Motorcuyum diyorsunuz,bulun bakalım.
-
Reklamlar
-
Motorun heryeri çatlamış gibi sanki yaw??
-
Burt krank dişlisini gösteriyoo ama ayrıntı nerde anlamadım.Bu arada Burt şu efsane adam filmine konu olan dünya kara hız rekorunu kıran abimizdi.
-
ıhtıyar daha dun bu adamın fılmını ızledım gece saat 3 muydu 4 muydu ne o motorla 201 km hız yapıyor ve hala duşuk cc de o hızı kımse geçememış mış motorunun adı kızılderılı tamamıyla kendi yapımıymış resımde dıkkatımı çeken hava kanalcıkları çatlak patlak platın açıkta acaba sen de mı ızledın dıycektım bırde
!! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::
-
abi adam ön düşliyi daha büyük başka bi dişliye bağlamış bu muhtemelen arka dişiliden daha küçük bi dişli... bu ekstra dşilyede başka bi küçük dili bağlamış bunuda normal arka dişilmize bağlamışş sanırım sebebide şu; son sürati makineyi zorlamadan, kalkışı süre kaybınını minimize ederek son sürati arttırmak diye tahmin ediyorum
-
silindirin hava girişlerinde aşşagı krank bölümünde çatlak var sanki yüksek hızdan ısıdan sonra soguk su dökülmüş gibi motor bölümüne
-
ilk resimdeki 2li dişli sistemi arka dişlinin torkunu artırmak için,
bu durumda devir başına arka tekerin dönüşü epey azalır, peki o motor bu kadar yüksek sürati nasıl yapabilmiş?
demekki şanzıman ayarlarıyla oynamış bunu telafi etmek için bu şekil dişli sistemi kullanmış
-
cwebb adlı üyeden alıntı
Motorun heryeri çatlamış gibi sanki yaw??
Evet haklısın bayağı bir çatlak var,büyük bir ihtimalle sfero yada kara doküm bir gövde var.
PIERzig adlı üyeden alıntı
Burt krank dişlisini gösteriyoo ama ayrıntı nerde anlamadım.
Bu arada Burt şu efsane adam filmine konu olan dünya kara hız rekorunu kıran abimizdi.
Krank dişlisi ve zincir açıkta
o_yagmur adlı üyeden alıntı
ıhtıyar daha dun bu adamın fılmını ızledım gece saat 3 muydu 4 muydu ne o motorla 201 km hız yapıyor ve hala duşuk cc de o hızı kımse geçememış mış motorunun adı kızılderılı tamamıyla kendi yapımıymış resımde dıkkatımı çeken hava kanalcıkları çatlak patlak platın açıkta acaba sen de mı ızledın dıycektım bırde
Evet gece konu açmıştım ATV yi açın diye.O hız km deil mil,yani yaklaşık 330 km.
metalgod adlı üyeden alıntı
abi adam ön düşliyi daha büyük başka bi dişliye bağlamış bu muhtemelen arka dişiliden daha küçük bi dişli... bu ekstra dşilyede başka bi küçük dili bağlamış bunuda normal arka dişilmize bağlamışş sanırım sebebide şu; son sürati makineyi zorlamadan, kalkışı süre kaybınını minimize ederek son sürati arttırmak diye tahmin ediyorum
O mekanizma hepimizin vitesli motorunda var......
aykan adlı üyeden alıntı
silindirin hava girişlerinde aşşagı krank bölümünde çatlak var sanki yüksek hızdan ısıdan sonra soguk su dökülmüş gibi motor bölümüne
Yine de dünya rekoru kırıyor bu motorla
Demekki altında rr olsa ne fayda ,aşk olmayınca.
tigermbz adlı üyeden alıntı
ilk resimdeki 2li dişli sistemi arka dişlinin torkunu artırmak için,
bu durumda devir başına arka tekerin dönüşü epey azalır, peki o motor bu kadar yüksek sürati nasıl yapabilmiş?
demekki şanzıman ayarlarıyla oynamış bunu telafi etmek için bu şekil dişli sistemi kullanmış
Evet ancak günümüz motorlarında da sistem böyle,fark dişlilerin açıkta çalışması
Başka başka daha çok var,baktıkça ayrıntıları görüyorüm
Yok mu arttıran.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
Subaplar acıkta duruyor gunumuzde o ust kapagın altında degılmı ?? Nasıl yaglıyor acabaa...vede nasıl calısıyor o subaplar.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
subaplar açıkta....direk kranktan tekere nası aktaracak anlayamdım....mobilet gibi itekleyip gidiyormu yoksa????garip bişiy.....adamda zaten biraz tip çıkmış:Dkrank açıkta....motor darmadağın
-
-
bu filmin ismii nedir!!!????merak ettim.....bu hurda en fazla ne yapacak sanki
-
1967 yılında 1000cc altı dünya hız rekorunu 1920 model indian scout marka motosikleti ile kıran yeni zellandalı ihtiyar. Rekoru kırdığında 68 yaşında idi ve motorsikletini kendi imkanlarıyla, akla hayale gelmeyen malzemeler üretip kullanarak geliştirdi. The World's Fastest Indian adlı film ile efsane hikayesi beyaz perdeye taşınan Munro'nun saatte 205 mph olan rekoru bugüne kadar hala kırılamamıştır.. (Alıntı)
-
-
yaw bu motorun pedalları nerde hani firen kolu
-
valla ne kadar hız yaptıgını kaçırdım galiba kusura bakma gece gece fılım seyredınce bukadar oluyo ama fılım de acayıbıme gıden nokta lımon agacı meselesi işeyınce dahamı buyuyo lımonlar
!! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::
-
vites pedalı yok. marşa basar basmaz gidiyor bu heralde. scooter cinsi zincirli bir motoru var. ben öle anladım
ya da parmağının tam olarak gösterdiği nokta "bloğun şanzumana kaynak yapmayı başardığı" olabilir o günün imkanlarıyla.
2.nci resimde bloğun önüne icat ettiği parçayı da anlayabilsem bi.
-
Krank miline adapte edilen zincir arka teker dişlisine direk bağlysa bu motor çalışır çalışmaz harakete geçiyor anlamına gelmezmi?Ayrıca normalde vitese bağlı olan diişlide devrede.Zannedersem kalkışdaki gücü artırmayı vezaman kaybını en aza indirmeyi başarmak için krankı kullanmış.Güçten sonuna kadar yararlanmayı sağlamak ve son sürati artırmak içinde vites oranlarını elinden geldiğince düşürmüş.Yada tam tersimi olmuş olabilir?
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
Birincisi motorun boyutları çok küçük. Tek silindir ve karbüratör kapalı değil açıkta. Motor çatlamış vede motosikletin boyu küçük. Adam sanki oğlu için yapmış. Kendisinin binebileceği boyutta bir motor değil.Eksantrik dişlisi yok.Sele yok ve daha bir sürü şey.
[B][I][COLOR="Red"]GAZİANTEP [COLOR="Black"]MT[/COLOR][/COLOR][/I][/B]
[COLOR="Red"]ŞAHİNEM, ANTEPLİYEM AĞAM[/COLOR][COLOR="Black"]OMUZUMDA MAVZER BİR YÜK[/COLOR][COLOR="Red"]DÜŞMANLA, YUMRUKLARIMLA SAVAŞACAĞIM[/COLOR]
[COLOR="Black"]YUMRUKLARIM MEMLEKET KADAR BÜYÜK. [/COLOR]
-
o halatı motor devrilmesin diye bağlamışlar.Dikkat edersen motor bir kamyonetin üstünde.
denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı
Sayın İhtiyar,
Bu iki motosiklet ya da motorları birbirinden biraz farklı, modifiyeler olmuş besbelli
Ancak en dikkatimi çeken şey, motosikletin şasisinde Halat Bağlı
Bildiğimiz halat, ne işe yarıyordu acaba. İhtimalleri düşündükçe şaşırmaya başlıyorum
______________
iki ayrı motorun resimleri.ikince resimdeki subablar yukarda ve açıkta.ödeki kutuda sanki ateşleme sistemi var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)