https://www.albaymotor.com/urun/honda-cb-125-ace-silindir-piston-segman-a
https://www.albaymotor.com/urun/honda-ace-125-silindir-kapak-bos-orjinal
bu iki ürün farklı mı
https://www.albaymotor.com/urun/honda-cb-125-ace-silindir-piston-segman-a
https://www.albaymotor.com/urun/honda-ace-125-silindir-kapak-bos-orjinal
bu iki ürün farklı mı
Silindir takımı piston , segmanlar ve silindiri kapsar , silindir kapağı ise subaplar , egzantrik ve çeşitli oring ve contaları kapsar..ilandaki silindir kapağı üzerindeki herşey sökülmüş şekilde satışda..
Motoru sökmeden karar veremezsin , yağ yaktığı için bir anda stop etmez büyük ihtimal subap , egzantrik , sente yada piston da sıkıntı vardır yada yağsız çalıştırdıysan krank gitti , sökünce netleşir ama silindir kapağı ve krank hariç diğer parçalar için sökmüşken yenisini takalım denir , kapakta ve krankta deformasyon varsa masraf baya artar..
Bu şekilde olmaz bu iş. Segman mı değişecek, conta mı yanık bilemezsin. Belki yağsız kaldığı için çok daha büyük bir hasarın var. Ayrıca bu hale gelme sebebi neydi, ona da bakmak lazım. Ustaya götürüp motoru açtırmak lazım.
oncelikle aku ve konjektor saat omru olan malzeme.ama beyin gercekten cok gec bozuluyor.
yan sanayi derken markasi onemli ve silindir takiminin olculeri onemli.bore stroke mm orjinal olmasi lazim.subap yay.horoz ne varsa kaliteli olmasi lazim yoksa bozulur ilerde.
bazi yan sanayi parcalar fabrikada takilan oemlerden iyidir.
hondayi iyi bilen bi ustaya danismak lazim.125ace ye belki cbr125 belki ybr 125 parcalar uyar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)