Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yamaha / CFmoto Parça Kalitesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Öff... Çok problemli bu Cfmoto'nun ATV'leri yahu.

    Dünya kadar şikayet okudum internette bu 1-2 günde. 1.000 km olmadan, yada 1.500-1.700 km'de kayış kopartıp yolda kalan pek çok insan var. Ayrıca @espresso'nun dediği gibi, distribütör firma da malının arkasında değil, bundan da çok şikayet var. Bir de önüne gelen yetkili servis yapılmış diyorlar, hiç bir şeyden anlamıyor servisler deniyor.

    Ne bileyim, bayağı bir heveslenmiştim şu aralar bu CFmoto'nun 450'lik ATV'sine ama vazgeçeceğim herhalde bu sevdadan. 1.000 km olmadan kayış kopup yolda kalmak nedir yahu? Sıfır mal alıyorsun, rezilliğin daniskası bence.
    oialdemir ve espresso bunu beğendiler.


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #42
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    550kg 400cc tek silindir öyle acayip dişli oranına sahip makinede yüklü halde abansam bana da koparırmışım gibi geliyor açıkçası. Tork gerçekten yüksek ve şanzumanda ufak boşluklar var. Çat çut vura vura giderseniz tükürür atarsınız kayışı. 800km oldu 2-3 defa rolantisi düştü stop etti dışında bir sorun olmadı. Plastik ve karenajlardan çok kar etmişler. Çabuk eskiyor. Hidrolik direksiyon, diferensiyal, 4 adet amortisör ve su soğutma sanırım bu aletin bu fiyata sunduğu en iyi özellikler. Ben genel itibarıyla beklediğimden kaliteli buldum. Ama vasat diyebilirim.

    Ayrıca kullanım alışkanlığı fazla gaz verip sürekli yanlamayı tahrik eder halde olduğu için de şaşırmıyorum kayış koparmalara. Bu aletle dar manevraları bile arkayı sardırarak yapıyorsunuz.


    Bu atv tatil beldesinde marketten sigara bira alıp sahile inme kafası biraz. Markete git manava git yumuşak toprakta sallana sallana dolaş. Öyle arkadaşımın atvsini karın içinde çektim, bataklıktan at kurtardım gibi hikayelerin sonu belli değil. Tam bir atv gibi görmemek lazım. PCX gibi de değil. Anayoldan 7 km yolu 60 ile gitmek tehlikeli, ürkütücü ve trafiğe uyumsuz bir hal alırken aynı rotayı toprak köy yollarından çizebilirseniz dünyanın en keyifli şeyi haline geliyor.

    Söz konusu atv ise yedek parçası servisi polaris alınca da çözemiyorsunuz zaten. Motosikletten daha lüks bir zevk olabilir.
    Voltaren bunu beğendi.

  3. #43
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Bence o sevda biraz masraflı bir sevda keyifli ama problemsiz olmayacağı da kesin. Eğer Polaris almak mümkün değilse ben de CfMoto ile girişmezdim Atv işine. Çünkü adamlar motosiklet yedek parçalarını daha doğru düzgün getirmiyorlar Atv'de durum nedir düşünmek bile istemiyorum.
    espresso ve Voltaren bunu beğendiler.

  4. #44
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öff... Çok problemli bu Cfmoto'nun ATV'leri yahu.
    atvlerin hepsi, her modeli problemli.

    atalayalper, espresso, tommygun ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #45
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    550kg 400cc tek silindir öyle acayip dişli oranına sahip makinede yüklü halde abansam bana da koparırmışım gibi geliyor açıkçası. Tork gerçekten yüksek ve şanzumanda ufak boşluklar var. Çat çut vura vura giderseniz tükürür atarsınız kayışı. 800km oldu 2-3 defa rolantisi düştü stop etti dışında bir sorun olmadı.
    Hocam anladığım kadarıyla siz bir CFmoto Cforce 450L sahibisiniz. Hazır sizi bulmuşken, biraz anlatabilir misiniz makinayı? Artıları-eksileri falan?

    Bir de bu kayış mevzusunda, yani makinayı zorlamadan, abanmadan, tatlı tatlı kullanırsak kopmaz mı diyorsunuz kayış kısa sürede?

    Yani 1.000 km'de, 1.500 km'de kayış kopması, benim hiç aklım almadı. Ben bir Yamaha Xmax 400 sahibiyim, ve kayışın 20.000 km'de değiştirilmesi tavsiye ediliyor. Tavsiye ediliyor yani, bu km'de değiştirmeyip, üstüne binlerce kilometre yapan arkadaşlar da biliyorum internetten.

  6. #46

    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Rks Trv242
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef en azından Yamaha için durum öyle değil, baya çarıklı kafada işler yapıyorlar.
    Ama, dediğin doğru yere çıkıyor bir yerde. Yamaha Global veya EU'ya döşüyorsun mail'i, işin çözülüyor.
    tam olarak bunu yazacaktım. Yamaha türkiye ve alt bayiler top koştururcasına sürüklüyor olayları. Bayi ile aranız iyiyse o ayrı.

  7. #47
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Çok aceleci davranıyor bazı arkadaşlar. Bir markanın, modelin, aracın ne kadar kaliteli olduğu maalesef her zaman gidip ellemeyle, 5-10 bin km kullanmakla belli olmuyor. Şimdi cf yi mfy Yamaha ile kıyaslamak için önce onun kadar uzun kullanmak gerekir. Daha marka bizim piyasaya geleli kaç yıl oldu ki?
    Siz de şöyle 10-15 seneler, 100-150 bin km ler bir binin diğer markalara da ondan sonra otururuz Yamaha, Honda vs ile kıyaslarız.
    Ercument bunu beğendi.

  8. #48
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Dünya üzerindeki en Global motosiklet markası en yaygın servis ve yedek parça ağına sahip marka Honda'dır. Diğer markalar Honda'nın arkasından gelir her zaman. Yamaha tabi ki kawasaki ve suzuki'den çok daha önde bu konuda. Bir Honda - Yamaha olabilmek için adamların yaptığı ar-ge, satış-pazarlama, satış sonrası müşteri hizmetleri çalışmalarını hayal edin. Ve bu adamlar adları kötü bir olaya karıştığında gururlarından HARAKIRI yapan adamlar. 2.dünya savaşında da KAMIKAZE dalışını bilirsiniz işte yine aynı adamlar ülkeleri için sorgusuz sualsiz gemilere ölüm dalışı yapan japonlar. Ve bu savaştan mağlup çıkıp dünyanın en büyük 3.ekonomisine sahip olanlar yine Japonlar.

    Kısaca Şu dünya üzerinde benim her zaman ve en çok takdir ettiğim ülke Japonya'dır. İkinci olarak da Almanya gelir. Bu iki ülke dünyanın en büyük 3.ve4. ekonomisine sahipler. Neden yazdım bunu;
    Eğer her anlamda %100'e yakın bir üretim kalitesi, orjinal ve muadil yedek parça bulunabilirliği ve yaygın servis ağı istiyorsanız alacağınız iki marka var HONDA ve YAMAHA.
    Voltaren bunu beğendi.

  9. #49
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer her anlamda %100'e yakın bir üretim kalitesi, orjinal ve muadil yedek parça bulunabilirliği ve yaygın servis ağı istiyorsanız alacağınız iki marka var HONDA ve YAMAHA.
    Haklısın ama maalesefef Honda veya Yamaha'nın sıfır km. ATV'si yok hocam.
    2023'de vizyonda inşallah: "Piramitlere S*çan Mısırlılar'ın Gizemi." (sen çok yaşa t.g. hocam )

  10. #50

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Burda mevzu Japon Alman değil Japon’ın almanın italyanın kalitesine Ar-Ge sine mühendisliğine işçiliğine kimse bir laf edemez eden işten anlamıyordur..

    Burda önemli olan bizim gelirlerimizle alabileceğimiz şeyler tabiki alırken zarar da etmemek .. Türkiye orantısında her geçen gün Japon almak zorlaşıyor istediği kadar kaliteli mükemmel olsun alamadıktan sonra neye yarar..

    Liste fiyatlarını geçelim zaten bayilerde motor yok vatandaş mecbur dışardan alıyor 30-40 bin fazlasına .. şu anda sıfır Japon almaya kalksan 250cc bir şey 150 bin tl den başlıyor ..

    O rakamlara çıkamayanlar mecbur alternatif cfmoto bajaj hero tvs gibi markalara yönelecekler ve ilerde bu markaların ismini Japon’lardan çok daha fazla duyucaz

  11. #51
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Alım gücünden bahsetmedim ben yukarıda. Alabiliriz veya alamayız bu durum aşağıda yazan cümlenin gerçekliğini değiştirmiyor;

    "Eğer her anlamda %100'e yakın bir üretim kalitesi, orjinal ve muadil yedek parça bulunabilirliği ve yaygın servis ağı istiyorsanız alacağınız iki marka var HONDA ve YAMAHA."

  12. #52

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alım gücünden bahsetmedim ben yukarıda. Alabiliriz veya alamayız bu durum aşağıda yazan cümlenin gerçekliğini değiştirmiyor;

    "Eğer her anlamda %100'e yakın bir üretim kalitesi, orjinal ve muadil yedek parça bulunabilirliği ve yaygın servis ağı istiyorsanız alacağınız iki marka var HONDA ve YAMAHA."
    Orjinal ve muadil yedek parça bulunabilirliliği bajaj da bence çok daha fazla bajaj bence Türkiye nin Tofaş’ı oldu .. nerdeyse marketten yedek parçasını alacaksın o kadar yaygın .. cf moto da bu kadar sattı sistemi oturtması lazım yapmazsa ilerde devasal bir mağdurlar ordusu oluşur yedek parçadan ama sanmıyorum oturtur onlarda çok sattılar çünkü .. Hero seyyar servis bakım hizmeti veriyor parçada bir sıkıntı çeken duymadım bir kaç yerde okudum Çanakkale Konya’da falan vakti olmayanlara mobil servis evine işine bulunduğun noktaya gelip kendi yağını filtrelerini değiştiriyormuş.. Hatta YouTube da izlemiştim yolda hero sürücüsü gezen servise denk gelmiş adam yolda bedava garanti kapsamında yağını değiştirmişler..

    Yani çok sabit fikirli olmamak lazım .. Benim hayatım boyu ne hint malım ne Çin malım oldu en son hornetim vardı şimdide yüksek ihtimal cb500f alıcam ama genede diyorum ilerde biz bu markaların ismini çok sık duyucaz ..


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)