Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Vstorm800DE Kısa Tur (İstanbul-Edirne-Kırklareli)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Selamlar, tüm rodajı iş git-gelinde halletmek durumunda kalmıştım. İlk müsaitlikte yollara düştüm.

    558.9km
    5,6 lt / 100km

    erensel, killingroad, abyasar ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    kazasız belasız sürüşler yakıtı da gayet ekonomik
    selsa bunu beğendi.

  3. #3
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kazasız belasız sürüşler yakıtı da gayet ekonomik
    130-140 civarı giderken genelde 4.9 ortalama veriyordu hatta, dümdüz yol olunca biraz denemiş olduk motoru da yükseldi ortalama.

  4. #4
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Eski 650 lik blokla benzer yakıyor demek, güle güle kullanın
    selsa bunu beğendi.

  5. #5
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    130-140 civarı giderken genelde 4.9 ortalama veriyordu hatta, dümdüz yol olunca biraz denemiş olduk motoru da yükseldi ortalama.
    130 140 KM/h ile giderken afrika 5.5 yakıyor 150 ile gderken 6.5 civarı tenere 660 afrika^dan çok yakıyordu bu hız bandında
    kısacası 650 ve yukarısı 4 ten başlıyor 7 8 e kadar yolu var
    selsa bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #6
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    130-140 civarı giderken genelde 4.9 ortalama veriyordu hatta, dümdüz yol olunca biraz denemiş olduk motoru da yükseldi ortalama.
    Hayırlı olsun. Güzel gezmşsiniz.
    O dümdüz yollar çok zevkli değil, Trakya'da TEM ve E5'i kullanmadan ara yollar çok daha keyifli, bizim köfteci turlarındaki yolu tavsiye ederim, Çatalca'dan Subaşı köyünden başlayıp Saray, Vize, Kırklaredi diye giden yol çok güzel mesela.

    Cyan, freasy, zihnigonen ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #7
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Güzel gezmşsiniz.
    O dümdüz yollar çok zevkli değil, Trakya'da TEM ve E5'i kullanmadan ara yollar çok daha keyifli, bizim köfteci turlarındaki yolu tavsiye ederim, Çatalca'dan Subaşı köyünden başlayıp Saray, Vize, Kırklaredi diye giden yol çok güzel mesela.

    https://i.hizliresim.com/f7qi9wu.png
    Sonuna kadar haklısınız, hele tur camı da olmayınca bol bol rüzgar dayağı yedim. Memleket Edirne, gezmekten ziyade hızlıca varma derdi oldu biraz işin aslı.
    F54 ve espresso bunu beğendiler.

  8. #8
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Güzel gezmşsiniz.
    O dümdüz yollar çok zevkli değil, Trakya'da TEM ve E5'i kullanmadan ara yollar çok daha keyifli, bizim köfteci turlarındaki yolu tavsiye ederim, Çatalca'dan Subaşı köyünden başlayıp Saray, Vize, Kırklaredi diye giden yol çok güzel mesela.

    https://i.hizliresim.com/f7qi9wu.png
    Bu arada Tomygun'ın paylaştığı haritayı arakladım utanmadan. Sağol Tomy.
    tommygun bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    İnsanı yola çıkmaya teşvik eden güzel bir video olmuş eline sağlık.

    @espresso'nun söylediği rota hemen her şeyi içinde barındıran çok güzel bir yol. Sadece Opet diye görünen Subaşı ayrımına kadarki yenilenen Kırklareli yolunda bazen bir rüzgar oluyor, aklını şaşırır insan. Adventure motorlar rüzgardan genel olarak daha iyi koruyor ama dün fark ettiğim bir detay da var burada. Biz de arkadaşlarla biraz dolandık dün, ben bir ara Tuareg'i arkadaşıma verip onun RC390'ı aldım. Hava nispeten düzgünken normal sürerken elbette Tuareg çok daha iyi koruyor, sanırım 800DE'den de birazcık daha büyük bir ön camı var, ama eğer hava dün Şile semalarında olan gibi dalgalı patlamalı manyak bir hava ise yüksek motor resmen paraşüt gibi rüzgara tutuluyor. Fırtınaya girmiş yelkenli gibi sağa sola savrulup durdum, RC390 gibi bir motorda veya biraz daha büyükçe bir supersport/sport touring motorda postür yorsa da camın arkasına saklanmak adventure motorlardan daha sallantısız bir yolculuk sağlayabiliyor.

    10.-11. dk'lar arasında rüzgar bayağı bir patlamış. Filtre kullanmamanın bir nedeni var mı? üşengençlik falan da olabilir ya da hazır "Bir Zamanlar Trakya'da" kıvamlı bir şey çekiyorken ham mı bırakmak istedin? Bol bol video çekmeni bekliyorum, kurgu çalışmak için inceleyeceğim videolarını =))

    Bir de 170-175'ten itibaren kafa stabilitesi nasıl? Bir ayar yaptın mı amortisöre? Ben henüz rodajdayken kurcalamak istememiştim, dün Darlık'ta biraz zorlayınca arkayı sevmedim iki tık preload ekledim ama sonrasında hızlı sürmedik pek. DE'yi de çok merak ediyorum henüz süremedim, yüksek sürat hissiyatı ve stabilitesi merak ettiğim konulardan.

    Selamlar.
    espresso bunu beğendi.

  10. #10
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsanı yola çıkmaya teşvik eden güzel bir video olmuş eline sağlık.

    @espresso'nun söylediği rota hemen her şeyi içinde barındıran çok güzel bir yol. Sadece Opet diye görünen Subaşı ayrımına kadarki yenilenen Kırklareli yolunda bazen bir rüzgar oluyor, aklını şaşırır insan. Adventure motorlar rüzgardan genel olarak daha iyi koruyor ama dün fark ettiğim bir detay da var burada. Biz de arkadaşlarla biraz dolandık dün, ben bir ara Tuareg'i arkadaşıma verip onun RC390'ı aldım. Hava nispeten düzgünken normal sürerken elbette Tuareg çok daha iyi koruyor, sanırım 800DE'den de birazcık daha büyük bir ön camı var, ama eğer hava dün Şile semalarında olan gibi dalgalı patlamalı manyak bir hava ise yüksek motor resmen paraşüt gibi rüzgara tutuluyor. Fırtınaya girmiş yelkenli gibi sağa sola savrulup durdum, RC390 gibi bir motorda veya biraz daha büyükçe bir supersport/sport touring motorda postür yorsa da camın arkasına saklanmak adventure motorlardan daha sallantısız bir yolculuk sağlayabiliyor.

    10.-11. dk'lar arasında rüzgar bayağı bir patlamış. Filtre kullanmamanın bir nedeni var mı? üşengençlik falan da olabilir ya da hazır "Bir Zamanlar Trakya'da" kıvamlı bir şey çekiyorken ham mı bırakmak istedin? Bol bol video çekmeni bekliyorum, kurgu çalışmak için inceleyeceğim videolarını =))

    Bir de 170-175'ten itibaren kafa stabilitesi nasıl? Bir ayar yaptın mı amortisöre? Ben henüz rodajdayken kurcalamak istememiştim, dün Darlık'ta biraz zorlayınca arkayı sevmedim iki tık preload ekledim ama sonrasında hızlı sürmedik pek. DE'yi de çok merak ediyorum henüz süremedim, yüksek sürat hissiyatı ve stabilitesi merak ettiğim konulardan.

    Selamlar.
    Selamlar, teşekkürler detaylı yorum için, elden geldiğince tüm sorulara yanıt vermeye çalışayım.

    Ön amortisörler fabrika çıkışı dokunmadım, arka ile biraz oynadım. Kalıplı biri de olduğumdan 1,5 insan varmış gibi ara yol bulmaya çalıştım. Ama biraz deneye deneye olacak sanırım doğru ayar, çünkü önceki motorumda böyle şeyler yoktu pek, acemisiyim.

    Hız ile alakalı şöyle diyebilirim, ben sakin sakin 130 civarı gittiğimi sanıyordum, düz otoban baktım kadranda 180 yazıyor. hiç hissettirmedi o hızları ve çok stabil geldi. Bu bi tık da korkuttu tabi Bu ay sonu antalya yolculuğu olacak muhtemelen uzun cam ve deflektörü de takmış olurum ama sert rüzgarlarda o deflektör dayanır mı başıma iş açmayayım gibi soru işaretlerim de var. (deflektörsüz uzun cam bütün rüzgarı kafama atıyor, sıkıntı baya yarattığı türbülans)

    Kurgu ile alakalı da şöyle ilerledi süreç, birkaç müzik buldum youtube telifsiz kısımdan. Sonra baktım boş yol, kasvetli aynı görüntüler ve yalnızlık hissi. Motor ve rüzgar sesini kıstığımda daha boş oluyor. Kendi adıma başkalarının sürüşünü izlerken rüzgar sesini de severim öyle bıraktım. Ama tabi bi aksiyon yok, ve hep aynı görüntüler olduğundan bir tık hevesim de kaçtı kurgularken o timingini yazdığın kısım o yüzden biraz daha yüksek kalmış. (sd'leri de Edirne'de bir internet cafede aktardım )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

    Yolculukta beni en çok rahatlatan da şu durum oldu, rodajda pek deneme şansım olmadığından geren bir konuydu. özellikle daha düşük viteslerde 6000 devir civarı bi titreşim oluyordu motorda. Oktan incelemede daha da artıyor vs demişti hız arttıkça. 6000-6500 arası olan titreşim sonrasında gidiyor ve sorunsuz oluyor. Bu beni geren konuydu biraz titreşimin dert olmadığını görmek sevindirdi.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    killingroad ve espresso bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, teşekkürler detaylı yorum için, elden geldiğince tüm sorulara yanıt vermeye çalışayım.

    Ön amortisörler fabrika çıkışı dokunmadım, arka ile biraz oynadım. Kalıplı biri de olduğumdan 1,5 insan varmış gibi ara yol bulmaya çalıştım. Ama biraz deneye deneye olacak sanırım doğru ayar, çünkü önceki motorumda böyle şeyler yoktu pek, acemisiyim.

    Hız ile alakalı şöyle diyebilirim, ben sakin sakin 130 civarı gittiğimi sanıyordum, düz otoban baktım kadranda 180 yazıyor. hiç hissettirmedi o hızları ve çok stabil geldi. Bu bi tık da korkuttu tabi Bu ay sonu antalya yolculuğu olacak muhtemelen uzun cam ve deflektörü de takmış olurum ama sert rüzgarlarda o deflektör dayanır mı başıma iş açmayayım gibi soru işaretlerim de var. (deflektörsüz uzun cam bütün rüzgarı kafama atıyor, sıkıntı baya yarattığı türbülans)

    Kurgu ile alakalı da şöyle ilerledi süreç, birkaç müzik buldum youtube telifsiz kısımdan. Sonra baktım boş yol, kasvetli aynı görüntüler ve yalnızlık hissi. Motor ve rüzgar sesini kıstığımda daha boş oluyor. Kendi adıma başkalarının sürüşünü izlerken rüzgar sesini de severim öyle bıraktım. Ama tabi bi aksiyon yok, ve hep aynı görüntüler olduğundan bir tık hevesim de kaçtı kurgularken o timingini yazdığın kısım o yüzden biraz daha yüksek kalmış. (sd'leri de Edirne'de bir internet cafede aktardım )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

    Yolculukta beni en çok rahatlatan da şu durum oldu, rodajda pek deneme şansım olmadığından geren bir konuydu. özellikle daha düşük viteslerde 6000 devir civarı bi titreşim oluyordu motorda. Oktan incelemede daha da artıyor vs demişti hız arttıkça. 6000-6500 arası olan titreşim sonrasında gidiyor ve sorunsuz oluyor. Bu beni geren konuydu biraz titreşimin dert olmadığını görmek sevindirdi.

    http://<a href="https://hizliresim.c...h.jpeg</a></a>

    http://<a href="https://hizliresim.c...m.jpeg</a></a>
    Çok teşekkürler =)
    Evet fabrikadan çıkan tur camları genelde rüzgarı alıp kafada patlatmaya yaradığından faydadan çok zararı olabiliyor. Tuareg için WRS'nin bir Touring Plus camı var, yanlara doğru da geniş, ona yürüyeceğim sanırım.

    bu DE800'deki titreşim konusu garip gerçekten. Ben 8S'te böyle bir şeyle karşılaşmadım ama @Cyan da sormuştu, yurtdışında da bahsedenler var. Uzun yolda dert ettirecek bir şey olmaması güzel. Yüksek hızda stabil olması da güzel artı, henüz rüzgarsız bir yolda deneyemedim ama Tuareg'in 175'ten sonra biraz hafif hissettirdiğini söyleyebilirim. Daha önce test motorunu otobanda bayağı zorlamıştım ama süspansiyonların içinden geçilmiş bir motordu, düzlükte 200'e virajda ise 175'e geldiğinde gidon sallanmaya başlıyordu tank slapper'a girecekmiş gibi. Bu motorla sürekli bu hızlarda gidecek halim yok ama yaparsa da amortisöre el atma işini öne almak gerekebilir.
    Hızı farketmeme durumu da sanırım motorun türüyle alakalı, en azından benim ilk adv motorum ve gerçekten hızlı olduğunu anlamak biraz daha zor, aa ulan ben bu viraja fazla gelmişim çokça dedirtebiliyor.

    Kurguyla ilgili söylediklerini çok iyi anlıyorum. İnsan sıkılınca bazen öyle bir beeh diyor ki, 5dk'lık bölümün yarısına ses filtresi ve renk düzenlemesi yapıp yarısına üşenip bok gibi bir şeye dönüştürüyorum bazen, sonra öyle kalıyor. =) Premiere mi kullanıyorsun? Ben yavaştan Resolve trenine bineyim diye düşünmeye başladım.
    selsa bunu beğendi.

  12. #12
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler =)
    Evet fabrikadan çıkan tur camları genelde rüzgarı alıp kafada patlatmaya yaradığından faydadan çok zararı olabiliyor. Tuareg için WRS'nin bir Touring Plus camı var, yanlara doğru da geniş, ona yürüyeceğim sanırım.

    bu DE800'deki titreşim konusu garip gerçekten. Ben 8S'te böyle bir şeyle karşılaşmadım ama @Cyan da sormuştu, yurtdışında da bahsedenler var. Uzun yolda dert ettirecek bir şey olmaması güzel. Yüksek hızda stabil olması da güzel artı, henüz rüzgarsız bir yolda deneyemedim ama Tuareg'in 175'ten sonra biraz hafif hissettirdiğini söyleyebilirim. Daha önce test motorunu otobanda bayağı zorlamıştım ama süspansiyonların içinden geçilmiş bir motordu, düzlükte 200'e virajda ise 175'e geldiğinde gidon sallanmaya başlıyordu tank slapper'a girecekmiş gibi. Bu motorla sürekli bu hızlarda gidecek halim yok ama yaparsa da amortisöre el atma işini öne almak gerekebilir.
    Hızı farketmeme durumu da sanırım motorun türüyle alakalı, en azından benim ilk adv motorum ve gerçekten hızlı olduğunu anlamak biraz daha zor, aa ulan ben bu viraja fazla gelmişim çokça dedirtebiliyor.

    Kurguyla ilgili söylediklerini çok iyi anlıyorum. İnsan sıkılınca bazen öyle bir beeh diyor ki, 5dk'lık bölümün yarısına ses filtresi ve renk düzenlemesi yapıp yarısına üşenip bok gibi bir şeye dönüştürüyorum bazen, sonra öyle kalıyor. =) Premiere mi kullanıyorsun? Ben yavaştan Resolve trenine bineyim diye düşünmeye başladım.
    Premier candır ya, resolve denedim çok geçerli gelmedi. Evdeki işlerde premier ile hallediyorum genelde. Resolveu sadece convert ve gerektiğinde renk için kullanıyorum. 8s videon da çok iyi bu arada geçen izledi.

    Yüzde türbülans yapan gp compositin camı bu arada boy uzun olduğundan o da yetmedi. ama deflektörle kullanacağız mecbur.

    Mikrofon önerisi alayım ben de senden, çok sesli video çekeceğimi sanmıyorum ama çok uğraştırıcı değilse öyle bi denemek istiyorum bir yandan

  13. #13

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    İşiniz olduğu için anayoldan gidip gelmişsiniz. Anayollar; sıkıcıdır, gazladığınız için çok yakar, keyif vermez, dalma (uyuklama) gibi tehlikeli işlere neden olabilir. Ben bir ara uyumuşum, yolun kenarındaki tırtıklara girince uyandım. Sıkıcı olduğundan refleksleri de zayıflatıyor. Önünüze aniden bir hayvan çıktığında geç tepki verilebiliyor.
    Antalya turu yapacağınız için bunları yazdım. Turlarda acele etmeyin. Mümkünse kırsal yollardan gidin. 100/150 km'de bir veya 1 buçuk saatte bir mola verin.
    Denizli'den geçerseniz de 0535 655 0015'ten beni arayın. Size bir yemek ısmarlayayım. Keyifli sürüşler
    espresso ve selsa bunu beğendiler.

  14. #14
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı zihnigonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşiniz olduğu için anayoldan gidip gelmişsiniz. Anayollar; sıkıcıdır, gazladığınız için çok yakar, keyif vermez, dalma (uyuklama) gibi tehlikeli işlere neden olabilir. Ben bir ara uyumuşum, yolun kenarındaki tırtıklara girince uyandım. Sıkıcı olduğundan refleksleri de zayıflatıyor. Önünüze aniden bir hayvan çıktığında geç tepki verilebiliyor.
    Antalya turu yapacağınız için bunları yazdım. Turlarda acele etmeyin. Mümkünse kırsal yollardan gidin. 100/150 km'de bir veya 1 buçuk saatte bir mola verin.
    Denizli'den geçerseniz de 0535 655 0015'ten beni arayın. Size bir yemek ısmarlayayım. Keyifli sürüşler

    Çok teşekkürler yorum için, haklısınız kesinlikle. Akçay-İzmir-Köyceğiz-Antalya duraklarım olacak. Zaman kaygısı olmadan kalacak yerim de olan yerler. o yüzden biraz daha keyfini süreceğim.

    Dönüşü de Isparta-Denizli-Uşak üzerinden yapma ihtimalim var, öyle bir durumda rahatsız ederim sizi bi çay sohbet yaparız. Teşekkürler tekrar
    espresso bunu beğendi.

  15. #15
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı zihnigonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşiniz olduğu için anayoldan gidip gelmişsiniz. Anayollar; sıkıcıdır, gazladığınız için çok yakar, keyif vermez, dalma (uyuklama) gibi tehlikeli işlere neden olabilir. Ben bir ara uyumuşum, yolun kenarındaki tırtıklara girince uyandım. Sıkıcı olduğundan refleksleri de zayıflatıyor. Önünüze aniden bir hayvan çıktığında geç tepki verilebiliyor.
    Antalya turu yapacağınız için bunları yazdım. Turlarda acele etmeyin. Mümkünse kırsal yollardan gidin. 100/150 km'de bir veya 1 buçuk saatte bir mola verin.
    Denizli'den geçerseniz de 0535 655 0015'ten beni arayın. Size bir yemek ısmarlayayım. Keyifli sürüşler
    Askerde acemiliğini Bozkurt'ta, ustalığını Çivril'de yapıp Honaz'da 9 gün cezaevinde yatmış ve de şu an yaptığı iş gereği ara ara Merkezefendi'de Muhsin Yazıcıoğlu bulvarına gelen, geçen sene kız arkadaş ayağına bol bol Merkezefendi Selçukbey'e gelen ve şehir içi otobüs kullanımı için kartı olan bir forum üyesi olarak biz de arayalım mı?

    espresso bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Premier candır ya, resolve denedim çok geçerli gelmedi. Evdeki işlerde premier ile hallediyorum genelde. Resolveu sadece convert ve gerektiğinde renk için kullanıyorum. 8s videon da çok iyi bu arada geçen izledi.

    Yüzde türbülans yapan gp compositin camı bu arada boy uzun olduğundan o da yetmedi. ama deflektörle kullanacağız mecbur.

    Mikrofon önerisi alayım ben de senden, çok sesli video çekeceğimi sanmıyorum ama çok uğraştırıcı değilse öyle bi denemek istiyorum bir yandan
    Çok teşekkürler sağol, ben açıkçası pek memnun değilim çektiğim şeylerden. 8S'te de introda başlangıçtaki geçişleri hiç düşünmeden 24fps ile çekmiştim, jitterdan gözüm kanıyor ama kıyamadım müzikle uyuma öyle yükledim artık =) İçeriği önceden kurgulayıp düşünüp öyle çekmek gerekiyor, ben sürekli gevezeliğe odaklanıyorum. Mikrofon olarak da ben Boya M2 almıştım, eski GoPro Hero3 ile çekimler yaparken onu telefona bağlayıp sesi ayrıca kaydediyordum. Hero11 alınca lightning'e dönüşen aparatını kenara koydum, gittim trs çıkışlı adaptör aldım onu direkt kameraya bağladım. Ayrıca kedi tüyü de aldım ama nalet kaskım acayip gürültü çıkarıyor, bir türlü istediğim gibi ses kaydı alamadım. Rüzgar çözülürse M2 güzel mikrofon ama. Bir negatif yanı da 5 metre falan kablosu var, kaskın içine dolayıp durdum =))

    Deflektörü acayip terörize edici hikayelerle anlatan çok gerçekten, ama binlerce km problemsiz kullanan da var. Artık marka kalitesi o derece fark ediyor mu bilmiyorum. Benim WRS nasıl çıkacak bakalım, şöyle balonun içinde gidebilirsem çok güzel olur =)
    selsa bunu beğendi.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  17. #17
    mertowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    X-MAX 300 ABS , TVS Jupiter 125
    Alıntı zihnigonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşiniz olduğu için anayoldan gidip gelmişsiniz. Anayollar; sıkıcıdır, gazladığınız için çok yakar, keyif vermez, dalma (uyuklama) gibi tehlikeli işlere neden olabilir. Ben bir ara uyumuşum, yolun kenarındaki tırtıklara girince uyandım. Sıkıcı olduğundan refleksleri de zayıflatıyor. Önünüze aniden bir hayvan çıktığında geç tepki verilebiliyor.
    Antalya turu yapacağınız için bunları yazdım. Turlarda acele etmeyin. Mümkünse kırsal yollardan gidin. 100/150 km'de bir veya 1 buçuk saatte bir mola verin.
    Denizli'den geçerseniz de 0535 655 0015'ten beni arayın. Size bir yemek ısmarlayayım. Keyifli sürüşler
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Askerde acemiliğini Bozkurt'ta, ustalığını Çivril'de yapıp Honaz'da 9 gün cezaevinde yatmış ve de şu an yaptığı iş gereği ara ara Merkezefendi'de Muhsin Yazıcıoğlu bulvarına gelen, geçen sene kız arkadaş ayağına bol bol Merkezefendi Selçukbey'e gelen ve şehir içi otobüs kullanımı için kartı olan bir forum üyesi olarak biz de arayalım mı?

    https://i.hizliresim.com/91fe2jb.jpeg


    Ortak bir haftasonu buluşma yerini Denizli olarak belirleyelim. Gidelim bir kebap yiyelim.


    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  18. #18
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Hocam merhaba, güzel video.

    Ufak bir düzeltme yapayım. V-Storm değil. V-Strom.
    selsa bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)