana geldi. Zincirlikuyu'ndan Avcılar'a gitmekte olan metrobüs, lastiğinin patlaması sonucu kontrolden çıktı. Bariyerleri aşan içi yolcu ile dolu araç, E-5'in Avcılar istikametine girdi. Dev otobüs burada iki otomobile çarptı, daha sonra bariyerlere çarparak durabildi. Yolcular arasında korkuya neden olan kazada şans eseri ölen ya da yaralanan olmadı. Kazada metrobüste ve iki otomobilde büyük ölçüde maddi hasar meydana geldi. Araçlarında hasar meydana gelen sürücüler ise metrobüsün bir anda kendilerine çaptığını belirterek büyük şaşkınlık içinde olduklarını ifade ettiler. Trafikte yoğunluğa neden olan kaza nedeniyle metrobüs seferlerinde herhangi bir aksama yaşanmadı.


    Kaynak: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11563407.asp
    ------------------------

    Evet o motosiklet sürücüsü katili muhteşem bariyerler metrobüsü yolunda tutamadı. Kimbilir kimleri zengin etti bu demir halatlar ve kim bilir daha kaç kişinin ölümüne sebep olacak İŞE YARAMAZ olduğu son kazada ortaya çıkan Avrupa ülkelerinde kullanılan ve RAL-RG-620 standardında galvanizle kaplanmış bu bariyerler..

    Güzel memleketim..

  10. #10
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    Bariyerlerin metrobüsü kaza anında diğer araçlara mahsus yoldan alıkoyamamış olması gerçekten rezalet! O 2 araba yerine bir motosikletliye çarpsaydı neler oldu düşünmek bile istemiyorum!
    = = = Be Aprilia racer! = = =

  11. #11

    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Burada zamanında çelik teller güvensiz dediğimizde, mühendis edasıyla ortalara atılan ve "Muhalefet etmek ve mevut belediye-iktidarı korumak" dışında hiçbir amacı olmayan arkadaşlar saçma sapan şeyler yazıyorlardı.Kendilerini şimdi de bekliyoruz. Gerçi onların her zaman "Bundan öncekiler ne yaptı kardeşim" gibi gereksiz ve basit bir açıklamaları olacaktır.

  12. #12
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    kız arkadaşım mesaj atmış.uyuyordum.
    nasıl sinirlendim anlatamam.
    mt ye girdim yazayım die zaten açılmış konu.
    bu nasıl bi saçmalıktır yahu anlayamayorum.
    Orgazma Dudak Büktürür

  13. #13
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı RECOKARAP adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul Büyük Şehir Belediyesine Metrobüs bariyerileri ile ilgili attığım şikayet ve öneri maili için belediyenin bana gönderdiği yanıtı sizlere aynen iletiyorum...


    T.C.
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
    Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    BEYAZMASA

    Sayın RECEP KARAPELİT;
    İlgi : 26/01/2009 Tarih ve 475107 Nolu Başvurunuz


    BİZE YAPTIĞINIZ BAŞVURUNUZ : 22.01.2009 Onur Sual geçirdiği motosiklet kazası nedeni ile Bakırköy incirli mekiinde metrobüs bariyerleri yüzünden kafası koparak feci şekilde can verdi. 26.01.2009 Uğur Ezer Cevizlibağ-Zeytinburnu mevkiinde Geçirdiği motosiklet kazası nedeni ile kafası koparak fci şekilde can verdi. Sizce bı metrobüs bariyerleri ne kadar güzenli. Bir haftada iki can aldı.Ve tesadüf olmadığı bariz açık şekilde kazazedelrin kafaları kopmakta. Bu durum metrobüs bariyerlerinin ıslah olmaması durumunda devam edecek ve bariyerler bizim giyotinimiz olmaya devam edecek. Belediyeden dileğim seçim zamanı die çabuk çabuk metrobüsü bitirmeye çalışacaklarına daha güzeli şekilde yapılsın. İsan hayatı bu kadar ucuz değil. bu nasıl bir ölüm şeklidir kafa kopması ve bir haftada 2 tane ve aralarındaki mesafe 2 km Buna dur deyin lütfen

    BELEDİYENİN CEVABI

    İLETİNİZDE YER ALAN SORUN HAKKINDA İLGİLİ BİRİM İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜN İLE YAPILAN GÖRÜŞME SONUCU ALINAN CEVAP AŞAGIDAKİ GİBİDİR :İLETİDEKİ KAZANIN TRAFİK KAZASI OLUP İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ UYGULANMALARINDA HER HANGİ BİR HATASI BULUNMAMAKTADIR. MEVCUT KULANILAN BARİYER (ÇELİK HALATLAR)AVRUPA STANDARTLARINDADIR.ARACIN KARŞI ŞERİTE GEÇMESİNİ ENGELLER VEDE KAZAYI EN AZ HASARLA NOKTALANMASINI SAĞLAR. BARİYERLER DEĞİŞİK TESTLERDEN GEÇEREK ÖRGU SAYISI BELİRLENMİŞTİR. DARBE ANINDA ÇELİK HALAT BARİYETLERİN 30 DERECELİK EĞİMLİDİR.

    ALT YAPI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
    İLETİŞİM NUMARASI 0212 449 41 41
    AYLİN HANIM İYİ GÜNLER DİLERİZ
    . .
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #14
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı onuray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada zamanında çelik teller güvensiz dediğimizde, mühendis edasıyla ortalara atılan ve "Muhalefet etmek ve mevut belediye-iktidarı korumak" dışında hiçbir amacı olmayan arkadaşlar saçma sapan şeyler yazıyorlardı.Kendilerini şimdi de bekliyoruz. Gerçi onların her zaman "Bundan öncekiler ne yaptı kardeşim" gibi gereksiz ve basit bir açıklamaları olacaktır.
    onuray hocam bir şey sorucam...yukarıda yazdıklarından alınmadım iktidarada inanılmaz antipatim var...Sarıyere kadar olan sahil bandından bu katil bariyerler sence kaç yıldır var biliyormusun...en az 15 yıldır...15 yıkldır sahilde bir sorun olmadı...şimdi daralan bu yolda sorun oldu değilmi...yani bence sorun tel bariyerlerde değil..bence sorun o yolda düşen motorcunun yaşama ihtimalinin az olması yoğun bir trafik akışı ve araclara uyumlı hız yapmayan düşük cc motorlarda...veya kurallar dahilinde hızlanmayan tüm arac topluluğu...ss ler zaten Bakırköyden aşağı inen rampada 200 üstü hızlara çıkıyor...emniyet şeridi bitince ne aracların ne bizim hareket kabiliyetimiz kalmadı kendimizi atabileceğimiz sığınılacak liman kalmadı...bence sorun yolda...


    o katil bariyerler sonucta otobüsüde içerde tutamadı...demekki bir anlamı yok...varsada yeterli değil...

    bu bariyerlerin yerine 1 metrelik betonlar kullanılabilir çok basit...

    şimdi İstanbul için son tehlike...Zincirlikuy merkez yolundaki orta bandın yol hizasına yaklaşması...yani karşıdan sarhoşun dikkaysizin biri senin tarafına geçer ve facia olur...ve olacak az kaldı merak etmeyin...

    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kimbilir kimleri zengin etti bu demir halatlar ..


    TOPLAM MALİYET 270 MİLYON YTL
    Topbaş, Avcılar-Topkapı metrobüs hattının yaklaşık 150 milyon YTL’ye, Topkapı-Zincirlikuyu metrobüs hattının ise yaklaşık 120 milyon YTL’ye mal olduğunu kaydetti.

    Metrobüsün maliyet olarak metrodan daha ucuz, kolay ve çabuk olduğunu belirten Topbaş, “4 ayda 11 istasyonlu bir sistemi devreye sokuyorsunuz. Bunu raylı sistemde devreye sokamazsınız. Raylı sistemin kendine göre prensipleri ve maliyetleri var. Bugün dünyada hem metro, hem de tramvay vagonu temininde sıkıntı var. Daha kısa yoldan bir kazanım olarak görüyoruz” dedi.


    270 trilyon bayılmış devlet garantisiyle belediye...düşünsene hocam sadece asfaltlama işi bu kadar...

    %10' u teğet geçse...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  15. #15

    Üyelik
    21 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Beverly 500
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . .

    Halatların ne kadar faydalı olduğunu, Metrobüsü durdurmasında yetersiz kalmasında gördük...
    Ayağa kalkmadan boyunu ölçemezsin.

  16. #16
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    evet bende o recokarp nickli akradaşımızın attığı mesaja karşılık attıkları cevaptaki yazılanlar aklıma geldi

    görüyoruzki avrupa standardı otobüsleri yolunda tutması için yapılan bariyerlerimiz ne kadar tutabildi gördük.....

    kimbilir o otobüsler şöförsüz çalışsaydı daha neler olabilirdi diyorum sadece....
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  17. #17

    Üyelik
    11 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    bianchi falcon 125 cc'cik
    noldu hani o teller metrobüsü tutuyodu lan diye çıkıp herifin suratına vurucaksın bunu yaa..
    **Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010

  18. #18

    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Metahan abi kesinlikle haklısın.Üstelik biz bunu bilmeden söylemiyoruz.Bunu makine mühendisleri odası söylüyor.Ama kimi arkadaşlar sırf ideolojik sebeplerle tam tersinde ısrar ediyorlar.Her gün metrobüs kullanıyorum.Kendimi tek kelimeyle hayvan gibi hissediyorum içinde.Geçen gün incirli ömür durağında 20 dakika bekledim otobüse bineyim diye.Ha diyeceksiniz ki eskiden farklımıydı.Hayır değildi.Ama hiç değilse o zamanlar insanlar "Asrın Projesi" demiyorlardı yaptıklarına.Ben yalan-dolana kızıyorum özetle

  19. #19
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Herşeyi boş verin..Benim anlamadığım tek nokta yahu YOL DARALTARAK nasıl ekstradan şerit ekleyebilir bu adamlar..?!?

    O lanet olası giyotin, katil bariyerlerin % bilmem kaç esneme payı olsa ne olur olmasa ne olur..tutamamış işte otobüsü...ne halta yaradı???

  20. #20
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı onuray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metahan abi kesinlikle haklısın.Üstelik biz bunu bilmeden söylemiyoruz.Bunu makine mühendisleri odası söylüyor.Ama kimi arkadaşlar sırf ideolojik sebeplerle tam tersinde ısrar ediyorlar.Her gün metrobüs kullanıyorum.Kendimi tek kelimeyle hayvan gibi hissediyorum içinde.Geçen gün incirli ömür durağında 20 dakika bekledim otobüse bineyim diye.Ha diyeceksiniz ki eskiden farklımıydı.Hayır değildi.Ama hiç değilse o zamanlar insanlar "Asrın Projesi" demiyorlardı yaptıklarına.Ben yalan-dolana kızıyorum özetle
    abi eş dost memnunuz diyorlar ama tabi bilmiyorum mevzuyu...


    sorun inan bu arac trafiğine hızına uyum sağlayamayan kişilerde...ben o yola nadiren girerim...inan yemiyor ya...o kadar tecrübem var düşersem ne halt yerim diye tırsıyorum resmen E5 ölüm yolu olmuş...kafa kopan ilk kazayı hatırlıyormusun...kardeşimiz solun solundaydı aracla bariyer arası sıkıştı...2.ss kafa kopma kazasında ise kuaför arkadaş kasksız aşırı süratle bu sefer sağ normal bariyere bindirdi aynı trajik sonuc oldu..şimdi kendimizi kandırmayalım...e5 ve temde düştüğün zaman bitersin arkadan gelen seni ezer...bu gerçek...ben ölmemek için E5 e girmem...her kazayı tek tek incelesen kullanıcı hatasının fazla olduğunu görürsün...direksiyon başına geçen herkesin kendini kaybettiği katilleştiği psikopat olduğu kurallara uymadığı bir memlekette biz ne yapalım...bende kurallara uymam bu psikoljisiyle...ama hataların çoğu motosikletci kaynaklı kişisel kanaatimdir...şimdi durup dururken bana saldırmayın bu fikrim yüzünden...ayrıca şimdi işe gidiyorum...bana kitleme olursa geç saatler cevaplarım...önce hatayı kendimde ararım...ama öldükten sonra hata kimde pek önemi yok...cesedimi böcekler yemeye başladıktan sonra bir anlamı olmaz...ben korkarım trafikten...her an tetikteyim...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)