Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
26. sayfa BirinciBirinci ... 162425262728 ... SonuncuSonuncu

VOLTA RM5 SCOOTER HK.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #501
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaynama noktası yüksek hidrolik ile balatanın ve diskin çabuk bitmesi arasındaki ilişkiyi açıklayabilir misiniz?
    Dot3 / 4 / 5 / 5.1 gibi çeşitlerinin olmasının takdir edersiniz ki bir sebebi var.

    Dot3 ile mesela 4 arasında kaynama noktası farkı olmasının yanı sıra içeriklerinde de farklılıklar var ki bu şekilde kaynama sıcaklığı değişime uğrayabiliyor. Bundan sebeple örneğin fren hortumları ya da kabı dot3 kabul eder seviyede bırakılmış bir motosiklet ya da otomobilde dot4 kullanmak bu gibi elemanlara zarar verebilir. Frene bastığınızda hortumlarda bir biçim değişimi olur. Dot4 kullanımı yüzünden sertleşmiş bir fren hortumu düzgün çalışmayıp balatayı sürekli basılı bırakarak balatanın yanmasına ya da diskin yanmasına / erken aşınmasına sebep olabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #502

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Hocam fren hortumları serum lastiğinden yapılmıyo. Siz bunu muhtemelen fazla pimpirikli birinin uydurmasından öğrenmişsiniz. Dot 5.1de esneyecek hortum dot 4te de 3te de esneyecektir, tamamen hortumun dandikliğinden kaynaklanır. İşini düzgün yapan bi hortumda 3, 4 veya 5.1 farketmez her türlü işini yapar. Kaldı ki bunların karıştırılabildiği genelgeçer bi bilgi zaten. Eğer dot4te esnemeyip 5.1de yapısı bozulan bi fren hortumuna denk geldiyseniz onu zaten çöpe atın, dot4te de esneyecektir.

    Edit: zincir temizliği için hangi sıvı kullanılmalı konusundaki balon testine inananlar da aynı hataya düşüyolar. Bi zincir oring kalitesi ile balon kalitesi bir olamaz. 100 oktan tvde alişan da bu konuya değinmişti. Ek bilgi olarak.

    Edit2: aynı şekilde spor fren ve debriyaj manetlerinin fren ve debriyaj sistemini bozduğuna dair bi başlık da okumuştum burada geçen sene. Tek işi tel çekip tuşa basmak olan bi parçanın da böyle arızalara sebebiyet vermeyeceği akla gelebilmelidir.

  3. #503
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Kp150'nin ön fren hidrolik kutusunun kapağında dot 3 ve dot 4 olur diyor.
    İçeriği bilmiyorum ama dot 4 ile dot 5.1 arasında ciddi fark yok. Benim motorda ön frende dot 5.1 var.

  4. #504
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kp150'nin ön fren hidrolik kutusunun kapağında dot 3 ve dot 4 olur diyor.
    İçeriği bilmiyorum ama dot 4 ile dot 5.1 arasında ciddi fark yok. Benim motorda ön frende dot 5.1 var.
    Kisaca ikisi arasindaki en onemli fark kaynama dereceleri. Tablodakiler minimumdur demisler, kaynama derecesine ulastiginda frenler tutmaz denmis.


    The main difference between these two brake fluids is in their boiling points. Part of the standards that need to be met by the manufacturers of DOT fluids are the minimum dry and wet boiling points. These are the minimum temperatures that the brake fluid must perform at before the brake fluid starts to boil, which can lead to complete brake failure.

    Let's take a look at the minimum boiling temperatures of DOT brake fluid as specified by the Department of Transportation.

    https://epicbleedsolutions.com/blogs...1-brake-fluid#

  5. #505
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam fren hortumları serum lastiğinden yapılmıyo. Siz bunu muhtemelen fazla pimpirikli birinin uydurmasından öğrenmişsiniz. Dot 5.1de esneyecek hortum dot 4te de 3te de esneyecektir, tamamen hortumun dandikliğinden kaynaklanır. İşini düzgün yapan bi hortumda 3, 4 veya 5.1 farketmez her türlü işini yapar. Kaldı ki bunların karıştırılabildiği genelgeçer bi bilgi zaten. Eğer dot4te esnemeyip 5.1de yapısı bozulan bi fren hortumuna denk geldiyseniz onu zaten çöpe atın, dot4te de esneyecektir.

    Edit: zincir temizliği için hangi sıvı kullanılmalı konusundaki balon testine inananlar da aynı hataya düşüyolar. Bi zincir oring kalitesi ile balon kalitesi bir olamaz. 100 oktan tvde alişan da bu konuya değinmişti. Ek bilgi olarak.

    Edit2: aynı şekilde spor fren ve debriyaj manetlerinin fren ve debriyaj sistemini bozduğuna dair bi başlık da okumuştum burada geçen sene. Tek işi tel çekip tuşa basmak olan bi parçanın da böyle arızalara sebebiyet vermeyeceği akla gelebilmelidir.
    Serum lastiğinden yapılmadığını ben de biliyorum, ancak bu fren hidrolik sıvısının bir yağ değil ALKOL olduğunu, alkolün temelde çözücü özelliği olduğunu unutmamak gerekir. Siz bilimi pimpiriklenme ile geçiştirmeyi tercih edebilirsiniz, ben etmiyorum. Fren performansı bir bütündür.

    Başka bir örnekleme ile anlatayım. Benim F800ST'nin kardeş serisi olan F800R'de aklı selim bir vatandaş ön fren hidrolik kutusunu janjanlı bir versiyon ile (iyi bir marka!) değiştiriyor. Yalnız atlanan nokta, bizdeki fren hidrolik kutusu rahmetli Barkın'ın dalga geçtiği gibi sallanması ZARURETİ. ( https://youtu.be/4McESq8WA4E?t=300 ) Kısa bir zaman sonra fren tutmamaya başlıyor, hidroliğe bahane bulunuyor, balataya bahane bulunuyor ancak bu husus atlanıyor. En son çare eski kutu yerine takılınca anlaşılıyor ki mühendis bir b.k biliyor ki öyle yapmış. Bu alanda mühendis değilsek bence çok da şaapmamak lazım
    Blackeagletr bunu beğendi.

  6. #506
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Kisaca ikisi arasindaki en onemli fark kaynama dereceleri. Tablodakiler minimumdur demisler, kaynama derecesine ulastiginda frenler tutmaz denmis.
    Evet maalesef ben yanlış yazmışım. Demek istediğim "dot 4 ile dot 5.1 arasındaki içerik farkını bilmiyorum ama kaynama noktalarında pek fark yok"
    Ama dot 4 bariz dot 3'den iyi diye hatırlıyorum. Yani en son farklarına baktığımda aklımda böyle kalmış.

    Dot 5 ise diğerlerinden tamamen farklı. Diğerlerinin kullanıldığı sistemde kullanmak sıkıntı olur.

  7. #507
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Sayfa takibini motoru satınca bırakmıştım. Bir bakayım dedim bıraktığım yerde kalmış. Sorunlar sorunlar. Symphony 200i aldım. Kalite hissettiriyor farkı.

  8. #508

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serum lastiğinden yapılmadığını ben de biliyorum, ancak bu fren hidrolik sıvısının bir yağ değil ALKOL olduğunu, alkolün temelde çözücü özelliği olduğunu unutmamak gerekir. Siz bilimi pimpiriklenme ile geçiştirmeyi tercih edebilirsiniz, ben etmiyorum. Fren performansı bir bütündür.

    Başka bir örnekleme ile anlatayım. Benim F800ST'nin kardeş serisi olan F800R'de aklı selim bir vatandaş ön fren hidrolik kutusunu janjanlı bir versiyon ile (iyi bir marka!) değiştiriyor. Yalnız atlanan nokta, bizdeki fren hidrolik kutusu rahmetli Barkın'ın dalga geçtiği gibi sallanması ZARURETİ. ( https://youtu.be/4McESq8WA4E?t=300 ) Kısa bir zaman sonra fren tutmamaya başlıyor, hidroliğe bahane bulunuyor, balataya bahane bulunuyor ancak bu husus atlanıyor. En son çare eski kutu yerine takılınca anlaşılıyor ki mühendis bir b.k biliyor ki öyle yapmış. Bu alanda mühendis değilsek bence çok da şaapmamak lazım
    Hocam illa tartışmak istiyosunuz ama tartışmaya girmeyeceğim. Hidrolik rezervuarının frenlemeyi etkileme potansiyeli var, bana hidrolik dot4 yerine 5.1 koyup sorun yaşayan örnek gösterin madem bilimsel konuşacağız. Bilimle hukuk ikisini de şahsen dünyanın en değerli olguları olarak görürüm. Kusura bakmayın da her 1 derece için özel fren hortumu üretilmiyor. 250lik için ayrıdır 650lik 1000lik için ayrıdır. Motora özel hidrolik hortumu üretme veya dot4 ile 5.1in çok şey farkettireceğini zannetmek bilim değil bariz pimpiriklenmedir. Çelik fren hortumu ile kauçuk hortum farkı deseniz anlayacağım ama rm5 gibi bi motorun frenleri ne kadar ısınabilir?

    Her alanda akademili alaylı ayrımı vardır. İki kısım da birbirine çok şey katar. 50 yaşında çelik montaj ustasının bildiği yerine 23 yaşındaki gemi mühendisinin bildiğini sürekli uygularsak ülkede tersanecilik anlamında hiçbişey kalmaz, kayık bile zor üretiriz(örnek).

    Ayrıca hidroliğe hiçbi yerde yağ yazmadım zaten, alkol diye büyük harflerle neden yazdığınızı çözemedim.

    Kısacası ufak farklarla kaynama derecesinden başka hiçbi fark yoktur. Gönül rahatlığıyla karıştırılabilir ve kullanılabilir. Hatta daha da iyi olur. Şahsi düşüncem, tecrübem, bilgim bu yöndedir.

    Edit: yine ek olarak fren sisteminde dot 3 4 ve 5.1in yerine kaliteli marka kullanılması daha önemlidir. Piyasada dot 5.1in kaynama sıcaklığına ulaşabilen dot4ler vardır. Dot4ün standardını karşılayamayan dot 5.1 hidrolikler de vardır.

  9. #509

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R
    Türkiye turu Test sürüşü devam ediyor ve ilk sorun Neymiş izleyelim
    http://https://www.instagram.com/tv/...um=share_sheet

  10. #510
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Verdiğin link açılmıyor. Ayrıca sitene,Instagram ya da Youtube hesabına trafik çekmek için link vereceğine sorun çıkmışsa buraya yazman daha hoş olacaktır.
    hsoydam ve espresso bunu beğendiler.

  11. #511
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Buci bajı çıkan motosiklet de görmüş olduk

  12. #512

    Üyelik
    24 Şubat 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Volta Revolt RM5
    Motorun yeni fiyatı açıklanmış, 24.390TL.
    Yeni Nmax 125'in 37bin olduğu durumda rakam mantıksız olmamış tabi.
    Umarım bizi denek olarak kullanmaları bir işe yaramıştır da beceriksizliklerini gidermişlerdir.
    Bu piyasada 2.fiyaskoyu kaldırmaz motor, düz duvara toslar.
    espresso, hsoydam ve atalayalper bunu beğendiler.

  13. #513

    Üyelik
    24 Şubat 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Volta Revolt RM5
    Herkese selam, biraz uzunca yazarak başınızı ağrıtacağım, affınıza sığınıyorum.
    Önceki yazılardan da görebileceğiniz gibi bir RM5 sahibiyim, aktif de kullanıyorum, günlük 75 km kadar.
    Bildiğiniz gibi motorun bir çok sorunu çıktı, malum ilk sürüm, hepsi de çözülebilecek sorunlar, tabi ki çözülürken uzun süren ve baş ağrıtan sorunlar da var, şu an bahsettiğim bunlar değil.
    Ben bu sorunların tamamını hallettim, motorun titreşimi dışında hiçbir sorunu kalmadı, mutlu ve sorunsuz kullanmaktayım.
    Ancak vicdanlı bir birey olarak, bugüne kadar yaşanmış küçüklü büyüklü tüm sorunları buradan dile getirmek ve insanlık görevimi yerine getirmek istiyorum, motoru hala daha düşünen arkadaşlara da büyük fayda sağlayacağıma eminim.
    Öncelikle yeni fiyat ile ilgili olarak, fiyatı anormal bulmadığımı belirtmeliyim. Tek bir hata var ki, o da ikinci sürüm motorun ilk olarak 21-22 bandından satışa sunulması gerektiğini düşünüyorum. 100 adet dahi olsa üretilip bu fiyatlardan satılmalı, firmanın hatalarından ders çıkardığını ve işlerinin arkasında durduklarını kanıtlamalılardı.
    Yeni alacak arkadaşlar neye güvenerek bu motoru alacaklar? "Siz merak etmeyin, sorunları giderdik" lafına güvenerek mi bu fiyattan bu motoru alacaklar?
    Kendilerini ispatladıktan sonra diledikleri fiyattan satışlarını yapabilirlerdi kanaatindeyim.
    Bence fiyat/performans gereği peynir ekmek gibi satacak bir motorun içine ettiler, şu anda da sıvıyorlar.
    Bu motora sahip birçok arkadaş ile ortak bir konuşma grubumuz var, burada sorunlarımızı ve kendimizce bulduğumuz çözümleri birbirimizle aktarıyoruz.
    Asıl konuya gelecek olursam, bugüne kadar yaşanmış sorunları kabaca dile getireyim;
    - Arka frenden gelen sesler ve diskten gelen cızırtılar (Parça değişimi ile düzelmiyor ne yazık ki, çoğu kişi daha kaliterli farklı ürünleri satın almayı düşünüyor)
    - Ön ve arka çamurluğun tekerle teması (Basit bir şekilde çözülüyor)
    - Bazı motorlarda ters (hatalı yönde) takılan lastikler.. (Servis)
    - Hava emme borusunun yerine oturmaması (Serviste çözülüyor)
    - Motorun düzgün çalışması ile ilgili bazı kabloların yerinden çıkması (Serviste çözülüyor)
    - Henüz 4 bin km'ye gelmeden kopan kayışlar (Bando taktık diye yere göğe sığdıramıyorlardı, çakma bando çıktı, siyah bando. Yeşil bando yeni kayış takarak sorunu çözdük. Henüz kopmamış kayışlarda da, bakım için varyatör bölümü açıldığında içinden çıkan kayış tozunun haddi hesabı yok) (Garantiden kendi kayışı değişir tahminimce, aklı olan talep etmiyor)
    - Bagalar henüz 400-500 km olmasına rağmen erimeye başlıyor (Kendimiz baga takarak/taktırarak sorunu çözüyoruz)
    - Daha 4 bin km dahi görmemiş olan bir çok motorun sübap ayarı istemesi (Soğukken tekleme ve stop sorunu yaratıyor)
    - Gaz teli kopan motorlar
    - Ön çamurluğun arkası kısa tutulduğu için, motorun gidon altındaki kablolara su atıyor (Örneğin bu sebeple uzun farlar kapalı olmasına rağmen açıkmış gibi göstergedeki ışığı yanabiliyor. Işığın gereksiz yere yanmasından başka bir sakıncası yok. Kablolara makaron yaptırarak sorunu çözdüm, fırsat bulunca çamurluğu uzatmak için de bir parça alacağım)
    - Bazı motorlarda arka amörtisörlerden kağı gıcırtısı gibi ses geliyor ve yayların içteki bölüme sürtmesi sebebiyle boyasını atıyor (Garantiden yeni parça)
    - Bazı motorlarda ön amörtisörlerde patlama ve yağ kaçağı oldu (Serviste çözülüyor, ancak motor yatıyor)
    - Abs'si düzgün çalışmayan motorlar (Beyin fabrikaya gönderiliyor, 1 aydan uzun süre serviste yatan motorlar var. Beyin okuyan zımbırtı yalnız ve yalnızca 1 adet getirilmiş, o da fabrikada Bu sebeple beyin ile ilgili sorun yaşayan motorlar ne yazık ki uzun süre serviste yatıyor
    - 2-3 kez egzoz çatlatan motorlar (Bu çatlakların egzozda baş gösterdiği de oluyor, egzoz bağlantı parçasında da) (Garantiden yeni parça)
    - Egzoz petekleri dağılan motorlar (Daha 500-600 km olmamış motorlarda dahi) (Garantiden yeni parça)

    Bu sorunların hepsi serviste garanti yoluyla çözülebiliyor. Olay, sıfır bir motorda bu sorunlarla uğraşmak ve sürekli servisin yolunu tutmak, can sıkıcı bir iş.
    Ama sanırım denek olarak bu sorunları da kabul etmiş olduk, ne kadar etik olduğu ise tartışılır.

    En bombasını ise sona sakladım.
    Daha 3-4 bin km'deki motorların KRANK KIRMASI.
    Bu konu ile ilgili tahminimiz şöyle ki; Motorun düşük devirde kavraması yok. Düz yerde dururken kalkış yaptığınız zaman, ancak 4 bin devirde kıpırdanmaya başlıyor, 4 bini biraz geçince harekete geçiyor. Dolayısıyla sürüş esnasında yavaşladığınızda, özellikle yokuş aşağı giderken, 4 bin devirin altına düşme durumlarında yüksek ihtimalle kayış boşa düşüyor. Gaza yüklenmeyle birlikte ise kranka olması gerekenden çok daha fazla yük binmesinden dolayı bu sorun yaşanıyor OLABİLİR. Tabi bundaki bir diğer etken de, aşırı dandik parçaların kullanılıyor olması. (Son cümle bir ustanın kendi görüşüdür.)
    Bir not olarak, bu erken devirde kavramama olayını mavi yay takarak (1000rpm) bir nebze giderebildik, hareketlenme devrini 3 bine kadar indirdi.

    Şimdi bir diğer problem ise, karşımızda bir muhattap bulamıyor oluşumuz
    Yani bazı arkadaşların dediği, "En azından Türk firması kardeşim, karşınızda bir muhattap var" lafı hikaye oldu.
    En güncel sorun şu an için bu, herkes muzdarip. Çağrı merkezini aradığınızda telefonu bir arkadaş açıyor, ancak aktardığında kesinlikle birine bağlanamıyorsunuz.
    Bütün facebook gruplarında 1 numaralı konu haline geldi, herkes isyanda.
    Talep edilen parçaları 2-3 hafta, hatta 1 ay bekleyen arkadaşlar var artık.
    Servis ben talebi geçtim diyor, servisin kaydı sistemde var. Firma ben kargoyu yolladım diyor, ortada kargo yok.
    1-2 çağrı merkezi görüşmesinden sonra aynı telefonla artık bağlanamıyor ve düşüyorsunuz, ne hikmetse farklı telefondan arayınca aktardıklarında bağlanabiliyorsunuz, Allah'ın hikmeti işte

    Belki motora bağladığım parayı çöpe atmış oluyorum bu yazıyla ancak, başka arkadaşların da canı yanmasın, bu ürünü alacakları zaman karşılaşacakları senaryoları da bilsinler istiyorum. Bunu göze alarak hareket etsinler. Gerçi bu fiyata bu kadar rezillikle adı geçmiş olan bu motoru alan olacak mı, orası da ayrı bir olay.

    Değerli vaktinizi ayırdığınız ve sabır göstererek okuduğunuz için teşekkür ederim, hakkınızı helal edin.

    Selamlar
    mattiadestro, hsoydam, espresso ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #514
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    En sonunda biri gidip fabrika önünde yakacak motosikleti. Bunu istiyorlar herhalde...
    hsoydam, espresso, BikeManiac ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #515
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    İsterse yalnızca 1 (yazı ile bir) liraya çok ucuza satıyor olsunlar, sıfır alınmış bir motorda bu kadar çok sorun çıkmaması gerekir. Ne yapalım bu da ucuz bu kadar olur denmemesi gerekir. Bu anlamda bu marka fiyaskodur benim için.
    hsoydam ve Mr.wind bunu beğendiler.

  16. #516
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    @ Altuğ Aktaş
    Meydana gelebilecek arızalar ve çözümleri konusuna verdiğiniz emek ile fabrika sponsorluğunda Türkiye gezisi haketmişsiniz. Bu geziyi gazeteciye yaptırmayı uygun bulmuşlar.
    hsoydam, espresso ve kdiner bunu beğendiler.

  17. #517

    Üyelik
    24 Şubat 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Volta Revolt RM5
    @AzÇok
    Hocam o beyefendi yola çıktığında ben aradım kendisini, motoru bayiden mi aldınız diye sordum.
    Motoru direkt firmanın yanındaki Fabrika Satış Mağazası'ndan almış.
    Hatta sitem de ettim keşke böyle yapsaydınız, o zaman doğrusu olurdu diye
    Daha o an anladım ona verilen motordaki bütün sorunların giderilerek verildiğini.
    Aksi halde bunların en azından yarısını yaşamalıydı, yaşadığı tek şey kablonun yerinden çıkmasıydı.
    O yüzden geziye motorun reklam edilmesi boş çaba.
    Tabi biz bunları burada konuşuyoruz, diğer mecralarda konuşuyoruz ancak hala bunlardan haberi olmayıp da o videolara güvenerek hareket edenler var ne yazık ki.

    @Ero__
    Yakında haberlerde fabrika önünde eylem diye başlık görürseniz şaşırmayın Zira bunu ciddi ciddi düşünen arkadaşlar var, yanlarına birkaç kişi daha bulurlarsa açıkçası bu olay gerçekleşecek.
    Firma yetkilileri burayı okuyorsa ki okuyordur, hazırlıklı olsunlar böyle bir rezil olmaya.
    hsoydam, espresso ve ero__ bunu beğendiler.

  18. #518

    Üyelik
    20 Mart 2021
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Forza 250 - 2022 / Sym Maxsym 508
    Motopixel Selçuk kardeşimizinde "bunlar ufak arızalar, hatta siz abartıyorsunuz" yazıları var benim içinde.
    Ben bunları gördükçe, abartmadığımın farkındayım, umarım onlarda hatalı üretim yaptıklarının farkına varırlar.
    Açıkcası ben İzmir bölgedeki Mesut Beyin desteğine ve çabasına hayranım, ama onunda gücü kuvveti bii yere kadar.
    23 Mart'dan bu zamana toplam 1 Ay motorum servisteydi.
    Yeni, sıfır bir motorda bu kadar arızayı makul görmek bence fazla iyi niyetli bir yaklaşım.
    Neyse, Türk halkı olarak biz buna lağıyız. Kimisi diyor ki ucuza aldınız, hakettiniz. Kimisi diyor ki makul arıza...
    Neee diyeyimmm, "Biz Adam Olmayız..."

  19. #519
    tecrube0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ns 160, Dominar 400 Tur Versiyon
    Alıntı hsoydam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motopixel Selçuk kardeşimizinde "bunlar ufak arızalar, hatta siz abartıyorsunuz" yazıları var benim içinde.
    Ben bunları gördükçe, abartmadığımın farkındayım, umarım onlarda hatalı üretim yaptıklarının farkına varırlar.
    Açıkcası ben İzmir bölgedeki Mesut Beyin desteğine ve çabasına hayranım, ama onunda gücü kuvveti bii yere kadar.
    23 Mart'dan bu zamana toplam 1 Ay motorum servisteydi.
    Yeni, sıfır bir motorda bu kadar arızayı makul görmek bence fazla iyi niyetli bir yaklaşım.
    Neyse, Türk halkı olarak biz buna lağıyız. Kimisi diyor ki ucuza aldınız, hakettiniz. Kimisi diyor ki makul arıza...
    Neee diyeyimmm, "Biz Adam Olmayız..."
    Abartıyorsunuz bence de fren balatasının ters takılmış olması , motorun durmuyor olması bu kadar abartılacak şeyler değil .Neymiş fren balatasına yağ akıyormuş e olabilir ne var bunda
    hsoydam ve espresso bunu beğendiler.

  20. #520
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Altuğ Aktaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @AzÇok
    Hocam o beyefendi yola çıktığında ben aradım kendisini, motoru bayiden mi aldınız diye sordum.
    Motoru direkt firmanın yanındaki Fabrika Satış Mağazası'ndan almış.
    Hatta sitem de ettim keşke böyle yapsaydınız, o zaman doğrusu olurdu diye
    Daha o an anladım ona verilen motordaki bütün sorunların giderilerek verildiğini.
    Aksi halde bunların en azından yarısını yaşamalıydı, yaşadığı tek şey kablonun yerinden çıkmasıydı.
    O yüzden geziye motorun reklam edilmesi boş çaba.
    Tabi biz bunları burada konuşuyoruz, diğer mecralarda konuşuyoruz ancak hala bunlardan haberi olmayıp da o videolara güvenerek hareket edenler var ne yazık ki.
    Geziyle ilgili aynı düşüncedeyim. Ne yeri, ne zamanı, ne yapılış şekli doğru...

    Gazetecinin arkadaşı hala öyle düşünmüyor olmalı ki bir hafta kadar önce aşağıdakini yazmış!
    Sadece gülüp geçeceğim...


    Alıntı maxell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsterseniz ilker beyin Türkiye turu olarak takip edin İsterseniz voltanın Türkiye turu test sürüşü olarak takip edin.. İster reklam deyin ister demeyin kimin umrunda isterseniz hiç takip etmeyin.. Beğenmediyseniz hoşunuza gitmediyse yorum da yazmayın geçin gidin.. İsterseniz voltanın adını hiç anamyın isterseniz aldırmayın.. Emin olun kimse bunu takmıyor.. Ama şunu bilin ki bu tur sadece volta motor test sürüşü değil.. Gerekli açıklamaları ben videom da yaptım.. O size kalmış.. ama şuan bu geziyi bütün volta alan kullanan ve alacak olan merk eden herkes takp ediyor.. Bize gelen mesajları bir görseniz hak verirsiniz.. İnsanlara gönüllü bir hizmet veren 5 kuruş para almamış sadece ülkemizi motosiklet ile gezmek bu güzellikleri tüm dostlarımıza göstermek isteyen bir kardeşimiz var.. Bizde geziyi destekliyoruz siz istediğinizi söyleyin.. saygılarrrr...
    hsoydam ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
26. sayfa BirinciBirinci ... 162425262728 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)