Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Yazlık Ekipman için öneri

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    07 Ekim 2015
    Selamlar,
    İşe gidip gelmek için pcx scooter kullanmaya başlayacağım.Yazlık ekipman almam gerekiyor, tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    Mart-ekim ayları arasında giyebileceğim bir mont almam gerekiyor.Kullandığınız ve memnun olduğunuz montları yazarsaniz sevinirim.
    Aslında mont ve eldiven işi benim için nispeten biraz daha kolay, asıl sorun alt tarafta.İşte motosiklet pantalonu kullanamam, kıyafet olarak sorun olur.Her gün yanımda başka pantalon getirip değiştirmek te çok pratik gelmiyor.Sadece dizlik takmayı düşünüyorum.Yeterli olur mu bilemedim.Benim durumumda olan arkadaşlar tecrübelerini yazarsa memnun olurum.Sadece dizlik takmaktan başka şansın yok derseniz bir dal dizlik tavsiyesi de alırım.Şimdiden teşekkürler...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Şubat 2019
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2018 Yamaha nmax 125
    Bunlara ekstra bot tavsiyesi de istiyorum

  3. #3

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Bot olarak motobot tavsiye ederim. Fiyat-performans ürünü.

    Günlük kullanım pantolon malesef tüm motorcuların sorunu. Kot pantolon gibi kevlar kot alsan, her gün aynı pantolonu mu giyecen? 1.000-1.500 TL verip 3-4 farklı kevlar pantolon mu alacan? Ben sadece dizlik kullanıyorum ama aklımda hep bu sorun var.

    Kışın işler daha bi kolay. Pantolon üzerine giyilen dizlik korumalı yağmur-soğuk geçirmez pantolon giyince işler daha güzel çözülüyor
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  4. #4
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Ns 200
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bot olarak motobot tavsiye ederim. Fiyat-performans ürünü.

    Günlük kullanım pantolon malesef tüm motorcuların sorunu. Kot pantolon gibi kevlar kot alsan, her gün aynı pantolonu mu giyecen? 1.000-1.500 TL verip 3-4 farklı kevlar pantolon mu alacan? Ben sadece dizlik kullanıyorum ama aklımda hep bu sorun var.

    Kışın işler daha bi kolay. Pantolon üzerine giyilen dizlik korumalı yağmur-soğuk geçirmez pantolon giyince işler daha güzel çözülüyor
    Sukuter harici normal motorda dizlik sıkıntı en azindan benim icin.

    Bir adet pantalon aldim donusumlu dizlik pantalon yapicam basta.

  5. #5

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ben artık ekipman konularına çok yazmıyorum milyon tane konu oldu çünkü.. Motora binicem diyorsan şu anki motorunu düşünerek ekipman toplama ilerisinide düşünerek topla.. herşeyden olsun dolabında dizlikde yazlık ve kışlık ayrı ekipmanlarda..

    yazlık ekipmanlar zaten yapısı itibari kışlıklar kadar ağır korumalı olmaz mesela yazlık botların çoğunda baldır koruması falan olmaz, bana sorarsan yazlık botta işini görücek orta kalite bir şey yeterli olur yukarda arkadaş yazmış motobotlar fena değil neticede 3-4 ay ayağında olucak dönüşümlü giyiceğin için kışlıklarla ömrü uzun olur gibime geliyor..

    mont göreceli fiyat performans işi alipne star,dainese,revitlerden başlanır prohel ,proseve kadar gider o iş.. pantalonda kot alırsan bir şey değişmez yazlık kumaş pantalonlar var fileli onlara bakabilirsin.

  6. #6

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Walla sıkıldım ekipman söylemekten. Önce siz bir araştırın. Sonra link atın. En azından alınır mı die sorun...


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler