Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Heybetli Motor

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #101
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sym wolf için model / km sınırı ne olmalı?

    gerci piyasada cok fazla yok.
    Wolf zaten en son 2015'de Türkiye'ye geldi.Haliyle daha yeni modeli Türkiye'de yok. Benim Wolf şu an ilanda, ben hiçbir bakımını aksatmadım ve 48000 km.de hala ilk günkü performansında. Ancak bakımını eksik ya da yanlış yapıp 20000'de nadir de olsa motoru pert edenler de var. 200.000 km devirmiş Wolf gördüm İstanbul Güngören'de.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Ilk olarak yengeyi motor sevdasindan vazgecirmeni oneririm. Büyük risk kadinlar için motor. Ikinci olarak inazuma hantalligin kitabini yazmis tipsizmi tipsiz bir motor onuda elemeni oneririm. Dominara odaklanip butce uydugunda alirsan uzun yillar binersin.

  3. #103
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Wolf zaten en son 2015'de Türkiye'ye geldi.Haliyle daha yeni modeli Türkiye'de yok. Benim Wolf şu an ilanda, ben hiçbir bakımını aksatmadım ve 48000 km.de hala ilk günkü performansında. Ancak bakımını eksik ya da yanlış yapıp 20000'de nadir de olsa motoru pert edenler de var. 200.000 km devirmiş Wolf gördüm İstanbul Güngören'de.
    sanırım şu her km de ne bakımını yazılı olan motor senin abi, bildiğin en ince detayına kadar tutmuşsun

    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ilk olarak yengeyi motor sevdasindan vazgecirmeni oneririm. Büyük risk kadinlar için motor. Ikinci olarak inazuma hantalligin kitabini yazmis tipsizmi tipsiz bir motor onuda elemeni oneririm. Dominara odaklanip butce uydugunda alirsan uzun yillar binersin.
    yok aga o sevdadan vazgeçmez ne yazık ki


    dominar en iyisi ama yüksek. ns200 mü alsam dedim ancak arkaaş onun da cok yüksek km'li olanları ekonomik, 40 bin km de de bajaj alınmaz bence
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  4. #104
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanırım şu her km de ne bakımını yazılı olan motor senin abi, bildiğin en ince detayına kadar tutmuşsun



    yok aga o sevdadan vazgeçmez ne yazık ki


    dominar en iyisi ama yüksek. ns200 mü alsam dedim ancak arkaaş onun da cok yüksek km'li olanları ekonomik, 40 bin km de de bajaj alınmaz bence
    Hahahaha evet psikopat gibi herşeyi yazdım ilanda

  5. #105

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103
    Cbf250 ile artçılık çok yaptım. Selesi biraz sert ama motorda titreşim olmadığından batmıyor, yokuşlarda bayılmıyor, yol tutuşu çok güzel. Alırsan eğer yağını hep kontrol et ve sakın egzozunu değiştirme, değiştirirsen motor çok yakmaya başlar ve yokuşlarda bayılmaya başlar ve hor kullanma. Ybr250'ye gelirsek cbf250'lerde yağsızlıktan oluşabilen üst kapak sorunu yok ve biraz daha (2-3 bg) güçlü. Bence cbf250 daha yakışıklı ama kullanıcıya kalmış. Cbf250 alırken mümkün olduğunca temizine bak ve motorun yanına gidersen sesini iyi dinle, motordan egzantirik sesi ve supap sesi gelmemeli. Cbf500 düşünülebilir yine sorunsuz bir motor.

  6. #106
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Ybr 250 gördüm de her ne kadar japon da olsa elimde kalır hissi yarattı.


    15 yıllık motora 30 bin km 40 bin km olması hiç mantıklı değil. ben bile neredeyse hiç binmeden yılda 3 bin yaptım.


    Eski tarihli motorlar hep oynanmış oluyor.

    Fiyatlar da günden güne yükseliyor, konuyu ilk actgım zamanki inazuma / dominar fiyatları %20-30 arttı.


    SL200 düsmeye devam ediyor ama inat ettim almayacagım. 200 cc değil zaten o motor, milleti düdüklüyorlar.

    SYM Wolf yukarda konusmustuk ama piyasası yok, hero karizma da tipsiz.

    Olmadı motoru değiştirmeyip bütçeyi yükseltcem de arkadaş benim bütçeyi yükseltme hızımdan daha hızlı fiyatlar artıyor. yetişemiyorum

  7. #107
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr 250 gördüm de her ne kadar japon da olsa elimde kalır hissi yarattı.


    15 yıllık motora 30 bin km 40 bin km olması hiç mantıklı değil. ben bile neredeyse hiç binmeden yılda 3 bin yaptım.


    Eski tarihli motorlar hep oynanmış oluyor.

    Fiyatlar da günden güne yükseliyor, konuyu ilk actgım zamanki inazuma / dominar fiyatları %20-30 arttı.


    SL200 düsmeye devam ediyor ama inat ettim almayacagım. 200 cc değil zaten o motor, milleti düdüklüyorlar.

    SYM Wolf yukarda konusmustuk ama piyasası yok, hero karizma da tipsiz.

    Olmadı motoru değiştirmeyip bütçeyi yükseltcem de arkadaş benim bütçeyi yükseltme hızımdan daha hızlı fiyatlar artıyor. yetişemiyorum
    Piyasası yok diye düşünme, her motorun bir alıcısı var. Benim motor 1,5 ay ilanda kaldı ve 20'nin üzerinde takas teklifi aldım, kimileri iyiydi ama benim bütçem o kadar yoktu, kimileri gerçekten döküntüydü. 1,5 sene önce ucuza aldığım motoru az bir zararla (Angrypower'ın desteğiyle) bugün satıyorum. Bu süre zarfında yaptığım 48000 km de yanıma kar kalıyor.

  8. #108
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasası yok diye düşünme, her motorun bir alıcısı var. Benim motor 1,5 ay ilanda kaldı ve 20'nin üzerinde takas teklifi aldım, kimileri iyiydi ama benim bütçem o kadar yoktu, kimileri gerçekten döküntüydü. 1,5 sene önce ucuza aldığım motoru az bir zararla (Angrypower'ın desteğiyle) bugün satıyorum. Bu süre zarfında yaptığım 48000 km de yanıma kar kalıyor.
    senin motor da cillop gibi duruyor abi valla ne yalan söyleyim

    hayırlısı olsun.

    Bakalım hala arayıştayım ama dediğim gibi ben bütçeyi yükseltmeye calıstıkca piyasa daha hızlı artıyor yetişemiyorum
    tommygun bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  9. #109
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @4strings (sanırım Semih demeliyim),
    Linkteki blogunuzu keyifle, ara sıra kahkaha atarak okudum. Bir ara gülmekten gözümden yaş geldi

    İlginç, keyifli, bir o kadarda bilgilendirici bir yazı olmuş.

    Özge hanıma selamlar.

    Bu arada merak ettim
    Sizde hala 1190 var.
    - Özge hanım hangi modele terfi ettiler ?
    - İlk KTM'sine ne isim koydu ?
    (Keçi olmadığı kesin. O minik Ponny idi
    )
    Çok teşekkür ederim. Keyifle okumanıza sevindim. Cevap biraz geç oldu kusura bakmayın. Kendisi 250 Duke'e terfi etti, adını da "Atak" koydu. Büyük motosiklet uzun yolda çok keyifli ama 200 km den yakın yerlere çıkarmaya deymiyor, kilosu, park etmesi, yakıtı hep sorun. Bu ara bir v15 ile takılıyoruz epeyce de keyifli oluyor. Eşim de sevdi kendilerini. Değişe değişe geziyoruz arada.

  10. #110
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    kendi konumu hortlatmak istedim.


    bütçeme göre motor tavsiyelerinize bakıyorum da 13 - 15 lik öneriler su an 30 üstü satılıyor.

    cidden beklememek gerekiyormus, yok efendim indirim olurmuş yok efendim 2023 de borla calısan ucan motor yapacakmısız falan.

    bütçen neye yetiyorsa onu alacaksın. birikim hızı zam hızına yanaşmıyor.


    canım ns200 üm aldıgımdan beri %110 değer kazandı. hemide 8 ayda

  11. #111
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    KTM Duke
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendi konumu hortlatmak istedim.


    bütçeme göre motor tavsiyelerinize bakıyorum da 13 - 15 lik öneriler su an 30 üstü satılıyor.

    cidden beklememek gerekiyormus, yok efendim indirim olurmuş yok efendim 2023 de borla calısan ucan motor yapacakmısız falan.

    bütçen neye yetiyorsa onu alacaksın. birikim hızı zam hızına yanaşmıyor.


    canım ns200 üm aldıgımdan beri %110 değer kazandı. hemide 8 ayda
    Bence senin artık bi scooter'a gecmen gerek. Yanılmıyorsam topcase de kullanıyodun ve kız arkadasınla biniyodun sürekli.

  12. #112
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence senin artık bi scooter'a gecmen gerek. Yanılmıyorsam topcase de kullanıyodun ve kız arkadasınla biniyodun sürekli.

    normalde 200 cc den 600 e gecip scooter a dönmek gibi bir planım vardı ancak piyasa nedeniyle aradaki 600cc 'i atlayacagım

    maxi scooter a gececeğim ancak 2022 'de , su an param yok ve ns200 daha 5bin kmdir kullanıyorum
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  13. #113
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    canım ns200 üm aldıgımdan beri %110 değer kazandı. hemide 8 ayda
    Bu yanılgıdır, motorun %110 değer kazanmadı diğer bütün fiyatlar da bu orana yakın arttı, yani motorun değer kazandığını sansan da elindekini satıp yeni bir makina almayı denersen, geçen yıllarda mesela 5 lira üstüne koyup istediğin bir modele geçebilecekken artık bu 8 ayda 10 lira hatta daha da fazlasını koyman gerekecek. Bu 8 ayda kazancın da 2 katından fazla arttıysa diyecek lafım yok

    Neticede motorlarımız değer kazanmıyor biz kan kaybediyoruz, 40 bine aldığım motor şu an satsam rahat 65-70 bin bandında, almak istediğim motorlar 90-110 bin, eskiden olsaydı 35 bine satıp 50 bine üst segment ve istediğim üretim yılında belki de sıfır bir motor alırdım şu an neredeyse 30-40 bin tl koymam gerekiyor ki istediğim model yılı ve modelde motor alabileyim, kazancım giderlerime oranladığımda ise geriliyor.
    Salih_T, Italian ve İnwe Elensar bunu beğendiler.

  14. #114
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yanılgıdır, motorun %110 değer kazanmadı diğer bütün fiyatlar da bu orana yakın arttı, yani motorun değer kazandığını sansan da elindekini satıp yeni bir makina almayı denersen, geçen yıllarda mesela 5 lira üstüne koyup istediğin bir modele geçebilecekken artık bu 8 ayda 10 lira hatta daha da fazlasını koyman gerekecek. Bu 8 ayda kazancın da 2 katından fazla arttıysa diyecek lafım yok

    Neticede motorlarımız değer kazanmıyor biz kan kaybediyoruz, 40 bine aldığım motor şu an satsam rahat 65-70 bin bandında, almak istediğim motorlar 90-110 bin, eskiden olsaydı 35 bine satıp 50 bine üst segment ve istediğim üretim yılında belki de sıfır bir motor alırdım şu an neredeyse 30-40 bin tl koymam gerekiyor ki istediğim model yılı ve modelde motor alabileyim, kazancım giderlerime oranladığımda ise geriliyor.

    Sadece motor piyasası olarak bakma olaya.

    Araç satışlarındaki artış , zorunlu ihtiyaclardaki enflasyon oranından yüksek. yani vergiler ve aç gözlüler yüzünden araç satış fiyatları genel zamlardan cok daha yüksek durumda.

    Temel ihtiyacların ortalamasını alırsan sanırım 8 ayda %40 civarı bir artış var tahminimce, yani aslında motoru satıp motor almaz isem her türlü kar ediyorum.

    Sizin dediğiniz kısım motor satıp tekrar araç almak istersem geçerli.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)