Dainese Air Misano serisi
-
Merhabalar herkese, sanırım Türkiye'de çok tutulan bir ekipman değil fiyatından dolayı. Bir kaç alışveriş sitesinde bulamadım.(zaten bulsam da fiyat karşılaştırması yapacaktım , akrabama yurtdışından getirttirme ihtimalim var malum burada ki fiyatlar iç açıcı değil.) Bir kaç tane ikinci eli satılıyor. Dainese tanıtım videosunu izledim, fakat soruma cevap bulamadım. Anladığım kadarıyla içinde giyilebilen bir astar şeklinde sırtlık ve hava yastığı monta bağlanıyor. Fakat bu hava yastığı tek kullanımlık mi ? Sensör doğru düzgün çalışıyor mu ? Bunu deneyimleyen veya yabancı bir kaynaktan video,yazı vs bilen var mı?
Reklamlar
-
Sorunun cevabını aşağıda kendi sitesinde yer alan videonun 4:17 dakikasından sonra bulabilirsin. Sistem GPS+Batarya+Tüp+Yastıktan oluşuyor.
Yastık patladığında 30 saniye sonra sönüyor ve her aktivasyondan sonra Tüp'ü (Hava yastığını şişiren gaz tüpü yani) değiştirmen gerekiyor. Yani hava yastığı tek kullanımlık değil. Sorunun cevabı bu. Diğer detayları video da bulabilirsin.
Çeviri ihityacın olursa destek olmaya çalışırım fırsat bulursam.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
Çok teşekkür ederim aradığım cevap buydu çeviriyi halledebilirim bir şekilde. Ben başka iki video izledim aradığım buydu tam olarak
-
250cc bi motor için abartılı bi ekipman oldugunu dusunuyorum. Şimdi güvenliğin cc si mi olurmus diye atlar biri
-
Atlamak değil ki bu, yerinde tepki. 250 CC herhangi bir motosiklet rahatlıkla 120-130km bandına ulaşabilir. Bu hızlarda yapılan bir motosiklet kazasının ölümcül olmadığını düşünen yoktur herhalde.
-
Misano 1000 dedigine gore sadece 1000likler icindir belki (!)
-
furkantrojka adlı üyeden alıntı
Atlamak değil ki bu, yerinde tepki. 250 CC herhangi bir motosiklet rahatlıkla 120-130km bandına ulaşabilir. Bu hızlarda yapılan bir motosiklet kazasının ölümcül olmadığını düşünen yoktur herhalde.
Günümüz türkiyesinde yanlıs anlama ama birisi r25 e bınıyorsa r1 alamadıgı ıcındır ve bu durumda olan bı ınsanın bu kadar yuksek meblalarda bı ekıpmana para vermesi etik degil bence d air dediginiz mont 30.000 lira farkındasınızdır umarım
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
Günümüz türkiyesinde yanlıs anlama ama birisi r25 e bınıyorsa r1 alamadıgı ıcındır ve bu durumda olan bı ınsanın bu kadar yuksek meblalarda bı ekıpmana para vermesi etik degil bence d air dediginiz mont 30.000 lira farkındasınızdır umarım
mantıklı değil derseniz anlarım da, etik le alakasını çözemedim?
-
250cc lik motosikletimi sattım şuan Z800 bakıyorum. Ama onunla bile dainese revit vs almıştım. Tabi ki kendinize göre haklı olabilirsiniz birşey diyemem. Ben ilk önce alabildigim en kaliteli ekipmanı almaya çalışıyorum motosikleti satın almadan
-
khaledome adlı üyeden alıntı
mantıklı değil derseniz anlarım da, etik le alakasını çözemedim?
gösteriş için israf etik degıldır
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
Bence de pahalı bir ekipman, ama cc ile alakası yok. Herkes salak değil be Çağlar, şehir içinde günde 100km yol yaparken takım taklavatı pişirecek 1000cc domalarak sürülen ss'e binmek istemiyorumdur belki.
Haftasonu virajdan viraja kullanan tatlı su motorcuları anlamaz, çok kasma.
3 4 bin liraya aynı şekilde çalışan hava yastığı yelekler var, montun içine giyerek çözülebilir istenen güvenlik seviyesi.
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
Günümüz türkiyesinde yanlıs anlama ama birisi r25 e bınıyorsa r1 alamadıgı ıcındır ve bu durumda olan bı ınsanın bu kadar yuksek meblalarda bı ekıpmana para vermesi etik degil bence d air dediginiz mont 30.000 lira farkındasınızdır umarım
D Air dediğimiz mont Almanya'da şuanda 10.000₺ 16.000₺ arasında. Ayrıca temiz bakıp kullandığım sürece kaza bela olmazsa o mont burada 24-25e gider. Hem mantıklı bir ticaret hemde maksimum güvenlik sağlamış olurum. Almanya'dan akrabama getirticem yoksa yanından gecemem. Ki o da kesin değil üstad. Para çıkıp çıkmayacağı belli değil. Ama Z-800 piyasasının 150 olduğunu düşünürsek (temiz) bunun yüzde 15-20 lik bir kısmı da ekipman için mantıklı ve gayet etik olur tahminimce. Tabi siz bu yorumu Z250 SL değerlendirmesi yaparak yaptığınız için sizde haklısınız
-
Umutksk adlı üyeden alıntı
D Air dediğimiz mont Almanya'da şuanda 10.000₺ 16.000₺ arasında. Ayrıca temiz bakıp kullandığım sürece kaza bela olmazsa o mont burada 24-25e gider. Hem mantıklı bir ticaret hemde maksimum güvenlik sağlamış olurum. Almanya'dan akrabama getirticem yoksa yanından gecemem. Ki o da kesin değil üstad. Para çıkıp çıkmayacağı belli değil. Ama Z-800 piyasasının 150 olduğunu düşünürsek (temiz) bunun yüzde 15-20 lik bir kısmı da ekipman için mantıklı ve gayet etik olur tahminimce. Tabi siz bu yorumu Z250 SL değerlendirmesi yaparak yaptığınız için sizde haklısınız
Olayın cc ile alakasını ben maddiyatla kurdugum ıcın biraz ters anlayanlar oldu fakat ekipmanın oncelıgını her zaman savunurum ama 50bin lıralık motora binerken 50bin liralık ekıpmanın mantıgı yok , madem bu kadar guvenlıgıne onem verıyorsun gidip fıyat farkıyla motorda kalıte ile guvenlıgını saglamak cokdaha mantıklı. Duke390 ile girmiştim bu foruma o zaman ekıpman alırken en ıyısını degıl ıyısını bakardım o yüzden şey oldu
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
Olayın cc ile alakasını ben maddiyatla kurdugum ıcın biraz ters anlayanlar oldu fakat ekipmanın oncelıgını her zaman savunurum ama 50bin lıralık motora binerken 50bin liralık ekıpmanın mantıgı yok , madem bu kadar guvenlıgıne onem verıyorsun gidip fıyat farkıyla motorda kalıte ile guvenlıgını saglamak cokdaha mantıklı. Duke390 ile girmiştim bu foruma o zaman ekıpman alırken en ıyısını degıl ıyısını bakardım o yüzden şey oldu
Benim düşüncem zaten 150.000lik motora 25-28 arası o da belki de olmayacak gidip tekstil bakicam. Ama deriyi kendim çok seviyorum ve sürüş rahatlığı olarak her ne kadar kaliteli olsalarda FLM ve Alpinestars sirtliklari bana güven vermiyor. Yani çok sevdiğim iki marka var dainese ve revit. Şuanda dainesenin 0 deri herhangi bir boş montu 8 den assagi yok diyebiliriz. Benim bu montu sorma amacım en üst modellerden birini 2daha verip Almanya'dan getirmek. Yoksa çok param olmuş , mont üzerimde güzel durmuş değil. Ben motosikleti sevdiğim gibi üzerime giydiğim ekipmanlarımıda çok seviyorum. Ama profili güncellemediğim için konu buralara gelmiş. Teşekkür ederim herkese yorumları için
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
Olayın cc ile alakasını ben maddiyatla kurdugum ıcın biraz ters anlayanlar oldu fakat ekipmanın oncelıgını her zaman savunurum ama 50bin lıralık motora binerken 50bin liralık ekıpmanın mantıgı yok , madem bu kadar guvenlıgıne onem verıyorsun gidip fıyat farkıyla motorda kalıte ile guvenlıgını saglamak cokdaha mantıklı. Duke390 ile girmiştim bu foruma o zaman ekıpman alırken en ıyısını degıl ıyısını bakardım o yüzden şey oldu
Bu nasıl bir fayda/maliyet ilişkisidir anlamak mümkün değil.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
Hocam ben sizi anladım, R25'in yüksek hızlara ulaşamadığını, kime hitap ettiğini, kimlerin aldığını da biliyorum ancak arkadaş düşünüyor ki parası var. R25'le kaza yaptığında ölmezsin, o parayı monta verme de R6 mı al demek lazım bu durumda?
-
İnstagramda BeSafe diyerek kendince ironi yapan, motosikletiyle tek teker videoları atarken eldiven dahi kullanmayan birinin güvenlik önlemlerine harcanabilecek parayı anlamasını beklemeyiniz. Kafa basmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)