Arka Frenin Kilitli Kalması ve Dişli Yağı ile Zincir Yağlamak
-
Merhabalar, 2016 pulsar ns 200üm var. Bugün biraz fazla arka fren kullandım. Nedendir bilmem arka fren maneti basılı kaldı gibi hissettim bi anda. Sanki motoru arkadan biri çekiyor gibiydi. Gerçektende öyleymiş. Manet biraz basık kalmış sanki çok minnak fakat arka fren tamamen kilitli duruyor. Ne yapacağımı bilemedim. Sizce sorun nerdedir ?
Birde sanayide kullanılan 90 numara dişli yağları ile zincirimi yağlasam daha ekomik ve sağlam olur mu diye düşünüyorum. Biraz paraya sıkışığımda bu aralar..
Reklamlar
-
Zaten zincir yağı 90 numara yağdır. Diğerleri para tuzağı. Zincir temizlemek için de gaz yağı kullanılır. Tüp ürünler yine para tuzağı.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
140 numara yağı tavsiye ederim...
-
Arka fren pegi basili kalma olayi,
Arka disk fren merkezindeki havayi alin,ve balatalarin kontrolunu sağlayin.
90numara dişli yaği zincirin derdine dermandir.gayet güzel sürülür ve memnun kalinir.
-
Tamamdır. Teşekkür ederim vize haftam bittikten sonra motoru kenara çekelim bi bakalım...
-
90 numara çok sıçrama yapabilir kendim 140 numara şanzıman yağı kullanıyorum o bile bal kıvamında olmasına rağmen baya sıçrıyor
-
90 numara yağ çok sıçrama yapıyor. Zincirin üzerinde iyi tutunmuyor ve çok çabuk kirlenerek özelliğini kaybediyor. Ben üşenmem her gün zinciri yağlayıp jantı temizlerim diyorsan kullan ama bir kere zinciri yağladım mı 500 kilometre dert etmeyeyim diyorsan adam gibi zincir yağı almanı tavsiye ederim.
-
140 numara dişli yağını az sürersen çok az sıçrar. Bu yağ daha yapışkan ve ısıya dayanıklı.
-
beyler ben ince makina yağı kullanmaya başladım. memnun kaldım. sıçrama yapıp sağı solu karartmıyor. ışıl ışıl parlıyor. sık yağlamak lazım ama değer..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)