Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Dom 400 mt 25 dusuncelerinizi alalim?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Abiler mt25 cift silindir ve top speedi 180 190 artik neyse goruyor. Dom400 hatta son modelleri tek silindir ve 170 bile zor. Yani demek istedigim mantikli mi dom 400 almak? Titresimi falan nasildir acaba... hic kullanici arkadasim yok
    Ama mt 25 kullandim. Gercekten seri motor.. siz ne dusunursunuz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abiler mt25 cift silindir ve top speedi 180 190 artik neyse goruyor. Dom400 hatta son modelleri tek silindir ve 170 bile zor. Yani demek istedigim mantikli mi dom 400 almak? Titresimi falan nasildir acaba... hic kullanici arkadasim yok
    Ama mt 25 kullandim. Gercekten seri motor.. siz ne dusunursunuz?
    MT-25in 2016 modelini dominarınsa yenilenmeden önceki 2017 modelini 3er,4er gün kullanma fırsatım olmuştu.2017 dominarda gerçekten çok fazla titreşim vardı ancak ug modelinde bunu yendiklerini söylüyorlar kullanmadım bilmiyorum.Aradığınız şey kıvraklık ve hızlı olmasıysa Mt-25 tercih edilebilir,ama biraz daha rahat olayım veya torklu olsun dersenizde dominar 400 güzel tercih.Tabi dominarların belli başlı bazı sıkıntıları var sonuçta sıfır dominar4 400 parasına 4-5 yaşında 25-30bin km de mt-25 alınıyor bunuda göz önünde bulundurmak lazım.Roll da aşağı yukarı 120-130km li hızlara kadar dominar delip çekiyor desek yeridir.O kilometrelerden sonra Mt-25 geçiyor.Mt deki 180-190lı hızlar ise gerçekten uygun şartlar sağlandığında elde edilebiliyor.

  3. #3
    doberman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2014 Iron 883
    nerde ne zaman ne sıklıkla 180 göreceğini düşünüyorsun dostum
    denizz1, maktama, stubborn ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #4
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Alıntı doberman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nerde ne zaman ne sıklıkla 180 göreceğini düşünüyorsun dostum
    bu çok doğru bir yorum,180li hızlara çıkana kadar da motorun ömründen 1 sene gidiyor zaten :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu çok doğru bir yorum,180li hızlara çıkana kadar da motorun ömründen 1 sene gidiyor zaten :D
    Eğer bütçe varsa ve yine torklu olsun ara sırada 180-190 yapayım diyorsan cbr500r bu fiyat yakınlarında bulunabilir şuan

  5. #5

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    ilk 150km falan yaptım daha. düşük hızlarda pat diye hızlanıyor daha abartılı bir şey yapmadım bilemiyorum.
    sorunlara gelirsek;
    bende karpal tünel sendromu var birkaç aydır. aslında birkaç ay motor kullanmamam lazım tüm parmaklarımda his kaybı kalıcı olmaya başladı geçmiyor bu yüzden en ufak titreşimi dahi çok rahat hissediyorum anında elim uyuştuğu için. dominar gerçekten titriyor. belki normal bir kullanıcıda fark edilmeye bilir ama ben anında elım uyuştuğu için anlıyorum.

    onun dışında stop sorunu yok demelerine rağmen benim motorda stop sorunu var. debriyajı çekeren oluyor hep. debriyaja basmadığımda galiba hiç stop etmedi ama yine de saçma ve mod düşürücü.

    şehir içinde gayet kıvrak ve üstüne oturduğunda çok rahat bir motor. ybrnin selesi göte girmek için uğraşırken bunun üzerinde loblarını yayabiliyorsun selesi geniş.
    tabi ben memnunum bunlara rağmen. 500km bakımda soracam stop olayını umarım hallediliyordur.

    bu arada benim parmaklar kısa olduğu için ayriyetten ben de stop ettiriyorum bazı durumlarda. elim kavrama noktasına yetişmiyor bu ayarlanabilir manet taksam acaba nasıl olur?

  6. #6
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Alıntı natijax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk 150km falan yaptım daha. düşük hızlarda pat diye hızlanıyor daha abartılı bir şey yapmadım bilemiyorum.
    sorunlara gelirsek;
    bende karpal tünel sendromu var birkaç aydır. aslında birkaç ay motor kullanmamam lazım tüm parmaklarımda his kaybı kalıcı olmaya başladı geçmiyor bu yüzden en ufak titreşimi dahi çok rahat hissediyorum anında elim uyuştuğu için. dominar gerçekten titriyor. belki normal bir kullanıcıda fark edilmeye bilir ama ben anında elım uyuştuğu için anlıyorum.

    onun dışında stop sorunu yok demelerine rağmen benim motorda stop sorunu var. debriyajı çekeren oluyor hep. debriyaja basmadığımda galiba hiç stop etmedi ama yine de saçma ve mod düşürücü.

    şehir içinde gayet kıvrak ve üstüne oturduğunda çok rahat bir motor. ybrnin selesi göte girmek için uğraşırken bunun üzerinde loblarını yayabiliyorsun selesi geniş.
    tabi ben memnunum bunlara rağmen. 500km bakımda soracam stop olayını umarım hallediliyordur.

    bu arada benim parmaklar kısa olduğu için ayriyetten ben de stop ettiriyorum bazı durumlarda. elim kavrama noktasına yetişmiyor bu ayarlanabilir manet taksam acaba nasıl olur?
    bende de şuan bir disk yamulma var garantiye başvurduk bakalım nolcak onun dışında başka bir derdim yok şimdilik gayet memnunum bende daha büyük bir sorun oluşmazsa 400Ug ye yükseltmek istiyorum sezon sonu

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi

  8. #8
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi
    Hocam arada yaklaşık dolu ağırlık olarak bakarsak 40 kilo var çokta anormal değil bu üstelik dominar 9.000-9.500 devir çeviriyor,Mt-25 11 bin devir ve üstü çevirebiliyor diye biliyorum bu gayet normal ama inanın Mt-25 180-185li hızlara çıkarken canından can gidiyor motorun.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    14.000 devir ceviriyor mt

  10. #10
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14.000 devir ceviriyor mt
    Bütçe meselesi hocam tamamen eğer sıfır veya sıfıra yakın mt-25 alabilcek bütçeniz varsa mt-25 tabiki müthiş bir tercih olur ancak 25-30 bin km de 4-5 yaşında mt bakıyorsanız bence uğraşmaya değmez.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    mantık değil de sen ne istiyorsun önemli olan o.ikisini de yakından görüp sürüp alman gerek.teknik özellikleri zaten biliniyor
    burda tartışılmıs iistersen oku....

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ar-400-mu.html

  12. #12

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende de şuan bir disk yamulma var garantiye başvurduk bakalım nolcak onun dışında başka bir derdim yok şimdilik gayet memnunum bende daha büyük bir sorun oluşmazsa 400Ug ye yükseltmek istiyorum sezon sonu
    umarım en doğrusu neyse o olur. imkanın olursa büyütmek tabi güzel olur ama şimdilik probleminin çözülmesini dilerim.
    benim adıma 400 sahiden stoplar bezdirmeye başladı. 500km tamamlayayım soracam. bakalım umarım çözerler. veya umarım çözülebilen bir şeydir.
    hayırlısı vallah

  13. #13

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Kıvralık serilik hız ise ve ağırlıklı kısa mesafe yada şehir içi ise bence mt25 ..

    Dominar da olay farklı burda kuralkan sanırım dominar 400 ü touring yani gezi motoru konseptine konumlandırmak istiyor çünkü Avrupa Asya pazarında en son baktığımda genelde çift paket vardı ug400 ve ug400 touring modeli .. bizde sadece touring seyahat modeli var tam donanımlı aksesuarlı .. bence en güzelide tam donanımlı olması uğraşmıyorsun hiç bir şeyi ile ..

    Burda tercih senin.. genel anlamda şehir içi yoğun kullanımda isen mt25 çok mantıklı yok ben bol bol uzun yol yaparım az yaksın çok gitsin dersen d400 de mantıklı avantajlı ..

  14. #14
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    seninde ebatına bağlı, mt25 kız motoru boyutlarında bence. dominarı daha saglam bir duruşu var.

    tabi kalite arıyorsan mt25 der
    m fakat genel olarak tum olumlu olumsuz seylerı sıralarsak 400 daha agır basıyor bende

  15. #15
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi
    Bajaj kendi kullanıcı kitlesini düşünerek böyle bir tercihte bulunmuş , bence bu tercih gayet yerinde , 400 lük motoru Yamaha gibi 14.000 devir çevirebilecek şekilde üretse ki Bajaj'da da bu teknoloji vardır muhakkak , fiyat artacak , farklı sorunlar çıkacak , belki çok sattığı ülkelerde yollar bu hızlara uygun değildir millet patır patır patlayacak , yani adamlar birçok parametreyi değerlendirip üretime karar veriyor , hesapsız kitapsız yürüseler 400 lük motordan 50 beygirde çıkarabilirler 200 km de görebilirdi belki..

  16. #16
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj kendi kullanıcı kitlesini düşünerek böyle bir tercihte bulunmuş , bence bu tercih gayet yerinde , 400 lük motoru Yamaha gibi 14.000 devir çevirebilecek şekilde üretse ki Bajaj'da da bu teknoloji vardır muhakkak , fiyat artacak , farklı sorunlar çıkacak , belki çok sattığı ülkelerde yollar bu hızlara uygun değildir millet patır patır patlayacak , yani adamlar birçok parametreyi değerlendirip üretime karar veriyor , hesapsız kitapsız yürüseler 400 lük motordan 50 beygirde çıkarabilirler 200 km de görebilirdi belki..
    katılıyorum. 200 beygir motorlar 12-18 arasında gezerken ns200 25 beygir veriyor.
    dominar da tamamen kendi tercihleri.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  17. #17

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar sorun sürat değil. 400luk motorun performansinin 250 cc ye yakin ollmasi sorun. Sizce de cok sacma degil mi
    "Sorun son sürat değil " demişsiniz ama ilk mesajınızda son süratten başka bir şeye değinmemişsiniz. "Performans"tan kastınız başka nedir ki acaba? İki motor farklı kullanım amaçlı, Dominar'a 2 kişi binin, bir de mt25'e 2 kişi binin ve yokuşlu bir yolda sürün, bakın hangisi nasıl bayılıyor, hız kesiyor, hangisi devam ediyor.

    Pulsar ns200 son hızı 155 km/, dominar D400 2017 modeli son hız 161 km/s civarı. Normal değil gibi görünüyor değil mi? Ama pulsar yokuşta bayılıp 90km/s'a düşerken Dominar D400 125km/s hızda devam edebiliyor.

    Çoook önceki bir mesajımda da yazmıştım:
    ************
    "Bu motor piyasaya, sırf piyasada farklılaşmak için "power cruiser" denilerek çıktı, ve bunu da 45T dişli koyarak yaptılar". Ancak maksimum hız düşüklüğünden dolayı da zamanında iyi eleştiri de aldılar(200cc'lik ns200 155km/h iken 373cc'lik Dominar161km/s'de mi ne kesiciye giriyor orjinal dişlilerde). Velhasılı, ilk 10bin km 45T, sonrasında 2bin km 42T, ve beğenmeyip hemen sonrasında 24bin km'dir 43T kullanan biri olarak bu motorun asıl olması gereken dişlisi 43T'dir bana göre.
    ************

    Dişliyi 43t yaparsanız 165km/s hızda devir kesiciye girmek yerine daha yeni devir ışığını yakıyor oluyor. Bu da benim gibi "olayın son sürat olmadığını düşünen" bir çok kişiye yeter gibi geliyor bana. Tabi ki böyle düşünmeyen de vardır.
    Ha, tabii Bajaj'ın burada üretim kalitesi/dayanıklılık endişelerinden dolayı deviri kısıtlaması, dişli oranlarını buna göre ayarlaması da bir etken bu performans düşüş olayına, bunun yanında ona göre parası da düşük oluyor.

    mt25'in 180km/s yapabilmesi güzel tabii ama çıplak motorda 150km/s'den sonra rüzgar tokatlamaya başlıyor, sürekli 180km/s hız ile gidecek İzmir otobanı gibi bir yolda sürekli gidebilseniz bile eminim gitmek istemeyeceksiniz. Rüzgar tarafından tokat manyağı oluyorsunuz çünkü.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Aralık 2019
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Iglinize ve yorumlariniza tesekkurler. X city yi satip şahin alicam ))
    espresso bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iglinize ve yorumlariniza tesekkurler. X city yi satip şahin alicam ))
    Güzel tesisatlı al sonradan tesisata masraf etme..
    espresso ve Thesinner83 bunu beğendiler.

  20. #20
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı kivanc34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iglinize ve yorumlariniza tesekkurler. X city yi satip şahin alicam ))
    miss gibi xcity motorun var ne macera arıyorsun. Azcık uzun yolda da rahat edeyim diyorsan onu satıp xmax al daha çok bagaj alanın olur daha rüzgarsız gidersin. skuter candır.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)