ilk seçim olarak kros çok mu yanlış?
-
merhaba arkadaşlar yakın dönemde motor almayı planlıyorum büyük ihtimal xlr 125 olacak fakat okudugum yorumlar , konuştugum insanların söylemleri krosun özellikle şehiriçinde zor kullanılabilecegi üzerine.Yeni başlıyor olmam ve araba deneyimimin de olmaması cabası.
Gelgelelim gözüm krostan başka bişey görmüyor.İyi bi çalışma ve azimle bu iş altıntan kalkabilir miyim sizce yoksa çok mu mantıksız bi seçim olur?
Deneyimli arkadaşlardan yardım bekliyorum,şimdiden de teşekkür ediyorum...
Reklamlar
-
Süper Moderatör (BBRR)
ilerde kullanmayı düşündüğün motor eğer bir enduro ise işe krosla işe başlamak kötü bir fikir deil hem kim şehir içinde kros zor kullanılır diyosa motor kullanmayı bilmediğinden olmalı krosu diğer sınıflardan ayıran en önemli özellik amortisör ve yerden yüksekliktir kullanması gayet rahat görünümü şık ve en önemlisi yol şartlarına en güzel uyum sağlayan motor şeklidir 15-20 cm lik engelleri çok rahat geçer öyle kasisilerde falan hoplatmaz altı vurmaz tam türkiye yolları motorudur başlamak için biçilmiş kaftandır
-
BBRR adlı üyeden alıntı
ilerde kullanmayı düşündüğün motor eğer bir enduro ise işe krosla işe başlamak kötü bir fikir deil hem kim şehir içinde kros zor kullanılır diyosa motor kullanmayı bilmediğinden olmalı krosu diğer sınıflardan ayıran en önemli özellik amortisör ve yerden yüksekliktir kullanması gayet rahat görünümü şık ve en önemlisi yol şartlarına en güzel uyum sağlayan motor şeklidir 15-20 cm lik engelleri çok rahat geçer öyle kasisilerde falan hoplatmaz altı vurmaz tam türkiye yolları motorudur başlamak için biçilmiş kaftandır
+1 sevgili bbrr cok guzel dile getirmis konuyu ben mobiletten sonra dt 125'e gecmistim ve sanki esekten inip deveye binmis gibi hissediyodum ilk zamanlarda ama zaman gectikce alısıyosun ve endurolardan baska bısey gozun gormez oluyor sahsen tam Turkiyenin yollarına uygun bi motor türüdür
saygılar...
''Çekemedim Akça Kızın Göçünü , Yol Ver Bana Çubuk Beli Geçeyim''
AB RH (+)
-
25 Ağustos 2005, 02:45
#4
-
25 Ağustos 2005, 03:25
#5
Süper Moderatör (BBRR)
al al al al al al al al al al al al al al al al al aaaaaaa
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
25 Ağustos 2005, 03:30
#6
tamam tamam...
kizma
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
25 Ağustos 2005, 09:46
#7
gurzan, abi ya sen alıcı değilsin sorucusun dükkanı boşa meşkul etme pLs ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
-
25 Ağustos 2005, 10:03
#8
Geçen bir arkadaşım için baktık zongshen crosa 125 ve 200 cc arasında ciddi bir fiyat farkıda yok görüntüsü baya etkileyici. Aslında başka bir markanın crosuna bakıyorduk ama satıcıyıda iyi tanıdığımdan "bence bunu düşün abi diğerlerinde 2000-2500 km de motoru bitirenler çıktı zongshen hem fiyat olarak daha makul hemde hiç problem yaşamıyorum" dedi
Gurzan bence yanına git bide yakından incele derim
-
25 Ağustos 2005, 14:08
#9
motoman adlı üyeden alıntı
Geçen bir arkadaşım için baktık zongshen crosa 125 ve 200 cc arasında ciddi bir fiyat farkıda yok görüntüsü baya etkileyici. Aslında başka bir markanın crosuna bakıyorduk ama satıcıyıda iyi tanıdığımdan "bence bunu düşün abi diğerlerinde 2000-2500 km de motoru bitirenler çıktı zongshen hem fiyat olarak daha makul hemde hiç problem yaşamıyorum" dedi
Gurzan bence yanına git bide yakından incele derim
yeni başlayan için hangisi uygun
cbr 600 kullanmadan ölürsem gözlerim açık gidecek....kullanırsam kapalı....
-
25 Ağustos 2005, 14:26
#10
vallaha arkadaşlar değişik katagorileri olan bu pazarın en rahat olanı enduro ve motokrosdur tamam 1300cc lik hayabusa daha kolay ama daha zordan başlamak bir türk adetidir. o yüzden enduro tipi bir motor başlamak için çok müsait ama 1000cc lik deel tabi
çapır yada reyzing önemli değil, önemli olan sen hangisisin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler