Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

S&T kanuni gt 250r kesici...!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    Şu derbi gpr icin bisiklet ve plaka okur diyen arkadaşlar, acaba hayatlarında hiç gpr ye bindilermi?? cbr125le karıstırıyolar galiba.. gt250 icin tokatlar diyenler birgün fırsatını bulursanız bi test edin derim, bakalım hükmedebikcekmisiniz..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    konuyu saptıran @cihantavuz tamam kardeşim senin makinen en güzeli ama sen önce başlığı oku bakalım arkadaşlar konu devir kesici 2 motoru karşılaştıracaksınız açılmış konular var neden ordan takip etmiyorsunuz kaç sayfa okudum ama hepsi konuyla alakasız şeyler konuyu lütfen saptırmayalım

  3. #63
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Gpr 2 zamanlı bir makina... 125 cc olmasına rağmen çok atak bi motor. makinay ferco da test etmiştim gerçekten çok seri ve hızlı... üzerine binip sürmeden anlayamayacağınız kadar hemde...

    Hyo hiç kullanmadım o yüzden kesin bi şey söleyemem ancak Gpr yi pek yabana atmayın derim ben...
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  4. #64

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    bu motorda hiç krank kesen oldu mu? ne yaparsak krank keser ? ne yaparsak krank kesmez ?

  5. #65

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    cihantavuz anlamadıgın su kardes bu motorların bı beynı var ve bu motorlar programlanıyorlar..aynı r6 nın motorunu fazerın kullanması gıbı...dusunmeden yazmıssın cogu seyı...
    [COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]

  6. #66
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Redline sınırına uzak olarak 15-20 dk süresince 180-185Km/h, top speed 192Km/h hiç kasmadan.

    Hyosung a laf eden arkadaşlar çamur at izi kalsın yapıyorlar zannımca.
    Açık davettir:
    İnanmayanlar İzmir - Çeşme otobanına buyrun GÖSTEREYİM...

  7. #67

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    krank kesmedinmi pulvo ?

  8. #68
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı digi_boy26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorda hiç krank kesen oldu mu? ne yaparsak krank keser ? ne yaparsak krank kesmez ?
    hacı sen ne yaparsan yap o motor senin elinde cok durmaz
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  9. #69

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı sen ne yaparsan yap o motor senin elinde cok durmaz
    hacı geçiş motoru alcaz artık. cbf250 almayım diyorum buna merak sardım

  10. #70
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Krank?
    Motorda bu türden bir sorun yok. Tüm istatisliklerin de belirttiği kibi her türlü kaza ve arızaların %99 sebebi insandır.
    Krank kıran hiçbir arkadaşım motora veryansın etmiyor dikkat ederseniz. 600cc görünüyor diye açıyorlar gazı redlinede gidiyorlar km lerce..Sonra çaaat ses geldi.
    29 Hp motor ne performans verebilirki. Başlangıç motoru sonuçta. Hız amaçlı değil. Ben ön dişliyi 2 adet arttırdım,performanz egzoz taktım ve bu değerlere ulaştım. Kuralına göre kullanıyorum ve hiçbir kontak açışta öksürmedi bile makina
    Sürekli 636 ninja ve fazer lerle geziyorum da..

  11. #71

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    o zaman bu motordan alırsak hiçbizaman redline girmiyeceğiz ölemi? max hız 140 ile heryere gidebilirmiyim ?

  12. #72

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    165 cıvarı redlıne gırıyor motor o kadar yolun var yanı...
    [COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]

  13. #73
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Euro 2 olan karbüratörlü modeli 10500devirde tam olarak 168Km/h da redline sınırına dayanır.
    Euro 3 olan enjeksiyonlu modeli (S&T) 11000devirde 173Km/h da redline sınırına dayanır.
    Hangi modeli alırsanız alın bu hız/devir oranında asla sorun yaşamazsınız. Bende euro 2 var ve İzmir den Bursa ya gidip geldim. Makina daha yokmu dedi resmen. Hatta ara ara 1dk dan fazla olmamak kaydıyla redlineye de dayanamayarak girmiştim.
    Ön dişliyi 14 ten 16 ya çıkarınca 192Km/h kadar anca sınıra geliyor. Zaten 29Hp motor ve devir saatine bakmaya bile gerek kalmadı. Hem redline ye giremiyor hemde 1 depo ile 320 yaparken 420 Km yol yapıyor.

  14. #74
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    GPR bnm için fantazi,hyo güzel motor ama fiyatı düşündürüyor beni..GPR ile hyo pek alakalı motorlarda değiller sanki,kimi boks yapar zewk alır kimi balık tutar..GPR den zewk alıyorsa adam GT250r ı sewmeyebilir aynı şekilde 250r kullananda gpr i..ikiside sınıfında iyiler bence,gprnin teker biraz daha kalın olsaymış,sesi biraz daha kalın ve daha az duman atsa üstüne motor tanımazdım =)

  15. #75
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Aşağıda ki linkte enjeksiyonlu gt 250 ler için 15 HP artı güç elde edeceğini iddia eden bir çip var, ne kadar doğru bilemem...

    Chip in linki...

  16. #76
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aşağıda ki linkte enjeksiyonlu gt 250 ler için 15 HP artı güç elde edeceğini iddia eden bir çip var, ne kadar doğru bilemem...

    Chip in linki...
    1-australya dolari
    2-15 hp ye kadar verebiliyor bunu daha once incelemistim.
    3-250cc de 15hp artirabilmek icin komple tuning yapmak gerek turbo+bu chip+disli oynamasi+direkt hava filtresi......
    o zaman +15 alabilirsin
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  17. #77
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    ciddi sitelerde gs500 ün ölçülen maximum süratinin 174 km/h olduğu belirtiliyor. (kendi motorum olduğu için araştırmıştım)
    demek ki 500 cc 48 hp yerine 250 cc 29 hp çok daha verimliymiş bunu anlamış olduk hyosung sayesinde, 180 -190 km/h değerleri havalarda uçuşuyor. acaba ne zaman o dijital göstergedeki rakamın gerçekten ne kadar uzakta olduğunu anlayacağız merak ediyorum...
    bi de ilginç olan şu ki hiç bi gt250 kullanan bu değerlere ulaştım demiyor ama 250 r olunca uçuyoruz.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  18. #78
    melcor09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2008
    Şehir
    kusadası
    Motosikleti
    2012 Yamaha Tenere 660
    benim makina 2nci vites tam 150de kesiciye giriyo bence gerekli birsey bu devir kesici cunku tam bakamıyosun devir saatine yola dikkatini vermisken tabi bide oraya kadar getirmemek lazım.. en guzeli kararınca cok sıkıstırmadan degistirmek vitesleri
    hayalbuysa HAYABUSA derlerdi inanmazdımmmmm!!!

  19. #79
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ciddi sitelerde gs500 ün ölçülen maximum süratinin 174 km/h olduğu belirtiliyor. (kendi motorum olduğu için araştırmıştım)
    demek ki 500 cc 48 hp yerine 250 cc 29 hp çok daha verimliymiş bunu anlamış olduk hyosung sayesinde, 180 -190 km/h değerleri havalarda uçuşuyor. acaba ne zaman o dijital göstergedeki rakamın gerçekten ne kadar uzakta olduğunu anlayacağız merak ediyorum...
    bi de ilginç olan şu ki hiç bi gt250 kullanan bu değerlere ulaştım demiyor ama 250 r olunca uçuyoruz.

    Ciddi site derken, burası için gayrıciddi mi demek istedin anlamadım

    Sorduğun soruların cevabına gelince,

    Hyo kullanırken kilometrenin yanılma payını anlamak için 600F kullanan bir arkadaşımla aynı süratte seyretmiş ve 100 km. de mutabık kalmıştık. Demekki yanılma payı yok ya da Honda'nın km saati de hatalı gösteriyor. Bu motoru Çin motorlarıyla karıştırma.

    Gt250 kullanan arkadaşların bu sürate çıkamamalarının nedeni, motorun aerodinamik yapısıdır. Naked kullanan biri olarak sen de yüksek süratlerde çıplak makinenin rüzgarı nasıl yediğinin farkındasındır. Comet ve R kullanan arkadaşlar için de, yüksek süratlerde grenajların ardına sığınmak motorun son süratine direkt etki eden bir faktör demektir. Kaza yaptıktan sonra R olan motorumu grenajsız olarak kullanmış biri olarak bu durumun farkını direkt hissetmiş bir kullanıcıyım.

    Son hız mevzusuna gelince, GT250R için havada uçuşan 180-190 km gibi süratlerin doğruluğu hakkında kesin birşey söylemem mümkün değil ancak, emin olduğum şey kendimden verebileceğim örnektir. Bence senin GS500 için verdiğin 174 km'lik değer, bu motorun redline'a girmeden çevirdiği son devrinde ve düz yoldaki süratidir. GT250R'ın ise bu koşullardaki sürati 160-165 km civarıdır. Benim bu motorla bir kereye mahsus olarak yaptığım en yüksek sürat ise, İst-Edirne otobanında hafif yokuş aşağı yolda, motorun üzerine tamamen yatarak, redline'a girmek üzere iken 178 km olmuştur. Ancak bu süratlere çıkmak bu motor için uygun değildir ve ortalama son sürati başta da belirttiğim gii 160-165 km civarıdır.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  20. #80
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ciddi site derken, burası için gayrıciddi mi demek istedin anlamadım

    Sorduğun soruların cevabına gelince,

    Hyo kullanırken kilometrenin yanılma payını anlamak için 600F kullanan bir arkadaşımla aynı süratte seyretmiş ve 100 km. de mutabık kalmıştık. Demekki yanılma payı yok ya da Honda'nın km saati de hatalı gösteriyor. Bu motoru Çin motorlarıyla karıştırma.

    Gt250 kullanan arkadaşların bu sürate çıkamamalarının nedeni, motorun aerodinamik yapısıdır. Naked kullanan biri olarak sen de yüksek süratlerde çıplak makinenin rüzgarı nasıl yediğinin farkındasındır. Comet ve R kullanan arkadaşlar için de, yüksek süratlerde grenajların ardına sığınmak motorun son süratine direkt etki eden bir faktör demektir. Kaza yaptıktan sonra R olan motorumu grenajsız olarak kullanmış biri olarak bu durumun farkını direkt hissetmiş bir kullanıcıyım.

    Son hız mevzusuna gelince, GT250R için havada uçuşan 180-190 km gibi süratlerin doğruluğu hakkında kesin birşey söylemem mümkün değil ancak, emin olduğum şey kendimden verebileceğim örnektir. Bence senin GS500 için verdiğin 174 km'lik değer, bu motorun redline'a girmeden çevirdiği son devrinde ve düz yoldaki süratidir. GT250R'ın ise bu koşullardaki sürati 160-165 km civarıdır. Benim bu motorla bir kereye mahsus olarak yaptığım en yüksek sürat ise, İst-Edirne otobanında hafif yokuş aşağı yolda, motorun üzerine tamamen yatarak, redline'a girmek üzere iken 178 km olmuştur. Ancak bu süratlere çıkmak bu motor için uygun değildir ve ortalama son sürati başta da belirttiğim gii 160-165 km civarıdır.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    açıkçası bu siteyi de forumu da gayriciddi bulmuyorum onu baştan söyleyeyim.elbette ki kimi bazı topikler gerçekten gayrı ciddi ve çocukça ama o da bu kadar kalanbalık nüfuslu bi forum için gayet doğal. oraları da okumayıp yazmamak zaten bi tercih.

    şu hyoların son sürat meselesine gelince. ben asla hyoyu çin motuoruyla kıyaslamam ve hatta tarzıma uygun hissedersem ciddi şekilde aquila almayı düşünüyorum. yani genel olarak hyoyu seviyorum ve ilgili topiklerini takip etmeye çalışıyorum.
    ama şu gtr meselesi gerçekten çok uzadı çok bunalttı. yani motorun bilmem kaç kilometre otoban düzlüğünde canı çıkarcasına yaptığı ve de bi kaç saniye gözlenebilen süratlere çıkıp çıkmayacağı, bu sürate çıkarsa krankın asfaltta kalıp kalmayacağı o kadar abartıldı ki tectübesi olmayan kullanıcı adayları yanlış yönlendirilmeye başlandı diye düşünüyorum.

    ben 75 hp gücünde otomobilimle kadranda 200 km/h görmiş olmam o arabanın son süratini 200 km/h yapmaz ben onu anlatmak istemiştim.
    sen de kendi tecrübeni ve o süraste hangi şartlar altında ulaşabildiğini açıkça ve detaylıca belirtmişsin. teşekkür ederim.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)