Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

KTM Rc 390

    Mondial E-xtreme Max 150
    TRK 502
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    26 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul,Beylikdüzü
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Öncelikle herkese selamlar.Bu aralar 2. motorumu seçmek üzereyim araştırıyorum araştırıyorum işin içinden çıkamıyorum
    Açılmış konulardan baya birşeyler okudum bi kitap bitirdim heralde (r25-duke 390 -mt 25-cbr 500r) aralarında çok gidip geldim . r25(mt 25) abs olmaması sebebinden çok yakması yönünden eliyor gibiyim . Duke 390 da hoşuma gitmiyor motor sanırım grenajlı motor seviyorum .Cbr 500r da eski kasası beğenemedim bir türlü hadi ona takılmayayım diyorum genelde km yüksek 20bin civarına satılanlar yeni kasa çok güzel ama bütçemi aşıyor.
    Konuyu açmaktaki amacım RC 390 kullanan arkadaşlardan yorum almak .
    2015 model düşük km buldum bi tane 20000 tl vermeye değer mi değmez mi.Motorun Sorun olarak forumda bi kaç konu var sanırım blok patlatma mevzusu haricinde pek kronik sorun görmedim okuduklarımdan . Daha önce kullanmış ve kullanmaya devam eden arkadaşlarımızdan yorum bekliyorum.Şehir içi kullanım , uzun yol -en fazla 300-400 km civarı filan .
    Günlük işe git gel (toplam 50 km civarı yolu uzatmazsam ) İzinli günlerde filan yakın şehirlere günü birlik gidip gezmek.
    (NOT Şuan yazlık - kışlık ekipmanlarım tam kamerasından tutun botuna pantolonuna çantasına kadar sezon sonu motomaxta yapılan indirimlerden aldım )


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Motosikleti
    MT-10
    Dikkat ette bel ağrısı yapmasın. İşe git gel için r6 dan bile daha yatık pozisyonlu bir motor seçmek biraz duygusal bir seçim olur. Scooter alın veya naked bir motor alın kendinize rc yerine duke 390 olabilir.

  3. #3

    Üyelik
    26 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul,Beylikdüzü
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dikkat ette bel ağrısı yapmasın. İşe git gel için r6 dan bile daha yatık pozisyonlu bir motor seçmek biraz duygusal bir seçim olur. Scooter alın veya naked bir motor alın kendinize rc yerine duke 390 olabilir.
    Duke 390 a da baktım en az 2-3 senemi geçireceğim motor bakıyorum dediğim gibi hoşuma gitmedi sevmediğim bir aleti kullanmakta istemiyorum açıkçası .

  4. #4

    Üyelik
    08 Kasım 2016
    20 bin tl çok 18 kabul ederse al

  5. #5
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Motosikleti
    MT-10
    Alıntı ismail57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 a da baktım en az 2-3 senemi geçireceğim motor bakıyorum dediğim gibi hoşuma gitmedi sevmediğim bir aleti kullanmakta istemiyorum açıkçası .
    rc390 2-3 sene kullanmak hayatında başarılar kardeşim
    Grafik Web Tasarım (PS-LR-Aİ-İD-DW-AE-PR)

  6. #6

    Üyelik
    12 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    Yaklaşık 10.000 km'lik bir Duke 250 tecrübem var. Arkadaşımın RC 250'si ile de bolca gezmişliğim (artçı olarak) ve kullanmışlığım var.

    RC'nin oturuş pozisyonunu tek kelime ile özetleyebilirim kabus

    Ve tek silindirden kaynaklı mıdır bilmiyorum, şu gazı kapattığın anda öyle bir öne yığılma olayı var ki... Spor salonuna gidiyorsan programına sırt ve bilek hareketlerini de eklet derim.... Fakat bu durum frenaj için mükemmel zaten iyi lastik, iyi fren ve kaydırmalı debriyaj kombinasyonlarıyla makinenin gidişinden çok yavaşlamasının verdiği güvene aşık olacaksın.

    KTM'nin şu meşhur titreme sorunsalı da 500 km sonra aklına dahi gelmeyecektir.

    Arkadaşlarla da konuşurken hep söylüyorum, motosiklet seçiminde, senin gerçekten neye binmek istediğin önemli. Tavsiyeler tabii ki de olacak ama sen gerçekten kendini neyin üzerinde görmek istiyorsun buna karar vermelisin.

    Sunduğun seçenekler arasında benim tercihim 2017(euro5) öncesi RC390 olurdu.

    Şimdiden hayırlı olsun...

  7. #7
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Motosikleti
    MT-10
    İşe git gel çevre yolu kullanıcaksan eğer unut rc ve duke serisini unut ben işe git gel mt25 kullanıyorum garajımda bir de mt10'num var çok daha konforlu oluyor çift silindir sabit titreşimsiz gidip gelmek. Duke ve rc bende baya bir kullandım. İşe git gel düşünüyorum da herhalde işe servisle gidip gelirdim

  8. #8

    Üyelik
    26 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul,Beylikdüzü
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Alıntı Osma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 10.000 km'lik bir Duke 250 tecrübem var. Arkadaşımın RC 250'si ile de bolca gezmişliğim (artçı olarak) ve kullanmışlığım var.

    RC'nin oturuş pozisyonunu tek kelime ile özetleyebilirim kabus

    Ve tek silindirden kaynaklı mıdır bilmiyorum, şu gazı kapattığın anda öyle bir öne yığılma olayı var ki... Spor salonuna gidiyorsan programına sırt ve bilek hareketlerini de eklet derim.... Fakat bu durum frenaj için mükemmel zaten iyi lastik, iyi fren ve kaydırmalı debriyaj kombinasyonlarıyla makinenin gidişinden çok yavaşlamasının verdiği güvene aşık olacaksın.

    KTM'nin şu meşhur titreme sorunsalı da 500 km sonra aklına dahi gelmeyecektir.

    Arkadaşlarla da konuşurken hep söylüyorum, motosiklet seçiminde, senin gerçekten neye binmek istediğin önemli. Tavsiyeler tabii ki de olacak ama sen gerçekten kendini neyin üzerinde görmek istiyorsun buna karar vermelisin.

    Sunduğun seçenekler arasında benim tercihim 2017(euro5) öncesi RC390 olurdu.

    Şimdiden hayırlı olsun...
    Teşekkürler cevap için . Oturuş pozisyonu alıştıktan sonra bilmiyorum kabusum olurmu olmazmı scoter dan (çok az bi süre arkadaşın motorunu kullanmıştım ) şuan kullandığım motora geçtikten sonra benim için buda kabus oldu ama alıştık . Yığılma sorunu tek silindirli makinada olur kimiisnde az kimisinde çok . Bi kaç videoda denk geldim bu konuyada arkadaşların dediğine göre çok aşırı olmuyormuş sanırım en azından benim motorum gibi olmaz . Titreşimi de dert etmiyorum bi kere sürüş etkinliğine katılmıştım ktm nin benim için sorun olmaz . eksileri bu ama artıları iyi lastik, iyi fren ve kaydırmalı debriyaj kombinasyonları +az yakması + abs si denediğimde gayet güzeldi . Bulduğum motor 5 bin km civarı bişey alırsam masrafım olmıyacak sadece yağ yağ filtresi değişimi .

    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşe git gel çevre yolu kullanıcaksan eğer unut rc ve duke serisini unut ben işe git gel mt25 kullanıyorum garajımda bir de mt10'num var çok daha konforlu oluyor çift silindir sabit titreşimsiz gidip gelmek. Duke ve rc bende baya bir kullandım. İşe git gel düşünüyorum da herhalde işe servisle gidip gelirdim
    Benim iş giriş çıkış saatlerimde öyle ahım şahım bir trafik olmuyor o yüzden sıkıntı olmaz abicim . Çift silindirli makina almak bende isterim zamanında yamaha r25 mt 25 i abs li getirseydi düşünmeden gider onu alırdım . Şimdi gelen motorlar abs li ama para yetmiyor napayım ? Bekle diyeceksin beklemekle fiyat düşmüyor . Zaten duke 390 a da baktım diyorum Rc den daha uygun fiyatlı aklıma tam yatmassa gidip duke alıcam zaten .Abs li motor varken abs siz almam abi kaç kere kaza atlattım arkanın önün kaymasından .
    Osma bunu beğendi.

  9. #9
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Motosikleti
    KTM Duke 200 Abs gitti - Dominar 400 geldi.
    Ben şahsen biraz daha ekleyip 500R a bakardım. Gene ABS li ve çift silindir üstelik bir çok konuda RC den üstün. KTM güzel makineler yapıyor ama bizim ülkemiz için değil artık onlar. Bakımları aşırı pahalı.

  10. #10

    Üyelik
    20 Mart 2017
    CBR500 R motoru bir önceki CBF500 den mirastır ,
    CBF500 TR ye ilk giridiginde 500 Bİm km motor garantisi vermişti. Yanlış okumadın 500 Bİn KM beyyüz bin km .

    Hondanın motoru nc,ve CBR500 ,CB500F, CB500X yerli yabancı sitelerde oku bir tanecik motor sorunu okuyamazsın .20 Bin KM de daha rodajı bitmemiştir.

    UCuz alırısın ucuz satarsın ..
    google iki kelime yaz KTM RC390 blok patlaması , motor problemi birde CBR500R blok patlaması ,
    Sonra kararını ver..

    Üç beş tane satılan RC390 motor patlatma olasılıgı ile RC390 nın en az on katı satılan CBR500R motor patlatma olasılıklarına bak..

    CBR500R da km den korkma bakımlı ise al geç.
    KTM için kilometre here zaman sorun ..

    İlanlarda CB500F vardı 180Bin km de(kuryede kullanmış) aradım sordum ne msrafın oldu diye sadece sarf malzeme dedi. CBR500R ile aynı motor u var.

    Tercih senin

  11. #11
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX125 & INNOVA125 & CBF150 Cafe Racer & MT-07ABS
    Anladığım kadarı ile işe git/gel konusunda biraz daha rahat hareket edebileceğiniz, uzun yola daha keyifle çıkabileceğiniz bir motosiklet arıyorsunuz. Bu durumda KTM' yi malesef kesinlikle önermiyorum.

    Mevcutta kullandığınız motosiklet sanırım 19,5HP 250cc bir makine, ağırlığı da 150 kg civarı olmalı. Yakıt tüketimi de ortalama 3,8/4 lt gibi bir değer söylüyorlar. Bundan daha güçlü bir motosiklete geçtiğinizi hissetmek istiyorsanız en az 500cc ve üzerine geçmenizi öneririm. MEvcut piyasayı incelediğimizde bu şartlarda karşınıza çıkacak motosiketler içerisinde genç yaşta birine rastlamak pek mümkün değil gibi. Yani ya bütçeyi biraz arttıracaksınız, ya da daha eski modellere bakacaksınız ki sorun çıkarma ihtimalleri daha fazla olacağından işe git/gel için de kesinlikle uygun olmayacaklardır.

    Arkadaşların KTM' nin oturuş pozisyonu ile ilgili belirttiklerine aynen katılıyorum. Piste çıkacaksanız belki, çıkmayacaksanız o kadar yatarak uzun süre motosikleti düz yolda kullanmak adamı boyun fıtığı eder. Hele hele trafik sıkıştığında yatmadan kumanda edemediğiniz motosiklet size işkence olacaktır.

    Kişisel tavsiyem; ihtiyaçlarınızı tekrar düşünün. Gerçekten ihtiyacınız var ise sizin birkaç sene tatmin edebilecek en uygun motosiklet ikinci el MT-07 gibi görünüyor. Mümkün mertebe ABS' li modelini almanızı öneririm. Tarz olarak hoşunuza gitmiyor ise belki de bir 750NC... Bütçenizin iki katına çıkacak dahi olsanız farka değeceğine emin olabileceğiniz, yakıt tüketimi sizi ağlatmayacak, pişman etmeyecek bir öneri. Sorununuz hız veya stabilite ise belki Karizma' dan R25' e geçmek daha doğru olur. Farkı çok olmasa da belki sizi tatmin edebilir.

    Bunlar haricinde bir 250cc üzeri bir maxiscooter(sizin koşullarınız için) bence işe git gelde çok daha doğru bir seçim olurdu.

  12. #12
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Motosikleti
    MT-10
    Alıntı ismail57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese selamlar.Bu aralar 2. motorumu seçmek üzereyim araştırıyorum araştırıyorum işin içinden çıkamıyorum
    Açılmış konulardan baya birşeyler okudum bi kitap bitirdim heralde (r25-duke 390 -mt 25-cbr 500r) aralarında çok gidip geldim . r25(mt 25) abs olmaması sebebinden çok yakması yönünden eliyor gibiyim . Duke 390 da hoşuma gitmiyor motor sanırım grenajlı motor seviyorum .Cbr 500r da eski kasası beğenemedim bir türlü hadi ona takılmayayım diyorum genelde km yüksek 20bin civarına satılanlar yeni kasa çok güzel ama bütçemi aşıyor.
    Konuyu açmaktaki amacım RC 390 kullanan arkadaşlardan yorum almak .
    2015 model düşük km buldum bi tane 20000 tl vermeye değer mi değmez mi.Motorun Sorun olarak forumda bi kaç konu var sanırım blok patlatma mevzusu haricinde pek kronik sorun görmedim okuduklarımdan . Daha önce kullanmış ve kullanmaya devam eden arkadaşlarımızdan yorum bekliyorum.Şehir içi kullanım , uzun yol -en fazla 300-400 km civarı filan .
    Günlük işe git gel (toplam 50 km civarı yolu uzatmazsam ) İzinli günlerde filan yakın şehirlere günü birlik gidip gezmek.
    (NOT Şuan yazlık - kışlık ekipmanlarım tam kamerasından tutun botuna pantolonuna çantasına kadar sezon sonu motomaxta yapılan indirimlerden aldım )
    Hocam bu arada yaş kaçtı senin
    Grafik Web Tasarım (PS-LR-Aİ-İD-DW-AE-PR)

  13. #13

    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    tavsiyem önce git her birinin üzerine otur,sürüş pozisyonlarına bak.sadece satın alırken ki maliyetine değil işletme maliyetine de bak.bildiğim kadarıyla ktm servisi ve yedek parçaları fiyatları uçuk.
    hayırlısı olsun.

  14. #14

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    r25 mt25 de abs var hocam hatta 0 km 2018 mt25 abs li 22.500 tl ye veriyorlar sanırsam.benimde aşırı merakım vardı rc390 a ama test sürüşünden sonra yarı yarıya azaldı.blok patlamalarla birlikte tamamen ortadan kalktı.2 silindir bir motor sürüncede dönüp hayatta bakmiyacağım bir motor haline geldi.anca 2. motor olarak alabilirsin yada max 20 yaşındaysan alırsın.sele zaten yok havlu kağıt genişliğinde hatta grenaj koruyucu bile takılamıyor park halinde yere düşürmenin bedeli 1000 tl den başlar.öne yatış şekli r6 sürenleri kıskandırır.seçeneklerinden en iyisi tabiki açık ara cbr500 daha ekonomik daha torklu güçlü.

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    rc390 nın grenajları çok pahalı .. en son yanlışım olmasın genede bir kontrol edin almadan ama bir grenajının fiyatı 6 bin tl falandı..

  16. #16
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 EFI 2013
    RC 390 nı test etme imkanım olmuştu.Size şu kadarını söyleyeyim 30 dk test süresi veriyorlardı 10 dk da getirdim motosikleti bıraktım,üstünden küfür ede ede indim.Şimdiye kadar kullandığım en rahatsız motosikletti.Kesinlikle günlük kullanıma uygun değil.Honda CBR 500 R tavsiye ederim.Ama en iyisi önce aklınızdaki motosikletleri gidin deneyin üstüne oturun,oturuş pozisyonuna bakın.

  17. #17

    Üyelik
    06 Kasım 2018
    Motosikleti
    Ktm duke 250
    Konuyu okudukça beni motordan hafif bi soğuma aldı, satıp r25 mi alsam benim kitapçıkta 7500 km de bir rutin bakım gerektiği yazıyor, diğer motorlar kaç km de bakıma giriyor ne kadara mal oluyor bilmiyorum ama belki km den hesaplayınca totaller birbirine yakın olabilir. servisi arayıp fiyat aldığımda yağ, yağ filtresi,hava filtresi değişimi ortalama 350-400 dedi, hava filtresi iyiyse değiştirmeyiz ama diğerleri değişcek ona göre fiyat çıkar euroya da bağlı fln fln bişeyler anlattı. malzemeleri alıp kendim yapsam yarım saatimi almaz, çok daha uyguna gelir eminim ama gel gelelim servis kayıtlı olayı olmayacak bu seferde neyse daha var o zamana kadar kim öle kim kala

  18. #18

    Üyelik
    26 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul,Beylikdüzü
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Herkese teşekkür ederim fikirlerinizi paylaştığınız için. Yaşım 28 . Şuan kullandığım motorla 3. seneye giriş yapıcam Hero karizma bi 20bin km oldu. Bundan önce çok az kullandıklarımı saymıyorum zaten .Pulsar Rs 200 alacaktım mesela ilk oda çok hoşuma gitmişti biraz daha agresiflik var onda benim motora göre . ama maddi durumdan alamamıştım .
    Şuan da yüksek cc bir makine düşünmüyorum önce düşük cclerin tadını çıkarmak , viraj vs. gibi konulara hazırlık yapmak .
    Sanırım rc 390 da karar kıldım.bayiye gidip inceledim . Cbr 500r da hoş makine ama hondanın 600r a kadar agresif kullanım sunan modeli yok (bence). He diyeceksiniz ki 500r Rc 390dan daha torklu daha çabuk hızlanıyor,aralarında öyle dağlar kadar bir fark yok sanırım. Rc 390da karar kılmamın başlıca sebebi yüksek cc bir racing makinanın oturuşuna vs. hazırlık yapmakta olabilir (Belkide o zaman kadar çektiğim ağrılardan bıkar motor seçimimi farklı yöne çeviririm ) . Elbette kıyaslanmaz 3-4 silindir bi makineyi o şekilde kullanmakla tek silindir makineyi o şekilde kullanmak ama hazırlık sonuçta.

  19. #19
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Motosikleti
    MT-10
    Rc nin oturuş pozisyonu gereği yüzünden virajları tekniktir ve efsanedir söyleyim öyle hakkını veren adam dar virajlarda r6 kovalar yani tek silindir 44bg 140kg viraj içi yanlış gaz ile oynamanız demek yere tükürülmeniz demektir kaya gibi amortisörleri ile şehir içi mükemmeldir

  20. #20
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250
    Bence aralarındaki en mantıklı seçenek Cbr500, hatta seçenek değil başka bir klasman.

    RC390 kullanmadım ama yarış doğasına uygun bir motosiklet olsa gerek, 1-2- saat ktm rc 250 ABS kullanma şansım olmuştu, zevkli ve ruhu olan bir motosikletti, frenleri de güzeldi ama bir süre sonra çok yormuştu, bir çin motosikleti kadar da titreşim vardı. Oturuş pozisyonu da herkese gelmez zaten.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]


    Leoncino
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)