Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Hayat boyu 250 cc sürmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Bu işlerin sınırı yok. Ben 150 cc tek silindirli kullanırken gayet yeterliydi benim için, diyordum "başka motora ihtiyacım olmaz" sonra onu satıp 250 cc tek silindirli aldım, gaz tepkimesi müthişti. 140-150 gibi hızlara ulaşıyor, sürekli yol yapıyordum. Takıldığım grupta Capanord 1200, Cb 650 F, Street Triple Rs, Nc 750 X vardı. Herhangi bir gezi sırasında tempo arttırılsa bile onlar yavaşladığında en fazla 3-4 dk sonra yanlarına geliyordum. O dönemler dedim ki "250 cc candır,fazlasına ihtiyacım yok". Şu an eski bir model de olsa çift silindir 650 cc kullanıyorum, eski motordaki top speede laak diye alt viteslerde ulaşmak çok keyifliymiş. Halen kullanmakta olduğum motoru hakkını vererek,layikiyle kullandığımı düşünmüyorum. Şu an her ne kadar "hocam olay budur, çift silindir 650 cc hayatım boyunca bana yeter" desem bile eminim ki tecrübem arttıkça sağlık ve maddi imkanım olursa "Acaba 4 silindirli mi alsam ya da çift silindirli daha yüksek cc mi denesem?" diye beynimi kemireceğim.
    levend84 ve nanis61 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    28 Kasım 2018
    Arkadaşlar iyi akşamlar, sıfır motor almak istiyorum, uzun zamandır araştırdım ve eleye eleye mt 25 ve leoncino 500 kaldı,

    mt25 36000 TL - leoncino 500 e 38000 TL e fiat aldım ne dersiniz şimdiden teşekkürler

  3. #83
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işlerin sınırı yok. Ben 150 cc tek silindirli kullanırken gayet yeterliydi benim için, diyordum "başka motora ihtiyacım olmaz" sonra onu satıp 250 cc tek silindirli aldım, gaz tepkimesi müthişti. 140-150 gibi hızlara ulaşıyor, sürekli yol yapıyordum. Takıldığım grupta Capanord 1200, Cb 650 F, Street Triple Rs, Nc 750 X vardı. Herhangi bir gezi sırasında tempo arttırılsa bile onlar yavaşladığında en fazla 3-4 dk sonra yanlarına geliyordum. O dönemler dedim ki "250 cc candır,fazlasına ihtiyacım yok". Şu an eski bir model de olsa çift silindir 650 cc kullanıyorum, eski motordaki top speede laak diye alt viteslerde ulaşmak çok keyifliymiş. Halen kullanmakta olduğum motoru hakkını vererek,layikiyle kullandığımı düşünmüyorum. Şu an her ne kadar "hocam olay budur, çift silindir 650 cc hayatım boyunca bana yeter" desem bile eminim ki tecrübem arttıkça sağlık ve maddi imkanım olursa "Acaba 4 silindirli mi alsam ya da çift silindirli daha yüksek cc mi denesem?" diye beynimi kemireceğim.
    Para varsa yancıkta
    Motor oynar altında

    Para yoksa yancıkta
    Çenen ağrir goygoyda
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  4. #84
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    250cc ve altı motorlar ortalama gelire sahip insanlar için ulaşım aracıdır, 250cc üstü motorlar arası ortalamadan fazla olanlar için hobi ve eğlence aracıdır.

    Ben scooter rahatlığıı seviyorum, 2500cc xmax bana yetiyor zaten daha fazlasının yakıtına, vergisine, tamirine ayıracak param yok ama param olsaydı xmax 250 yerne bir tane şehiriçinde ulaşım için nmax 155 ve haftasonları eğlencesine uzun yollara (bana göre uzun yol istanbuldan çıkıp tekirdağa gidip kfte yiyip geri dönmek, dünya turu falan değil yani) çıkmak için bmw'nin 650cc scooterı ya da yamaha tmax olabilir öyle bir şey düşünürdüm.

    Emekli bir arkadaşım hem honda pcx motor var günlük işlerini gördüğü hem de zevkine gezdiği ve zevki için masrafına katlandığı honda goldwing'i var, benim de garati bir gelirim ve motorları barıdıracak bahçem olsaydı düşünebillirdm ama çoğumuzun boyunu aşar böylesi.
    levend84 bunu beğendi.

  5. #85

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işlerin sınırı yok. Ben 150 cc tek silindirli kullanırken gayet yeterliydi benim için, diyordum "başka motora ihtiyacım olmaz" sonra onu satıp 250 cc tek silindirli aldım, gaz tepkimesi müthişti. 140-150 gibi hızlara ulaşıyor, sürekli yol yapıyordum. Takıldığım grupta Capanord 1200, Cb 650 F, Street Triple Rs, Nc 750 X vardı. Herhangi bir gezi sırasında tempo arttırılsa bile onlar yavaşladığında en fazla 3-4 dk sonra yanlarına geliyordum. O dönemler dedim ki "250 cc candır,fazlasına ihtiyacım yok". Şu an eski bir model de olsa çift silindir 650 cc kullanıyorum, eski motordaki top speede laak diye alt viteslerde ulaşmak çok keyifliymiş. Halen kullanmakta olduğum motoru hakkını vererek,layikiyle kullandığımı düşünmüyorum. Şu an her ne kadar "hocam olay budur, çift silindir 650 cc hayatım boyunca bana yeter" desem bile eminim ki tecrübem arttıkça sağlık ve maddi imkanım olursa "Acaba 4 silindirli mi alsam ya da çift silindirli daha yüksek cc mi denesem?" diye beynimi kemireceğim.
    Benim adımlar 250, 750, 500 şeklinde oldu. (Gerçi 750'nin beygir 54, 500'ün 47 olunca çok fark hissedilmedi, keh keh keh), hiç gözüm yok 500-650'nin üstüne. Hatta dışarıda olsam 2-3 beygir daha altına RE Interceptor alırım, o şekil. (Öyle diyorum ama boyuma olsa yeni seri Street Twin ile noktalardım üstüne de gül koklamazdım o ayrı...)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc ve altı motorlar ortalama gelire sahip insanlar için ulaşım aracıdır, 250cc üstü motorlar arası ortalamadan fazla olanlar için hobi ve eğlence aracıdır.
    ...
    Yok vallahi benim 750'm de 500'üm de yaz kış günlük ulaşım aracımdı/aracım, haftasonu binmiyorum, tek istisnası yazın hanımla çocuğu Bodrum'a gönderdiğimde, ancak o zaman keyif için haftasonu motosiklet kullanıyorum.

  6. #86
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc ve altı motorlar ortalama gelire sahip insanlar için ulaşım aracıdır, 250cc üstü motorlar arası ortalamadan fazla olanlar için hobi ve eğlence aracıdır.

    Ben scooter rahatlığıı seviyorum, 2500cc xmax bana yetiyor zaten daha fazlasının yakıtına, vergisine, tamirine ayıracak param yok ama param olsaydı xmax 250 yerne bir tane şehiriçinde ulaşım için nmax 155 ve haftasonları eğlencesine uzun yollara (bana göre uzun yol istanbuldan çıkıp tekirdağa gidip kfte yiyip geri dönmek, dünya turu falan değil yani) çıkmak için bmw'nin 650cc scooterı ya da yamaha tmax olabilir öyle bir şey düşünürdüm.

    Emekli bir arkadaşım hem honda pcx motor var günlük işlerini gördüğü hem de zevkine gezdiği ve zevki için masrafına katlandığı honda goldwing'i var, benim de garati bir gelirim ve motorları barıdıracak bahçem olsaydı düşünebillirdm ama çoğumuzun boyunu aşar böylesi.
    Abi çekirdekten zengin olmus tanidigim var,onceki motorum xmax in bakimi icin servise gittigimde denk gelmiştim,bir kask için resmen çingene pazarligi yapti.ben utandim bu durumdan.

    Bir an yaa tamam 100 lirasinida ben vereyim,bitirin satişi.moduna geldi..

    İstisnalar var mutlaka,ama zenginin parasi daha bir kiymetli oluyor..
    Ebabil ve espresso bunu beğendiler.

  7. #87
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Düşük hacimden yüksek hacime geçmek dert değil de benim gibi 650cc den sonra 150cc bir motor ile tekrar başlayınca ne oluyor diyorsunuz. Yüksek hacimde olan sürüş alışkanlığı ile düşük hacimli motora geçince duvara toslamış gibi oluyorsunuz.

    125, 150cc ile uzun yola çıkana saygım var ama ben yapamam kafa kaldırmıyor.

  8. #88
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşük hacimden yüksek hacime geçmek dert değil de benim gibi 650cc den sonra 150cc bir motor ile tekrar başlayınca ne oluyor diyorsunuz. Yüksek hacimde olan sürüş alışkanlığı ile düşük hacimli motora geçince duvara toslamış gibi oluyorsunuz.

    125, 150cc ile uzun yola çıkana saygım var ama ben yapamam kafa kaldırmıyor.
    Hindili babuşlar 150 cc motorla,tum sulalesini ganj nehrine hamama göturup,kurna başinda türkü çiğirtiyorlar.

    Ganjin hamamlariiii..
    Dökülür kulhanlariii
    Mumbainin muhtariiiii
    Geliyor bak cafcafliiii

    Neden hindistan ornegi verdim olayina gelirsek,

    Adamlardaki muhendislik birikimi ve tecrubesi boru değil.

    İndia forumda,muhabbetimin oldugu yuksek muhendis biri vardi,adamlar aşmiş olayi ama altinda 150cc ile yillarca beraber(neticede mutlu veya kabullenmiş)

  9. #89
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    bu şarkının verdiği gaz nedeniyle yüksek cc istiyorlar bence



  10. #90
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Bende 200 duke var simdi, bir ara R25'e zıplayıp orada kalsam mı diye düşünüyorum. Mantıklı mıdır tartışılır. 390 Duke veya Dominar 400'e geçebilitem mümkün görünmüyor. Söz konusu ikinci el.

  11. #91
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Para varsa yancıkta
    Motor oynar altında

    Para yoksa yancıkta
    Çenen ağrir goygoyda
    Sanki bu dörtlüğün ikinci ve dördüncü satırları bir başka türlü müydü neydi ? Ehtiyarlıktan doğrusunu hatırlıyamıyoz ki.
    levend84 bunu beğendi.
    bursevi

  12. #92
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanki bu dörtlüğün ikinci ve dördüncü satırları bir başka türlü müydü neydi ? Ehtiyarlıktan doğrusunu hatırlıyamıyoz ki.
    Ali abi başkaydi ama burada yakişik almaz diye yazmadim.
    bursalıali bunu beğendi.

  13. #93
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 200 duke var simdi, bir ara R25'e zıplayıp orada kalsam mı diye düşünüyorum. Mantıklı mıdır tartışılır. 390 Duke veya Dominar 400'e geçebilitem mümkün görünmüyor. Söz konusu ikinci el.
    Bende pulsarı satıp kışın r25e geçmeyi düşünüyorum. Pulsarı her türlü satacağım ama ondan sonra r25 alabilecek miyiz bakalım 😂😂

  14. #94
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ekonomi kötüleşmesi ile 250cc'nin herşeye yeteceği fikrinin benimsenme oranı arasında bir korelasyon var mıdır acep?
    espresso bunu beğendi.

  15. #95
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim adımlar 250, 750, 500 şeklinde oldu. (Gerçi 750'nin beygir 54, 500'ün 47 olunca çok fark hissedilmedi, keh keh keh), hiç gözüm yok 500-650'nin üstüne. Hatta dışarıda olsam 2-3 beygir daha altına RE Interceptor alırım, o şekil. (Öyle diyorum ama boyuma olsa yeni seri Street Twin ile noktalardım üstüne de gül koklamazdım o ayrı...)
    Benim gözümde o zamanlar bir Formula 1 arabası, bir Moto Gp motoru hızında olan Cb650F için Caponord kullanan arkadaş Cb650F'i kullanınca "Motor güzel de gitmiyor yaw" diye yorumlamıştı. Bu kafaya erişmek nasıl olurdu merak etmiyor değilim. Buarada o 2 arkadaşım da düz yol gazcısı değildir.

  16. #96

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim gözümde o zamanlar bir Formula 1 arabası, bir Moto Gp motoru hızında olan Cb650F için Caponord kullanan arkadaş Cb650F'i kullanınca "Motor güzel de gitmiyor yaw" diye yorumlamıştı. Bu kafaya erişmek nasıl olurdu merak etmiyor değilim. Buarada o 2 arkadaşım da düz yol gazcısı değildir.
    Tork seviyormuş, o da haklı

  17. #97
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    Hunk
    Hayat boyu 250 cc sürmek, hayat boyu 113 cc sürmekten iyidir arkadaşlar kıymetini bilin
    bursalıali bunu beğendi.

  18. #98

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    valla uzun yola çıkan biriyseniz evet her marka her türlü 250cc yetersiz geliyor.şehir içinde terör estiren 250cc uzun yolda kan ağlıyor.gerçi şehirler arası uzun yol yapan biri 250cc tercih etmiyor bütçesine göre etmemeye çalışıyor.ama her türlü şehir içi kullanıcısına 250cc fazlasıyla yeterli hiç bir kullanıcısını üzmez.büyük hacimin heyecanı,250cc nin kullanım kolaylığı çok hoşuma gidiyor.mt7 kullanıyorum r25deki basitliği özlüyorum.her hareket ettiğinde büyük motor olduğunu şakasının olmadığını tekrarlıyor.şakalaşmak güzeldir

  19. #99
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim gözümde o zamanlar bir Formula 1 arabası, bir Moto Gp motoru hızında olan Cb650F için Caponord kullanan arkadaş Cb650F'i kullanınca "Motor güzel de gitmiyor yaw" diye yorumlamıştı. Bu kafaya erişmek nasıl olurdu merak etmiyor değilim. Buarada o 2 arkadaşım da düz yol gazcısı değildir.
    İyi bir 900+cc sonrası beğenecek bir 600cc bulmak zor. Çünkü bir çok 600cc'in ağırlık avantajı, güç ve tork dezavantajını karşılayamıyor iyi bir 900+cc üstü motosiklete göre...

    Ancak istisnalar tabii ki mevcut:

    1. Güzel tek ya da iki silindir 600+cc modeller ciddi hafif olabiliyor, yeter ki süspansiyon da ucuza kaçmış olmasınlar

    2. 4 silindir 600cc safkan SS'ler, genelde yüksek hacimli modellerden daha yüksek olan devir aralıkları ve lineer güçleriyle, bol virajlı pist ve dağ yollarını kolay ve zevkli hale getiriyorlar, vites değiştirme ihtiyacını minimize ederek.

    Ama direk yol motosikleti olarak bir çok 600cc motosikletin avantajı çoğunlukla daha hesaplı olmaları üzerine kurulu...
    tommygun bunu beğendi.

  20. #100
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    AKP tarafından sponsorlanmış bir başlık galiba bu. :D
    hale bak.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)