BİSAN ROADSTAR 250CC LÜTFEN YARDIM EDİN
-
merhabalar ben bisan roadstar 250cc motor kullanıyorum gaziantepte yaşıyorum motoru buraya 3 ay önce getirdim ve 4. kez sanırım tamire götürmek zorunda kaldım ve hep aynı hata
yolda giderken birden gaz kesiliyor karbiratörün birisi çalışmayı kesiyor ustaya götürüyorum beynİ ölmüş diyor değiştiriyor 2k masraf yapıyorum neden böyle oluyor bana yardımcı olur musunuz ustaya neden olduğunu soruyorum bana taşlı yollardan gitmişsin diyor fakat taşlı yollardan falan gitmediğime eminim ve 3 ayda 4 kez bir motorun beyni nasıl ölür anlayamıyorum çıldırmak üzereyim umarım bana yardımcı olursunuz bu ilk motorum o yüzden pek anlamıyorum çevremde de kimse yok bana bir yol gösterirseniz çok memnun olurum
Reklamlar
-
Karbüratörünüz bildiğim kadarıyla komple mekanik sistem bunun beyin ile alakası olmaz sadece bir pistonda ateşlemeyi kesiyor olabilir. Elekriksel parçaların sağlığı için düzenli akım yollayan parça konjektör bulunmakta durmadan CDi beyni bozulup değiştiriliyorsa konjektörde sorun olabilir, genelde ölmüş olan CDi beyni hiçbir zaman ateşleme yapmaz ve yolda bırakır. Olay karbüratörden ibaret ise benzin bildiğimiz üzre aşındırıcı bir madde olduğundan dolayı iğneleri bozmuş ve tıkamış olabilir, bana kalırsa sizin sorununuz ateşlemeden dolayı buji-buji kablosu-ateşleme(endüksiyon) bobinin kontrolünü sağlayın ve yine bildiğim kadarıyla kullandığınız motosikletin bloğu buji seçen bir blok diye biliyorum (Motomania bu bloğun Lifan markasındaki modelini incelerken söylemişti) sorununuz çok ucuz olan bir bujide olabilir ama ustanın günahını almak istemem ama sizi dolandırıyor hiçbir elektronik alet ölçüm yapılmadan testi sağlanmadan (özellikle böyle parçalar) lap diye değişilmez.
-
O motor o blok karadüzen cdi beyni dışında bir beyin olucağını sanmıyorum bence farklı bir ustaya git ..
-
Bildiğim kadarıyla tek karbüratörü var. Beyin de kolay kolay bozulmaz. Bobinler bozulmuş olmasın?
Bir de dedikleri gibi bujilere ve buji kablosuna dikkat etmek lazım. Ateşleme var mı bir kontrol edilebilir. İridium buji kullanılabilir.
Ustayı değiştirin, taşlı yolla ne ilgisi varmış...
Beyni değiştirince düzeliyor mu?
Bu arada beyin aliexpress'te $20 falandı.
-
beyni değiştirince düzeliyor evet çift karbüratör var ama beyin ölünce(ustanın dediği gibi yani)tek karbiratör çalışıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
usta bujileri değiştirdiğini söylemişti bana hatta onun içinde ekstra para ödedim başka usta bulabilirsem oreaya götüreyim o zaman
-
Razador adlı üyeden alıntı
beyni değiştirince düzeliyor evet çift karbüratör var ama beyin ölünce(ustanın dediği gibi yani)tek karbiratör çalışıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
usta bujileri değiştirdiğini söylemişti bana hatta onun içinde ekstra para ödedim başka usta bulabilirsem oreaya götüreyim o zaman
Karbüratörün bozulmasından ziyade silindirlerin 1 tanesi çalışmayı kesiyor, silidir çalışmayı kestiğinde teker teker buji kablolarını söküp deneyin hangi silindirde ateşleme olmayıp gaz kesme yapıyor diye çözmeye bakın, eğer hep ısınınca yapıyorsa jiklenin konumunuda kontrol edin.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Karbüratörünüz bildiğim kadarıyla komple mekanik sistem bunun beyin ile alakası olmaz sadece bir pistonda ateşlemeyi kesiyor olabilir. Elekriksel parçaların sağlığı için düzenli akım yollayan parça konjektör bulunmakta durmadan CDi beyni bozulup değiştiriliyorsa konjektörde sorun olabilir, genelde ölmüş olan CDi beyni hiçbir zaman ateşleme yapmaz ve yolda bırakır. Olay karbüratörden ibaret ise benzin bildiğimiz üzre aşındırıcı bir madde olduğundan dolayı iğneleri bozmuş ve tıkamış olabilir, bana kalırsa sizin sorununuz ateşlemeden dolayı buji-buji kablosu-ateşleme(endüksiyon) bobinin kontrolünü sağlayın ve yine bildiğim kadarıyla kullandığınız motosikletin bloğu buji seçen bir blok diye biliyorum (Motomania bu bloğun Lifan markasındaki modelini incelerken söylemişti) sorununuz çok ucuz olan bir bujide olabilir ama ustanın günahını almak istemem ama sizi dolandırıyor hiçbir elektronik alet ölçüm yapılmadan testi sağlanmadan (özellikle böyle parçalar) lap diye değişilmez.
yani resmen şöyle oluyor sanki motoru çalıştırıyorum gazı açıyorum ama sanki gaz tam açılmıyor gibi böyle normalde 60-70 le gitmesi gerekiyor ama 30 la falan gidiyor boğuluyor sesi de çok farklı çıkıyor bende pek anlamıyorum motordan ama söylediğiniz şeyleri deniycem
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Karbüratörün bozulmasından ziyade silindirlerin 1 tanesi çalışmayı kesiyor, silidir çalışmayı kestiğinde teker teker buji kablolarını söküp deneyin hangi silindirde ateşleme olmayıp gaz kesme yapıyor diye çözmeye bakın, eğer hep ısınınca yapıyorsa jiklenin konumunuda kontrol edin.
ben bunlardan anlamam ki ilk defa motor sahibi oldum o da henüz çok yeni fakat internetten izleyerek yapmaya çalışacağım teşekkür ederim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler