Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Dip basık cg problem

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Ağustos 2021
    Merhaba benim kuba model bir cgm var fakat 3 4 gün önce motoru bastım kullanıyorum hala 4 gündür ses yok ama şimdi hafif yüksekli alçaklalı taşlardan geçince yatak gibi ( gaaç guccc - cayyy cıyyyy) die ötmeye başladı ben bunu Nası çözebilirim motorun ön yayları yok şuanlık ve böyle kullanmak istiyorum air takıcam motora ama illa basık kullanıcam engebeli yoldada bi çözüm lazım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Bir Cg kullanıcısı olarak bu motosikletlerin kullanılan malzemeleri pek ömürlü değildir basıklıkdan dolayı arıza ihtimaliniz artıcaktır, ses konusuna gelicek olursam arka mafsalı şaseye bağlayan yerin oradaki demir milin sökülüp arka mafsaldaki burçlara temas yerlerini temizleyip gres yağı takın, sıvı yağlar bu konuda malesef çözüm sağlamıyor.

    İşlemi yapması çok basit, motosikleti dik konuma ve iki tekerinde yere basmasını sağlayın, soldan ve sağdan 2 anahtarla tutup sökün (sağ kısımda egzoz arka mafsala bağlı) ve mafsalın başından yumuşak çekiç darbeleri ile çıkan tarafa doğru vurun ve arka mafsal çıkıcaktır.

  3. #3

    Üyelik
    11 Ağustos 2021
    Ama sanki motorun önünden geliyor gibi ses

  4. #4
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Ön tarafda böle ses yapıcak bir yer yok, amortisörlerdede ses yapıcak bir durum yok sebebi ise hepsi civatalı-somunlu, sele ve depo böyle bir ses yapmaz yapsada cızırtı yaparlar, sizin önceleğiniz mafsalı söküp burçlara temas eden yerleri yağlamak olsun eğer bunu yaptıkdan sonrada geçmezse başka yerlere yönlenmeniz daha iyi olur.

  5. #5

    Üyelik
    11 Ağustos 2021
    Teşekkürler baştan o mafsal kısmının içine vd40 sıkcam bol bol olmazsa sanayide ustaya söylerim bu durumu sök temizle gresleme işlemini çözüm olmazsa ztn çok pis hakaret yicek benden bu motor 0 aldım genede Çin malı anca herşeyi tamamen söküp motor bloğu teker bırakmak lazım bunu anca sorun yapmaz

  6. #6
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı Bugrax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler baştan o mafsal kısmının içine vd40 sıkcam bol bol olmazsa sanayide ustaya söylerim bu durumu sök temizle gresleme işlemini çözüm olmazsa ztn çok pis hakaret yicek benden bu motor 0 aldım genede Çin malı anca herşeyi tamamen söküp motor bloğu teker bırakmak lazım bunu anca sorun yapmaz
    WD40 çözüm olmaz, sanayiye gitmenize gerek bulunmamakta bu işlemi kendinizde yapabilirsiniz hatta 10-15 tlye çözersiniz sadece söküp zımparalayıp yağlayıp geri sıkmanız yeterli olucaktır.
    Malesef ben kendi kullandığım Cgnin 40dan fazla parçasını değiştim yavaş yavaş toparlanıyor yeri geldi kontağım koptu yeri geldi sinyal tuşum rüzgardan bozuldu, bu motosikletler ne kadar az elektronik olsada çok hor kullanmamak gerek.
    Bugrax bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    11 Ağustos 2021
    Bu motorla tamirci olucam gibi duruyor ztn yakında başlarım bi cg tamir dükkanı açmaya sade

  8. #8
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı Bugrax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorla tamirci olucam gibi duruyor ztn yakında başlarım bi cg tamir dükkanı açmaya sade
    Eğer motosikletinizi seviyorsanız inanın her anahtarı eline aldığınızda mutlulukla iş yapıcaksınız, belli bir konuda artık nerde ne sıkıntı yapıcak onu anlamış olursunuz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler