Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

BAşıma gelenler ve netten gördüklerim motosikletciler neden ölüyor

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Ekim 2008
    ben aklıma gelen yaşadığım şeyleri yazıyorum herkes maddeler halinde yazsın aklına geleni sonra hepsini birleştirecem
    1.hocam araçlar salak bi şekilde solu kapatıp gidiyosa sakın sağından geçmeyin çünküüüüü (ben geçtim sağdan araç çıkmayacağını bilen bir bayan lap diye önüme düştü zor kurtardık )
    2.sağdan giden araçların yanına gelince sola iyice yanaşın hızı düşürün düşüremiyosanız mümkünse sollamaktan vazgeçin sollamak zorundaysanız çok dikkatli olun çünküüüü(A)duran bir araç önünüze çıkarak yola girebiliyo B) önüne bakmadan araçtan biri inip kapıyı açabiliyo C) sinyale güvenmeyin aniden sinyal vermeden dönüş yapmaya kalkıyo aniden arkasına bakmadan yada sola yanaşıyo d)zaten kavşaklarda sollama yapılmaz sakın sinyal vermedi diye güvenmeyin kimse arkasına bakmıyo sinyalde vermiyo mal gibi aniden dönüşe kalkıyo (bir kaç kez kazadan zor kurtardım
    3.siz ana yoldasınız bir başka yol ana yolla birleşiyo oradan geçerken hızınızı azaltıp arkayı kontrol edip sola yaklaşın yoksa salağın biri yolu kontrol etmeden lap diye yola çıkıp sol şerite giriyo hızıda az ise gidip bu salak araca arkadan bindiryosunuz (bir kez başıma geldi zor kurtuldum)
    4.biri kavşak yakınlarında sağa fazla yanaşmıssa sağ kavşağa girecek zaten sinyalide yok diye solundan geçmeye kalkmayın sinyaline güvenmeyin solada girecek olabilir rahat dönebilmek için önce sağdan geiş almak için sağa yanaşmıştır (başıma geldi adam sağa doğru girince sağa dönecek diye solundan vızıladım adam geniş açı yapmak için sağa yönelmiş aslında sola dönecekmiş zor kurtuldum 1 cm ile kurtuldum sinyalde vermedi salak)
    5. önünü görmediğiniz virajlara hızlı girmeyin türkiyede yol eğimleri bilimsel olarak ayarlanmıyo yeni yollarda bu eğim kurallarına uyulsada yolar zamanla bozuluyor olmaması gereken bir eğimde virajı alamayıp karşıdan gelen kamyonun altına girebilirsiniz(bir şahıs böle bi kaza yapıp rahmetli oldu )
    6. konvoylara girmeyin konvoy esnasında toplu sollama yapan bi araç karşıdan gelen aracı görünce sizi sıkıştıracaktır çünki siz motosikletsiniz kimse motosiklete önem vermez canını kurtarmak için sizi öldürür
    7. eğer konvoy karşı dan geliyosa iyice yavaşlayın çünki karşı istikametten hatalı sollama yapan araç konvoyun içine kaçamazssa üstünüze sürer çünki size çarparsa nasılsa kendi ölmeyecektir
    8.gece yolculuğunda karşı istikametten gelen bir kamyon yada tır görürseniz yavaşlayın kamyoncular direksiyon başında çok uyuya kalıyorlar
    9. tarla yakınlarından geçerken yavaşlayın traktör çıkabilir ve traktörler otomobile benzemez römorlu traktörler genelde önünüze aniden çıkar ve otomobillerden daha tehlikelidir (başımıza geldi zor kurtardık )
    10. farlarınız kuvvetli olsun bil hassa tarla yakınlarında yol boşssa uzunları yakın traktörlerin genelde lambaları arızalı olur gecenin karanlığında farsız bişekilde yol alırlar farkedemez arkadan geçirirsiniz (trak törü arıza yapan bi adam yolun ortasına bırakıp gitti traktörü ne lambası vardı ne fosfor ne kedi gözü hızla gelen bir oto gece traktörü farketmeyip arkadan bindirdi ve 2 kişi öldü allah rahmet eylesin)
    11. çok önemli bir husus kaza anı yaşarsanız ve kaza kaçınılmaz olursa bir araçla şafak şafağa çarpışmak yerine motoru araziye sürün öyle kaza yapın kaskınız varsa kurtulma şansınız yüksek ama araçla şafak şafağa çarpışırsanız sizi en kaliteli kask bile kurtaramaz internette dolu resim var adam kamyonla çarpışmış kafasında kask var ama kafa biyerde vücut başka yerde kopmuş yani kafası gövdesi kimi belinden kopmuş kiminin bacağı kopmuş
    unutmayınızki biz kurallara uysakta uymayan otomobilciler gelip bize çarpıp ölüme neden olabiliyor :

    eklenti:


    1. hiçbizaman mecbur kalmadıkça emniyet şeridini kullanmayın bunu bi çok motosikletçi yapıyor sakın!!!!araçlarla birlikte yol alın!!emniyet şeridinde park etmiş bir araç olabilir veya arkadan aniden sizi farketmeden dalan biri olabilir.....

    2.sağ şeritten giderken yerleşim birimi içinde aniden açılacak kapılara çok dikkat kimse bakmıyor aynaya aniden açıyor kapıyı.......

    3.takip mesafesini herzaman ayarlayın bir araçla tampon tampona gitmeyin........

    4.korna ve sellektöre her an ihtiyacınız olacak gibi elinizi götürmeye her an hazır tutun

    5.motosiklette seyir halindeyken gazı kontrol ederken fren reflekslerinizi deneyin durma esnasında 90 km/h hızla giderken gazdan levyeye uzanma sırasında geçen süre 1,5 sn dir o sırada alınan yol 15 metredir dikkat edelim....

    6.virajlarda mutalaka yavaşlayalım asfalt karakteri ülkemizde sağlıklı bir yatışa asla izin vermez......

    eklenti:


    karşıdan ağır vasıta geliyorsa yavaşlayın bilhassa rampa yokuş viraj sisli yol ağaçlık alanlar önemli ağır vasıtalar yavaştır ve otolar onları sürekli sollar yokuş viraj gibi nednlerle bağzen sollamada zorluk çekerler ve ağır vasıtanın arkasına birikirler vasıta ağır vasıtalar yüksek olduğundan arkalarından gelen otoları görmz farktmezssiniz yani kısaca bir ağır vasıta karşıda geliyorsa yol yokuş viraj v.s ise ağır vasıtanın arkasında muhtmln bir oto vardır her an karşınıza çıkabilir

    eklenti:

    1. hiçbizaman mecbur kalmadıkça emniyet şeridini kullanmayın bunu bi çok motosikletçi yapıyor sakın!!!!araçlarla birlikte yol alın!!emniyet şeridinde park etmiş bir araç olabilir veya arkadan aniden sizi farketmeden dalan biri olabilir....


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Motosiklet kullanmak bu trafikte,bu zihniyette olucak iş değil ama ne yapalım işte idare etmeye çalışıyoruz...

    Ben de çok ölüm tehlikesi atlattım bu aralar...

    En doğrusu sürekli far açık giderek sık sık korna kullanmak ve dediğin gibi kimseye güvenmemek.

    Geçenlerde acelem vardı korna çaldım bi amca sağ şeride geçti,gerçekten hayret ettim,normalde hiç olmayan birşey.

    genelde lütfederlerse 50 cm sağa geçiyolar "sen geçersin aradan" der gibi.

    Harbiden sallamıyo kimse çok sakat iş...

  3. #3
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    yamaha fz8 +bajaj pulsar 200+ discover 125 st +
    kardeş ülkemizde doğru dürüst işler ve insanlar azalıyor asıl mesele bu belkide yoksa haklara saygılı toplum olsa yol olmayan yerde bile haksızlık yapmaz saygılı olurdu bence

  4. #4
    BlackEdition - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR '07 - Honda CBR 125R Repsol '08
    Son zamanlarda iyice karşılaşır oldum adam gözümün önünde kırmızıda basıyor ben geçmiş lsam çarpacak. 2 hipii binmiş clio ya sanki arabayı keşfetmişler Ani hareketler ne yapacakları belli deil önümde ilerliyor . onlarında sağında bisiklet var adam aniden gazladı sağa kırdı bisikletli tepe taklak allahtan bişey olmadı. Bi kaç arkadaş aynı kafadan olsak hiç düşünmeden okşardım. Bence bizim için trafikte şiddet şart yoksa adam olmayacaklar. Şiddet ölümden önemlidir. kendini belli ede ede gidersen herkes yol veriyor. Misal sokakta yavaş gidiyorum adam tınlamıyor nerdeyse yola oturacak. Sanki oyun oynar gibi insanlar sen yoksun gibi davranıyorlar =). ama gaz vere vere şiddet içererek gidersen saniyesinde yol kenarına kaçıyor. İşte budur ben hep böyle yapıyorum ve böyle yapacağım. Şöyle 1000 cc lik bir makinam olsa yolda mal insan koymam burayada yazıyorum. :D:D:D. Tabiki trafikte hep dikkatli ilerliyorum korumasız çıkmıyorum ancak denildiği gibi ne kadar dikkat te etseniz sizi gelip buluyorlar.Bunlar özellikler taksiciler olabilir çünkü ot gibiler, iletişim yok adamlarda. iki kişide olsan sıkıştırıyor herifler. En dikkat ettiğim öncelikli taksiciler sinyal yok, ters şerit, olmayan 3. şerit. Ani duruş. Araç burnunu trafiğin taaaaaaa ortasına çıkartmak daha neler neler.

    Eğer 2 kişiyseniz veya hazırlıklıysanız yol vermeyen, görmezden gelen, üstünüze süren ve haklıymış gibi agresif davrananları ;

    1. önce durdurursunuz.
    2. arabadan indirirsiniz.
    3. morluk oluşturmayacak şekilde seversiniz.

    Böyle böyle bir süre sonra haberlerde yankı bulur ve motosikletçilere hep dikkatli davranırlar. Rahat ederiz. Denemek lazım aslında :D:D:D.
    Yapan yapar yapamayan eleştirmen olur.

  5. #5
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    istediğiniz kadar dikkat edin harbidende biri gelip size öarpacaktır kaçınılmaz..banada çarptılar 2 kere..bizim cahilimiz çok,okuyupta eşşek kalanımız çok..en basiti evimin 200 metre ilersinde şehirler arası yolda bir kırmızı ışık var inanın kimse durmuyor.ne ilginçtir ki tarihinde ceza yiyende yok çünkü aynı ışıklarda polislerde durmuyor..imam gaz çıkarırsa cemaat neler yapmaz?

  6. #6

    Üyelik
    13 Nisan 2009
    ben arabaların arkasına motorsikletler için uyarıcı etiketler sordum araştırdım ama, kimsede yok, ve sorduklarımda bana haklısın diyorlar, ben arabamın arkasına motorda bir trafik aracıdır, motorsikletlere yol verin, motorsikletlerin geçiş üstünlüğü vardır gibi uyarıcı bilgilendirici etiket yapıştırmak istiyorum, ama yok, bu toplum bilinçlenmedikçe, insanlar aaa ölürsün baskısıyla motor sattıkça, bu bilinçte gelişmicek, bi fikri tasarımı olan varsa lütfen bana yollasın, ben etiket haline getiricem, hatta bi gece çıkıp sokaklara tüm arabaların arka camına yapıştırcam, sökenler söker, kalan sağlar bizimdir.

  7. #7
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Bende bikaçbişiy yazayım;

    1. hiçbizaman mecbur kalmadıkça emniyet şeridini kullanmayın bunu bi çok motosikletçi yapıyor sakın!!!!araçlarla birlikte yol alın!!emniyet şeridinde park etmiş bir araç olabilir veya arkadan aniden sizi farketmeden dalan biri olabilir.....

    2.sağ şeritten giderken yerleşim birimi içinde aniden açılacak kapılara çok dikkat kimse bakmıyor aynaya aniden açıyor kapıyı.......

    3.takip mesafesini herzaman ayarlayın bir araçla tampon tampona gitmeyin........

    4.korna ve sellektöre her an ihtiyacınız olacak gibi elinizi götürmeye her an hazır tutun

    5.motosiklette seyir halindeyken gazı kontrol ederken fren reflekslerinizi deneyin durma esnasında 90 km/h hızla giderken gazdan levyeye uzanma sırasında geçen süre 1,5 sn dir o sırada alınan yol 15 metredir dikkat edelim....

    6.virajlarda mutalaka yavaşlayalım asfalt karakteri ülkemizde sağlıklı bir yatışa asla izin vermez......

    bu yazı binlerce maddeye dönüşür ama aklıma şu an bunlar geldi arkadaşlar...

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Ekim 2008
    Alıntı BlackEdition adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son zamanlarda iyice karşılaşır oldum adam gözümün önünde kırmızıda basıyor ben geçmiş lsam çarpacak. 2 hipii binmiş clio ya sanki arabayı keşfetmişler Ani hareketler ne yapacakları belli deil önümde ilerliyor . onlarında sağında bisiklet var adam aniden gazladı sağa kırdı bisikletli tepe taklak allahtan bişey olmadı. Bi kaç arkadaş aynı kafadan olsak hiç düşünmeden okşardım. Bence bizim için trafikte şiddet şart yoksa adam olmayacaklar. Şiddet ölümden önemlidir. kendini belli ede ede gidersen herkes yol veriyor. Misal sokakta yavaş gidiyorum adam tınlamıyor nerdeyse yola oturacak. Sanki oyun oynar gibi insanlar sen yoksun gibi davranıyorlar =). ama gaz vere vere şiddet içererek gidersen saniyesinde yol kenarına kaçıyor. İşte budur ben hep böyle yapıyorum ve böyle yapacağım. Şöyle 1000 cc lik bir makinam olsa yolda mal insan koymam burayada yazıyorum. :D:D:D. Tabiki trafikte hep dikkatli ilerliyorum korumasız çıkmıyorum ancak denildiği gibi ne kadar dikkat te etseniz sizi gelip buluyorlar.Bunlar özellikler taksiciler olabilir çünkü ot gibiler, iletişim yok adamlarda. iki kişide olsan sıkıştırıyor herifler. En dikkat ettiğim öncelikli taksiciler sinyal yok, ters şerit, olmayan 3. şerit. Ani duruş. Araç burnunu trafiğin taaaaaaa ortasına çıkartmak daha neler neler.

    Eğer 2 kişiyseniz veya hazırlıklıysanız yol vermeyen, görmezden gelen, üstünüze süren ve haklıymış gibi agresif davrananları ;

    1. önce durdurursunuz.
    2. arabadan indirirsiniz.
    3. morluk oluşturmayacak şekilde seversiniz.

    Böyle böyle bir süre sonra haberlerde yankı bulur ve motosikletçilere hep dikkatli davranırlar. Rahat ederiz. Denemek lazım aslında :D:D:D.


    haklısın ben zaten yanıma gürgen bi sopa alıcam sorun çıkaranları indirim kafa göz dağıtacam

  9. #9
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Arkadaşlar elinizin altında mutlak 2-3 adet eski buji bulundurun. Size karşı terbiyesizlik yapan arabayı sollayıp 5- 10 metre önüne geçin, bujiyi 0,5 - 1 metre kadar kaskınızın üzerinden boşluğa bırakın. Sollamış olduğunuz arabanın ön camının ne kadar güzel patladığını dikiz aynanızdan izleyebilirsiniz.
    Ben de biyerden duymuştum. Denemedim.İnşallah ihtiyacım da olmaz.
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    arkadaslar sonra bagırıosunuz neden motorcular bole neden motorcular bole bıze hak vermıolar dıe ben arabada kullanıyorum motorcuları anlayısla karsılıorum ama bırı benım camıma bujı atarsa ben ona carpmadan durmam bunuda bılın yanı hem motor hem araba kullancıı olarak soyluyorum bunu ınıp dovucekmısız cok sacma !!

  11. #11
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Birisi benim arabama durup dururken buji atsa bende bi yolunu bulur yıkarım o motoru yere tabii ki. Fakat biz burada terbiyesizlik yapan arç sürücülerinden bahsediyoruz. Lütfen yanlış anlaşılmasın.

    Bu arada lambalarda beklerken veya sıkışık trafiğin arasında ilerlerken (Henüz acemi olduğum için 1.5 metreden az aralara girmiyorum) Araları açıp yol veren araç sürücülerine teşekkür ederim.
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  12. #12
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    daelim s 3
    eklenti:

    1. hiçbizaman mecbur kalmadıkça emniyet şeridini kullanmayın bunu bi çok motosikletçi yapıyor sakın!!!!araçlarla birlikte yol alın!!emniyet şeridinde park etmiş bir araç olabilir veya arkadan aniden sizi farketmeden dalan biri olabilir....

    bakın bu çok önemli.....
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  13. #13

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    daha geçen hafta yaşadım , eve gidiyorum acil yetişmem gerek 4 lü leri yaktım gidiyorum . Bir tane eski kasa serçe sellektör , korna çekilmiyor . Sağından geçmeye kalktım sağa bir kırdı nasıl durdum hatırlamıyorum . Arkasından yetiştim camdan içeri ana bacı kaydım 4 tane keko camlar filmli , inin lan aşağı dedim cama vurdum ama 4 tane 30 yaşında ki adam 22 yaşında ki gence saldırma cesaretini bulamadı
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Ekim 2008
    hafız sağdan geçme sendede hata var

  15. #15
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200, MV Agusta Turismo Veloce 800
    Arkadaşlar,
    Önerilenleri okudum da; buji atın kafa göz dalın gibi şeyler söylenmiş. Çok yanlış

    Öncelikle, özellikle 2005 ve önceki yıllara oranla trafikteki araçlar biz motosiklet sürücüleri hususunda nispeten (çok küçük nispeten) daha dikkatli ve bilinçliler.

    Özellikle ben sürüş esnasında son 1 senede hiç karşılaşmadığım kadar centilmen taksiler, yol veren otomobiller, geçiş önceliği tanıyan araçlar gördüm ve umutlandım.

    Öküzlerle de karşılaşmadım mı. Elbette karşılaştım. Ancak eskisi gibi agresif davranmak yerine sabrımı zorlayıp bilgilendirici ve eğitici yaklaşmayı tercih ettim, ve inanırmısınız şu 1 senede inanıyorum ki en az 4-5 motosiklete saygılı 4 teker sahibi kazandırdım!

    Örnektir: İstanbul vatan caddesi sabah 8 iş trafiği. Yoğunluk az. Yeşili görünce önüm açık kalsın diye sol şeridi kapatıp gittim, diğer ışıklara varana kadar bastım (daha erken yavaşlamam gerekiyordu, bende de hata var), ancak tam yaklaşmışken bir kamyonet aniden korkunç bir hızla sola, şeridime girdi. Zorlayarak yavaşladım ve yanına durarak camına tık tık yaptım.

    Diyalog aşağıdaki gibidir:

    -Ben: Abi sinyalini kullansana az daha öldürecektin beni
    -Kamyon: La çoh hızlı gelyon ne deyon vın vın geleyon (böyle sitem ya da uyarı yaptığınızda, 10km hızla dahi gelmiş olsanız tüm öküzler bu sabit cevabı verirler)
    -Ben: Doğru söylüyorsun ama yavaşladım ben de neticede, sen aniden sinyalsiz giriosun be abicim
    -Kamyon:...
    20 sn sonra.
    -Kamyon: Aslında ben aynadan seni gördüm girerken sinyal de vermedim kusura bakma dikkat edicez artık, ama sen de yavaş kullan aleti.
    -Ben: Hayhay, siz kusura bakmayın teşekkürler.

    İşte budur. Alttan alıp efendiliği koruduğunuz sürece, bilinçsizi eğitme şansınız olur. "Canım kaç tanesi böyle anlayışlı olacak ki" demeyin, kavgayla öküzün doğasını değiştiremeyeceğiniz gibi başınıza bela da alıyorken; efendilikle küçük ihtimal de olsa trafiğe motosikletle ilgili birkaç duyarlı sürücü katabilirsiniz.
    Overdose Garage
    --------------------------------------------------------------------------
    https://www.facebook.com/overdosemoto

  16. #16
    fevri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Motosikleti
    DeLi 650
    Motosiklet dostlarına naçizane birkaç öneri de benden.

    * Arabaları takip ederken, 2 teker arasında takip yapmayın. Taşı veya çukuru ortalayarak geçerse siz de cuk diye çukura girersiniz.

    * Eğer bir tehlike atlatırsanız kenara çekin ve bir süre dinlenin. Hemen yola devam etmeyin.

    * Her zaman trafik akış hızına yakın bir hızda gidin. Fazlası ve eksiği tehlike yaratır.

    * Yeşil de yansa kavşaklarda yavaşlayınız. Kırmızı ışık ihallerinin telafisi özrü olmuyor.

    * Dönüş yolunda insanlar bir an önce eve varmak için hızlanır. Ancak en yorgun ve dikkatin en dağınık olduğu andır. Hedefe yaklaştıkça hızınızı azaltın.


    Keyifli sürüşler.
    Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.

  17. #17
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    tek söyliceğim motor sürücülerine biraz daha saygı gösterilmesi özellikle araçların...

  18. #18
    ygr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    transalp 2008
    ülke bu;
    bence yol verene anlasılır bir biçimde (mesele elimizi kaldırarak) teşekkur etmek
    yol vermemeye çalısan yada umursamayanlara eninde sonuna geçtiğimizde aslında trafiğe mani olmadıgımızı hatta rahatlattıgımızı gösterecek sekılde hızla gecip tekrar yolu acmak faydalı olabilir
    otoların arkasına da motosikletlerle ilgili yazılar asmak faydalı olcaktır
    ben kullandıgım motorun fiyatını duyunca 'araba parasıymıs ' (yanlıs anlamayın o kadar öküz diilim) diyen adamın neden bizi saymadıgını anlıyorum;benden yaslı sahıne binip reisicumhur havasındakı zavallılarda trafikte aynı tehlıkeyi olusturuyor.otoların arkasındakı yazılar ozellikle bu gibi kimseleri etkileyebilir

  19. #19
    _JeM_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2009
    Şehir
    Lnquɐʇsı
    Motosikleti
    gt250comet
    5. önünü görmediğiniz virajlara hızlı girmeyin türkiyede yol eğimleri bilimsel olarak ayarlanmıyo yeni yollarda bu eğim kurallarına uyulsada yolar zamanla bozuluyor olmaması gereken bir eğimde virajı alamayıp karşıdan gelen kamyonun altına girebilirsiniz(bir şahıs böle bi kaza yapıp rahmetli oldu )

    6.virajlarda mutalaka yavaşlayalım asfalt karakteri ülkemizde sağlıklı bir yatışa asla izin vermez......

    daha bugün başıma geldi( biraz da ben kaşındım itiraf ediyorum) meyil açısı ters olan bi virajda ve kötü asfaltta ön lastik daha fazla tutunamadı yaklaşık 15mtr motorla birlikte kaydık motor kaldırıma çarpıp durdu bende motora

    sonuç: korumalarım sağolsun sadece sol ayak bileğinde doku zedelenmesiyle kurtuldum.

  20. #20
    akkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı özcan1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar elinizin altında mutlak 2-3 adet eski buji bulundurun. Size karşı terbiyesizlik yapan arabayı sollayıp 5- 10 metre önüne geçin, bujiyi 0,5 - 1 metre kadar kaskınızın üzerinden boşluğa bırakın. Sollamış olduğunuz arabanın ön camının ne kadar güzel patladığını dikiz aynanızdan izleyebilirsiniz.
    Ben de biyerden duymuştum. Denemedim.İnşallah ihtiyacım da olmaz.

    Bence eski buji taşıyarak kendimize agırlık yapmaya gerek yok.kafamızdaki kaskın saglam olması yeterlidir.terbiyesizlik yapan araç şoförüne önce sözlü tahrik (kötü söz sevmesekte bazen mecbur kalıyo insan), sonra direk saga çekiyosunuz.haliyle erkekligine yediremeyen şoför arkadaşta saga çekmek zorunda kalıyor.veee kaskımızı kibarca elimize alıp Allah ne verdiyse direkt olarak karşıya iletiyoruz. trafikte aslan kesilen arkadaş en kısa yolu arabaya sıgınmakta buluyor haliyle,bu kadarı yeterli ama insan bazen kendine hakim olamıyor. şoför camından kelebek camlarına kadar devam ediyoruz.sonra günün sitresini atmış rahatlamış bir şekilde motorumuza binip devam ediyoruz.tecrübelerle sabittir (ne kadar iyi bir insan olsanızda bazen trafikte zorla insanlıktan çıkarıyorlar ) Allah nolan kask üreticilerinden razı olsun


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler