Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Motorcuyum diyorsunuz,bulun bakalım.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Arkadaşlar aşağıda ki fotolar da ilginç ayrıntılar var,bakalım bulabilecekmisiniz.
    Tartışalım bilgi alışverişinde bulunalım,biraz teknik konularda sohbet edelim diye başlığı moto sohbet bölümüne açtım,fotolar sizi yanıltmasın.
    Ayrıntıları bulamazsanız sonunda işaretliyeceğim.

    Bu fotolar efsane motorcu Burt MUNRO nun motorundan bir kaç görüntü,haydi kolay gelsin.




    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Motorun heryeri çatlamış gibi sanki yaw??

  3. #3
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Burt krank dişlisini gösteriyoo ama ayrıntı nerde anlamadım.Bu arada Burt şu efsane adam filmine konu olan dünya kara hız rekorunu kıran abimizdi.

  4. #4

    Üyelik
    01 Eylül 2007
    Şehir
    BAYBURT
    Motosikleti
    rmz 200 gy
    ıhtıyar daha dun bu adamın fılmını ızledım gece saat 3 muydu 4 muydu ne o motorla 201 km hız yapıyor ve hala duşuk cc de o hızı kımse geçememış mış motorunun adı kızılderılı tamamıyla kendi yapımıymış resımde dıkkatımı çeken hava kanalcıkları çatlak patlak platın açıkta acaba sen de mı ızledın dıycektım bırde
    !! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::

  5. #5

    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - Beyoğlu
    Motosikleti
    tabanvay
    abi adam ön düşliyi daha büyük başka bi dişliye bağlamış bu muhtemelen arka dişiliden daha küçük bi dişli... bu ekstra dşilyede başka bi küçük dili bağlamış bunuda normal arka dişilmize bağlamışş sanırım sebebide şu; son sürati makineyi zorlamadan, kalkışı süre kaybınını minimize ederek son sürati arttırmak diye tahmin ediyorum

  6. #6
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    silindirin hava girişlerinde aşşagı krank bölümünde çatlak var sanki yüksek hızdan ısıdan sonra soguk su dökülmüş gibi motor bölümüne

  7. #7
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    ilk resimdeki 2li dişli sistemi arka dişlinin torkunu artırmak için,
    bu durumda devir başına arka tekerin dönüşü epey azalır, peki o motor bu kadar yüksek sürati nasıl yapabilmiş?
    demekki şanzıman ayarlarıyla oynamış bunu telafi etmek için bu şekil dişli sistemi kullanmış

  8. #8
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı cwebb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun heryeri çatlamış gibi sanki yaw??
    Evet haklısın bayağı bir çatlak var,büyük bir ihtimalle sfero yada kara doküm bir gövde var.

    Alıntı PIERzig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burt krank dişlisini gösteriyoo ama ayrıntı nerde anlamadım.Bu arada Burt şu efsane adam filmine konu olan dünya kara hız rekorunu kıran abimizdi.
    Krank dişlisi ve zincir açıkta

    Alıntı o_yagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ıhtıyar daha dun bu adamın fılmını ızledım gece saat 3 muydu 4 muydu ne o motorla 201 km hız yapıyor ve hala duşuk cc de o hızı kımse geçememış mış motorunun adı kızılderılı tamamıyla kendi yapımıymış resımde dıkkatımı çeken hava kanalcıkları çatlak patlak platın açıkta acaba sen de mı ızledın dıycektım bırde
    Evet gece konu açmıştım ATV yi açın diye.O hız km deil mil,yani yaklaşık 330 km.

    Alıntı metalgod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi adam ön düşliyi daha büyük başka bi dişliye bağlamış bu muhtemelen arka dişiliden daha küçük bi dişli... bu ekstra dşilyede başka bi küçük dili bağlamış bunuda normal arka dişilmize bağlamışş sanırım sebebide şu; son sürati makineyi zorlamadan, kalkışı süre kaybınını minimize ederek son sürati arttırmak diye tahmin ediyorum
    O mekanizma hepimizin vitesli motorunda var......

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    silindirin hava girişlerinde aşşagı krank bölümünde çatlak var sanki yüksek hızdan ısıdan sonra soguk su dökülmüş gibi motor bölümüne
    Yine de dünya rekoru kırıyor bu motorla
    Demekki altında rr olsa ne fayda ,aşk olmayınca.


    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk resimdeki 2li dişli sistemi arka dişlinin torkunu artırmak için,
    bu durumda devir başına arka tekerin dönüşü epey azalır, peki o motor bu kadar yüksek sürati nasıl yapabilmiş?
    demekki şanzıman ayarlarıyla oynamış bunu telafi etmek için bu şekil dişli sistemi kullanmış
    Evet ancak günümüz motorlarında da sistem böyle,fark dişlilerin açıkta çalışması
    Başka başka daha çok var,baktıkça ayrıntıları görüyorüm

    Yok mu arttıran.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  9. #9
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Subaplar acıkta duruyor gunumuzde o ust kapagın altında degılmı ?? Nasıl yaglıyor acabaa...vede nasıl calısıyor o subaplar.
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  10. #10
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    subaplar açıkta....direk kranktan tekere nası aktaracak anlayamdım....mobilet gibi itekleyip gidiyormu yoksa????garip bişiy.....adamda zaten biraz tip çıkmış:Dkrank açıkta....motor darmadağın

  11. #11
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Sayın İhtiyar,

    Bu iki motosiklet ya da motorları birbirinden biraz farklı, modifiyeler olmuş besbelli Ancak en dikkatimi çeken şey, motosikletin şasisinde Halat Bağlı Bildiğimiz halat, ne işe yarıyordu acaba. İhtimalleri düşündükçe şaşırmaya başlıyorum
    Poturdak

  12. #12
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    bu filmin ismii nedir!!!????merak ettim.....bu hurda en fazla ne yapacak sanki

  13. #13
    imacosfx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Minsk
    1967 yılında 1000cc altı dünya hız rekorunu 1920 model indian scout marka motosikleti ile kıran yeni zellandalı ihtiyar. Rekoru kırdığında 68 yaşında idi ve motorsikletini kendi imkanlarıyla, akla hayale gelmeyen malzemeler üretip kullanarak geliştirdi. The World's Fastest Indian adlı film ile efsane hikayesi beyaz perdeye taşınan Munro'nun saatte 205 mph olan rekoru bugüne kadar hala kırılamamıştır.. (Alıntı)

  14. #14

    Üyelik
    21 Aralık 2006
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Mondial 151Rs

  15. #15
    chopper-delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara chopper_vildstar@hotmail.com
    Motosikleti
    taze bitti
    yaw bu motorun pedalları nerde hani firen kolu

  16. #16

    Üyelik
    01 Eylül 2007
    Şehir
    BAYBURT
    Motosikleti
    rmz 200 gy
    valla ne kadar hız yaptıgını kaçırdım galiba kusura bakma gece gece fılım seyredınce bukadar oluyo ama fılım de acayıbıme gıden nokta lımon agacı meselesi işeyınce dahamı buyuyo lımonlar
    !! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::

  17. #17

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    vites pedalı yok. marşa basar basmaz gidiyor bu heralde. scooter cinsi zincirli bir motoru var. ben öle anladım

    ya da parmağının tam olarak gösterdiği nokta "bloğun şanzumana kaynak yapmayı başardığı" olabilir o günün imkanlarıyla.

    2.nci resimde bloğun önüne icat ettiği parçayı da anlayabilsem bi.

  18. #18
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Krank miline adapte edilen zincir arka teker dişlisine direk bağlysa bu motor çalışır çalışmaz harakete geçiyor anlamına gelmezmi?Ayrıca normalde vitese bağlı olan diişlide devrede.Zannedersem kalkışdaki gücü artırmayı vezaman kaybını en aza indirmeyi başarmak için krankı kullanmış.Güçten sonuna kadar yararlanmayı sağlamak ve son sürati artırmak içinde vites oranlarını elinden geldiğince düşürmüş.Yada tam tersimi olmuş olabilir?
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  19. #19
    cycle27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    KINALI KUZU
    Birincisi motorun boyutları çok küçük. Tek silindir ve karbüratör kapalı değil açıkta. Motor çatlamış vede motosikletin boyu küçük. Adam sanki oğlu için yapmış. Kendisinin binebileceği boyutta bir motor değil.Eksantrik dişlisi yok.Sele yok ve daha bir sürü şey.
    [B][I][COLOR="Red"]GAZİANTEP [COLOR="Black"]MT[/COLOR][/COLOR][/I][/B]
    [COLOR="Red"]ŞAHİNEM, ANTEPLİYEM AĞAM[/COLOR][COLOR="Black"]OMUZUMDA MAVZER BİR YÜK[/COLOR][COLOR="Red"]DÜŞMANLA, YUMRUKLARIMLA SAVAŞACAĞIM[/COLOR]
    [COLOR="Black"]YUMRUKLARIM MEMLEKET KADAR BÜYÜK. [/COLOR]

  20. #20

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    o halatı motor devrilmesin diye bağlamışlar.Dikkat edersen motor bir kamyonetin üstünde.

    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın İhtiyar,
    Bu iki motosiklet ya da motorları birbirinden biraz farklı, modifiyeler olmuş besbelli Ancak en dikkatimi çeken şey, motosikletin şasisinde Halat Bağlı Bildiğimiz halat, ne işe yarıyordu acaba. İhtimalleri düşündükçe şaşırmaya başlıyorum
    ______________
    iki ayrı motorun resimleri.ikince resimdeki subablar yukarda ve açıkta.ödeki kutuda sanki ateşleme sistemi var.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)