Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

ağır tonajlı araçların oluşturduğu çukurlar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Aralık 2007
    Şehir
    KOCAELİ&KUZEY EGE
    genellikle trafik işiklarına yakın yerlerde olan asfaltta ağır tonajlı araçların oluşturduğu uzuun şerit şeklindeki cukurlara girdiğimizde güvenle cıkmanın bir tekniği varmı ???????
    Baharın, denizin, toprağın kokusu içime dolsun
    Yanımda bana sıkı sıkıya sarılan ve bana güvenen biri olsun.***
    Her daim aracım motorsiklet olsun..!.!. (AMİİİİN)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Arkadaşım eğer hızlı bir şekilde girdiysem direksiyonu sıkarım asla cıkmaya çalışmam yeterli hıza düştüğünde yavaşça çıkarsın
    Eğer hızlı çıkmayı denersen ön lastik kayarsa toparlamak zordur bence hız düşene kadar asla çıkmayı deneme
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  3. #3
    ümmet perkitan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Türkiyenin ılık yerleri neresi olursa
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    bence oçukurları gördüğünde hızını kesmen gerekiyor,eğer mümkünse girmemeye bakarız,girersek bile endüşük hızla çıkmamız lazım,aksi halde düşme riski çok fazla.
    -geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
    www.perkitan.com
    BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT

  4. #4
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Hakkaten ya.. O oluklar çok tehlikeli.. Birkaç tehlike atlattım öyle. Motor feleğini şaşırıyor kaptırdığın zaman..
    Üç boyoz bir kola

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    dostum trafik ışıklarına yaklaşırken nasıl olsa yavaşlamak zorundasın.Sakın ola kavşağa geldiğinde zınk diye bir niyetin olmasın.kavşakta yol kusuru olmaz

  6. #6
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Alıntı ümmet perkitan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence oçukurları gördüğünde hızını kesmen gerekiyor,eğer mümkünse girmemeye bakarız,girersek bile endüşük hızla çıkmamız lazım,aksi halde düşme riski çok fazla.
    Bence bu topicin en yerinde cevabı bu..Nede olsa uzunyollar yapmış abim..Kısacası YOLLARIN FATİHİ...

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum trafik ışıklarına yaklaşırken nasıl olsa yavaşlamak zorundasın.Sakın ola kavşağa geldiğinde zınk diye bir niyetin olmasın.kavşakta yol kusuru olmaz
    Paşam topic açıklaması türkçe yazılmış..Tekrar okumanı tavsiye ediyorum..
    Konuda kavşak yok..Yakında kavşak-ışık trafik yok..Lastiklerin yaptığı çukur ve oluk şeklinde uzun bi yol var..Şimdi bu çukura girdin..Çık bakim.Nasıl çıkacaksın..Hade bi daha dene...
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  7. #7

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Şehir
    zerdalilik :)
    Motosikleti
    aprilia leo 150
    mümkünse bu çukurlara girmeyeceksin.. madem girdin çıkmayacaksın hemen...

    doğru oldu mu?
    motosiklet ehliyeti 149,99 ytl :queen:

  8. #8
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    bu çukurların sonu yok.her zaman her yerde karşımıza çıkıyor.oyüzden en iyi çözümü enduro almak
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  9. #9
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    sanırım arkadaşımız soruyu bana sormuş, kibarlıktan çoğul eki kullanmış Siz karışmayın arkadaşlar
    Arkadaş, bu çukur şeklinde uzanan izlere bir kere yakalandın mı, sinir bozucu bir şekilde Tren moduna giriyor ve bir daha çukur bitene kadar çıkamıyorsun Tavsiyem, çukurda ihtiyatla hattı izlemek ve asla ani frenleme yapmamak! gaz kesilip istikrarla hız düşürülür, uygun bir zemin yakalamak için tetikte olunur. sağımız solumuz kontrol edilir, asfaltın görece düzeldiği anda sola geçilerek Tren likten kurtulup, özgür motorcu sürüşüne geçilir
    Amman dikkat, şakası yoktur bu tuzağın
    Poturdak

  10. #10
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Alıntı banavurma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mümkünse bu çukurlara girmeyeceksin.. madem girdin çıkmayacaksın hemen...

    doğru oldu mu?
    Ahada en mantıklısı bu olsa gerek

  11. #11
    cycle27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    KINALI KUZU
    Denizi muzaffer abime katılıyorum. Gerçekten şakası yok bu çukurların vede tümseklerin. Bir keresinde motorun arka tekerini tahmini 45-50 derece savurduğuna şahit olmuştum.
    [B][I][COLOR="Red"]GAZİANTEP [COLOR="Black"]MT[/COLOR][/COLOR][/I][/B]
    [COLOR="Red"]ŞAHİNEM, ANTEPLİYEM AĞAM[/COLOR][COLOR="Black"]OMUZUMDA MAVZER BİR YÜK[/COLOR][COLOR="Red"]DÜŞMANLA, YUMRUKLARIMLA SAVAŞACAĞIM[/COLOR]
    [COLOR="Black"]YUMRUKLARIM MEMLEKET KADAR BÜYÜK. [/COLOR]

  12. #12
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    "tecrübeli abilere ablalara..."

    bu nasıl başlık len ben de dedim ne soruyor bu

    her neyse bu başlık hem kel hem fodul, yani hem yanlış yere açılmış hem de başlığı içerik hakkında bilgi vermiyor. Ben düzenliyorum, sonraki açacaklarında dikkat edersen sevinirim, etmezsen de kilitlerim
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  13. #13
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "tecrübeli abilere ablalara..."

    bu nasıl başlık len ben de dedim ne soruyor bu

    her neyse bu başlık hem kel hem fodul, yani hem yanlış yere açılmış hem de başlığı içerik hakkında bilgi vermiyor. Ben düzenliyorum, sonraki açacaklarında dikkat edersen sevinirim, etmezsen de kilitlerim
    Yaav arkadaş bana sormuş, sen de hemmen kilintlerim falan diye araya girip hava yapıyonTecrübeli diyo okumadın mı
    Poturdak

  14. #14

    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Şehir
    Es Es
    Motosikleti
    Yamaha YZF R125 & Honda Activa
    Alıntı volkan tantürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genellikle trafik işiklarına yakın yerlerde olan asfaltta ağır tonajlı araçların oluşturduğu uzuun şerit şeklindeki cukurlara girdiğimizde güvenle cıkmanın bir tekniği varmı ???????
    DUA ETMEK
    :bounce:[B]тєк вαѕıηαℓıgıη уσℓ¢υѕυ тєк σℓυя...[/B]:bounce:

  15. #15
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [B]hem kel hem fodul
    yapma pro,Alp abi kizacak

    Rapma yukari yollardada olur genelde bu yol cukurlari.Zaten yukarda aciklamalar yapilmis.eklemeye bisey yok sanirim
    Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion

  16. #16

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Valla ben bu tarz tümseklerde eğer aşırı hızlıysam gaz kesmeden mecburen üstünden geçiyorum. tabi bi tarafımın motordan ayrılıp daha sonra aniden vurması sırasında biraz daha akıllanıyorum ama neyyse trafik ışıkları konusunda ise otomobillerde bu tarz yerlerde fren yapmak tekerlekerin kopmasına kadar gidebiliyor ve motosiklet gibi kendi başına ayakta dahi duramayacak bir makinada dahada tehlikeli olacağını düşünüyorum. en ideali yavaş git her an çalınmış bir logar kapağı karşıma çıkar gibi git ve engeli görüğünde frene basmana gerek kalmasın gazı bırak yeter..........
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  17. #17
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    bunlardan cok var buara e5 uzerinde eger boyle bi cukura girdiysem motoru kasmadan hafif serbest bırakıp guvenli bi sekilde o cukurun kendi yaptıgı yoldan beni atmasını bekliorum cnk gelende bu cukurlar s seklinde sizi savuruyo duz gitmeye calışınca devrilicekmiş gibi oluyo ama motoru serbest bırakınca duz yolsa sag sol yapmış gbi geçiorum cukuru
    true love..

    Drift Religion

  18. #18

    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    girmenle gaz bırakman bir olsun.direksiyonu sıkı tutmak çok yararlı oluyor
    brindar der ki bezen motosiklet hız tutkunlarına hayat, yalnızlığada ilaç gibidir.

  19. #19
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    arkadaşlar dogru frenlemenin önemi büyük .. tabi lastiklerin durumu da dikkate alınacak bir durum .. bagzı durumlar vardırki en çıkılmaz yerlerden gaz yardımıylada çıkabilirsiniz motorsiklet fren yapıldıgında öne egim yapar buda on tekere yük verir ve tabiki agır araçların açtıgı tren rayı gibi bölümlerde sıkıntı yaratır .. dikkatli olmak gerekir .. gazı açarak ivme kazanan motorsikletiniz arka tekerde düzgün bir denge yaratacaktır güç ve biraz beceri bu işi halleder
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  20. #20
    gokhan150zat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2005
    Motosikleti
    Fiddle
    Özellikle Otobus duraklarında Tramway yollarında oluşuyor bu tip hassas noktalar...Şimdi diyeceksiinizki Tramway yolunda ne işin var ama ist. da mecburen girilen Tramway yolları böyle olayların oluşmasını sağlıyor Akşemsettinten başlıyan zeytinburnuna giden hatta ve byazıt-Sirkeci yolunda bi çok motorun bu şekilde düşmesine şahit oldum bu bölgedeki çalışanlar daha cok motosiklet ve tramway ı tercih ediyolar ulaşım için fakat bu gibi yol tiplerinde muhakkak ki tedbir alınıp girilmesi lazım ama işimiz birazda allaha kalmış oluyor düşünsenize jesse ark. sölediği gaz verme olayını yaptınız.Peki önteker çukurun dışında arka teker içinde kalınca motor anında altımızdan kaçıyor veya üstümüze devriliyor olucaktır dimi?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)