ER6 olabilir. Ama ben olsam CBF500 alırdım. Geçen haftasonu İbrahim'in CBF600'ünü kullandım süper makina.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
soylemek istediğim bu tarz safkan makinaların bencileyin 3000-5000 km ( onuda 150-125 cc de)yapmış kişiler için nahoş sonuçlar doğuracağıdır kulliyen tukaka demiyorum ama yeterli tecrübeye ulaşmadan cık olmazzz sakat abicim sakat
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
abıcım sen bıtene gs500 al....bı 6000 de onla yap ondan sonra 600 700 1000 2000 10000.....
bende kawasakı zzr600 alıcaktım ama ıyıkıde almamısım..... bence sende bı tene gs500 alll....
Bu er6f mukemmel bir motosiklet bence ama gostergeleri cok dandik bana gore...Soyle hizi gosteren buyuk bir ekran konulanilirmis okadar pahali bir teknoloji olmasa gerek. Harareti nerden goruyoruz gostergelerde? Sadece bir hararet isigi var okadar derece gostermiyor herhalde?
Olsun yinede gostergeler pek cekici degil bence. Fz6 Fazer in gostergeler cok cekici mesela. Kawasaki daha iyisini yapabilirmis. Konudan biraz uzaklastim ama nezamandir bu er6 nin gostergelerini elestirmek istiyordum
bence 600 F ya da GSX-F gibi makinalar olabilir gibi geliyor.
Ama akıllı olmak kaydıyla. Eğer limitleri görmeyi sevenbiriysen tavsiye etmiyorum..
https://www.youtube.com/watch?v=tjYwTfIGjik
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
90'ların başında olduğu gibi arada CBR250 ve CBR400 olsaydı 600'lüğe geçmek için SS kullanarak çizilecek bir yol daha kolay olurdu sanki?
http://tr.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR250
Honda CBR 250 4-silindir, 4 zaman, 6 vites, 45 HP
http://en.wikipedia.org/wiki/CBR400RR
Honda CBR 250 4-silindir, 4 zaman, 6 vites, 55 HP
Sevgili Carcharoth,şu an tecrübe kazandığın motor ile idealinde ki motor arasındaki ivmelenme farkı yaklaşık 10 kat,asıl problem olabilecek nokta bu.
Yoksa 250 cc olup yarış için hazırlanmış,hafif,dengeli ve özel yapılmış bir motorda aynı derecede risk oluşturabilir.
Karayolları uzerinde,yüksek ivmeli araçların güvenli seyahat edebilmeleri ne yazık ki çooook zor.
2 teker tercihini doğru yapabilmen dileğiyle.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
ben burda kotu ornek teskil ediorum keske yazmasaymisim
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
Bisikletten 600 lük makinaya.....Olabilir tabi..Bunun değerlendirmesini her insan yapabilir kanısındayım...İyiyi kötüyü her insan akıl edebilir...Gözün kesiyorsa al...
Bu kararı zaten vermişsin...Kafana yattıysa kimse değiştiremez zaten....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Carcharoth
Daha dün 1 bu gün 2 abi nereye gidiyorsun... Benim şu an motor 6500 km'de ... Ama daha dün almış gibi hissediyorum...
Inan ki internette resimlerine bakmak ile onu kullanmak arasında çok fark var... Git bir tane ne olursa olsun kullan.. o zaman farkı anlayacaksın...
Ama bu yola çok gönül vermişsen Er-6n düşünebilirsin , şayet ben 2 sene sonra (heralde o zamana bu motorla 20.000'e dayanırım) Er-6F düşünüyorum. Geçen gün kullanma fırsatı buldum , ayrıca çok çok kolay kullandım hiç zorlanmadım fakat o güç için biraz beklemeyi düşünüyorum. Biraz da parasal =)
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
efett kullandı valla bende bu arada er-6 alcammm ama cbr 07 aldıkktan sonra..:D
sen bi cbr al da ömer
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)