arkadaşlar ben 1992 model bi kawasaki buldum fiatı 3750 sizce nasıl ben ilk defa süpert sport alacağaım ne dersiniz birde motor hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim yakıt olayı hızı falan sesi tabiki birde
arkadaşlar ben 1992 model bi kawasaki buldum fiatı 3750 sizce nasıl ben ilk defa süpert sport alacağaım ne dersiniz birde motor hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim yakıt olayı hızı falan sesi tabiki birde
15 senelik motora bence 3,750 ytl verilmez.bozulsa parça bulamazsın.motoru son haddine gelmiş olabilir...
bence o motora okadar para vereceğine cbr 125 al daha iyi. kawasakinin zaten parça sorunu var 15 senelik motor için parça bulacağına inanmıyorum.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Hiç usta yüzü görmemiş olsa neyse ama ortalıkta o kadar çok usta var ki,elbet bir-iki yerine parmak atmışlardır,3-5 yerini yalama edip yay basmışlardır.OOOOOF OOOFFFFFF
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
248 cc, 2 silindir 40 hp lik bir sport touring.
şuan ninja 250 adı altında halen üretilip satılıyor.
bir zaman yüksek gücü nedeniyle acaba alsammı dediğim ama tipini pek sevmediğim bir motor.
kullanmadım ama bi ara kullanıp satmış biri ile tanıştım, sordum; 250 lik için oldukça agresif olduğunu söylemişti.
zaten 40 hp oldukça iddialı bir değer 4 zamanlı 250cc bir motor için.
sesini canlı canlı duymadım ama sonuçta 2 silindir bir motordan 4 silindir gibi bir ses bekleme.
Abi yinede iyi düşün 16 senelik bi makine neler görmüştür o neler allah bilir kaç km'dedir o şimdi emekliliği gelmiş abi onun anlıyacağın yaşayacağını yaşamış yani al bi tane (honda twister cbx 250) 2005-2006 model 5.000 ytl ye pırıl pırıl makineler satılıyor abicim al bin kafan rahat olsun yinede iyi düşün sonradan pişman olma...
Vallahi ben 4 silindirli diye hatırlıyordum,çünkü 91 modelinin 4 karbüratörünün ayarı için göbeğimiz çatalmıştı o zamanlar.
Araştırdım
model sold from 1988 to 1999. DOHC 16 valve 4 cylinder 4 carbs engine, red line at 18.500 (to 20.000 RPM); dual front discs and inverted fully adjustable front fork. A visual copy of ZXR 750.
Red lineye 18500 dd giriyor bağzı kaynaklar 60 hp diyor.
Deli makina........
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_250R
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasak...ZX-2R_/_ZXR250
Maximum speed 136 mph=218.87024 kmh
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
zzr250 2 silindirdir.Vallahi ben 4 silindirli diye hatırlıyordum,çünkü 91 modelinin 4 karbüratörünün ayarı için göbeğimiz çatalmıştı o zamanlar.
senin 4 silindirli diye hatırladığın (eğer 250 cc lik ise) zxr250 ninja diye adlandırılıyor. 20.000 devirleri görebiliyor ve 45 hp güç üretiyor. sanırım 98 yılından bu yana üretilmiyor. bugün ninja250r diye üretilip satılan model, eski zzr250 diye bildiğimiz motorun aynısı.
resimlerini görelim
zzr250:
zxr250:
eyvallah arkadaşlar paylaşım için sağ olun ben motoru almadan bi ustaya götürüp danışacağım o doğrultuda karar vereceği
2004 model temiz zzrlerde var onlarada bi bak istersen
Dostum İyİ DÜŞÜnmek Gerek Ama Şu Bİr Gercek Zamaninda Delİ Alettİ
yani caydırmak gibi olmasında, ben alacağımda bana alma demişlerdi..
zamanında 40 hp veren o makina aradan geçen uzuun yıllar sonrasında belki 30 hp ye düşmüştür. 6000 civarına 2005 hyosung gt250r alıp hem yeni hem de 29 hp yi sıkıntısız verecek bi motor almak orta ve uzun vadede daha ekonomik olabilir.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
3.750 YTL demi$ fiyatina.. Demekki arkada$in butcesi ona gore, ve Race bir motor istiyor.. 3000-4000 YTL arasinda gercekten Race olan bir secenek sunabilir misiniz ba$ka ? Ayrica her modeli eski olan motor da ekmegi yenmi$tir diye bir kaide mi var? Niye herkeste eski motorlara kar$i bir "aman uzak dur" mantigi vardir anlamam.. Paramiz vardi da biz mi 2005-2006 model almadik ? Evet alicam ama 2015 de.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
ya haklısın aslında ama
ne olusa olsun eski eskidir
çok eski olup çiçek gibi motorlarda var
ama
sen genede çok iyi araştır derim ben
92 olduğu için ithalatçının parça getirme zorunluluğuda yok
bak bakalım yaşadığın çevrede varmı parçalar sıfır yada çıkma
duruma göre kararını verirsin
GKN MOTORS
arkadaşım haklısın ama bi de şöyle düşün. dediğin doğru bugün 54 model bmw ler jawalar nortonlar triumphlar da revize edilip kullanılıyo ve modern makinelerden aşağı kalmayacak güvenilirlik ve performans sunuyor . zaten otomobil gibi karmaşık olmayan basit bi şasiye, korozyona uğrayacak kaportaya sahip olmayan motosikletin revize edilmesi de bi otomobil restorasyonu kadar karışık değildir ama bunun için de bi bütçe gerekir.
sınırlı bütçeye sahip topic sahibi arkadaşım ve senin benim gibi kişiler için bi motora 3750 verip sıfırı tükettikten sonra 92 model makinanın asgari yenilemelerini bile sağlayamayacak olduktan sonra o motora kolay kolay binemez binse de tatmin olamaz.
3750 motora verip 1000 lira da üstüne harcamak zorunda kalırsa sonuçta da hiç de ekonomik bi hareket olmayacaktır.
herkesin dilediklerine sahip olmasını dilerim...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
94 yılında ilk motor sevdam alevlendiğinde görüp almak için pazarlık yaptığım ilk aletti ZZR250.Ne acayip bi makinaydı o zaman için.Annem "evlatlıktan redderim" deyince vazgeçmiştim.Tarih olmuş yahu.Bence çok sağlam bir ustaya götür ve pazarlıkla daha düşürebilirsen düşür.Eğer biraz daha para çıkartabilirsen mutlaka başka seçeneklerde bulursun.Hadi kolay gelsin.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
walla benim tavsiyem kawasakiye o parayı verme 2000 lira daha biriktir sabret hyosung al 92yle ne uğraşacan,yarın bi gün ondanda sıkılıp satmak isteyecen nooolacak 2 sene bindin diyelim 2 sene sonra kaça satarsın onu,bazı şeyler bir defa yapılır
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)