Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

siz hala zinciri yağlamakla mı uğraşıyorsunuz. otomatik zincir yağlama sistemi. ATP

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    zinciri sprey ile yağlamak belki daha iyidir belki değildir orasını bilmiyorum.
    ama otomatik zincir yağlama sistemi daha rahat geliyor bana.
    sistem olarak ahmet abinin yaptığı sistemi kullanıyorum. kendisine de buradan tekrar teşekkür ediyorum.

    sistemin kumandası da var. kaç dakika arayla kaç saniye süresince yağlamasını istiyorsanız kumandadan ayarlıyorsunuz.

    zincirim her daim yağlı duruyor. yağlama süresi ve aralığını iyi ayarlarsanız janta sıçratma yapmadan hep yağlı kalabiliyor zincirler.

    bu zincir yağının deposu. koltuk altınada koyabilirdik ama delme işlemi istemediğim için gidonda kullanmaya karar verdik.
    ahmet abi kendi motorunda da bu şekilde kullanıyor zaten.


    yağlamayı da bu şekilde fırça yardımıyla yapıyor.
    deneyimleme fırsatım olmadı henüz yeni takıldı o yüzden bir fırça kaç bin km gidiyor şimdilik bişey diyemem. şuan bin km sini yeni geçti sayılır.


    buda zincirin hali. motora binerken de böyle inerkende


    gün içinde çok kontak açıp kapatıyorsanız belki yağ hızlı bitebilir ama uzun yolda oldukça kullanışlı. sakaryaya gidip geldim zincri hep bu haldeydi.

    motoru yıkarken de benzinlikte zincire köpük tutup sonra yıkarken zinciride yıkayınca zincir eski rengine beyaza dönüyor. ekstra zincir temizlemek için bişey kullanmama gerek kalmıyor.

    tüm motor severlere iyi günler dilerim.
    ben taktığım deneyimlediğim ve sevdiğim şeyi sizinle paylaştım.

    edit: yağ olarak 90 numara şansıman yağı kullanıyorum.
    oldcockroach, tommygun ve bursalıali bunu beğendiler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Ben karabaş şampuan şişesi ve 1 adet serum kiti ile manuel olarak hallettim o işi :D Şişeyi karenajın için saklıyorum serum hortumunu da uzatıyorum arka dişliye dım dım dım olay tamam :D Jenaratörlerin yağı değişti atık yağları da aldım teneke teneke 15w40 :D Sadece akvaryumcudan musluk alıp damlama olayına ince ayar vermem gerekiyor :D
    Albertorun bunu beğendi.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    Ben de 2019 sonunda ATP taktırdım ve çok memnunum ancak benim tankım daha büyük, sol altta duruyor. Geçen gün de tanktaki yağ bitti, sökmekle uğraşmadım, içine enjektörle yağ doldurdum.

  4. #4
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...

    "0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.

    Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.

    Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.

  5. #5
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...

    "0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.

    Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.

    Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
    okadar bilgim yok ama en azından böyle kafam daha rahat ediyor
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  6. #6
    Alper600RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR650F
    pek bana göre değil ben seviyorum böyle zinciri temizleyip yağlamayı. işten fırsat buldukça her pazar km dolmadan bile temizler yağlarım

  7. #7

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...

    "0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.

    Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.

    Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
    Her sene, 15000-18000 km'de bir zincir(Honda'nın taktığı, DID'nin "ucuz" serisi) değiştiriyorum.

    Kış aylarında her gün yağmur yağdığı için bakım filan yapamıyorum. 2 güne paslanıyor, kum giriyor. Sırf bu yüzden otomatik yağlamaya geçesim var.
    Ama bir yandan da "ya bu zincirin ömrü zaten buysa?" diye düşünüyorum.

  8. #8
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her sene, 15000-18000 km'de bir zincir(Honda'nın taktığı, DID'nin "ucuz" serisi) değiştiriyorum.

    Kış aylarında her gün yağmur yağdığı için bakım filan yapamıyorum. 2 güne paslanıyor, kum giriyor. Sırf bu yüzden otomatik yağlamaya geçesim var.
    Ama bir yandan da "ya bu zincirin ömrü zaten buysa?" diye düşünüyorum.
    ahmet abinin zinciri taptaze duruyordu ve 40 bin km dir kullanıyordu yağlama sistemi ile.
    ben daha yeniyim kendim tecrübe edecek zamanım olmadı hala.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    güzel sistem valla, asfaltta binsem kesinlikle kullanırdım. Ne yazıkki motosiklete extra ne takarsam kırılıyor 😀

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

    Alıntı Alper600RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek bana göre değil ben seviyorum böyle zinciri temizleyip yağlamayı. işten fırsat buldukça her pazar km dolmadan bile temizler yağlarım
    Temizlik işini çok abartmayın hocam, defalarca kez motosiklet aldım sattım . Aldığım motosikletlerin çoğunun zincirleri hep bende bozuldu, hepsi de böyle gaz yağı fırçayla cam gibi yaptıktan sonra bozuldu. Çok temizlemenin zararlı olduğuna kanaat getirdim.

  10. #10

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Walla o otomatik zincir yağlama işine bende gireceğim. Fakat hem havalar yağmurlu hem 20000km bakımı var. Önce bakımı yapıp, ardından taktırayım diyorum ama servislerde kapalı galiba.

  11. #11
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    emin değilim çoğu yer açık ama

  12. #12

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...

    "0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.

    Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.

    Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
    Benim eski zincirde o-ring’ler patlamıştı. Pek güzel olmuyor. Zaten bir zinciri ben max 15000km kullanabiliyorum. Sonra direk çöp oluyor. Bu sistem ile 25000km kullanabilir isem bana faydası çok olur.
    mavzer-i bunu beğendi.

  13. #13
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim eski zincirde o-ring’ler patlamıştı. Pek güzel olmuyor. Zaten bir zinciri ben max 15000km kullanabiliyorum. Sonra direk çöp oluyor. Bu sistem ile 25000km kullanabilir isem bana faydası çok olur.
    ben zincir dişliyi değiştireli bi kaç bin km oldu. sıfır zincire taktırmış gibi bi durumdayım. bakalım benim zincirler ne kadar gidecek.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  14. #14
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...

    "0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.

    Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.

    Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
    Muhabbeti uzatalım mı yoksa bilmediğin şey hakkında eksik- hatalı yorum yapmış olabileceğini kabul eder misin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

    Alıntı Alper600RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek bana göre değil ben seviyorum böyle zinciri temizleyip yağlamayı. işten fırsat buldukça her pazar km dolmadan bile temizler yağlarım
    Tabiki severek yapılan iş iş değil keyifdir. Size tavsiyem temizlik yaparken yağ çözücü herhangi bir şey kullanmayın. Yağ ile temizleyin yağlayın..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim eski zincirde o-ring’ler patlamıştı. Pek güzel olmuyor. Zaten bir zinciri ben max 15000km kullanabiliyorum. Sonra direk çöp oluyor. Bu sistem ile 25000km kullanabilir isem bana faydası çok olur.
    Yeni zinciri al atp tak eğer normal kullanım ile 25 binde bozulur ise paran geri iade... Fiili olarak zaten yapıyorum ama garanti için çalışmam sürüyor
    mavzer-i ve bursalıali bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    İşte zinciri takalı 1000km oldu dişli ile. Gelemiyorumki. Hep yağmur yağıyor

  16. #16
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahmet abinin zinciri taptaze duruyordu ve 40 bin km dir kullanıyordu yağlama sistemi ile.
    ben daha yeniyim kendim tecrübe edecek zamanım olmadı hala.
    Maalesef 46500 km de hiç gerdirme yapmadan zinciri değiştim. Zincir iyi durumda idi ama özellikle ön dişli eğilmiş idi set olarak değiştim ben de

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte zinciri takalı 1000km oldu dişli ile. Gelemiyorumki. Hep yağmur yağıyor
    Zaten gelme #evdekal
    mavzer-i ve bursalıali bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Zincirin ömrü motoru kullanım şeklinden çok etkileniyor. Sürekli ani gaz açan, yüklü motorlarda daha çok yıprandığını düşüyorum. Yağlama paslanmayı vs geciktiriyor ama öyle yok gaz yağı vs gibi işlere hiç girmiyorum.

  18. #18
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef 46500 km de hiç gerdirme yapmadan zinciri değiştim. Zincir iyi durumda idi ama özellikle ön dişli eğilmiş idi set olarak değiştim ben de[COLOR="Silver"]
    darısı benim başıma :D
    bursalıali bunu beğendi.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  19. #19

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten gelme #evdekal
    Walla benim öyle bir şansım yok maalesef. Yazında Türkiye turu yapacağım. Sen açık değilsen sıkıntı. Yapacak birşey yok. Mecbur bekleriz.

  20. #20
    Ahmet Turan Peker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda nc 750 x dct vstrom dl 650 xmax 250
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla benim öyle bir şansım yok maalesef. Yazında Türkiye turu yapacağım. Sen açık değilsen sıkıntı. Yapacak birşey yok. Mecbur bekleriz.
    Sağlam raporu al gel 😉

    Zaten şu an gidemezsin. Açılınca ben de açarım
    bursalıali bunu beğendi.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)