Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CBR 250 İÇİN SIFIRDAN MOTOR YAPMAK MANTIKLIMI VE ÖMRÜ NEDİR

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Mart 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 (şimdilik)
    Sa herkese iyi pazarlar ben cbr 250 almak istiyorum fakat bütçem az böyle çok kullanılmış motorun ömrü bitmekte olan cbr 250 alsam motorunu sonradan kendim yaptırtsam servisinde ne kadar mantıklı olur ve ne kadar fiyat çıkartır bana çünkü başka bir kronik sorunu yok diye biliyorum tek far kasa almayı düşünüyorum. yorumlarınız değerli bilgili olanlar yazarsa çok sevinirim teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Çok da mantıklı durmuyor hocam. Bütçeniz nedir ?

  3. #3

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    reflekte değişen parçalar ile beraber falan 1000-2000 arası tutuyor. aşşağı yukarı. İşini bilen güzel bir ustaya yaptırırsan uzun süre götürür.
    He tabi aldığın motorun piston , segman ve debriyaj balatalarının değişecegini varsayıyorum.

  4. #4

    Üyelik
    17 Ocak 2019
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 R
    pek mantıklı durmuyor alacağınız motor eski olacağından 2000 tl falan motoru tutsa tabi bu motorun dış hasarları falan da vardır grenajlar v.b yani masraf yapacağına 2013 model falan alabilirsin

  5. #5

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Honda’da çalışan arkadaşım yaptığına değmez parçalar pahalı diyor

  6. #6
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Parça değişimine gidilecekse pek mantıklı değil. Özellikle işin içine bir de silindir bloğu, debriyaj tası ve krank girerse kötü olur.

    Bir nevi kumar, eğer harap olmamış ise ve güvendiğiniz bir ustaya teslim ederseniz, biraz da şansınız varsa... olabilir. Şansınız yoksa yine kötü

    Anlayacağınız, kendiniz karar vereceksiniz. Ya riski alıp satın alacak elden geçirecek, ya da risk almayıp az daha sabredip daha iyi durumdakine bakacaksınız.

  7. #7

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Bu tip durumlarda hep astarı yüzünü geçmiştir

  8. #8
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Sadece alt motor aksamını yenilemekle olmaz,

    Yuruyen aksamada bakmak lazim;

    -Tekerlek rulmanlari(işcilik dahil 150tl)
    -ön disk (500-600tl)(250-300 yan sanayii)
    -Arka disk(600-700 ön diskten daha pahalidir)(200-250 yan sanayii)
    -Süspansiyonlarada bakmak lazim(bakim 100-150tl)
    -Gerekirde takim lastik(800-1000tl)
    -Fren balatalari(takim 250-300tl)
    -Tesisat elektrik bakim(150-200tl)

    Kabaca 2.000-2.500 arasi yer.

    Geçen sene 60bin km de 2011 cbr250 gormuştum,fren diskleri resmen incelmişti.

  9. #9

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Kaça aldığına göre değişir

  10. #10
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Burada yazan fiyatlara işinin uzmanı bir usta bulamazsınız, bulduğunuzu düşünüyorsanız da iyi irdeleyin. Şuan parçayı bırakın blok yarmaya 1.5 2 lira para istiyorlar işçilik olarak. Yan sanayi parçalarla motor toplanmaz başınıza iş alırsınız sizden sonraki sahibide size söver muhtemelen başına birşey geldiğinde. Usta ve parça için çevreniz yok ise hiç girişmeyin bu işlere ustaları ve parçacıları zengin edersiniz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)