Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yarı otomatik şanzımanlı motor kullandınızmı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    sezginmax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Şehir
    _ALANYA_
    Motosikleti
    Asya 125

    arkadaşlar yarı debriyajlı motorlar bunlar oluyo.Yani ayaktan debriyaj.Genellikle bu türde oluyo bu motorlar.Tipi bu yani.Ben bi kaç kez sürdüm daha doğrusu sürmeye çalıştım pek beceremedim.Hatta bi arkadaşım başka bi arkadaşıma motorsiklet kullanmayı öğretmek için yarı debriyajlı motorunu verdi ve çocuk motoru kaldırdıktan sonra yere düştü.Neticede ben bu motorları pek sevmedim.Kullanış rahatlığı yok bana göre.Acaba bu motorlardan kullananlar varmı?Onların görüşleri ne acaba


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    By Mükemmel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    GT250R
    Sana katılıyorum bi arkadaşımın yarı otomatik motorunu bende kullanmıştım çok hassas bi gaz ayarı var ayrıca vites geçerken motor öne doğru zıplıyor bence vitesliler daha güvenli şimdi cup kullanan arkadaşlar bana kızacak ama artık kusura bakmasınlar

  3. #3
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    yarı debriyaj mı yarı otomatik olmasın
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  4. #4

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS300 Forza
    Ben bu motorlardan kullandım. Daha önce mondial 110 ft vardı bende. Bu motorlar yarı otomatik olarak adlandırılan debriyaj sistemi ile vites sitemi entegre olan cub tipi motorlardır. Siz herhangi bir vitese geçirmek istediğinizde vites koluna bastığınızda ilk işlem debriyaj balatasının ayırmasıdır ve ardından istenilen vitese gecer motor. ve ardından basılan ayak bırakıldığı esnada kavrama tekrar devreye girer. Tabi bu arada motorun gazının kesilmesi tavsiye edilir. Tüm bu işlemler 3 saniye içinde gerceklesir.

    Bu motorlar amacına uygun alınırsa cok pratik, cok ekonomik ve az masraflı motorlardır. Kibar ve yumusak kullanmak motorun ömrünü uzatacaktır özellikle vites işlemlerini uygun şekilde yapmak gerekir.

  5. #5

    Üyelik
    20 Kasım 2006
    Şehir
    01
    Motosikleti
    ne istersen var :P
    kullandığım yarı otomatik mondial.

    pek zorlanmadım kullanırken ama vitesliyi ve otomatik olanları daha rahat sürebiliyorum
    [COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
    [B]ama hâââLâââ[/B]
    [B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::

  6. #6
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Bu yarı otomatik.. Ben vitesli sürmedim ama bundan sürmüştüm yalowa da

    Bi arkadaşta wardı..ii hoş; sürmesi rahat ama ; biras hız yapmışım anlamadan..

    Virajı alır dedik bi baktım ki zeytin tarlasındayım çok kötüydü bea

    + Çok kayıyo bu motorlar.. yaşadım biliorm
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Ben ilk motor deneyimimi bu yarı otomatik vitesli modelde yaşadım. İlk binişimde biraz gaza fazla yüklendim ve irkildim ancak düşmedim. Çok kısa zamanda alıştım motora. Vites değiştirmekte oldukça basit. Zaten hafifçe dokunduğunuz anda vites geçişleri gerçekleşiyor. Ben bu tip motoru kullanan biri olarak oldukça rahat ve kullanımı kolay bir motor olduğu kanısındayım. Herkese tavsiye ederim...

  8. #8

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    1 sene filan kymco activ 110 kullandım.Alıştıktan sonra kullanması kolay ve seri.hatta 4.vitesteyken duran motor 2 kişi ile kalkabiliyor..

    yapı farkıyla pek rüzgar yemez.en güzel tarafı bu sanırım

    Türkiye de bir kaç modelin dışında cup model yok.Yurtdışındaki (filipinler,malezya) özel üretim honda,yamaha nın çok süper cupları var..

    ybr den sonra kymco active binmiştim.vites atacağımda elim debriyaj koluna gidiyordu.bakıyorum kol yok

  9. #9
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    Aslinda İyİ Motor Ama Debrİyajlinin Yerİ Bİ BaŞka Oda SonuÇta Bİ Nevze Otomatİk Vİtese Gİrİyor

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    vitesleri tersime geldigi icin 4-ten 3e düsüyüm derken 1 e düsmüsüm artik gerisini siz düsünün hic sevmedim hizda yapmiyo motor allahimin cinlileri 140 gösterge gomuslar yokusta basaan 80 den yukari cikmio
    benim jawaya gurban oluyum onun gibi motor var mi beee kocum benim jawam

  11. #11
    vampir112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2006
    Şehir
    KONYA///EREĞLİ
    Motosikleti
    RAMZEY cup100
    benim war kullanmayı çok seviyorum.............
    [COLOR="Red"]UMUT DENEN ŞEY UMUTSUZLUK KORKUSU İNANÇ DENEN ŞEY YOKLUĞUN DUYGUSU[/COLOR]

  12. #12
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    ama sehir ici rahat makinalar.
    Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion

  13. #13

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    ewet aynı motor bizde war çok super bir makina ben her turlu motoruda kullandım
    hayabusa honda 1300 hepsını kullandım tabi bu motor biraz çocukca geldi ama
    gayet guzel şuanda bizim bi arkadaşda war 3 kişi 2.vitesde tepe çıkıyorlar pati koya koya çıkıyor bence guzel bişi yani

  14. #14

    Üyelik
    04 Nisan 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Activa 08 / Mondial 100 kh 06
    bizdede mondial 100 kh var benim ortak kullanıyor şu an ik zamnlarda bende

    kullandım. bazen gevur geçmiyor ama o benim kuvvetsizliğimden diye düşünüyorum.

    ama frenler ofsaytt

    bizim ortak bisikletten düşer gibi günlük düşüyor.
    Arkadan vuran suçludur...
    Bedeli Öteki tarafta ödemek kaydıyla kabul edilmiştir.

  15. #15

    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Motosikleti
    HoNDa ToDaY
    bende mondial 100 kh sürdüm hoşuma gitti acıkcası...

    vitesler arası aragaz cekebiliyorsunuz 3 teken mesela basılı tutuyorsun boşa alıyo :D bırkatığın zaman hemen 4 e geciyo fena değil...

  16. #16

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    GERMANY MÜNCHEN
    Motosikleti
    AGUSTA
    aslında bişi değişmiyor hepsi sürücüye bağlı şimdi ben agusta kullanıyorum vites sağ tarafta bmw yi kullandığım zaman sol tarafta tam ters ama hiç bir zorluk görmüyorum
    fakat motor sürmesini bu yarı otomatik motorda öğrenen biri sonradan debriyajlı motor alırsa şanzuman kırması allahın emri bu bir gerçek
    kesinlikle refleksine hakim olamıyacak ve bir kaç kere debriyajsız vitese geçirirse hallolur
    EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee

  17. #17
    maxx75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Bahcelievler
    Motosikleti
    PIAGGIO X9 250 EVO'06
    Bu tür sistemlerin daha kaliteli versiyonlarını neden büyük makinalardada kullnamıyorlar peki...bence ilgi görebilir... bazı modellerde kullanılabilir bence ama Race makina yapsınlar demiyorum yanlış anlamayın...
    2 W H E E L S R I D E R

  18. #18

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    GERMANY MÜNCHEN
    Motosikleti
    AGUSTA
    eski ingiliz motorları tam standart dışıydı ama zamanın adamları bu motorlara biniyordu fakat şimdi ilgilenen yok neden ilgilensinlerki
    her şey standarta biniyor sıtandart dışı herşey kalkıyor
    ne motorlar gördük hep standart dışı biniciye okadar sorun yaşatmasada tamirciye çıkardığı külfet çok
    dükkanımda hala buçuklu anahtarlarım duruyor kullanılmıyor buda sıtanrart dışı makinaların verdiği zarar bana hep sinin somunları civataları küsüratlı ters diş
    gerçi şimdi kalmadı daha öyle motor
    nsu northon bsa trıumph majles horex bu notorları söküp takmak harbiden usta işi istiyor
    ama şimdi bayası tarih oldu neyse yinede herşeyin standartı daha iyi
    EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee

  19. #19
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    uzun süre Honda Innova kullandım, hala da kullanıyorum.Kullanması son derece kolay, zevkli(özellikle ataklık yönünden), fakat bir o kadar da tehlikeli.İncecik tekerleri, bisiklet gibi kayıyor, o nedenle çok dikkatli ve nazik kullanmak gerekir.

  20. #20
    kalipso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Şehir
    Samsun
    bu motorlar çok güzel rahatlık konusuna gelınce bu motorlar şehir içi motoru şehir dışına çıkarsanız yorucu olur bu motorla 100km yol gıdersın yorulursun 600cclık motorla 1000 km yol gıdersın yorulursun nıhayetınde motor bu goldwıng yok altında bence gereğinin çok fazlasını yapıo


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler