2 yıllık tecrüben var, trafikte kullanmayı öğrenmişsin, kendini bildikten sonra ne satın aldığın önemli değil, kendini bilmiyor isen yine 100cc cg ile devam et belki 3. yılında patlarsın ve ölmek için 100cc yeterli bence...
R25 senin gözünde ney ben bilmiyorum ama benim için performanslı bir makine değil, yani gaz elciğini dikkatsiz açar isen yanlayabilir fakat öyle kafana geçecek kuvvete sahip değil... ben o motora bindiğimde dip gaz yapmaktan çekinmem mesela...
hayatımda 150cc den büyük motor sürmedim ve bir kaç hafta önce 0 tecrübe ve eğitim ile gsr600 aldım. motoru satan kişi direk çalıştığımız yere getirdi makineyi yani sürpriz oldu ve hemen orada noter takası yaptık. sanki yıllardır sürüyormuş gibi aldım bindim götürdüm eve... hatta yolda giderken stop etti motor ve akü bitik olduğu için marş basmayınca 2. vitese alıp elimle ittirerek vurdurup çalıştırdım motoru, yokuş yoktu çünkü o yüzden elimle ittirip çalıştırdım...
mesele dikkatli kullanmaktan geçiyor, birde yeni aldığım motorun hız göstergesi de bozuk ve kaç km hız ile gittiğimi bilmiyorum... 6. vites 10 bin deviri gördüm düz yolda ve rüzgar beni bayrak gibi sallayacak hale geldiği için daha fazla çıkmadım.... 6. vites 10 bin devirde kaç yapıyor gsr600? bak bir de kaç km hız yaptığımı bilmeden kullanıyorum :D viraj dönerken sorun oluyor sadece, çünkü kaç km hızla döndüğümü ezberliyorum ben virajlarda.
not: arkadaşım R25 aldı geçen ay 99 bin liraya, onun motosiklet tecrübesi bir kaç ay falandır ve R25 performansından memnun kalmamış, benim gibi 55 bin liraya yarısı olmayan 600cc makine alacak kadar da cesareti yok, kadere boyun eğmiş durumda... R25 ile bassa gitmiyor frenlese durmuyor, atsa atılmaz satsa satılmaz garibim
250cc motora da motosiklet diye biniyorlar ne bileyim işte. gitmiyor kardeşim, motosiklet dediğin gaz elciğini tamamen çeviremediğin motordur benim gözümde... param yok ya, sj4000 gariban tarzı bir aksiyon kamera alıp tek tük tecrübe ve ilginç şeyler paylaşmak istiyorum,