Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Anket: Montta tercihiniz ?

Katılımcı sayısı
24. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Spidi

    10 41.67%
  • Dainese

    5 20.83%
  • Diğer

    9 37.50%
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Mont için fiyat,marka &model seçimi

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    Çok uzaktasın arkadaşım bana. Beşiktaş tarafında bi yerlerde olsaydın benim motorları ve montu aldığım bayiye götürürdüm seni orda güzel, kaliteli ve uygun malzemeler vardı. Eğer hafta sonu falan beşiktaş tarafına yolun düşerse gel gidelim beraber. msn varsa ordan haberleşelim veya mail atarsın. gokcell@gmail.com


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Temmuz 2005
    kardesım daha yenı mont aldım spyke
    korlasta buldum ıthalatcısıda kendısıymıs motogp dekı suruculer dahı gıyıyomus
    tavsıye ederım ama tuzlu bıraz.....

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Gokcell,
    Çok uzaktasın arkadaşım bana. Beşiktaş tarafında bi yerlerde olsaydın benim motorları ve montu aldığım bayiye götürürdüm seni orda güzel, kaliteli ve uygun malzemeler vardı. Eğer hafta sonu falan beşiktaş tarafına yolun düşerse gel gidelim beraber. msn varsa ordan haberleşelim veya mail atarsın. gokcell@gmail.com
    o taraflara yolum düşüyo ara ara , gelirsem mutlaka bi gün önceden msn ile falan bildireceğim... fiyatlar makul heralde değilmi ?
    çok teşekkür ederim...

  4. #24
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    mertmertmert,

    Walla ben 170 Euro ya aldım, ama çok güzel bişi mmalzeme kaliteli, korumalar kaliteli ve en önemlisi soğuğu hissetmiyorsun bile. Dediğim gibi hafta sonuna denk getirirsen ii olur çünkü işyerim bostancı da o yüzden hafta içi ancak akşam 18:30 19:00 gibi görüşebiliriz. Ama bayi 20:30 a kadar açık oluyor.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    necef,
    kardesım daha yenı mont aldım spyke
    korlasta buldum ıthalatcısıda kendısıymıs motogp dekı suruculer dahı gıyıyomus
    tavsıye ederım ama tuzlu bıraz.....
    aga bu korlastakilerde iice pahalı valla yaa of of of of 400€ falan...... daha doorusu benim için pahalı diyim
    ama yurtdışında spyke ı da araştırmaya değer , güzel montlar.....

  6. #26
    broadway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2005
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    (:ASYA AS 200 GY2:)
    mertmertmert, arkadasım ustekı mont guzel ama onemlı olan senı dıs etkenlerden hangısının daha ıyı korudugu guzellık ıkıncı plan bence

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    broadway,
    mertmertmert, arkadasım ustekı mont guzel ama onemlı olan senı dıs etkenlerden hangısının daha ıyı korudugu guzellık ıkıncı plan bence
    doğrusun hocam... onlarıda araştırmıyor değilim... hepsinin sitesinde dış etkenlere karşı hepsinin ne kadar etkili olduklarını falan araştırıp gözönüne alarak kendime göre seçenekler oluşturuyorum. bunların fiyatlarını analiz etmeye çalışıorum. ama tabiki internet sitesinde , buradaki kullanıcıların tavsiyesi kadar gerçekler varmıdır bilemeyiz...

    o yüzden buradaki arkadaşlardan yardımlarını bekliyoruz...

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    bu arada anketide es geçmeyelim lütfen.......... ;)

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    sevgili Gokcell nerde bu senin 170 euro ya aldıgın yer.?

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    sevgili Gokcell nerde bu senin 170 euro ya aldıgın yer.?

  11. #31
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    Beşiktaş Yıldızda, Motodinamik adlı bayi.
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım
    Gokcell

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Cok tesekkurler kardeşim..

  13. #33
    Gokcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    Keeway ARN 125 - Keeway Hurricane 50
    Reca ederim kardeş. Sen ne tarafta oturuyorsun???
    Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım
    Gokcell

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    spool xtc m 2 die bi model var , fiyatı 239€ . o da fena sayılmaz....
    ama korumaları ve su geçirmezliği ne kadar yeterlidir bilmiorum tabi...
    bilen varmı ???

  15. #35

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF500
    spidi gayet şık korumalarıda iyiyse söyleyecek birşey yok

  16. #36

    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Bahçelievler
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    mertmertmert, baba bende geçen sirkecide çok güzel bitane buldum ama honda özen motor daha güzeli gelicek dedi ve onu beklemek için şimdilik dondurmuştum olayı,bende almayı düşünüyorum olmazsa birlikte gideriz almaya

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    BILOOO,
    mertmertmert, baba bende geçen sirkecide çok güzel bitane buldum ama honda özen motor daha güzeli gelicek dedi ve onu beklemek için şimdilik dondurmuştum olayı,bende almayı düşünüyorum olmazsa birlikte gideriz almaya
    bülent, abi eğer ben yurtdışı olayını halledemezsem yada ordada fiyatlar cazip değilse ; gidelim birlikte alalım dediğin gibi.... fiyatlar nasıl orda ve modelin resmi varsa koyabilirmisin buraya ??

  18. #38
    piyade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2005
    Şehir
    izmir
    spool xtc m 2 die bi model var , fiyatı 239€ . o da fena sayılmaz....
    ama korumaları ve su geçirmezliği ne kadar yeterlidir bilmiorum tabi...
    bilen varmı ???
    mertmertmert bu benim mont olabilir kardeş modelini bilmiyorumda markası tutuyor çok kaliteli bir mont eğer oysa korumalarıo istendiğinde çıkabiliyor yıkamak için sırt ın da kollarında omuzlarında koruyucu malzeme var fiyat kosunda haklıynışım baksana 239 ero diyosun
    saygılarımla

  19. #39

    Üyelik
    09 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    İstanbuldaysan Eğer sana Orjinal Daniese mont uygun bır fıyattan alabılırım.Goratex veya Deri.Ama goratex tavsiye ederim.

  20. #40

    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Bahçelievler
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    mertmertmert, baba modelin resmi yokda çok karizma bişeydi diyebilirim (tabi zevkler ve renkler tartışılmazmış) kırmızı-siyah renkli güzel bi monttu fiyatıda 310 ytl ama honda özende yine kırmızı-siyahlı bi mont gördüm kataloğda o daha çok hoşuma gitti yetkilide geldiğinde aramak üzere numaramı aldı ama ses soluk çıkmadı henüz i:
    dediğin gibi ona göre haberleşiriz senin yurtdışı olayı olmazsa bana özelden msj atarsın


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler