Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Anket: İnazumadan sonra hangisi

Katılımcı sayısı
41. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Tracer700

    18 43.90%
  • Vercys650

    6 14.63%
  • Vstrom dl650

    7 17.07%
  • Nc750x

    10 24.39%
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

inazuma gw250'den sonra nc750x dct nasıl gider yada tracer 700 'emi yönelmeli?

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #81
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda goldwing
    Günaydın olsa, o rahat etsin diye ben sırtımda taşırım.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #82
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    Alıntı sallami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar hanımımla beraber uzun yol için, artçısı ve sürücüsü için en rahat hangisi? + şehir içi kullanacağım. Böyle bir motor var mı? Bizim beklentilerimiz mi yüksek? Parayı verince az yaksın, rahat olsun,uçsun,bakımı parçası ucuz olsun, kahve yapsın. Yaş önemli ise 49. Bunların içinde en uzun süre kullanılacak sorunsuz olan hangisidir?
    650 SEGMENTİNİN en konforlusu vstorm dur artçı yı da üzmez rahattır konforludur gücü de gayet yerinde parçası bol ustası çok ve sorunsuz bi motosiklettir nc de beton gibi sele tracer yere çok yakın
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #83
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i
    Teşekkür ederim.

  4. #84
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX6R 2015
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC touring değil ki? NC'nin problemi alışık olduğumuz hiçbir sınıfa tam oturmaması O yüzden böyle uç noktalarda yorumlar geliyor. En yumuşak veya olumlu yorumlar kafasında sınıf ayırımlarının yerleşik olmadığı (piyasa tarafından bozulmamış) nispeten yeni kullanıcılar. Piyasa tarafından formatlanmış eski kullanıcılar en kötü yorumları veriyorlar.

    NC'nin amortisörlerini elden geçirdiğin zaman mis gibi stabil ve güvenli viraj dönüyor. Olay 5-6.000TL para dökmekte. Tracer'ın amortisörleri de b.k gibi afedersiniz, ona iyi diyen amortisörden anlamıyordur... Ona da amortisör yapmak lazım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

    Tracer'ın her yeri "ben ucuzum" diye bağırır bu arada. (NC'nin karnesi de iyi değil bu konuda, ama Tracer'dan bir tık iyidir, en azından benim nazarımda.)
    Bence sport touring bir makine Nc750x çünkü enduro vasıflarından hiçbirini taşımıyor. Asfalttaki ufak eğimde bile racing gibi sert tepki veriyor, ne süspansiyon ne de konfor var

  5. #85
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    bi çok
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sport touring bir makine Nc750x çünkü enduro vasıflarından hiçbirini taşımıyor. Asfalttaki ufak eğimde bile racing gibi sert tepki veriyor, ne süspansiyon ne de konfor var
    Haklısınız benimde endişem süspansiyonlarının sert ve motorun konforsuz olmasıydı.inazumanın süspansiyon ve sele konforu muhteşem,aynı konforu ve ilavetende gücü bünyesinde barındıran modeli bulmak istedim bende ama nc doğru adres değil sanırım.

  6. #86

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sport touring bir makine Nc750x çünkü enduro vasıflarından hiçbirini taşımıyor. Asfalttaki ufak eğimde bile racing gibi sert tepki veriyor, ne süspansiyon ne de konfor var
    İlla bir sınıflandırma yapacak olsam NC'ye (uydurma) "muscle commuter" sınıflandırmasını yakıştırırdım.

    NC'nin süspansiyon işi de yukarıda yazdığınız kadar düz bir konu değil; (2017 ve öncesi için yazıyorum) önler fazla yumuşak (viraj dönemiyor eleştirileri bundan kaynaklanıyor sanırım...) ve rebound dampening çok az. Arka ise hem sert hem de hiç rebound dampening yok, çukurdan sonra direkt aynı hız ve şiddetle geri dönüyor, dolayısıyla bir müddet sonra seleyi de olduğundan sert hissettiriyor.

    1. Ön tarafın yaylarının ve yağ kalınlığının değişmesi gerekiyor. (Ben Hyperpro yay seti takıp yağı kalınlığını da 10'dan 15'e yükseltmiştim, harika olmuştu...) (ÖNEMLİ: Yeni seri - sanırım 2018 ve sonrası - dual bending valve ön amortisörleri bilmiyorum; onlarla ilgili kullanmış olanlar yorum yapabilir...)
    2. Arka tarafa yapacak bir şey yok, yeni amortisör takmak lazım. (Onu da Hyperpro yapmıştım...) Gerçekten kötü. Bununla birlikte, arkanın preload ayarını kendine göre düzeltmeyi bile denemeden burada yorum yapan kekolar da olduğuna %100 eminim...
    3. Seleyi halletmek de çok kolay, mevzu değil bence. (Ama öncelikle amortisörler halledildikten sonra değerlendirilmeli ve buna göre devam edilmeli...)

    Asıl sıkıntı yukarıdaki 1 ve 2. maddeler; herkes bunlarla uğraşmak ve/veya ekstra para dökmek istemez. (Ancak bu masraflara girdiğiniz zaman bambaşka ve oldukça da iyi bir motosikletiniz oluyor...)

    NC'nizi olması gereken hale getirmek için ne masraf yapmanız gerektiğin >>buradan<< öğrenebilirsiniz. (Orada gördüğünüz fiyatlar Hollanda KDV'si dahil fiyatlar, Türkiye'ye gelişi hemen hemen aynı veya çok az üstü oluyor, Türkiye'de temsilcisi var ve ithalat vs. ile siz uğraşmıyorsunuz, almak istiyorsanız firmaya sorun temsilciye yönlendirsinler...) (Ben 2015 NC750X'im için "Streetbox HONDA NC 750 X" ürününü almıştım, 10 numara 5 yıldız memnun kalmıştım, bu güncellemenin motosikleti ne kadar - ve iyi yönde - değiştirdiğine inanamazsınız...)

    Bu arada Tracer'a da lazım böyle düzenlemeler. Buyurun >>buraya<< bakın Tracer için de benzer ürünleri var, ihtiyaç olmasa kimse bunları üretmek için zaman ve para harcamazdı değil mi?
    SuleymanE ve zapalka bunu beğendiler.

  7. #87
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ... > Nc 700dc integra > ....
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlla bir sınıflandırma yapacak olsam NC'ye (uydurma) "muscle commuter" sınıflandırmasını yakıştırırdım.

    NC'nin süspansiyon işi de yukarıda yazdığınız kadar düz bir konu değil; (2017 ve öncesi için yazıyorum) önler fazla yumuşak (viraj dönemiyor eleştirileri bundan kaynaklanıyor sanırım...) ve rebound dampening çok az. Arka ise hem sert hem de hiç rebound dampening yok, çukurdan sonra direkt aynı hız ve şiddetle geri dönüyor, dolayısıyla bir müddet sonra seleyi de olduğundan sert hissettiriyor.

    1. Ön tarafın yaylarının ve yağ kalınlığının değişmesi gerekiyor. (Ben Hyperpro yay seti takıp yağı kalınlığını da 10'dan 15'e yükseltmiştim, harika olmuştu...) (ÖNEMLİ: Yeni seri - sanırım 2018 ve sonrası - dual bending valve ön amortisörleri bilmiyorum; onlarla ilgili kullanmış olanlar yorum yapabilir...)
    2. Arka tarafa yapacak bir şey yok, yeni amortisör takmak lazım. (Onu da Hyperpro yapmıştım...) Gerçekten kötü. Bununla birlikte, arkanın preload ayarını kendine göre düzeltmeyi bile denemeden burada yorum yapan kekolar da olduğuna %100 eminim...
    3. Seleyi halletmek de çok kolay, mevzu değil bence. (Ama öncelikle amortisörler halledildikten sonra değerlendirilmeli ve buna göre devam edilmeli...)

    Asıl sıkıntı yukarıdaki 1 ve 2. maddeler; herkes bunlarla uğraşmak ve/veya ekstra para dökmek istemez. (Ancak bu masraflara girdiğiniz zaman bambaşka ve oldukça da iyi bir motosikletiniz oluyor...)

    NC'nizi olması gereken hale getirmek için ne masraf yapmanız gerektiğin >>buradan<< öğrenebilirsiniz. (Orada gördüğünüz fiyatlar Hollanda KDV'si dahil fiyatlar, Türkiye'ye gelişi hemen hemen aynı veya çok az üstü oluyor, Türkiye'de temsilcisi var ve ithalat vs. ile siz uğraşmıyorsunuz, almak istiyorsanız firmaya sorun temsilciye yönlendirsinler...) (Ben 2015 NC750X'im için "Streetbox HONDA NC 750 X" ürününü almıştım, 10 numara 5 yıldız memnun kalmıştım, bu güncellemenin motosikleti ne kadar - ve iyi yönde - değiştirdiğine inanamazsınız...)

    Bu arada Tracer'a da lazım böyle düzenlemeler. Buyurun >>buraya<< bakın Tracer için de benzer ürünleri var, ihtiyaç olmasa kimse bunları üretmek için zaman ve para harcamazdı değil mi?
    Hocam verdiğin bilgiler için teşekkürler. Çok önemli bir konuya değinmişin.

    NC serisinin amortisörlerine gerçekten bir dokunuş gerekiyor. Özellikle arka amortisör meşhur patlama ve yağ kaçırması ile kronik sorunlu.

    Ayrıca belirteyim; yetkisi servise sordum NC'nin arka amortisörünün sıfırı senin linkini paylaştığın hyperpro setinden bile pahalı Tamiri nispeten ucuz, 300tl ye yapıyorlar istanbulda.

    NC serisi çok acayip bir motor gerçekten. Hiçbir sınıfa tam oturmuyor.En garip olanı da NC700/750d integralar. Skuter desek; "Varyatör nerede? Hem zincir akrarmalı skuter mi olur?" diyorlar. Commuter desek değil, touring desek değil... Oturuş posizyonu birebir skuter, vites de var ama otomatik?

    NC750x serisi de öyle. Tasarıma ve yerden yüksekliğine bakınca arazi kabiliyeti var gibi duruyor ama 230kg ağırlığı ve o amortisörlerle sürücüsünü arazide fena üzer. Daha çok asfalt kullanımı için uygun ama sadece görüntü olarak "her yola giderim abi" diyen bir motosiklet olmuş.

    Açıkçası rakipleri bazı alanlarda Nc750'nin hep önünde. DL650 konfor olarak çok pis tokatlar, Tracer 700 performansta ezer geçer. Ama Nc750 de daha sakin sürüş karakteristiği, az yakması, otomatik vites opsiyonu, dahili bagajıyla aradan sıyrılmayı çok güzel başarmış.


    Şahsen anketteki motorlar arasından tercihim Tracer 700 olurdu, oyumu da bu yönde kullandım

  8. #88

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Ben de oyumu DL650'ye verdim. Bununla birlikte bir sistem hatası olduğu için sistem 2 kere saydı. Yani DL650'nin oylarını bir düşmek gerekiyor...

    Ekleme: NC 65-70bg olaydı direkt NC'ye basardım. Neticede Honda Honda'dır...

  9. #89
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    bi çok
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlla bir sınıflandırma yapacak olsam NC'ye (uydurma) "muscle commuter" sınıflandırmasını yakıştırırdım.

    NC'nin süspansiyon işi de yukarıda yazdığınız kadar düz bir konu değil; (2017 ve öncesi için yazıyorum) önler fazla yumuşak (viraj dönemiyor eleştirileri bundan kaynaklanıyor sanırım...) ve rebound dampening çok az. Arka ise hem sert hem de hiç rebound dampening yok, çukurdan sonra direkt aynı hız ve şiddetle geri dönüyor, dolayısıyla bir müddet sonra seleyi de olduğundan sert hissettiriyor.

    1. Ön tarafın yaylarının ve yağ kalınlığının değişmesi gerekiyor. (Ben Hyperpro yay seti takıp yağı kalınlığını da 10'dan 15'e yükseltmiştim, harika olmuştu...) (ÖNEMLİ: Yeni seri - sanırım 2018 ve sonrası - dual bending valve ön amortisörleri bilmiyorum; onlarla ilgili kullanmış olanlar yorum yapabilir...)
    2. Arka tarafa yapacak bir şey yok, yeni amortisör takmak lazım. (Onu da Hyperpro yapmıştım...) Gerçekten kötü. Bununla birlikte, arkanın preload ayarını kendine göre düzeltmeyi bile denemeden burada yorum yapan kekolar da olduğuna %100 eminim...
    3. Seleyi halletmek de çok kolay, mevzu değil bence. (Ama öncelikle amortisörler halledildikten sonra değerlendirilmeli ve buna göre devam edilmeli...)

    Asıl sıkıntı yukarıdaki 1 ve 2. maddeler; herkes bunlarla uğraşmak ve/veya ekstra para dökmek istemez. (Ancak bu masraflara girdiğiniz zaman bambaşka ve oldukça da iyi bir motosikletiniz oluyor...)

    NC'nizi olması gereken hale getirmek için ne masraf yapmanız gerektiğin >>buradan<< öğrenebilirsiniz. (Orada gördüğünüz fiyatlar Hollanda KDV'si dahil fiyatlar, Türkiye'ye gelişi hemen hemen aynı veya çok az üstü oluyor, Türkiye'de temsilcisi var ve ithalat vs. ile siz uğraşmıyorsunuz, almak istiyorsanız firmaya sorun temsilciye yönlendirsinler...) (Ben 2015 NC750X'im için "Streetbox HONDA NC 750 X" ürününü almıştım, 10 numara 5 yıldız memnun kalmıştım, bu güncellemenin motosikleti ne kadar - ve iyi yönde - değiştirdiğine inanamazsınız...)

    Bu arada Tracer'a da lazım böyle düzenlemeler. Buyurun >>buraya<< bakın Tracer için de benzer ürünleri var, ihtiyaç olmasa kimse bunları üretmek için zaman ve para harcamazdı değil mi?
    Nc 2106 modelinde amörtisör değişikliğine gittimi acaba,onunda aynı sertliktemi amörtisörü acaba?

  10. #90

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc 2106 modelinde amörtisör değişikliğine gittimi acaba,onunda aynı sertliktemi amörtisörü acaba?
    Benim anladığım önlerde 2018'den itibaren (2018 dahil) değişiklik oldu. "Showa Dual Bending Valve" teknolojisine sahip amortisörlere yükseltildi. Bunların performansını vs. hiç bilmiyorum - yorum yapamayacağım. 2018 öncesi benim CB500F'teki amortisörlerle aynı, sadece içindeki spacer ve yay değişik, bir de CB500F'teki gibi preload ayarlayabilen üst kapak yok, temelde aynı amortisör.
    blueway2 bunu beğendi.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)