Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

CBR 250 sınırlarını zorladım (top speed içerir)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Yavaştan yakında motoru eline alırsın diyenlerin seslerini duyar gibiyim merak edenler için şunu da şuraya koyalım ;

    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    efferim nüfus artmıştı zaten başarıların devamını dilerim
    burakrak ve yulis bunu beğendiler.

  3. #3
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Geçen gün farklı bir başlıkta paylaştığınız videodaki kesite çok benziyor. Orayı kesip ayrı video mu yaptınız ?

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Dişli değişimi, turbo takmak, uçak yakıtı kullanmak v.s gibi modifikasyon yoksa maşallah güzel basmışsın. Benimki de 250'lık ve 150 gördüm mü "yahu şu yağı değiştireyim noolur noolmaz" diyorum :D
    Angrypower bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Abi benimki 400 lük idi. 172’yi yokuş aşağı zorla gördü. Caponlar yapıyor lakin capon yapıştırıcısına gerek kalmaz umarım
    tommygun bunu beğendi.

  6. #6
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen gün farklı bir başlıkta paylaştığınız videodaki kesite çok benziyor. Orayı kesip ayrı video mu yaptınız ?
    Aynen öyle maşallah çok dikkatlisiniz
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  7. #7
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle maşallah çok dikkatlisiniz
    geçen 10 km yolu 4K rpm de gittim inanılmaz bir zevk verdi motor şu rodaj bitsin son 300 km deyim az basayım bende çok iştahlandım :D

  8. #8
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle maşallah çok dikkatlisiniz
    O videonun tamamını izlemiştim. Ondan aklımda kalmış sanırım. Allah kaza bela vermesin.

  9. #9
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişli değişimi, turbo takmak, uçak yakıtı kullanmak v.s gibi modifikasyon yoksa maşallah güzel basmışsın. Benimki de 250'lık ve 150 gördüm mü "yahu şu yağı değiştireyim noolur noolmaz" diyorum :D
    Yok hocam normal 95 kurşunsuz kullandım sadece Motorun bakımından hiçbir zaman kaçmam en kaliteli yağ, parça neyse kullanırım garaja koyarken akşam çiçek gibi yapıp bırakırım ama yolla çıktım mı da hakkını vermek isterim her zaman emekli amcalar gibi süremiyorum bazen şeytan dürtüyo işte. Tabi hakkından kastım burdaki gibi tapa gaz gitmek değil bunu her zaman değil o tünele veya uygun bir yola denk geldim mi bazen basarım tünel hafif aşağı eğimli olduğundan motor son hızı görüyor yoksa düzde bayagı zorlarsan maksimum 165-170 arası anca gidiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O videonun tamamını izlemiştim. Ondan aklımda kalmış sanırım. Allah kaza bela vermesin.
    Eyvallah hiçbirimize vermez umarım
    tommygun bunu beğendi.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  10. #10
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam normal 95 kurşunsuz kullandım sadece Motorun bakımından hiçbir zaman kaçmam en kaliteli yağ, parça neyse kullanırım garaja koyarken akşam çiçek gibi yapıp bırakırım ama yolla çıktım mı da hakkını vermek isterim her zaman emekli amcalar gibi süremiyorum bazen şeytan dürtüyo işte. Tabi hakkından kastım burdaki gibi tapa gaz gitmek değil bunu her zaman değil o tünele veya uygun bir yola denk geldim mi bazen basarım tünel hafif aşağı eğimli olduğundan motor son hızı görüyor yoksa düzde bayagı zorlarsan maksimum 165-170 arası anca gidiyor
    Dediğim gibi maşallah güzel kaçıyor motorun, nazar değmesin
    burakrak bunu beğendi.

  11. #11
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi benimki 400 lük idi. 172’yi yokuş aşağı zorla gördü. Caponlar yapıyor lakin capon yapıştırıcısına gerek kalmaz umarım
    Herşey son hız değil hocam 400'lük makinanın torku da başka olur, bunu 1 kereye mahsus yaptım düz yolda bu hıza çıkmanın mümkünatı yok zaten
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  12. #12

    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    oo reis harika ya..


    devam et böyle bu istikrarla gidersen çok yakında ya bi bariyerden yada bi asfalttan inşaat küreği ile kazırlar uzuvlarını. o tünellerde o hız sınırları ipn.lik olsun diye konuluyor sanıyorsun değil mi? aferin büyük marifet böyle devam.. bir kişi bir kişidir..
    UzunYolAdami bunu beğendi.

  13. #13
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı coderadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oo reis harika ya..


    devam et böyle bu istikrarla gidersen çok yakında ya bi bariyerden yada bi asfalttan inşaat küreği ile kazırlar uzuvlarını. o tünellerde o hız sınırları ipn.lik olsun diye konuluyor sanıyorsun değil mi? aferin büyük marifet böyle devam.. bir kişi bir kişidir..
    Eyw reis aynen devam sağol
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  14. #14
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    benim 400 lük 155 zor görüyor

  15. #15

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Tracer700
    Sonrada youtubede orada burada cbr250r de karank sorunu var kronik falan yazıyorlar bende 2 yıl kulladığım bir motosiklet ama o süratlerin motosikleti değil bence fazla zorlama o hızlara çok çıkma

  16. #16
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    videoyu izlemedim , 250 lik motorlada 180 e çıkmak beni korkutur , nedeni düşük hacim değil , yetersiz lastik ebadı , süspansiyon özellikleri veya aerodinamik etkileridir..

    tünellerde çıkışa doğru hava akımı düşer yani vakum olduğu için hızınız artabilir , tünel gibi tehlikeli geçitlerde altınızda s1000rr bile olsa o hızlara çıkmak akıl işi değil ,

    yani otoyolların tenha saatlerinde gidin en azından , belki başkasına daha az zarar verirsiniz , kendi canınızı hiç düsünmediğinizi anladık , Allaha emanet ol sevdiklerini üzme..

  17. #17
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Ben o tünelde hız yapmak istemiyorum artık
    Cunku asfalttan ziyada zemin beton cok kayiyor tutusu iyi olmayan yolda gazlamiyorum.

  18. #18

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Yav yaptığı tehlikeli eyvallah da, burada hakaret edince ne oluyor anlamıyorum. Odak noktanız açık bulup rencide etmek. Ne var yani adam ayda yılda bir basıyor.
    Yok asfalttan kürekle kazırlar bilmem ne yakışmıyor.
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  19. #19
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    videoyu izlemedim , 250 lik motorlada 180 e çıkmak beni korkutur , nedeni düşük hacim değil , yetersiz lastik ebadı , süspansiyon özellikleri veya aerodinamik etkileridir..

    tünellerde çıkışa doğru hava akımı düşer yani vakum olduğu için hızınız artabilir , tünel gibi tehlikeli geçitlerde altınızda s1000rr bile olsa o hızlara çıkmak akıl işi değil ,

    yani otoyolların tenha saatlerinde gidin en azından , belki başkasına daha az zarar verirsiniz , kendi canınızı hiç düsünmediğinizi anladık , Allaha emanet ol sevdiklerini üzme..
    Galiba izleyen de her gün heryede 180'de kesici ile gidiyormusum izlenimi verdi ama oyle degil bu arada bu hiza cikmanin herhangi bir mantikli açiklamasi yok o yuzden, bir savunma aciklamasi yapmama da gerek yok haklisin bazen fazla risk aliyoruz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim 400 lük 155 zor görüyor
    100'le giderken kaç rpm'de oluyor devir saati bi deneyemedik şu dominari

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

    Alıntı orh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonrada youtubede orada burada cbr250r de karank sorunu var kronik falan yazıyorlar bende 2 yıl kulladığım bir motosiklet ama o süratlerin motosikleti değil bence fazla zorlama o hızlara çok çıkma
    Benim 2. Ayni motorum çok şükür bir sorun yasamadim ne bunda ne digerinde bakımlari tam bir motorda böyle bir sorun yaşanacağını düşünmüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:20 ----------

    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben o tünelde hız yapmak istemiyorum artık
    Cunku asfalttan ziyada zemin beton cok kayiyor tutusu iyi olmayan yolda gazlamiyorum.
    Ilk yapman gereken lastikleri degismek yanlis anlasilmasin lastikleri degis sonra bas demiyorum. Ayni tunelden bahsediyorsak ve orda lastiklerde sorun yasadiysan bence hemen degismelisin benim az bi param kaldi rosso 2leri hemen siparis vericem
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  20. #20

    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Youjoee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav yaptığı tehlikeli eyvallah da, burada hakaret edince ne oluyor anlamıyorum. Odak noktanız açık bulup rencide etmek. Ne var yani adam ayda yılda bir basıyor.
    Yok asfalttan kürekle kazırlar bilmem ne yakışmıyor.
    mezarlıklar ayda yılda bir yapanlarla ve onların insanlık dışı hareketlerinden dolayı hayata veda etmiş suçsuz yolunda giden insanlarla dolu. hayati risk olan birşeyi ne var yan ayda yılda bir yapıyor diye nasıl hafife alabiliyorsun? o adam mesela o tünelde öyle gazlarken senin sevdiklerinden birisi orada olsa ve yaptığı bir hata sonucu o sevdiklerinden birine bir zarar gelse ni vır yini ıyda yıldı bir yıpıyır diyebilecek misin böyle?

    valla kendisi ölse acımam doğal seleksiyon derim. zerre üzülmem. ama umarım başkasının canına zarar vermez. bu arkadaş gibi bir tane daha vardı, şu 90 la giderken dobloya arkadan çarpan. o da bu genç kardeşimiz gibi her uyarıya alaylı şekilde eyvallah reis aynen devam diyordu. sonra kasktan yere kanlar akarken gördük. umarım bu gencin de sonu öyle olmaz. yada bilemedim türkiyede en hatasız çalışan kurum mezarlıklar müdürlüğü belki onlara da biraz iş çıkması gerekiyordur. Takdir-i ilahi.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler