150 CC uzun yol sürüşü hakkında
-
150 cc bir motor uzun yolda uzun bir süre 100 altına düşmeden yada 90 km hızla gidilmesi ne kadar doğru
Ya da 150 cc ile gerçekten uzun yol yapılır mı
Yapanlar var elbet
Uzun yoldan kastım bana göre toplam 150 km
Motorum 9 rpm de kırmızı çizgi başlıyor
6000 rpm maks tork 8000 bin maks güç belirtiyor
Uzun yolda 7000 7500 civarı duruma göre 92 95 çeviriyor 8 binde 100 oluyor fakat kulağa bayağı yüksek ses geliyor yani zorluyormuşum gibi hissediyorum 8500 9000 gibi de 110 a anca geliyor
Bu sırada motorda kesici yok ama artık dairesel bir ses geliyor vın vın diye yani beni sal diyor artık
Sizce ideal devir ne olmalı sizden fikir almak istiyorum
Bu ara tırlar zorlamaya başladı bayağı hızımdan dolayı
Reklamlar
-
baskan öncelıkle 150 km uzun yol değildir. forumda sadece gün içinde gazlamak ıcın o kmden fazlasını yapanlar var.
ayrıca 150 km yol yapılır, sadece hava sogutmalı motor ise 1 kere mola ver, mümkünse 2.
7.5 k deviri geçme, ısıtma motoru.
rahat rahat yaparsın.
-
Selamlar, MH Driftle yaz sıcağında yüklü halde 1 günde Datçadan Ispartaya gitmiştim, yaklaşık 450 KM. 7K devir civarlarında 95-100 civarı gösteriyordu hız saatinde. Herhangi bir problem yaşamamıştım. Eğer çok aşırı sıkıştırmadığınız sürece zaten o süratlerde motor kendini rahatlıkla soğutacağı için herhangi bir problem olmaz. 7-7.5K devri çok geçmemeye çalışın istisnai durumlarda. Daha yüksek devirler hem sizi hem de motoru yorabilir. Normalde uzun yolda saatte 1 ya da 100kmde bir mola vermeyi tercih ediyorum ki vücudum kendine gelsin, açılsın diye. Sizde bu şekilde yapabilirsiniz. Yanınıza Lastik Patlama Köpüğü almanızı tavsiye ederim.
Bir de evet 100-150 cc ile uzun yol yapılır. Hem 100CC 7 Beygir motor ile hem de 150 cc 15 beygir motor ile yazın uzun turlar yaptım yüklü halde. Problem olmadı.
Son olarak eğlenmenize bakın, kimseyle inatlaşmayın. İyi sürüşler
-
150 cc. motorla 80 km/h sabit hızda ve 80-100 km/h bandında seyahat edebilirsiniz. Uzun yolda 90 km/h sabit hızda 90-110 km/h bandında seyahat ediyorum(otoban kullanmadan) Sağ şeritte sıkıştıran, rahatsız eden olmuyor. Hızlı kamyonlar geçip gidiyor. Yavaş olanlar ise genelde 80 km/h ile seyrediyor.
-
Adamlar kirmiziyi koymuslarsa bir bildikleri vardir elbette, ben olsam o kirmizi cizgiden yukarida cok uzun sure surmemek icin ugrasirdim
Sonucta yollarimiz belli, trafik kurallari belli, 80-88km/sa araligi cokta guzel bir araliktir, yakitiniz az gider, motosiklet gurultu yapmaz, trafik kurallarina da uymus olursunuz, her rahat edersiniz.
-
150 cc motorun zaten son süratı 100km/h
yok ben 120 görüyom falan deme o gösterge zaten normalde fazla gösteriyor. ölç gps le bana ınanmıyorsan.
150 km hiç durmadan 90 le rahat gidersin. hem de yakıtı nispeten az olur.
-
Yapılmaz 150 km yol için en az 800cc makine gerekir …
-
Teşekkür ederim arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
[/COLOR]
logaritma adlı üyeden alıntı
Yapılmaz 150 km yol için en az 800cc makine gerekir …
Hocam sizin demek istediğinizi anladım da anlayamadım gibi oldu
Dalgamı geçtiniz acaba af buyurun
-
150km gözde büyütülecek yol değil.
80-90 km hızla rahat rahat gidersiniz. Redline girmeyin yeter.
-
Kullanmakta olduğunuz Tvs Apache 150, bir dönem kurye kardeşlerimiz arasında popüler olmuş dayanıklı bir motosikletti. Ancak geçmiş konularınızdan aklımda kaldığı kadarıyla motorunuzda yağ eksiltme sorunu vardı, motorunuzu sıkıştırdığınızda yağ eksiltme miktarı artacaktır.
Bir diğer konu da titreşim meselesi. Evet, normalde 150 km şehirler arası yol çok uzun bir sayılmaz fakat siz sürekli 100-120 aralığında gidebilmek için tapagaz sürdüğünüzde motosikletinizde oluşacak vibrasyon elinizi ayağınızı uyuşturacaktır. Bu da tehlike anında istediğiniz tepkiyi verememe tehlikesi oluşturabilir. Aynalardan da arkayı göremeyebilirsiniz. Ona göre yolda bir mola verirsiniz.
-
150km yol, Lstanbul - Lüleburgaz arası kadar. Tommyo yolu köfte yemek için tek başına gidip geliyor. (Köftecinin olduğu Ahmetbey kasabası Lüleburga'a bağlı diye Lüleburgaz dedim)
Aynı yolu Beylikdüzünden yola çıkıp yarı yolda otobanda mola verip çay içip devam etmiştim. 1 saatte bir mola verip çay ya da çok sıcaksa soda içmek hem bünyeye hem motora faydalı.
Saat başı mola vererek 150km de gidilir 500km de gidilir.
-
omrozzn adlı üyeden alıntı
150 cc bir motor uzun yolda uzun bir süre 100 altına düşmeden yada 90 km hızla gidilmesi ne kadar doğru
Ya da 150 cc ile gerçekten uzun yol yapılır mı
Yapanlar var elbet
Uzun yoldan kastım bana göre toplam 150 km
Motorum 9 rpm de kırmızı çizgi başlıyor
6000 rpm maks tork 8000 bin maks güç belirtiyor
Uzun yolda 7000 7500 civarı duruma göre 92 95 çeviriyor 8 binde 100 oluyor fakat kulağa bayağı yüksek ses geliyor yani zorluyormuşum gibi hissediyorum 8500 9000 gibi de 110 a anca geliyor
Bu sırada motorda kesici yok ama artık dairesel bir ses geliyor vın vın diye yani beni sal diyor artık
Sizce ideal devir ne olmalı sizden fikir almak istiyorum
Bu ara tırlar zorlamaya başladı bayağı hızımdan dolayı
Ben 540 55 km tek marşta yaptım apachede acil durum olduğu için hiç sorun yaşamadım daha sonrasında en fazla 400 450 km yapabildim yorulmadan. Yağına dikkat ettikten sonra kullanırsın eğer başka bir sorunu yoksa
Burda en büyük sorun tam sentetik yağ kullanıp ısınmamyı en aza indirmek. İkincisi sizin eldivenin ve ayakkabınızın titreşimi ne kadar emdiği önemli üçüncü eğer bir sırta takılan su çantan yoksa sürekli durmak zorunda kalıyorsun. Aldığımdan beri rahat ettim
-
omrozzn adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
[/COLOR]
Hocam sizin demek istediğinizi anladım da anlayamadım gibi oldu
Dalgamı geçtiniz acaba af buyurun
ironi yapıyor :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
Biz arkadaşımla Cg ile günde 240km civarı yol yapmıştık, sorun varmı yok .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)