Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kawasaki versys x-300 hk.

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Selamlar
    Başlangıç motoru olarak kawasaki versys x-300 almak istiyorum. Daha önce kullanan veya motor hakkında türlü bilgisi olan arkadaşlar var ise yorumda bulunabilirlermi ? İzmirde oturuyorum niyetim köy yollarında belli bir süre tecrübe edinip zaman zaman uzun yol yapmak minimum 1.000 kmlik uzun yollardan bahsediyorum az bir incelemyle bana yeteceğini zannediyorum fakat servisi osu busu teknik parça gibi problemleride göz ününde bulundurmak lazım fiyatı biraz fazla 300 cc motora göre 2. El 35 bin lira ortalaması var daha önceden iron883 sahibiydim ilk motor olarak almıştım 3 kere anca bindim sattım başka tavsiye edebilceğiniz motor varsa yorumlarınıza açığım ( gs310’a da baktım kawa daha çok hoşuma gitti )


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #2
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Suzuki vstrom 250 ye bakabilirsiniz şu an kampanyası var sıfırını 28 bin tl civarı satıyorlar. Şiddetle tavsiye ederim.35 bin civarına full aksesuarlı olarak alırsınız çantalar vs vs.

  3. #3

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Vstorm da var aklımda fakat hiçbirini fotoğraf dışında görmedim versys daha çok hoşuma gitti ve güç bakımındanda uzunyolda iş görür keza gurup sürüşlerindede arkada kalmamak adına kendime uygun gördüm
    Teşekkürler

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    o paralar etmez hocam ayrıca başlangıç motoru olucak diyorsun.bu motorun parçasını biraz zor bulursun grenaj vs için konuşuyorum.motor bloğu z300 zaten onu bulursun.ayrıca bundan sıkılınca elinden çıkartman çok zarar ettirici ve zorlayıcı olucak.bende beğeniyorum bu segmentte başka benzeri yok ama bence alma derim.alıcaksan arkadaşında belirttiği gibi suzuki vstrom 250 daha mantıklı onunda tam oturmadı 2.eli ama x300 den iyidir her şartta tabi performans konusunda yerlerde suzuki.bmw demişsiniz onun bile piyasası x300 den daha çok onada yönelebilirsiniz.ayrıca x300 alıcaksanız zaten 40.000 tl fiyatı var bu fiyata düşük kmlerde 0 ayarında suzuki vstorm 650 kawasaki versys 650 yamaha tracer 700 bulunabilir.

  5. #5

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Iron 883'ten sonra hayli garip gelir o HD neden sattınız? Benzer çizgi (çakması lafının kibarı) bir motor olarak XV950 çok daha iyi bence. (Tek kusuru HD değil, 2. eli onun kadar hareketli olmaz...)

    Ben de olsam BMW'ye bakardım (illâ ki sıfır olacaksa), 2. el de olabilirse benim oyum temiz sağlam yeni kasa bir DL650'ye giderdi.

  6. #6

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iron 883'ten sonra hayli garip gelir o HD neden sattınız? Benzer çizgi (çakması lafının kibarı) bir motor olarak XV950 çok daha iyi bence. (Tek kusuru HD değil, 2. eli onun kadar hareketli olmaz...)

    Ben de olsam BMW'ye bakardım (illâ ki sıfır olacaksa), 2. el de olabilirse benim oyum temiz sağlam yeni kasa bir DL650'ye giderdi.
    Motoru bir heves aldım binemeden işim çıktı afrikaya geldim malum piyasa faiz oranları vs derken arkadaşım satın almak istedi binemediğim motoruda satıp türkiyeye gelene kadar faizinden yararlanırım düşüncesi sardı ve şehirden kaçıp bir süre köye yerleşme kararımda olunca dağ bayır motoru almak istedim çokta iyi tecrübem olmadığı için güçlü birşey almak istemiyorum

  7. #7

    Üyelik
    12 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Dominar 400
    gaz tepkisi yumuşak ve güzel olan nc700x veya 750x dediğiniz fiyat bandında size en uygun seçim olucaktır

  8. #8

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    dediğiniz motor hakkında şöyle diyim japonlara türkiyeden sipariş gelse . türkiye koşulları bozuk yolları ,yakıt fiyatı kısaca genel her türlü gideri için bize bir motor üretin dense o versy300 olurdu..

    Arkadaşımda var kaldıki o yüksek hacimden buna geçdi o fiyatı güzelken aldı.. fiyatı uygun olsa 30 bin tl civarlarında hemen x10 umu satar bugün alırdım bir tane..

    artılarını say say bitmez kawanın versys 650 lerdede kullandığı ismi vardı unuttum özel bir şasi si var ergo fit deniyor şahsa göre boyuna posuna oturuşuna göre motoru ayarlaya biliyorsun kendine göre.. zaten üstündeki motor ninja 300 ile aynı motor .. ninja 300 ler çok rahat 199 ları görüyor top speed de.. youtube dada bir sürü vüdeoları var.. kawa tabii enduro sınıfında olduğu için motoru ona uygun ayarlamış top speed 160 -165 civarı.. yakıtı kokluyor 3-3.5 yakarsınız.. 17 litre gibi bir benzin deposu varki bu senin menzilini baya uzatıyor zırt pırt benzinliğe girmiyorsun, zaten kaydırmalı debriyaj var birde assist and slipper clutch sistemi var as diye geçiyor türkçesi yardımcı kaydırmalı debriyaj gibi bir şey oluyor bunları ninja300 den almışlar ondada aynı sistem var dual throttle valves denilen bir sistem var çift gaz kelebeği her gaz kelebeğinin kendine ait bir beyni var biri açıldığında diğeri kendini hazırlıyor otomatik buda sana hem performans olarak hemde yakıt ekonomisi olarak geri dönüyor eco modu var..

    hani ufak hacim motordan maksimum nasıl verim alırsın dense kitabı yazılıcak alet.. bana göre eski nesil 500-600 lük makinelere eş değer bir performans üretimi var.. enduro klassmanı için konuşuyorum.. Tam türkiyenin motoru..

    Hafifde 175kilo idi yanlışım olmasın . akranı vstorm 250 ve akranı rx3 evo 190 kilo .. yani 188 de ben düz 190 diyorum birde onlar 250c.c ..

    yurtdışında aslen adventure tourer olarak geçiyor enduro değilde türkiye kawasakinin sitesinde bile enduro olarak o sınıfda görünüyor..

  9. #9

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dediğiniz motor hakkında şöyle diyim japonlara türkiyeden sipariş gelse . türkiye koşulları bozuk yolları ,yakıt fiyatı kısaca genel her türlü gideri için bize bir motor üretin dense o versy300 olurdu..

    Arkadaşımda var kaldıki o yüksek hacimden buna geçdi o fiyatı güzelken aldı.. fiyatı uygun olsa 30 bin tl civarlarında hemen x10 umu satar bugün alırdım bir tane..

    artılarını say say bitmez kawanın versys 650 lerdede kullandığı ismi vardı unuttum özel bir şasi si var ergo fit deniyor şahsa göre boyuna posuna oturuşuna göre motoru ayarlaya biliyorsun kendine göre.. zaten üstündeki motor ninja 300 ile aynı motor .. ninja 300 ler çok rahat 199 ları görüyor top speed de.. youtube dada bir sürü vüdeoları var.. kawa tabii enduro sınıfında olduğu için motoru ona uygun ayarlamış top speed 160 -165 civarı.. yakıtı kokluyor 3-3.5 yakarsınız.. 17 litre gibi bir benzin deposu varki bu senin menzilini baya uzatıyor zırt pırt benzinliğe girmiyorsun, zaten kaydırmalı debriyaj var birde assist and slipper clutch sistemi var as diye geçiyor türkçesi yardımcı kaydırmalı debriyaj gibi bir şey oluyor bunları ninja300 den almışlar ondada aynı sistem var dual throttle valves denilen bir sistem var çift gaz kelebeği her gaz kelebeğinin kendine ait bir beyni var biri açıldığında diğeri kendini hazırlıyor otomatik buda sana hem performans olarak hemde yakıt ekonomisi olarak geri dönüyor eco modu var..

    hani ufak hacim motordan maksimum nasıl verim alırsın dense kitabı yazılıcak alet.. bana göre eski nesil 500-600 lük makinelere eş değer bir performans üretimi var.. enduro klassmanı için konuşuyorum.. Tam türkiyenin motoru..

    Hafifde 175kilo idi yanlışım olmasın . akranı vstorm 250 ve akranı rx3 evo 190 kilo .. yani 188 de ben düz 190 diyorum birde onlar 250c.c ..

    yurtdışında aslen adventure tourer olarak geçiyor enduro değilde türkiye kawasakinin sitesinde bile enduro olarak o sınıfda görünüyor..
    Çok güzel anlatmışsını gidip alasım geldi direk sıfır almaktansa güzel 2. El almayı planlıyorum şuan bu sınıfta hoşuma giden en iyi motor boş motor değil piyasası biraz olsa daha tatmin edici olurdu tabi

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı capt.ooz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel anlatmışsını gidip alasım geldi direk sıfır almaktansa güzel 2. El almayı planlıyorum şuan bu sınıfta hoşuma giden en iyi motor boş motor değil piyasası biraz olsa daha tatmin edici olurdu tabi
    biz bunu bizim grupdaki arkadaşlarla çok konuşuyoruz zaten fiyatı uygun olsa peynir ekmek su gibi satardı.. herkesin radarında olan bir motor.. biri bu biride bmw g310gs ama bmw nin bir yeni kasa daha çıkartıp kasayı biraz toparlaması lazım..

  11. #11
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman AN400
    Alıntı LostRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki vstrom 250 ye bakabilirsiniz şu an kampanyası var sıfırını 28 bin tl civarı satıyorlar. Şiddetle tavsiye ederim.35 bin civarına full aksesuarlı olarak alırsınız çantalar vs vs.
    v strom,, 250cc, 35 bin milyar tl milyon.. sen bu perayı ne yaptın derler adama.. bazen bu ülkeden göç etmek istiyorum leylekler gibi.

  12. #12

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    senin konundada yazdım vstorm250 ile rx3evo nun hemen hemen teknik verileri aynı beygirinden kilosuna kadar.. kaldıki 2018 rx3 evolar hem abs li hemde elektronik enjeksiyonlu.. arada ama 10 bin lira hemen hemen fark var.. marka kalitesini bir köşeye koyuyorum 250cc olmasından mütevellit hemde rx3 ün elimden ikinci elde çok daha hızlı çıkıcağı kesin olmasından ötürü rx3 alırdım şayet vstorm ile ikisi arasında kalsam..

  13. #13

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Konu biraz geride kalmis ama 10 gun once ayni gidip almis, gelirken 1360 km yol yapmis biri olarak yazmak istedim. Aslinda topik acacaktim ama kirlilik olmamasi adina buradan yazmaya karar verdim.
    Oncelikle yas 50, 35 yili askin motorcuyum. X300 de gelince 3 motor oldu suan elimde. Africa dct, vmax 12 de var.
    Agirlikli sehir ici kullanima dondugum icin africa yi elden cikarmaya karar verdim. Ne alayim yerine derken hic kawasaki mde olmadigina binaen versys650 ye karar verdim. 69 bg, atak guzel bir yol endurosu malum. Az da yakiyor vs. Ama insan bu asamada soyle dusunuyor; africadan cok daha sehirli mi? 30 kg farklari var yakitlari cok yakin. Versys 650 sadece biraz daha kucuk, ama yinede buyuk bir motor. Son anda hic bilmedigim bir modelolarak denk geldi x300 versys ve ozelliklerini ogrenince tamam dedim aradigim bu. Bi kere az yakiyor, 3-4 lt arasi, guc olarak cok iyi ve efsane 300 luk motoru kullaniyor. 40 bg ve 26 nm.. ideal...175 kg total kuru agirlik sehir icinde commuter gibi. Aks araligi sele yuksekligi vs derken motor en azindan teoride bana eldiven gibi uyacak, tum isteklerimi karsilayacak. Top speed de 165, 300 cc icin harika...
    Sonra dedimki kendini kaptirma , muadillerine bir daha gozat..vstrom 250? Hayir, inazumam vardi ve o agirligi, son hizinin cok dusuk olmasi bezdiriyor. Uzun yolda iskence, sehir icinde agirligiyla anlamsiz. Crf rally 250 ? Arazi icin cok iyi altrnatif ama encok %20 toprak yolda gidiyorum, o yoluda racing bile becerir. Yani crf lerde uymuyor. Eski kle 500 , hayir hem cok yakiyor hem eski teknoloji, abs vs olmali. Ustelikte 300 cc versyden guc olarak cok artisida yok. Mondial rx3 u hic dusunmedim bile. Mondialin kalitesi belli. Bmw g310? Hayir, hint mali ayrica 34 bg ve kawasaki yolda fark atiyor. Ustelik cokta 3 lu canta takip tura gidilecek bir motor degil, kucuk.
    Sonuc itibariyle en azindan kagit ustunde versys 300 cidden "fiyati disinda" hepsini geride birakiyor. Bu kafayla aksesuari 3 lu cantasi vs ustunde olan nispeten uygun fiyatli 2017 model 3800 km de bir versi ile pazarligi bitirdik ve almaya gittim. Satis oncesi vermedi sahibi denemem icin, zorlada alamazdim, hic test etmeden aldim. Arkadaslarla helallestik ayrildik ben muglaya devam edecegim is icin. Ilk o an oturdum ustune ve aman allahim sele cok sert..😁. Africa nin selesine sert dedigime cidden o anda pisman oldum. Sele sertten ote. Ilk eksi bu dedim. Sonra kasisten cukurdan gecerken cokta yaylanmadigini farkettim, amortisorlerde sert. Biraz hizlanip ivmelenmesini test ettim, mukemmel, ses guzel, devir isteyen motorlardan ama yuksek devirde ses guzel. Titresimde minimum. Sonrasinda oturus pozisyonu vs giderken bir yandan puanliyorum. Enduro gibi, sadece on amortisor mesafesi kisa ama enduro motor. Ayaga kalktim gayet guzel. On cam guzel. Debriyaj, vitesler harika. Frenler muhtesem. Denge mukemmel. Ilk 100 km de selenin sertligine ragmen yumusaklar kadar ageitmadigini farkettim. Zaten isininca sanirim daha ergonomik oldu. Izmir aydin arasinda virajlarda da dengesi sportif hissi cok hosuma gitti. Suspansiyon yumusak olsa bu kadar iyi alamaz. Akabinde yakit tuketiminide test ettim ikinci yakit aliminda. Fazla yuklendigim icin 5 lt ye yakin yakti. Bu arada ben 110 kg 180 boy ve enduro montla yan cantalarla parasut gibi gidiyoruz. Bu sebeple ilk 100 km de 155 e kadar cikabildim sonrasi olmadi. Aydin sonrasi 160 gordum. Yakit yine 5 lt ye yakin oldu. 3 gun koycegizde kaldim dalyan vs dolastim sehir icinde cidden cok pratik. Sonrasinda 1000 km yolve memlekete donus. 1000 km boyunca soguk ve yagmur endiseyle cok tat alamadim yoldan. Ama motor 4x4 luk is cikardi. Donuste toplam 1360 km ye gore yakit olctum 4.7 lt cikti sonuc. Ama radar bolgeleri eds ler disinda nadiren 130 un altina dustum. Yani 1000 km 125 ve ustu 360 km 90 km gibi hizlar olarak seyretmisimdir.
    Dondukten sonra africaya sadece temizlik ve foto icin bindim ( Ilani verdik bakalim ). Sehir ici yakiti cidden az. Normal commuter gibi kullaninca 3-3.5 lt yakiyor. Ben cok memnunum. Aliexpresten sisler, gidon yukseltme, camin ustune deflektor vs siparisi verdim.
    Genel bir sonuca varmam gerekirse , motorun selesi ve suspansiyonu sert ama bunlar ozellikle yapilmis, ben sisme minder siparisi verdim. Gerekirse uzun yolda kullanacagim. Bu sertlik disinda birde yuksek devirli kullanim belki herkese hitap etmeyebilir ama ayni sey tum 250 cc bandinda var. Mt25 ve inazumada ayniydi. Oncam 180 boyumla bana biraz alcak geldi. Sele yuksekligi 84 cm sanirim ama onu dar oldugu icin yere temas kolay ve saglam. Baska bir kusuru yok. Motorun gucu top speed vs cok yeterli. Birde 40 bg i 11000 devirde aliyor 26 nm tork ta sanirim 10000 de, o yuzden her viteste gaz tepkimesini hissettiriyor. Motor yokusta vs de hic yigilip kalmiyor. 150km hiza kadar buyuk motor tadinda, sonra tabi hizlanma yavasliyor . Debriyaj cok yumusak ama fazla yukarida kavriyor, ayarlayinca bu seferde manet bollasiyor. O biraz hosuma gitmedi. Ayarlanabilir manet takabilirim. Sesi guzel aslinda konfor dusunulmus, sessiz. Ucuz olsa bir akrapovic takardim ama, yalan yok. Fiyati pahali, ama su da var cc disinda abilerinden hic farki yok. Gostergesi eksiksiz, abs on arka var. Yani ucuz olmasini gerektirecek bir durum yok. Ha, doviz ve vergiler yuzunden zaten tum motorlar pahali. 9000 euro sifiri, avrupada hic siritmaz ama tr de cok buyuk oldu bu bin dolarlar. Dolar olmus 5.7 . Carp bol inmiyor asagi.

    Simdilik bu kadar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------

    Kime yarar onuda yazayim, bence yeni baslayan icin guclu gelir. 2. Motor olur uzun sure binilebilir. Ayrica bence bu motorun asil hedef kitlesi benim yasitlarim, uzun sure motor tecrubesi olmus, artik daha pratik hem sehirde hem dagda gidebilen turada cikilabilecek cok hiz yapmayan motor arayanlara gore. hani neredeyse emekli gezgin motoru diyebilirim.
    Thesinner83, Osm@n, nalpergok ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #14

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bu motoru sanırım yüksek hacimi satıp alanlar alıyor arkadaşımda birebir sizinle aynı mantıkda aldı versy oda şehir içi ortalama 3-3.5 arası şu anda yakıyor yakıtı çok iyi.. gidişi gayet adv motora göre yeterli.. dört dörtlük bir mtr heleki yakıtın 7 liraları bulduğu şu günlerde..

  15. #15

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Cidden guzel motor. Benzin 7 yi gecti, tamam aslan besleyen yemine katlanir ama lpg li aractan fazla yakiyor artik buyuk motorlar. Fiyati vstrom 250 den bi tik yukarda olsa peynir ekmek gibi satardi. Bende 95 model f 650 vardi zamaninda 46 bg 190 kg idi. Onunla olculeri teker caplari vs tamamen ayni. Gucu cok yakin, agirligida katinca ayni denebilir. Demek istedigim buyuk motor gibide aslinda. Tenere 660 ta dusunmustum, gecen yanyana denk geldik, bu daha kalipli gibi. Halbuki %50 daha cok yakar tenere.ayrica tenere %60-70 arazi motor.

  16. #16
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    R1200GSA - CBR650F
    Benim şahsi fikrim ara motosiklete bu kadar para öndenmemesinden yana. Daha önce versys 1000 kullanmış birisi olarak diyebilirim ki, Versys 650 almak çok daha makul.

    300 cc bir motor en fazla 1 sene hitap edecektir, 2.sene değiştirmek isteyeceksin ve piyasası olur mu olmaz mı bilemiyorum, daha yeni sayılacak bir motosiklet.

    Tercihim Versys 650 olurdu, hem bisiklet gibi motosiklet. Altında kayboluyor insanın, öyle deli gibi güçlü felan da değil, altından kaçıp gidecek bi yanı da yok..

    Acemi birisi bile bununla başlayıp kendisini geliştirebilir kanısındayım.

  17. #17
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Motosikleti
    R25
    Sahibindende 3-4 aydır ilanda olanlar var hocam sen bilirsin aldın diyelim satmak istesen elinde kalır piyasası olan bir şeylere bak

  18. #18

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    versy650 yada 1000 nin şehir içi yakıtı nedir bilmiyorum ama bunun yakıtı çok iyi 3-3.5 litre arası yakıyor şehir içinde..

  19. #19

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Versys 650 ilk çıkış noktamdı, istesem onu alırdım. Bir motor alırken hep sezilerime uyarım. İçimden bi ses 650 yi alma bunu al dedi. Herzaman olduğu gibi onu dinledim, motorda mantıklı düşününce işin tadı kaçıyor. Afrika dct deli gibi prim yaptı ama bana uymuyor. Düşünün versys 300 o kadar hoşuma gittiki r77 replika (gercek karbon) egsoz sipariş ettim. ;-). Vmax 1200 ü alırkende dediler sakın alma diye. Aldım. Ticari boyuta bakarsak binilebilecek çok az motor var. Mt07, nc750 vs. Yok bana göre değil. 3 aza alırım 3 aza satarım. Ölüm yok ya. 17-18 motordan satmayıpta elimde kalan olmadı..o tip kaygılarım yok. 2 tl aşağı verince uçup gider. Hiç satılamaz dediğim ne motorlar satıldı. Yabancılar bizim gibi bakmıyorlar motora, 2. Eli ya da kötü diye video seyreden var mı bilemiyorum. Onun dışında kullananlar hep memnun. 1 aya gelirse egsoz resim çekip koyacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

    Ayrıca, okuyan arkadaşlar sahip olanların yorumlarına daha bir ayrıcalık versinler zira bizim altımızda şuan, e kawa yetkili satıcısıda değiliz. Ne görüyorsak hissediyorsak onu yazıyoruz yaşayarak. Ben şahsen harley davidson için ne yazsam boş. Sadece duyumlardan okumalardan ibaret olur. Almadım binmedim, bilmiyorum çünki.

  20. #20

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto
    Ah ulan honda. CB500X’i bircgetirseydin biz de binseydik


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)