Harley Davidson Fat-Bob klonu V-Bob 650!!
-
Reklamlar
-
Hiç alakası yok ama motorun Harley'le... Ne görünüşü benziyor, ne sesi benzeyecek... 45 derece açılı tek krankpin'li V2 olmayınca nasıl olacak?
-
Çin deyip dalga geçiyoruz ama adamlar 15 senede kendilerini çok geliştirdiler.
-
Bence daha ilginc olan, hala yuksek cc'de Avrupa ve Japonlarla rekabet edemiyor oluslari.
-
Mondial böyle bir şeyi 80-90 bin bandında getirir
Neveda'da olduğu gibi elinde patlar
-
Ducati den esinlenmiş gösterge hyosung motoru honda gibi frenleri amerikan enjeksiyonu olan bir harley çakması. Çinliler artık işi abartıp karadeniz fıkrası gibi yapmaya başladılar. Ama helal olsun 10 yıl öncesi Çin algısıyla şimdiki algı arasında dağlar kadar fark var. Çalışan millet başarıyor.
-
Dikkatli bakılırsa malzeme kalitesi, boya ve montaj kalitesi de mortingen. İki senede çinli çappırlara benzer, her yeri dökülür bunun, hiç şüphem yok. Gidon bağlantı cıvatalarına bakın, imbus cıvatalar daha ilk montajda deforme olmuş. Kaliteye hayran kalmamak elde değil.
-
Öndeki silindir neden daha ince? Ben mi yanlış görüyorum?
@Kural [ Z ]: Güzel tespit.
-
Motor bloğu hiç ona ait değilmiş gibi duruyor, Sanki daha sonradan blok atılmış gibi duruyor. Tasarım olarak güzele benziyor.
-
@Haşmet Bey;
Motorun Harley ile ilgisi zaten yok fat bob modelinden ilham alarak böyle bir model çıkarmışlar bence çoğu açıdan tasarımını da benzetmişler keza ben sesi de gidişi de aynı olacak demedim onlar demiş mi bilmiyorum ki demeleri de bence imkansız 90 derece V motora sahip üstten çift egzantirikli silindir başına 4 sübaplı bir motor bloğu kullanılmış.
Bu fabrikanın üretimlerinin diğer Çinlilere göre kaliteli olduğunu da biliyorum Çin üretimleri artık eskisi gibi değil çok büyük yol kat ettiler yüksek cc üretimleri de bu seneden itibaren göreceğiz piyasada.
Cf moto, Longjia, Benelli, Brixton gibi markalardan yüksek hacimli motorlar göreceğiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------
Görüldüğü üzere Fat Bob’a tasarım olarak çok benziyor zaten oradan ilham aldıklarını kendileri de kabul ediyorlar.
-
Pazar meselesi gayet iyi kalite de üretirler isterlerse. Kalitesiz çalışan mal üretmek daha zor Resimden kalite hakkında yorum yapmak absürt olur ancak 1-2 yer gözüme çarptı. Uygun fiyata sorun yaratmayacak kalitede bir şeyler gelse güzel olur. Çünkü unuttuk artık diğer markaları.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Öndeki silindir neden daha ince? Ben mi yanlış görüyorum?
Cift karnkpin'li V2 motorlarda silindirler ayni duzlemde olamiyor. Honda'nin tesadufen ayni hacimli olan VLX650 cruiser'i mesela:
Ondeki silindir biraz daha iceride. Aslinda daha pahali ve komplike krank iceriyor; ama motor daha titresimsiz ve duzenli calisiyor.
Lakin 90 derece acili V2 zaten tek krankpin'li konfigurasyonda mukemmel birincil dengeye sahip. O yuzden Ducati dahil bidigim tum 90 derece V2 motorlar tek krankpin'li.
Velhasil neden cift krankpin kullanmis olabilirler cok bir fikrim yok... Belki harbi harbi Harley gibi ses cikarmasi icin ugrasmis olabilirler mi? Ama o durumda titresim ve duzensizlik artar? Belki de yukaridaki Honda motordan devsirmedir? Cok bir fikrim yok...
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Cift karnkpin'li V2 motorlarda silindirler ayni duzlemde olamiyor. Honda'nin tesadufen ayni hacimli olan VLX650 cruiser'i mesela:
https://bestbeginnermotorcycles.com/...-VLX-large.jpg
Ondeki silindir biraz daha iceride. Aslinda daha pahali ve komplike krank iceriyor; ama motor daha titresimsiz ve duzenli calisiyor.
Lakin 90 derece acili V2 zaten tek krankpin'li konfigurasyonda mukemmel birincil dengeye sahip. O yuzden Ducati dahil bidigim tum 90 derece V2 motorlar tek krankpin'li.
Velhasil neden cift krankpin kullanmis olabilirler cok bir fikrim yok... Belki harbi harbi Harley gibi ses cikarmasi icin ugrasmis olabilirler mi? Ama o durumda titresim ve duzensizlik artar? Belki de yukaridaki Honda motordan devsirmedir? Cok bir fikrim yok...
Aynı düzlemde olmaması bağlamında değil de daha ince görünmesi nedeniyle sormuştum. Aslında çift crankpin hava soğutmalı motorda arkadaki silindirin hava almasını kolaylaştıracağı için tercih edilebilir. Evet motoru kalınlaştıracaktır ama cruiser'da bu çok sorun sayılmaz.
-
O motor bloğunu çapraz şekilde yerdeştirdikleri zaman motor acayip çirkin duruyor . hiç alakası bile yok harley ile
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
hyosung olmuş bu biraz
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Cift karnkpin'li V2 motorlarda silindirler ayni duzlemde olamiyor. Honda'nin tesadufen ayni hacimli olan VLX650 cruiser'i mesela:
https://bestbeginnermotorcycles.com/...-VLX-large.jpg
Ondeki silindir biraz daha iceride. Aslinda daha pahali ve komplike krank iceriyor; ama motor daha titresimsiz ve duzenli calisiyor.
Lakin 90 derece acili V2 zaten tek krankpin'li konfigurasyonda mukemmel birincil dengeye sahip. O yuzden Ducati dahil bidigim tum 90 derece V2 motorlar tek krankpin'li.
Velhasil neden cift krankpin kullanmis olabilirler cok bir fikrim yok... Belki harbi harbi Harley gibi ses cikarmasi icin ugrasmis olabilirler mi? Ama o durumda titresim ve duzensizlik artar? Belki de yukaridaki Honda motordan devsirmedir? Cok bir fikrim yok...
Açı ile oynamak istediklerinden olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler