Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Anlas Viento Sport vs Mitas Sport Force plus

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    Alıntı fb__ömer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz r25 galiba. Bu ekonomide bu devirde o motor için en ama en mantıklı tercih mitas. 8bin km kullandım hala ilk gün gibi tutuyordu. Sonra sattım zaten
    Çok Teşekkür ederim yorumlarınız için @fb__ömer @Kinky Kylie

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------

    Alıntı Kinky Kylie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.set Mitas Sport Force mu kullanıyorum, dizleri yere değdirecek kadar olmasa da viraj yapıyorum. Toplamda 13-15 bin km, bir kez bile 'acaba' dedirtmedi. 2-3 kez yağmura denk geldim yine güven verdi. Frenlemesi gayet iyi. Avrupa kullanıcılarının yorumları da gayet olumlu(https://www.tyretest.com/web/pages/motorcycle-tyres) Sokaklarda diz değdiririm, uçar kaçarım diyorsanız lastikle beraber kendinizi, ufak bir kayma sonucu oluşabilecek pert / kaza masrafınızı da katarsınız artık. Limitlerinde gayet düzgün lastik, bitsin 3.setimi de Mitas alacağım. Sorusu olanı cevaplayabilirim.
    Kuru asfaltta IRC dahil tüm lastikler bir şekilde tutuyor. Yatırıp, kaldırayım, diz değdireyim işlerini pistte yapıyorum. Fakat kamuya açık yollarda agresif bir kullanıcıyım. Bu nedenle ıslak performansını olduka merak ediyorum lastiklerin.

    Yorumlarınızı yağmur ve soğuk hava, soğuk asfalt durumuna göre yapar mısınız tekrar?


    Uzun yıllar Rosso 2 kullandım, geçtiğimiz yıl Rosso3'e geçtim. Rosso 3 her koşulda çok daha iyi performansa sahip. Mitas ve Rosso 3 için yağmur performansından 3.3'e 3.8 puan vermişler testlerde. Yorumlarınızı buna göre bekliyorum.
    MotoXPR

    https://www.youtube.com/@MotoXPR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    yaklaşık 4-5k km'dir mitas sport force+ kullanıyorum. pek gazlamayan, tehlikeli hareket yapmayan, virajlarda abartmayan birisi olarak aldım bu lastiği. şuana kadar bi sıkıntı yaşamadım. bence çok uygun fiyatlı olması ( ben aldığımda anlastan çok daha ucuzdu ) büyük bir artı. 250 cc motorumda diablo rosso 2 kullanıyordum, bak o lastiğe kefil olurum işte bir kere olsun ne düzlükte ne virajda korkutmamıştı. mitas içinse gündelik kullanıma uygun bir lastik bence ama kaşınanı kaşıyadabilir ona bir şey diyemeyeceğim. en nihayetin de aynı para veya biraz daha pahalı olsa bile ben mitas alırım yine. bizim milleti biliyoruz çünkü üç kağıdı seviyoruz, deniz kumdan apartman felan yapıyoruz.
    Luc bunu beğendi.

  3. #23
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    bridgestone s22 derim hem aynı fiyatlardalar hemde bunlardan 2 3 kat daha kaliteli
    Luc bunu beğendi.

  4. #24
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    Islak perfomansı hakkında yorumlarınızı bekliyorum Mitas için. Yorumları Rosso 3'e göre yapmanızı rica edeceğim. Şu an Rosso 3 var, Rosso 4'e geçmem gerekiyor, Rosso 3 stok olmadığı için.

  5. #25
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı Luc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Islak perfomansı hakkında yorumlarınızı bekliyorum Mitas için. Yorumları Rosso 3'e göre yapmanızı rica edeceğim. Şu an Rosso 3 var, Rosso 4'e geçmem gerekiyor, Rosso 3 stok olmadığı için.
    Mitas yıkanmış asfaltta üzmez seni çok zorlamazsan. Ama yağmurun ilk yağmaya başladığı çamurlu asfaltta fazladan dikkat ister. 7000-7500 km ye kadar güzel performans verir ama 7500 den sonra çok hızlı bir şekilde performansı düşer sen ne olduğunu anlayamadan. Eski motorumda mitas vardı şimdikinde anlas var. Anlas daha 3 bin km de olduğu için ömürü hakkında bir şey diyemem ama performansı mitasın bir tık altında. Mitaslı mt25 ile darlıkta lastik kenarını tamamen kullanabiliyordum ama anlaslı cb650f o güveni vermiyor.
    Luc bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    24 Mart 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Cbr650R
    Ben yağmurda motor sürmeyi sevmiyorum o yüzden ıslak performansına bir şey diyemem, lastik üzerindeki su tahliye kanalları gayet tatmin edici duruyor. Bir kaç kez yağmura yakalandım ve sürdüm tabii daha kontrollü, hiç bir sorun yaşamadım. Sanırım r25 kullanıyorsunuz, ilk setimi r25 motorumda kullanmıştım ve çok memnundum 6bin km kullandım sonra motoru sattım. r25in frenleme sistemi o kadar iyi değil bu zaten bilinen bir şey, bende genelde agresif kullanırdım bir problem yaşamadım. Ani gaz açma, frenleme, viraj vs vs.

    Lastikleri limitlerinde değerlendirmek çok iyi çok kötü diyebilmek için pist ortamı şart, otoyollar kum mıcır toz pislik ıvır zıvır kaynıyor. Ki sıradan otoyolda diz değdirecek kadar viraj yapmak ne kadar mantıklı tartışılır,2cm tutuş bırakıyoruz lastiğe, bariyerler uçurumlar araçlar, hepsini geçtim düşsek motor pert ya da ağır hasar çoğumuzun kaskosuz.

    Bütçe sizin, tabii ki daha iyileri mutlaka vardır, ben muhtemeldir yaz sonu başka bir motora geçis yapacağım, ilk yapacağım iş her zamanki gibi lastik değiştirmek ve o da yine Mitas olacak.
    Luc bunu beğendi.

  7. #27

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Lastiğin tam olarak ne olduğunu anlamak için gerçekten bir piste vurmak gerekiyor.
    10bin bakımında Rosso Corsa'ları artık emekli ettik ben de Mitas'ları taktım. İlk bir kaç gün çok iyiydi aramız, rodajı hızlıca bitirdik yanaklara indirdik falan.. Ama sonra muhtemelen yol kaynaklı bir kaç ıbır cıbır durum yaşadım üst üste, şimdi bir özgüven kaybolması durumu var. Lastiği daha önce Xj6'da tecrübe etmeseydim feci şekllde lastiği boklardım heralde =)
    Şimdi bir an önce piste vurmalı ki, esasen nerelerde Rosso Corsa'nın gerisinde kalıyor, ne kadarı benim hüsnü kuruntum bunu anca öyle anlamak mümkün olacak.

  8. #28
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar. İnanılmaz faydalı oldu benim için gerçek kullanıcıların terübelerini dinlemek.

    Yarı fiyatına Bridgestone Battlax Hyersport S22 buldum. )Pirelli Rosso4 yerine. Tedarik sorunu var, tur planıma yetişmiyor lastikler)

    Muhtemelen s22'leri alacağım.

    S22 hakkında tecrübesi olan varsa yorumları beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Bridgestone Battlax Hypersport S22 aldım arkadaşlar. Teşekkürler değerli yorumları için herkese.
    MotoXPR

    https://www.youtube.com/@MotoXPR

  9. #29
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Luc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar. İnanılmaz faydalı oldu benim için gerçek kullanıcıların terübelerini dinlemek.

    Yarı fiyatına Bridgestone Battlax Hyersport S22 buldum. )Pirelli Rosso4 yerine. Tedarik sorunu var, tur planıma yetişmiyor lastikler)

    Muhtemelen s22'leri alacağım.

    S22 hakkında tecrübesi olan varsa yorumları beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Bridgestone Battlax Hypersport S22 aldım arkadaşlar. Teşekkürler değerli yorumları için herkese.
    s22 ler gerçekten ucuzlar ve bu fiyata inanılmaz bir performans veriyorlar
    arka lastik 5 hamur ön 3 hamur olaraktan ayrılıyor sağ sol yönlendirme hızı bence rosso serisinden çok daha seri ben bir takım bitirdim en ufak bir kayma yaşamadım mermer asfaltta bile diz değdirecegim neredeyse
    ömür olarakta da ben aşırı lastik zorlayan biriyim pist viraj vs. işlerim çok oluyor ona rağmen mitas ve rosso serisinden daha uzun dayanıyor bana
    insanlar bu lastiği sert falan sanıyor öyle birşey yok lastiğin ortası orta yumuşak kenar kısımları aşırı yumuşak ve motosikleti yatiriginizda yolu vantuzluyor gibi bunun haricinde ktm duke 1290 gibi ultra iyi bir makinede bile fabrika çıkışı olarak geliyor bu bile sizlere referans olsun

  10. #30

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Cb 250 R
    Bridgestone s22 nin 150 arka 110 ön ebatını bulamadım.Acaba bulan var mı link atsa ?

  11. #31
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı Luc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar. İnanılmaz faydalı oldu benim için gerçek kullanıcıların terübelerini dinlemek.

    Yarı fiyatına Bridgestone Battlax Hyersport S22 buldum. )Pirelli Rosso4 yerine. Tedarik sorunu var, tur planıma yetişmiyor lastikler)

    Muhtemelen s22'leri alacağım.

    S22 hakkında tecrübesi olan varsa yorumları beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Bridgestone Battlax Hypersport S22 aldım arkadaşlar. Teşekkürler değerli yorumları için herkese.
    Hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız inşallah. Lastiği nereden aldığını yazarsan biz de bakalım fiyatı uygunsa alalım.

  12. #32
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    s22 için buraya numara bırakıyorum buradan alabilirsiniz
    karayol motor uğur sert bey
    0532 477 18 58

  13. #33

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Spor lastiğin sertliğini nasıl bir sertlik anlıyor millet =)
    S22 Rosso'ya göre biraz daha uzun sürede ısınıyor sanırım, hoş S21 ve S22'den sonra bu azaldı diyen de çok, RS10 hala geç ısınıyor diyen de gördüm.
    Mitas'la kimse kıyaslayamaz heralde ömrünü, Mitas baya Milan silgi gibi puf olup gidiyor :D

  14. #34

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiğin tam olarak ne olduğunu anlamak için gerçekten bir piste vurmak gerekiyor.
    10bin bakımında Rosso Corsa'ları artık emekli ettik ben de Mitas'ları taktım. İlk bir kaç gün çok iyiydi aramız, rodajı hızlıca bitirdik yanaklara indirdik falan.. Ama sonra muhtemelen yol kaynaklı bir kaç ıbır cıbır durum yaşadım üst üste, şimdi bir özgüven kaybolması durumu var. Lastiği daha önce Xj6'da tecrübe etmeseydim feci şekllde lastiği boklardım heralde =)
    Şimdi bir an önce piste vurmalı ki, esasen nerelerde Rosso Corsa'nın gerisinde kalıyor, ne kadarı benim hüsnü kuruntum bunu anca öyle anlamak mümkün olacak.
    Evet oldukça gecikmeli olsa da sonunda Mitas'ları İstanbul Park'a vurmayı başardım.
    Ön EV, arka normal Force+ bunu belirteyim.

    Fiyatının karşılığı olarak gerçekten harika bir lastik. Tamam kenarları Carbon Black Pirelli lastikleriyle her koşulda aynı tutuşu veremeyeceğini biliyoruz, ama 100hp civarlarında, orta sınıf motosikletlerde diyelim canavar gibi tutunuyor yatıkken.
    Pist basıncı olarak önerilerini çok iyi anlamadım ben Mitas'ın öncelikle. Aam tam cold pressure olmasa da yatan motorda ön arka 1.9 civarlarından başladım, ilk seans sonunda ön 2.15 barken arka 2.4 olmuştu, orası da garibime gitti.
    En büyük farkı frenaj desteğinde gördüm sanırım. Pistte fazla sorun olmuyor, yolda da öyle fren yapılmaz zaten, ama RC2'lere göre ağır frende motor gezmeye başlıyor. Amortisör ayarımda da bir düzenleme yapmam lazım ön lastikte özellikle solda hot tear vardı, ama bunu çözsem de gezecektir belli, karkas öyle bir destek vermiyor. 200kmh'den 60kmh'ye düşerken motor ip gibi kalsın istiyorsanız Pirelli Metzeler Bridgestone sularına doğru yol almata fayda var.

    Lakin belirli bir seviyede performans sürüşü amaçlanıyorsa Mitas gerçekten fiyatına göre harika bir lastik oluyor.
    Tabi ömrünün kısalığını da unutmayalım.
    3500km oldu. 5000'i anca görebilir bu gidişle.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  15. #35
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    Herkese Merhaba Tekrar,

    S22'leri aldıktan hemen sonra Avrupa turuna çıktım, Avusturya, İtalya ve İsviçre Alpleri dahil 17 ülke geçtim. Türkiye dışında toplamda 8.000km yol yaptım 2 haftada.

    Turun ilk ve son günü aşırı yoğun yağmurda sürdüm. Turun başında, Yunanistan-Arnavutluk ve sonunda Bulgaristan - Yunanistan rotasını çok ağır yağmurda geçtim. Islak performansı hemen hemen Rosso3 ile aynıydı. Lastikler kuru havada ise çok çabuk ısınıp harika bir tutuş deneyimi yaşattı. Özellikle Stelvio, Umbrail, Furka, Susten ve Grimsel geçitlerinde müthiş performansı vardı. Yatış açısındaki kısımda yer alan S22 logoları silindi. Tabii asfalt kalitesi de çok önemli.

    Dönüşte Uçmakdere gibi rotanın çok iyi asfaltın ise görece kötü olduğu yollarda sürdüm yine iyi bir performans verdi. Son olarak İstanbul-Fethiye-İstanbul yaptım aynı lastiklerle. 12bin kilometreye kadar oldukça iyi dayandı.

    Şu an 12bin kilometereyi biraz geçmiş durumdayım ve arka lastiğin artık 12bine kadar olan performansı kaybolmuş durumda.

    Rosso 2 ve 3 ile karşılaştırdığımda aradaki fark lastiğin ömrünün sonunda ortaya çıkıyor.

    Rosso 2 veya 3'te teller dışarı çıksa dahi tutuş asla kaybolmuyor.
    S22'lerde ise arkada tutuş bazı yatış açılarında dramatik şekilde azaldı.

    Sonuç olarak, sürüş tarzıma göre Rosso'ların sırasıyla 8*10bin km maksimum yaptığını düşündüğümde, S22'lerin 12bin kilometreye kadar vermiş olduğu performans tekrar tercih edebileceğim bir lastik olmasını sağladı.

    Umarım faydalı olur görüşlerim sizler için. Keyifli sürüşler herkese.
    tommygun, killingroad, maktama ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #36

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Güzel bildirim, çok teşekkürler.
    Mitas'ta bu deop maalesef oldukça erken geldi. 4000'den itibaren "ulan?" dedirtmeye başladı. Rosso Corsa'da da bunun lastiğin cılkı çıkana kadar neredeyse çok çok çok az olduğunu söyleyebilirim.
    Luc bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s22 için buraya numara bırakıyorum buradan alabilirsiniz
    karayol motor uğur sert bey
    0532 477 18 58
    Yazılanlardan sonra biraz daha araştırıp ben de iki seçenekten de vazgeçip Bridgestone S22 aldım. Tavsiye için çok teşekkür ederim Uğur abi çok yardımcı oldu sağolsun. İyi ki mesajına denk gelmişim. F/P bir alışveriş olduğunu düşüyorum güncel fiyatları göz önünde bulundurunca. S22 almayı düşünen bence de Uğur beye bir alo desin arkadaşlar.

  18. #38
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Beto87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mitas yıkanmış asfaltta üzmez seni çok zorlamazsan. Ama yağmurun ilk yağmaya başladığı çamurlu asfaltta fazladan dikkat ister. 7000-7500 km ye kadar güzel performans verir ama 7500 den sonra çok hızlı bir şekilde performansı düşer sen ne olduğunu anlayamadan. Eski motorumda mitas vardı şimdikinde anlas var. Anlas daha 3 bin km de olduğu için ömürü hakkında bir şey diyemem ama performansı mitasın bir tık altında. Mitaslı mt25 ile darlıkta lastik kenarını tamamen kullanabiliyordum ama anlaslı cb650f o güveni vermiyor.
    Bence, katılıyorum. Mitas sportforce+ var ve yağmurda iyi performans çıkardı şimdiye kadar. Sabahın erken saatlerinde 4-5 gibi dahi iyi iş çıkardı. Yine de bir rosso 2-3 performansı beklemedim hiçbir zaman.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)