Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CF Moto 650 NK ve CL-X Serileri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Orhan ARI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2020
    Motosikleti
    NS200
    Herkese merhaba,

    Başlıkta da belirttiğim gibi CF Moto 650 NK ve CL-X serileri hakkında direkt kullanıcılardan bilgi almak amaçlı bu konuyu açtım.
    CF Moto'nun bir hayli yedek parça ve stok sorunu olduğu aşikâr. Bu durumun yakında düzeleceğini belirtseler de bazı servisler konunun yedek parçadan öte, direkt servislerle alakalı bir durum olabileceğinden de bahsediyorlar. Ağır ve tedariği uzun olacak işleri erteleyenlerin olduğunu belirtiyorlar (direkt servis hizmeti veren bir yerden aldığım bilgi).

    650 NK ve CL-X kullanıcıları, motosikletlerinizden memnun musunuz? Kronik bir sorun yaşıyor musunuz? Yedek parça sıkıntısı olmasından ötürü nelerde ciddi bekleme süreleri yaşadınız?
    Bir de ek olarak, CL-X ve 650 NK'nın şanzumanları aynı olmasına rağmen 0-100 aralığı ve top speed konusunda farklılıkları olduğunu gözlemledim. 650 NK daha çok performanslı gibi.

    Ek olarak bahsetmek istediklerim:
    Yedek parça konusu elbette bir hayli sıkıntılı ve riskli bir konu. Zaten çağrı merkezi ile görüştüğümde de 7 iş günü içerisinde arıza tespiti, 20(?) iş günü içerisinde onarım, yurtdışı parça beklenmesi durumunda ise 45 gün yasal sürelerinin olduğundan bahsettiler. Şahsi fikrim; böyle bir tedarik ve distribütör işine giren firmaların müşteriler karşısında zor duruma düşmeden tüm stok ve tedarik zincirlerini halletmeleri gerektiğini düşünüyorum. Kaldı ki günümüzde Japon menşeili motosikletler stok sorunu yaşadığı için Hintli - Çinli motosikletlere ülkecek yönelmek zorunda kalıyoruz. Birde artan bu piyasada uygun fiyatlı motosiklet arayışımız varken, distribütörlerin de bu şekilde süreç izlemesi hepimizi üzüyor.
    Parça bekleyen, makinelerinin tamiri için bir hayli süre bekleyen herkese geçmiş olsun dileğimle.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    f0cus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CF Moto 250 CL-X
    Merhaba hocam

    Siz muhtemelen 700lük seriye bakıyorsunuz clx de, ben 250 clx kullanıyorum
    Hatta arkadan çarptılar parça bile bekliyorum. Biraz uzun uzadıya anlatıyorum.
    Ben okumakla uğraşmayayım özet ver bize diyen olursa; evet parça sorunu var, evet geç gelebiliyor erkenden üretim ile görüşüp de getirebilirler tamamen sizin mh ye karşı tutumunuza ve durumun karmaşıklığına bağlı.

    Şöyle anlatayım hem şahsi hemde servis gözünden yaşadığım durumu,
    UMA müşteri hizmetlerine ulaşmak çok zor, çok yoğunlar ( eleman eksikliği vb sanırım).
    Servislerde de honda,yamaha gibi kurumsallaşma yok, genellikle tek başına bir usta yada 2-3 usta çalıştığı için elinde hali hazırda bekleyen motorla uğraşmak hızlı cash para almak varken müşteri hizmetlerine ulaşmaya çok önem vermiyorlar, erteliyorlar
    Servis mh ye geç ulaşıyor, uma para almadan işlem yapmıyor, servis parayı yatırdı, ödeme bildirimi yaptı parçaların kodlarını belirledi vb zaman kaybı yaşanıyor.
    Para yattı parçalar sepete eklendi sipariş oluştu, uma stok parçaların tamamını yolluyor işte burada bir handikap var. Yaşadığım detayları aşağıda

    Direkt kazalı kendi motorumu anlatayım
    Motoru servise bıraktım, servis parçaları belirledi sepete ekledi ama bir türlü mh ye ulaşıp ödeme bildirimi yapıp sipariş oluşturamıyor.
    Servisteki ustamızda biraz candan adam söylemekten de çekinmiyor, ben ulaşayım halledeceğim diyor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum, bende işler iyice aksamasın diyip başlıyorum uma yı peş peşe aramaya, her aramada önümde sıra var ve sizi arayacağımız numaranız buysa 1 e tuşlayın diyor.
    Mail attım, aramalarını bekledim. Ben mailde direkt sipariş oluşturacağımı gerekirse ödemeyi şahsen yapacağımı vb belirttim bunun için arıyorlar, şahsi olarak ödeme yapamıyor ve yalnızca servis/satış noktalarından sipariş açabildiğimi söylüyorlar, motosikletimin kazalı olduğunu parça tedariği için servisin size ulaşmakta zorlandığını ve benim müsaitliğim olduğundan dolayı kendim ulaştığımı söylüyorum ve toplamda parça tedariğinden sorumlu 4 kişiden birisinin numarasını paylaşıyorlar.
    Numarasını paylaştıkları kişiye ulaşıyor ve durumu özetliyorum. Sonrasında bana diyor ki ustanızın borcu var
    Meğerse öğreniyoruz ki, Bursa'da aynı isimle hatta soy adından 2 harf eksik olarak aynı soyad ile bir servis daha varmış, bu servis parça sipariş ediyor, parça yanlışlıkla Ankara'ya sevk oluyor ve Ankara'daki benim ustamın bakiyesinden kesiliyor, normalde asla eksiye inmeyen bakiye eksiye indiği için ödeme bildirimi gerçekleşemiyormuş benim ustamın, tabi akabinde sepetteki parçalarda onaylanmıyor.
    Bu durum anlaşıldıktan sonra parça tedariğindeki yetkili bakıyor ki muhasebelik bir iş diyor ve benim sıkıntı çekmemem için stoktaki parçaları göndereceğim diyor. Burada gerçekten yardımcı olduğuna eminim
    15 parçalık listede 8 parça direkt stoktaydı ve servise sevk oldu, bir olayda burada var, benim motor beyaz renk, resmi sitede beyaz rengin gidonu siyah, siyah rengin ise gri. Ama benimde fark etmediğim keza sarı sitede de çoğu ilanda bu şekilde olduğunu gördüğüm, beyaz-gri, siyah-siyah kombinasyonu yapılmış servislerde ve bunun direkt sebebi uma
    Gelen 8 parçada irsaliye ve parça üstünde gri etiketi var ancak gelen gidon siyah
    Parça tedariğindeki arkadaşa ulaşmaya çalışıyorum ancak ulaşamıyorum, bende bir mail daha yazıyorum. "Eksik ve yanlış gönderilen sevkiyat hk."
    Bana acil bir dönüş yapıyorlar ve diyorlar ki resmi sitede böyle isterseniz böyle kullanın, bende red ediyorum gri gidon istiyorum, stokta gözükmediği için üretim bandına ulaşacaklarını izin çıkması halinde beklemeden yollayacaklarını söylüyorlar. ( sanırım stok motordan sökülüyor buraya ulaşıldığında ).
    Ertesi günlerde gidon ve eksik 2 parça daha üretimden izin alınarak servise sevk oluyor.
    Eksik kalan 4 parçanın 3ü ağustos sonu eylül başı gibi gümrükten çekilecek imiş, kalan son parçayı ise yedek parça sorumlusu bir aksilik olmaz ise üretimden yardımcı olacağını söyledi ve şu an bekleme aşamasındayım halen

    Yazılı beyanda bulunmak her zaman iyidir.
    Bir önceki motorum Xtreme de keza aylarca beklediğim benzin şamandırasını yasal süre geçtikten sonra thh ne başvurarak, 1 ay içinde çözdürmüştüm. Thh başvurmayan uğraşmak istemeyen arkadaşlarım halen ve halen şamandıra bekliyorlar
    Mr.wind ve maktama bunu beğendiler.

  3. #3
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba hocam

    Siz muhtemelen 700lük seriye bakıyorsunuz clx de, ben 250 clx kullanıyorum
    Hatta arkadan çarptılar parça bile bekliyorum. Biraz uzun uzadıya anlatıyorum.
    Ben okumakla uğraşmayayım özet ver bize diyen olursa; evet parça sorunu var, evet geç gelebiliyor erkenden üretim ile görüşüp de getirebilirler tamamen sizin mh ye karşı tutumunuza ve durumun karmaşıklığına bağlı.

    Şöyle anlatayım hem şahsi hemde servis gözünden yaşadığım durumu,
    UMA müşteri hizmetlerine ulaşmak çok zor, çok yoğunlar ( eleman eksikliği vb sanırım).
    Servislerde de honda,yamaha gibi kurumsallaşma yok, genellikle tek başına bir usta yada 2-3 usta çalıştığı için elinde hali hazırda bekleyen motorla uğraşmak hızlı cash para almak varken müşteri hizmetlerine ulaşmaya çok önem vermiyorlar, erteliyorlar
    Servis mh ye geç ulaşıyor, uma para almadan işlem yapmıyor, servis parayı yatırdı, ödeme bildirimi yaptı parçaların kodlarını belirledi vb zaman kaybı yaşanıyor.
    Para yattı parçalar sepete eklendi sipariş oluştu, uma stok parçaların tamamını yolluyor işte burada bir handikap var. Yaşadığım detayları aşağıda

    Direkt kazalı kendi motorumu anlatayım
    Motoru servise bıraktım, servis parçaları belirledi sepete ekledi ama bir türlü mh ye ulaşıp ödeme bildirimi yapıp sipariş oluşturamıyor.
    Servisteki ustamızda biraz candan adam söylemekten de çekinmiyor, ben ulaşayım halledeceğim diyor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum, bende işler iyice aksamasın diyip başlıyorum uma yı peş peşe aramaya, her aramada önümde sıra var ve sizi arayacağımız numaranız buysa 1 e tuşlayın diyor.
    Mail attım, aramalarını bekledim. Ben mailde direkt sipariş oluşturacağımı gerekirse ödemeyi şahsen yapacağımı vb belirttim bunun için arıyorlar, şahsi olarak ödeme yapamıyor ve yalnızca servis/satış noktalarından sipariş açabildiğimi söylüyorlar, motosikletimin kazalı olduğunu parça tedariği için servisin size ulaşmakta zorlandığını ve benim müsaitliğim olduğundan dolayı kendim ulaştığımı söylüyorum ve toplamda parça tedariğinden sorumlu 4 kişiden birisinin numarasını paylaşıyorlar.
    Numarasını paylaştıkları kişiye ulaşıyor ve durumu özetliyorum. Sonrasında bana diyor ki ustanızın borcu var
    Meğerse öğreniyoruz ki, Bursa'da aynı isimle hatta soy adından 2 harf eksik olarak aynı soyad ile bir servis daha varmış, bu servis parça sipariş ediyor, parça yanlışlıkla Ankara'ya sevk oluyor ve Ankara'daki benim ustamın bakiyesinden kesiliyor, normalde asla eksiye inmeyen bakiye eksiye indiği için ödeme bildirimi gerçekleşemiyormuş benim ustamın, tabi akabinde sepetteki parçalarda onaylanmıyor.
    Bu durum anlaşıldıktan sonra parça tedariğindeki yetkili bakıyor ki muhasebelik bir iş diyor ve benim sıkıntı çekmemem için stoktaki parçaları göndereceğim diyor. Burada gerçekten yardımcı olduğuna eminim
    15 parçalık listede 8 parça direkt stoktaydı ve servise sevk oldu, bir olayda burada var, benim motor beyaz renk, resmi sitede beyaz rengin gidonu siyah, siyah rengin ise gri. Ama benimde fark etmediğim keza sarı sitede de çoğu ilanda bu şekilde olduğunu gördüğüm, beyaz-gri, siyah-siyah kombinasyonu yapılmış servislerde ve bunun direkt sebebi uma
    Gelen 8 parçada irsaliye ve parça üstünde gri etiketi var ancak gelen gidon siyah
    Parça tedariğindeki arkadaşa ulaşmaya çalışıyorum ancak ulaşamıyorum, bende bir mail daha yazıyorum. "Eksik ve yanlış gönderilen sevkiyat hk."
    Bana acil bir dönüş yapıyorlar ve diyorlar ki resmi sitede böyle isterseniz böyle kullanın, bende red ediyorum gri gidon istiyorum, stokta gözükmediği için üretim bandına ulaşacaklarını izin çıkması halinde beklemeden yollayacaklarını söylüyorlar. ( sanırım stok motordan sökülüyor buraya ulaşıldığında ).
    Ertesi günlerde gidon ve eksik 2 parça daha üretimden izin alınarak servise sevk oluyor.
    Eksik kalan 4 parçanın 3ü ağustos sonu eylül başı gibi gümrükten çekilecek imiş, kalan son parçayı ise yedek parça sorumlusu bir aksilik olmaz ise üretimden yardımcı olacağını söyledi ve şu an bekleme aşamasındayım halen

    Yazılı beyanda bulunmak her zaman iyidir.
    Bir önceki motorum Xtreme de keza aylarca beklediğim benzin şamandırasını yasal süre geçtikten sonra thh ne başvurarak, 1 ay içinde çözdürmüştüm. Thh başvurmayan uğraşmak istemeyen arkadaşlarım halen ve halen şamandıra bekliyorlar
    Almamak en hayırlısı

    Okurken sıkıldım
    Bilinmez bunu beğendi.
    Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!

  4. #4

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba hocam

    Siz muhtemelen 700lük seriye bakıyorsunuz clx de, ben 250 clx kullanıyorum
    Hatta arkadan çarptılar parça bile bekliyorum. Biraz uzun uzadıya anlatıyorum.
    Ben okumakla uğraşmayayım özet ver bize diyen olursa; evet parça sorunu var, evet geç gelebiliyor erkenden üretim ile görüşüp de getirebilirler tamamen sizin mh ye karşı tutumunuza ve durumun karmaşıklığına bağlı.

    Şöyle anlatayım hem şahsi hemde servis gözünden yaşadığım durumu,
    UMA müşteri hizmetlerine ulaşmak çok zor, çok yoğunlar ( eleman eksikliği vb sanırım).
    Servislerde de honda,yamaha gibi kurumsallaşma yok, genellikle tek başına bir usta yada 2-3 usta çalıştığı için elinde hali hazırda bekleyen motorla uğraşmak hızlı cash para almak varken müşteri hizmetlerine ulaşmaya çok önem vermiyorlar, erteliyorlar
    Servis mh ye geç ulaşıyor, uma para almadan işlem yapmıyor, servis parayı yatırdı, ödeme bildirimi yaptı parçaların kodlarını belirledi vb zaman kaybı yaşanıyor.
    Para yattı parçalar sepete eklendi sipariş oluştu, uma stok parçaların tamamını yolluyor işte burada bir handikap var. Yaşadığım detayları aşağıda

    Direkt kazalı kendi motorumu anlatayım
    Motoru servise bıraktım, servis parçaları belirledi sepete ekledi ama bir türlü mh ye ulaşıp ödeme bildirimi yapıp sipariş oluşturamıyor.
    Servisteki ustamızda biraz candan adam söylemekten de çekinmiyor, ben ulaşayım halledeceğim diyor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum, bende işler iyice aksamasın diyip başlıyorum uma yı peş peşe aramaya, her aramada önümde sıra var ve sizi arayacağımız numaranız buysa 1 e tuşlayın diyor.
    Mail attım, aramalarını bekledim. Ben mailde direkt sipariş oluşturacağımı gerekirse ödemeyi şahsen yapacağımı vb belirttim bunun için arıyorlar, şahsi olarak ödeme yapamıyor ve yalnızca servis/satış noktalarından sipariş açabildiğimi söylüyorlar, motosikletimin kazalı olduğunu parça tedariği için servisin size ulaşmakta zorlandığını ve benim müsaitliğim olduğundan dolayı kendim ulaştığımı söylüyorum ve toplamda parça tedariğinden sorumlu 4 kişiden birisinin numarasını paylaşıyorlar.
    Numarasını paylaştıkları kişiye ulaşıyor ve durumu özetliyorum. Sonrasında bana diyor ki ustanızın borcu var
    Meğerse öğreniyoruz ki, Bursa'da aynı isimle hatta soy adından 2 harf eksik olarak aynı soyad ile bir servis daha varmış, bu servis parça sipariş ediyor, parça yanlışlıkla Ankara'ya sevk oluyor ve Ankara'daki benim ustamın bakiyesinden kesiliyor, normalde asla eksiye inmeyen bakiye eksiye indiği için ödeme bildirimi gerçekleşemiyormuş benim ustamın, tabi akabinde sepetteki parçalarda onaylanmıyor.
    Bu durum anlaşıldıktan sonra parça tedariğindeki yetkili bakıyor ki muhasebelik bir iş diyor ve benim sıkıntı çekmemem için stoktaki parçaları göndereceğim diyor. Burada gerçekten yardımcı olduğuna eminim
    15 parçalık listede 8 parça direkt stoktaydı ve servise sevk oldu, bir olayda burada var, benim motor beyaz renk, resmi sitede beyaz rengin gidonu siyah, siyah rengin ise gri. Ama benimde fark etmediğim keza sarı sitede de çoğu ilanda bu şekilde olduğunu gördüğüm, beyaz-gri, siyah-siyah kombinasyonu yapılmış servislerde ve bunun direkt sebebi uma
    Gelen 8 parçada irsaliye ve parça üstünde gri etiketi var ancak gelen gidon siyah
    Parça tedariğindeki arkadaşa ulaşmaya çalışıyorum ancak ulaşamıyorum, bende bir mail daha yazıyorum. "Eksik ve yanlış gönderilen sevkiyat hk."
    Bana acil bir dönüş yapıyorlar ve diyorlar ki resmi sitede böyle isterseniz böyle kullanın, bende red ediyorum gri gidon istiyorum, stokta gözükmediği için üretim bandına ulaşacaklarını izin çıkması halinde beklemeden yollayacaklarını söylüyorlar. ( sanırım stok motordan sökülüyor buraya ulaşıldığında ).
    Ertesi günlerde gidon ve eksik 2 parça daha üretimden izin alınarak servise sevk oluyor.
    Eksik kalan 4 parçanın 3ü ağustos sonu eylül başı gibi gümrükten çekilecek imiş, kalan son parçayı ise yedek parça sorumlusu bir aksilik olmaz ise üretimden yardımcı olacağını söyledi ve şu an bekleme aşamasındayım halen

    Yazılı beyanda bulunmak her zaman iyidir.
    Bir önceki motorum Xtreme de keza aylarca beklediğim benzin şamandırasını yasal süre geçtikten sonra thh ne başvurarak, 1 ay içinde çözdürmüştüm. Thh başvurmayan uğraşmak istemeyen arkadaşlarım halen ve halen şamandıra bekliyorlar
    Dostum bu nedir Allah askina sherlock Holmes gibi iz surmussun hakkini soke soke almissin.

    Ben sahsen bunlarla ugrasmaktansa Japonlarin en ucuz 2 tekerlekli neyi varsa onu alirim.

    Kafa rahat olmasi lazim. Benim motora guvenmem lazim. Kolay kolay biryerinin bozulmayacagini, Her turlu parca ihtiyacimda, o parcaya cok rahat ulasabilecegimi bilmem lazim.
    f0cus bunu beğendi.

  5. #5
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba hocam

    Siz muhtemelen 700lük seriye bakıyorsunuz clx de, ben 250 clx kullanıyorum
    Hatta arkadan çarptılar parça bile bekliyorum. Biraz uzun uzadıya anlatıyorum.
    Ben okumakla uğraşmayayım özet ver bize diyen olursa; evet parça sorunu var, evet geç gelebiliyor erkenden üretim ile görüşüp de getirebilirler tamamen sizin mh ye karşı tutumunuza ve durumun karmaşıklığına bağlı.

    Şöyle anlatayım hem şahsi hemde servis gözünden yaşadığım durumu,
    UMA müşteri hizmetlerine ulaşmak çok zor, çok yoğunlar ( eleman eksikliği vb sanırım).
    Servislerde de honda,yamaha gibi kurumsallaşma yok, genellikle tek başına bir usta yada 2-3 usta çalıştığı için elinde hali hazırda bekleyen motorla uğraşmak hızlı cash para almak varken müşteri hizmetlerine ulaşmaya çok önem vermiyorlar, erteliyorlar
    Servis mh ye geç ulaşıyor, uma para almadan işlem yapmıyor, servis parayı yatırdı, ödeme bildirimi yaptı parçaların kodlarını belirledi vb zaman kaybı yaşanıyor.
    Para yattı parçalar sepete eklendi sipariş oluştu, uma stok parçaların tamamını yolluyor işte burada bir handikap var. Yaşadığım detayları aşağıda

    Direkt kazalı kendi motorumu anlatayım
    Motoru servise bıraktım, servis parçaları belirledi sepete ekledi ama bir türlü mh ye ulaşıp ödeme bildirimi yapıp sipariş oluşturamıyor.
    Servisteki ustamızda biraz candan adam söylemekten de çekinmiyor, ben ulaşayım halledeceğim diyor ama ben motorsuz kalmak istemiyorum, bende işler iyice aksamasın diyip başlıyorum uma yı peş peşe aramaya, her aramada önümde sıra var ve sizi arayacağımız numaranız buysa 1 e tuşlayın diyor.
    Mail attım, aramalarını bekledim. Ben mailde direkt sipariş oluşturacağımı gerekirse ödemeyi şahsen yapacağımı vb belirttim bunun için arıyorlar, şahsi olarak ödeme yapamıyor ve yalnızca servis/satış noktalarından sipariş açabildiğimi söylüyorlar, motosikletimin kazalı olduğunu parça tedariği için servisin size ulaşmakta zorlandığını ve benim müsaitliğim olduğundan dolayı kendim ulaştığımı söylüyorum ve toplamda parça tedariğinden sorumlu 4 kişiden birisinin numarasını paylaşıyorlar.
    Numarasını paylaştıkları kişiye ulaşıyor ve durumu özetliyorum. Sonrasında bana diyor ki ustanızın borcu var
    Meğerse öğreniyoruz ki, Bursa'da aynı isimle hatta soy adından 2 harf eksik olarak aynı soyad ile bir servis daha varmış, bu servis parça sipariş ediyor, parça yanlışlıkla Ankara'ya sevk oluyor ve Ankara'daki benim ustamın bakiyesinden kesiliyor, normalde asla eksiye inmeyen bakiye eksiye indiği için ödeme bildirimi gerçekleşemiyormuş benim ustamın, tabi akabinde sepetteki parçalarda onaylanmıyor.
    Bu durum anlaşıldıktan sonra parça tedariğindeki yetkili bakıyor ki muhasebelik bir iş diyor ve benim sıkıntı çekmemem için stoktaki parçaları göndereceğim diyor. Burada gerçekten yardımcı olduğuna eminim
    15 parçalık listede 8 parça direkt stoktaydı ve servise sevk oldu, bir olayda burada var, benim motor beyaz renk, resmi sitede beyaz rengin gidonu siyah, siyah rengin ise gri. Ama benimde fark etmediğim keza sarı sitede de çoğu ilanda bu şekilde olduğunu gördüğüm, beyaz-gri, siyah-siyah kombinasyonu yapılmış servislerde ve bunun direkt sebebi uma
    Gelen 8 parçada irsaliye ve parça üstünde gri etiketi var ancak gelen gidon siyah
    Parça tedariğindeki arkadaşa ulaşmaya çalışıyorum ancak ulaşamıyorum, bende bir mail daha yazıyorum. "Eksik ve yanlış gönderilen sevkiyat hk."
    Bana acil bir dönüş yapıyorlar ve diyorlar ki resmi sitede böyle isterseniz böyle kullanın, bende red ediyorum gri gidon istiyorum, stokta gözükmediği için üretim bandına ulaşacaklarını izin çıkması halinde beklemeden yollayacaklarını söylüyorlar. ( sanırım stok motordan sökülüyor buraya ulaşıldığında ).
    Ertesi günlerde gidon ve eksik 2 parça daha üretimden izin alınarak servise sevk oluyor.
    Eksik kalan 4 parçanın 3ü ağustos sonu eylül başı gibi gümrükten çekilecek imiş, kalan son parçayı ise yedek parça sorumlusu bir aksilik olmaz ise üretimden yardımcı olacağını söyledi ve şu an bekleme aşamasındayım halen

    Yazılı beyanda bulunmak her zaman iyidir.
    Bir önceki motorum Xtreme de keza aylarca beklediğim benzin şamandırasını yasal süre geçtikten sonra thh ne başvurarak, 1 ay içinde çözdürmüştüm. Thh başvurmayan uğraşmak istemeyen arkadaşlarım halen ve halen şamandıra bekliyorlar
    yeminle sonuna gelemedim içimi buhran sıkıntı kapladı kara bulut gibi çöktü üstüme motor mu alıyoruz dert mi satın alıyoruz bune ya
    f0cus bunu beğendi.

  6. #6
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Sözü Mahzuni'ye bırakalım.


    CAFER (CF)

    Bizde bez koymadın Cafer
    Her saatte yedi sefer
    Seni bize ettik miğfer
    Tuu Allah belanı versin
    Cafer Cafer Cafer Cafer


    Cafer'in beşiği tahta
    Anası babası şahta
    Fiyakası yoktur şahta
    Tuu Allah belanı versin
    Cafer Cafer Cafer Cafer


    Mama verdik dert büyüttük
    Arpa ile oruç tuttuk
    Seni bile adam ettik
    Tuu Allah belanı versin
    Cafer Cafer Cafer Cafer


    Mahzuni der bre oğlum
    Bir mitilim bir de çulum
    Kan ağlıyor Anadolum
    Tuu Allah belanı versin
    Cafer Cafer Cafer Cafer



    Aşık Mahzuni Şerif
    Mr.wind bunu beğendi.

  7. #7
    f0cus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CF Moto 250 CL-X
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bu nedir Allah askina sherlock Holmes gibi iz surmussun hakkini soke soke almissin.

    Ben sahsen bunlarla ugrasmaktansa Japonlarin en ucuz 2 tekerlekli neyi varsa onu alirim.

    Kafa rahat olmasi lazim. Benim motora guvenmem lazim. Kolay kolay biryerinin bozulmayacagini, Her turlu parca ihtiyacimda, o parcaya cok rahat ulasabilecegimi bilmem lazim.
    Hocam en altta yazdığım gibi Xtreme de buna benzer parça sorunu yaşadıktan sonra aslında cfmoto almak benim için çok büyük handikaptı, hesabım para erimeden bir şey alıp 1 sene civarı sürüp peşine honda yapıştırmaktı hatta cl250yi bekliyordum, tabi işin içine kaza karışınca bir parça sorunu daha yaşadım. Yalan yok yardımcı olmaya çalışıyorlar ama sizin uğraşmanız gerek, bana kalırsa burada problem servislerin kurumsallaşamamış yada uma nın zorunlu kılmamış olmasından kaynaklanıyor, adam sıcak paraya bakıyor kim uğraşacak yazı yazmayla maille diyor, telefonla halletmek istiyor öyle isteyince de gecikmeler çoğalıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almamak en hayırlısı

    Okurken sıkıldım
    Özeti var 2.satırda :=)
    Bütçe japona yetmiyor, hint ve çin arasına yetiyorsa, amaç tarz gözükmek değilse kesinlikle alınmamalı. Türkiye'deki japon markalar hariç gerçekten parça stoğu/motosiklet stoğu ve satışını oturtan tek firma var

  8. #8

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam en altta yazdığım gibi Xtreme de buna benzer parça sorunu yaşadıktan sonra aslında cfmoto almak benim için çok büyük handikaptı, hesabım para erimeden bir şey alıp 1 sene civarı sürüp peşine honda yapıştırmaktı hatta cl250yi bekliyordum, tabi işin içine kaza karışınca bir parça sorunu daha yaşadım. Yalan yok yardımcı olmaya çalışıyorlar ama sizin uğraşmanız gerek, bana kalırsa burada problem servislerin kurumsallaşamamış yada uma nın zorunlu kılmamış olmasından kaynaklanıyor, adam sıcak paraya bakıyor kim uğraşacak yazı yazmayla maille diyor, telefonla halletmek istiyor öyle isteyince de gecikmeler çoğalıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------



    Özeti var 2.satırda :=)
    Bütçe japona yetmiyor, hint ve çin arasına yetiyorsa, amaç tarz gözükmek değilse kesinlikle alınmamalı. Türkiye'deki japon markalar hariç gerçekten parça stoğu/motosiklet stoğu ve satışını oturtan tek firma var
    Iyi yapmissin sonucta piyasasi olan bir motosiklet. Satacagin zaman da kolay satarsin. Senden alan arkadas ta cok şansli olacak. Motorun her turlu sorununu cozersin satana kadar

    CL250 de pek tutmaz zaten yakinda bollasir karaborsadan cikar. Seklinden dolayi bizimkiler pek ragbet etmez o motora. cb250r gibi tasarim harikasi bile bence underrated kalmis.

    Neyse konuyu dagitmadan, insallah baska sorun yasamassin. Bu arada motorun cok şekil cok goruyorum acayip dikkat cekiyor.
    f0cus bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    650 bloğu bitiriyor sanırım cf moto.geçen tur modeli olan motorun 700 lük olanı tanıtıldı.yeni nesil 700cc ler olucak yani.0km alıcaksan 700 cc olan modeli tercih et bence

  10. #10
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı f0cus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam en altta yazdığım gibi Xtreme de buna benzer parça sorunu yaşadıktan sonra aslında cfmoto almak benim için çok büyük handikaptı, hesabım para erimeden bir şey alıp 1 sene civarı sürüp peşine honda yapıştırmaktı hatta cl250yi bekliyordum, tabi işin içine kaza karışınca bir parça sorunu daha yaşadım. Yalan yok yardımcı olmaya çalışıyorlar ama sizin uğraşmanız gerek, bana kalırsa burada problem servislerin kurumsallaşamamış yada uma nın zorunlu kılmamış olmasından kaynaklanıyor, adam sıcak paraya bakıyor kim uğraşacak yazı yazmayla maille diyor, telefonla halletmek istiyor öyle isteyince de gecikmeler çoğalıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------



    Özeti var 2.satırda :=)
    Bütçe japona yetmiyor, hint ve çin arasına yetiyorsa, amaç tarz gözükmek değilse kesinlikle alınmamalı. Türkiye'deki japon markalar hariç gerçekten parça stoğu/motosiklet stoğu ve satışını oturtan tek firma var
    Millet bu yüzden bajaja saldırıyor ya
    Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!

  11. #11
    1996furkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF MOTO 250CLX
    250 Clx sahibi olarak hızlıca özet geçeyim

    Konfor güzel
    Gidişi seriliği güzel
    Frenler berbat
    Yedek parça şuan için cf moto sıfır motor üretip satmakla meşgul galiba yedek parça mevzucu istanbul dışı için biraz kelek olabilir
    Işıklandırması,selektörü, stopları güzel
    Gaz kolu bana göre kelek bazen gaz verdim sanıyorum stop ediyorum bu olayı hala çözebilmiş değilim
    Uzun yolda iyi üzmez
    Titreşim tek silindirden dolayı mevcut daha önce tek silindir kullanmış adama koymaz öyle aman amanda bu ne lan dedirtmez ama vidaları biraz erken gevşiyor gibi
    Sele derisi beş para etmez
    Göstergesi güzel
    Kornası uzakta kalıyor
    Sinyal verme tuşu berbaaaat ötesi daha önce 150 nk kullandım onunki daha kaliteli idi bunda niye böyle yapmışlar anlamadım
    Plakayı çabuk düşürebilirsin slikon ister 3 ayda 3. plakam öyle düşün
    Sele altı akü muhafazası felan güzel ben beğendim oraya su felan almasın diye plastik bir koruma yapmışlar hoşuma gitti
    Tekrar frenlere geliyorum Arka fren sadece rampada felan tutmaya yarıyor ön fren tümsek veya çukur şişme yapıp absyi devreye sokuyor kontrol sende değil yapabileceğim tekşey gidonu çevirmek oluyor onada imkan yoksa dua edip güç bela durduğum oldu. ön fren için abs iptali öneren aptal servisler mevcut bir malı satıyorlar sorunu çözmek yerine ortadan kaldırmaya çalışıyorlar

    Aklıma gelenler bunlar sormak istediğin bir şey varsa cevaplarım

  12. #12

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    clx 250 gayet iyi malzemey sahip motosiklet ama unutmayınki japonlardan ucuz dolayısıyla onlar kadar kaliteli değil.
    clx 700 ün bütün incelemeleri iyi.650 nk yı bilmiorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)