Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kawasaki versys x-300 hk.

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah ulan honda. CB500X’i bircgetirseydin biz de binseydik
    Getirip ABD fiyatından satsalar (CB500F'ler neredeyse o fiyattaydılar...), kaçırmayayım diye elimdekini daha satmadan alırdım. (Sonra satardım elimdekini...)


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Guzel motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------





  3. #23

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    on numara.. aynı renk arkadaşımda var. yeşil dışında başka renk getirmemişlermi acaba..

    yalnız yan giviler pek güzel olmamış şu shadın çantaları çok güzel yakışır

    https://www.fastbikebits.com/product...itting-kit-set

    Givininkileri pek beğenemedim.

    https://www.motosikletaksesuarlari.c...ICI_43219.html

  4. #24

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Shad'ın o çantaları CF Moto 650MT'nin çantalarıyla aynı galiba? Versys 300'ün çizgilerine Givi'ninkiler daha uygun gibi. Zevk meselesi tabi... Her iki çanta seti de güzel.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

    Givi'ninkiler acık daha büyük gibi de...

  5. #25

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    aynen zevk meselesi .. neticede aftermarket firmalar belli çantaları bir çok modele uyarlıyorlar..

    Shadınki daha sportif estetik geldi gözüme.. givininki işlevsel yani ciddi bir yolun varsa evet givi iş görür ..

  6. #26

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Cantalar cok iyi degil, ama uzerinde geldi. Demirle beraber 2500 tl filan tutuyorlar. 3 canta toplami 22+22+34 =78 lt. Orjinal cantalari olsaydi keske onlar harika.
    Saka maka derken sis fari, gidon yukseltme, elcik koruma, ruzgar deflektor, ayak genisletme, usb sarj siparisine ilaveten bugun hayatimda ilk kez egsoz siparisi verdim. Ara boruda olacak , yoshimura r77 carbon. Orjinali 3500 tl gibi. Dovize binaen artmista olabilir. Ben toplamda 750 tl gibi bir rakam odedim replikaya.
    Sesi diger tum klasman motorlarda da oldugu gibi fazla kisik ve metalik. Yuksek sesi cok sevmesemde tok olmali. r77 nin susturuculu hali gayet guzel. Birde malum , alet 120 ile giderken 9000 ceviriyor, seste metalik olunca resmen kafanizi kaldirip ruzgara kapilmak , ruzgari duymak istiyorsunuz bastirsin diye. Ses toklasinca belki daha hos bir his olabilir.
    Motoru almadan once takildigim konu ebatlariydi, altimda kucuk kalirsa vs. Esim saolsun bu konuda cok acimasizdir, o yuzden cok irdeledim. 95 bmw f650 ile ayni olcude, teker capina kalinligina kadar. Eskiden vardi bmw, esimin o zaman kucuk degil demekki deyip ok verdi. Cidden getirdigimde ilk tepkisi yine kucuk durmadigi yonunde oldu. Africadan illaki kucuk. Ama inazumadan, mt25 ten bariz buyuk. Kle 500 lede ayni hemen hemen. Versys650 ile cok yakin ama malum buyuk cc nin motor hazneside buyuk, radyatoru egsoz manifoldu vs derken motoru cok irilestiriyor. Tekerlerde kalin. Ama olculere bakinca 3 cm 5 cm fark var. Izmirde hem 650 hem 300 vardi yanyana. Cm olarak farklari yok, 650 lik kasli.
    Sele ve amortisor sertligini kusur saymazsak elestirebilecegim 1. konu amortisor boyu ve yaylanma mesafesi olur. 17 cm sanirim. Tmm yol motoru ama one 21 cant ve 25 cm filan yaylanma verseydi crf 250 ile arazide yarisirdi.
    Daha oncede ifade ettigim gibi ilk kawam bu. z motor , parca fiyatlari vs bir yana birakirsak meger kawasaki cidden cok kaliteli cok rafine bir markaymis. Hele o alt devirde sakin, yer yer ölù ve ekonomik ama bir devirden sonra racinge donusme hissine, redline a yakin bir yerlerde maximum tork ve bg almasina ve o devre kadar gaz tepkisini hep korumasina hayran kaldim.

  7. #27

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Benim bu motorda çok beğendiğim yanı yakıtı.. her şey güzel ama bunca şeyin yanında akranları vstorm yada rx3evo gibi basdınmı yakmıyor.. vtorm250 alan bir arkadaşla konuşdum düşük hızlarda gayet iyi yakıyor dedi 3.5 gibi ama 120-130 gibi rakamlara çıkdınmı 5.5 leri görüyor dedi. Versy300 de bassanda o 5.5 gibi rakamları görmek zor iş kaldıki vstorm top speed ancak zaten 135 falan versys rahat 160-165 leri görüyor .. ss motor değilki bu adv türevi gezi seyahat motoru için gayet yeterli bence.

    Benzin 7 tl yi geçmiş arttıkça artıyor bugünde mesela 22 kuruş zam gelmiş onu ötvden karşılıycaklarmışda yakında onuda yansıtırlar vatandaşa gibime geliyor.. yakıt değerli .. motorun yaktığı yakıt insanların gezme ve seyahat etme zevklerine kadar herşeylerine etki ediyor..

  8. #28

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Africa 6.5 lt yakar , vmax 7.5 lt gibi şehir içinde. Gelde bin.

  9. #29
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CRF250L
    Alıntı aymer19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cantalar cok iyi degil, ama uzerinde geldi. Demirle beraber 2500 tl filan tutuyorlar. 3 canta toplami 22+22+34 =78 lt. Orjinal cantalari olsaydi keske onlar harika.
    Saka maka derken sis fari, gidon yukseltme, elcik koruma, ruzgar deflektor, ayak genisletme, usb sarj siparisine ilaveten bugun hayatimda ilk kez egsoz siparisi verdim. Ara boruda olacak , yoshimura r77 carbon. Orjinali 3500 tl gibi. Dovize binaen artmista olabilir. Ben toplamda 750 tl gibi bir rakam odedim replikaya.
    Sesi diger tum klasman motorlarda da oldugu gibi fazla kisik ve metalik. Yuksek sesi cok sevmesemde tok olmali. r77 nin susturuculu hali gayet guzel. Birde malum , alet 120 ile giderken 9000 ceviriyor, seste metalik olunca resmen kafanizi kaldirip ruzgara kapilmak , ruzgari duymak istiyorsunuz bastirsin diye. Ses toklasinca belki daha hos bir his olabilir.
    Motoru almadan once takildigim konu ebatlariydi, altimda kucuk kalirsa vs. Esim saolsun bu konuda cok acimasizdir, o yuzden cok irdeledim. 95 bmw f650 ile ayni olcude, teker capina kalinligina kadar. Eskiden vardi bmw, esimin o zaman kucuk degil demekki deyip ok verdi. Cidden getirdigimde ilk tepkisi yine kucuk durmadigi yonunde oldu. Africadan illaki kucuk. Ama inazumadan, mt25 ten bariz buyuk. Kle 500 lede ayni hemen hemen. Versys650 ile cok yakin ama malum buyuk cc nin motor hazneside buyuk, radyatoru egsoz manifoldu vs derken motoru cok irilestiriyor. Tekerlerde kalin. Ama olculere bakinca 3 cm 5 cm fark var. Izmirde hem 650 hem 300 vardi yanyana. Cm olarak farklari yok, 650 lik kasli.
    Sele ve amortisor sertligini kusur saymazsak elestirebilecegim 1. konu amortisor boyu ve yaylanma mesafesi olur. 17 cm sanirim. Tmm yol motoru ama one 21 cant ve 25 cm filan yaylanma verseydi crf 250 ile arazide yarisirdi.
    Daha oncede ifade ettigim gibi ilk kawam bu. z motor , parca fiyatlari vs bir yana birakirsak meger kawasaki cidden cok kaliteli cok rafine bir markaymis. Hele o alt devirde sakin, yer yer ölù ve ekonomik ama bir devirden sonra racinge donusme hissine, redline a yakin bir yerlerde maximum tork ve bg almasina ve o devre kadar gaz tepkisini hep korumasina hayran kaldim.
    Öne 21 jant verse bile dediğin gibi üst devirlerde canlandığı için pek anlamı olmazdı.Amortisör boyu vs hepsi motor bloğuna ve yapılış amacına dayanıyor.Rally'e rakip yerine alternatif bir motor yapmak istemişler ki mantıklı olan da o.

  10. #30

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Rally daha guclu degil, 24 bg 18 nm. Ust devirde canlaniyor degil racing gibi oluyor dedim. Hani bazilari cildiriyor vs de diyor. Yoksa 2000 devirde de gidiyor, 3000 de de. Ben ciftlige gidiyorum 500 mt toprak bozuk yol. Sikintisiz gidiyor. "Kullanirken" verdigi eksiklik bu, oda eksiklikse, yani ayni motor ayni tork ve ayni vites araligiyla bu degisiklikler yapilsa zarari olmaz ama cok faydasi olurmus. Sonucta rally de tam cross degil, 4 zamanli motor. Agirda crosslara gore.


    Leoncino
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)