Yarı otomatik şanzımanlı motor kullandınızmı?
-
arkadaşlar yarı debriyajlı motorlar bunlar oluyo.Yani ayaktan debriyaj.Genellikle bu türde oluyo bu motorlar.Tipi bu yani.Ben bi kaç kez sürdüm daha doğrusu sürmeye çalıştım pek beceremedim.Hatta bi arkadaşım başka bi arkadaşıma motorsiklet kullanmayı öğretmek için yarı debriyajlı motorunu verdi ve çocuk motoru kaldırdıktan sonra yere düştü.Neticede ben bu motorları pek sevmedim.Kullanış rahatlığı yok bana göre.Acaba bu motorlardan kullananlar varmı?Onların görüşleri ne acaba
Reklamlar
-
Sana katılıyorum bi arkadaşımın yarı otomatik motorunu bende kullanmıştım çok hassas bi gaz ayarı var ayrıca vites geçerken motor öne doğru zıplıyor bence vitesliler daha güvenli şimdi cup kullanan arkadaşlar bana kızacak ama artık kusura bakmasınlar
-
yarı debriyaj mı yarı otomatik olmasın
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
-
Ben bu motorlardan kullandım. Daha önce mondial 110 ft vardı bende. Bu motorlar yarı otomatik olarak adlandırılan debriyaj sistemi ile vites sitemi entegre olan cub tipi motorlardır. Siz herhangi bir vitese geçirmek istediğinizde vites koluna bastığınızda ilk işlem debriyaj balatasının ayırmasıdır ve ardından istenilen vitese gecer motor. ve ardından basılan ayak bırakıldığı esnada kavrama tekrar devreye girer. Tabi bu arada motorun gazının kesilmesi tavsiye edilir. Tüm bu işlemler 3 saniye içinde gerceklesir.
Bu motorlar amacına uygun alınırsa cok pratik, cok ekonomik ve az masraflı motorlardır. Kibar ve yumusak kullanmak motorun ömrünü uzatacaktır özellikle vites işlemlerini uygun şekilde yapmak gerekir.
-
kullandığım yarı otomatik mondial.
pek zorlanmadım kullanırken ama vitesliyi ve otomatik olanları daha rahat sürebiliyorum
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
-
-
Ben ilk motor deneyimimi bu yarı otomatik vitesli modelde yaşadım. İlk binişimde biraz gaza fazla yüklendim ve irkildim ancak düşmedim. Çok kısa zamanda alıştım motora. Vites değiştirmekte oldukça basit. Zaten hafifçe dokunduğunuz anda vites geçişleri gerçekleşiyor. Ben bu tip motoru kullanan biri olarak oldukça rahat ve kullanımı kolay bir motor olduğu kanısındayım. Herkese tavsiye ederim...
-
1 sene filan kymco activ 110 kullandım.Alıştıktan sonra kullanması kolay ve seri.hatta 4.vitesteyken duran motor 2 kişi ile kalkabiliyor..
yapı farkıyla pek rüzgar yemez.en güzel tarafı bu sanırım
Türkiye de bir kaç modelin dışında cup model yok.Yurtdışındaki (filipinler,malezya) özel üretim honda,yamaha nın çok süper cupları var..
ybr den sonra kymco active binmiştim.vites atacağımda elim debriyaj koluna gidiyordu.bakıyorum kol yok
-
Aslinda İyİ Motor Ama Debrİyajlinin Yerİ Bİ BaŞka Oda SonuÇta Bİ Nevze Otomatİk Vİtese Gİrİyor
-
14 Aralık 2006, 20:05
#10
-
15 Aralık 2006, 16:18
#11
benim war kullanmayı çok seviyorum.............
[COLOR="Red"]UMUT DENEN ŞEY UMUTSUZLUK KORKUSU İNANÇ DENEN ŞEY YOKLUĞUN DUYGUSU[/COLOR]
-
15 Aralık 2006, 17:47
#12
ama sehir ici rahat makinalar.
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
07 Temmuz 2008, 11:30
#13
ewet aynı motor bizde war çok super bir makina ben her turlu motoruda kullandım
hayabusa honda 1300 hepsını kullandım tabi bu motor biraz çocukca geldi ama
gayet guzel şuanda bizim bi arkadaşda war 3 kişi 2.vitesde tepe çıkıyorlar pati koya koya çıkıyor bence guzel bişi yani
-
07 Temmuz 2008, 11:37
#14
bizdede mondial 100 kh var benim ortak kullanıyor şu an ik zamnlarda bende
kullandım. bazen gevur geçmiyor ama o benim kuvvetsizliğimden diye düşünüyorum.
ama frenler ofsaytt
bizim ortak bisikletten düşer gibi günlük düşüyor.
Arkadan vuran suçludur...
Bedeli Öteki tarafta ödemek kaydıyla kabul edilmiştir.
-
07 Temmuz 2008, 11:59
#15
bende mondial 100 kh sürdüm hoşuma gitti acıkcası...
vitesler arası aragaz cekebiliyorsunuz 3 teken mesela basılı tutuyorsun boşa alıyo :D bırkatığın zaman hemen 4 e geciyo fena değil...
-
08 Temmuz 2008, 12:14
#16
aslında bişi değişmiyor hepsi sürücüye bağlı şimdi ben agusta kullanıyorum vites sağ tarafta bmw yi kullandığım zaman sol tarafta tam ters ama hiç bir zorluk görmüyorum
fakat motor sürmesini bu yarı otomatik motorda öğrenen biri sonradan debriyajlı motor alırsa şanzuman kırması allahın emri bu bir gerçek
kesinlikle refleksine hakim olamıyacak ve bir kaç kere debriyajsız vitese geçirirse hallolur
EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee
-
08 Temmuz 2008, 12:43
#17
Bu tür sistemlerin daha kaliteli versiyonlarını neden büyük makinalardada kullnamıyorlar peki...bence ilgi görebilir... bazı modellerde kullanılabilir bence ama Race makina yapsınlar demiyorum yanlış anlamayın...
-
08 Temmuz 2008, 13:08
#18
eski ingiliz motorları tam standart dışıydı ama zamanın adamları bu motorlara biniyordu fakat şimdi ilgilenen yok neden ilgilensinlerki
her şey standarta biniyor sıtandart dışı herşey kalkıyor
ne motorlar gördük hep standart dışı biniciye okadar sorun yaşatmasada tamirciye çıkardığı külfet çok
dükkanımda hala buçuklu anahtarlarım duruyor kullanılmıyor buda sıtanrart dışı makinaların verdiği zarar bana hep sinin somunları civataları küsüratlı ters diş
gerçi şimdi kalmadı daha öyle motor
nsu northon bsa trıumph majles horex bu notorları söküp takmak harbiden usta işi istiyor
ama şimdi bayası tarih oldu neyse yinede herşeyin standartı daha iyi
EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee
-
08 Temmuz 2008, 13:12
#19
uzun süre Honda Innova kullandım, hala da kullanıyorum.Kullanması son derece kolay, zevkli(özellikle ataklık yönünden), fakat bir o kadar da tehlikeli.İncecik tekerleri, bisiklet gibi kayıyor, o nedenle çok dikkatli ve nazik kullanmak gerekir.
-
08 Temmuz 2008, 14:16
#20
bu motorlar çok güzel rahatlık konusuna gelınce bu motorlar şehir içi motoru şehir dışına çıkarsanız yorucu olur bu motorla 100km yol gıdersın yorulursun 600cclık motorla 1000 km yol gıdersın yorulursun nıhayetınde motor bu goldwıng yok altında bence gereğinin çok fazlasını yapıo
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler