Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yapıldığında çok fark eden şeyler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Geçen çarşıya gideyim diye arkadaşın scooter`a bindim 50`lik mondial. Kask yoktu yanımda, onun kaskını takıverdim, ucuzluk yarım kask. Kaynakcı gibi vizörü var, sadece camdan oluşan, çeneye kadar inen.
    Oha lan dedim bu nasıl görüş alanı.
    Kapalı kaskımda hiç sıkıntı yaşamamıştım ama, şu ucuz yarım kaskı kullanınca, benim kaskın görüş alanını bir sorgulamadım değil.

    Bu arada da şehir içi olsa bile, güç lazımmış be, en az 100cc diyorum.

    Motoru aldıgımda üstünde ki 11 yıllık lastikleri değiştirdiğim de, noluyor demiştim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    eğer aldığım eski bir motorsa ustama götürür komple soyarım motorunu açdırır elektrik aksamını kontrol ederim .. önceki sahipleri neler yapmış hatalı işlemler varmı neticede hayatımızı üstüne koyuyoruz aldığım insanın lafıyla kuyuya inmem.. geçmişinde neler yaşamış gözümle görmek isterim..

    bazı motorlarımada keyfine modernize işleri yaptım incik boncuk işler.. vulcanıma sele ısıtma yapmışdım aliexpress den pedleri satın alıp..
    tdm ye aliexpress den gene cree led ampül almışdım türkiyedeki 50 tl lik led ampüllerden değil baya kaliteli tanesini 45 dolara almışdım şimdi dünya para.. ama on numarada aydınlatıyordu ..

    silverwingim de aynalar orjinal değildi onada geyiğine esprisine içinde müzik kolonu olan ayna almışdım yolda müziği aça aça geziyordum millet avel avel bakıyordu :D ses neredne geliyor diye ..


    ekipman olarakda minnaacık bir ekipman ama beni binlerce liralık dertten kurtardı alpinestar kulak tıpası aldım motorsiklet için olanını biraz para verdim ama çok çok rahat ettim.. artık benim için rüzgar sesi falan yok bitti gitti .. eskiden o ses yüzünden bir ton para bayılırdım kasklara artık kalmadı belli standartları desteklesin kask birazda hafif olsun benim için yeterli .. beni ciddi anlamda binlerce liralık masrafdan kurtardı o minnacık tıpa..

  3. #23

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Çin malı motorumda deneyerek öğrendiklerimi yazayım;
    -Motorumun titreşimi arttığında motoru tutan saplamaları sıkarım. En sonunda söküp loctite süreceğim. Yağ eskidiğinde ve yağ seviyesi az olduğunda da titreşim artıyor ve vitesler hem sert hem sesli geçiyor. Supap ayarı yapmadım daha ama yakın zamanda sentil çakısı alıp supap ayarı da yapacağım tahminime göre supap ayarı bozulduğu zamanda titreşim artar.
    -Barkın abi gibi kontağa, elektrik switchlerine, arka fren pedalı, yayları WD-40'larım.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    En onemlisi engine flush kullandigimda motordaki titresimlerin azamasi

  5. #25
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    2007 model Honda CBF150' ye



    Yapılanlar listesi:

    Motosiklet elektirik tesisatı, motor ile amortisörler ve arka salıncak, tüm boru ve hortumlar da dahil olmak üzere komple söküldü
    Furş bilye takımı değiştirildi
    Gidon iptal edildi, doğrudan amortisörlere bağlı gidon eklendi
    Kumanda düğmelerinin tamamı değiştirildi
    Ön fren kaliperi değiştirildi
    Ön fren hidrolik merkezi ve maneti değiştirildi
    Jikle teli değiştirildi
    Debriyaj maneti ve teli değiştirildi
    Elcikler değiştirildi
    Korna değiştirildi, ikinci korna ve değişim swici eklendi
    Ön amortisörler komple değiştirildi
    Ön aks değiştirildi
    Amortisör körükleri eklendi
    Ön amortisörler komple gövde rengine boyandı
    Kilometre teli ve dişlisi değiştirildi
    Gaz teli değiştirildi
    Ön far ve ön-arka sinyaller değiştirildi
    Ön far amortisör bağlantı ayakları eklendi
    Paslanmaz çelikten yeni ön panel yapıldı
    Yeni ön panele sağ ve sol sinyal lambası eklendi
    Arka stop değiştirildi, ikincil stop eklendi
    İkincil marş butonu eklendi
    Vites – yakıt – devir göstergeleri iptal edildi
    Dikiz aynaları doğrudan gidona bağlanan tiplerle değiştirildi
    Yakıt deposu değiştirildi
    Yakıt depo musluğu değiştirildi
    Yakıt hortumları değiştirildi
    Hava filtre kutusu ve filtresi iptal edildi, direk hava filtresi eklendi
    Ateşleme bobini değiştirildi
    Ateşleme buji kablosu ve piposu değiştirildi
    Ateşleme modülü değiştirildi
    Konjektör değiştirildi
    Stator sargısı komple değiştirildi
    Motor açıldı ve;
    Triger zinciri, kayıcıları ve gergisi değiştirildi
    Motor içerisindeki marş tek yön kavraması değiştirildi
    Buji değiştirildi
    Marş motoru sökülerek temizlendi
    Vites swici değiştirildi
    Karter ve depo havalandırma kontrol valfi temizlendi
    Silindir kapak contası değiştirildi
    Silindir, yanma odası ve piston başındaki karbon birikintileri temizlendi
    Supaplar ve supap tırnakları değiştirildi
    Yağ çubuğu değiştirildi
    Arka maşa değiştirildi
    Arka fren balataları değiştirildi
    Çamurluk iptal edildi
    Şase kuyruğu kesilerek kısaltıldı
    Şasenin çeşitli yerlerindeki gereksiz görünen yerler traşlandı
    Orta sehpa iptal edildi
    Yeni gösterge eklendi
    Paslanmaz çelikten gösterge sacı imal edilerek eklendi
    Yakıt depoön bağlantısı 8cm aşağı ve arka bağlantısı 20 cm kadar ileri alındı, sele oturma noktası da aynı oranda ileri alınmış oldu
    Sele oturma noktası ile gidon bağlantı noktası ve açısı değiştirildiğinden oturuş pozisyonu ve dinamiği tamamen değiştirilmiş oldu
    Yeni yakıt depo kapağı eklendi
    Ön zincir ve arka zincir dişlileri değiştirildi
    Arka zincir flanşı değiştirildi (saplamaları ve rulmanı ile birlikte)
    Arka teker flanş kauçuk bağlantı takozları değiştirildi
    Arka amortisör bağlantı takozları değiştirildi
    Kuyruğa çamurluk eklendi
    Zincir değiştirildi
    Yeni sele sıfırdan üretildi
    Yeni sele için oturma minderi imal değildi
    Yan ayaklıklar kesilerek tasarım değiştirildi
    Ayak pedleri değiştirildi
    Şase komple boyandı
    Şase sele alt kısmına pütür uygulandı
    Sele üstüne ve yakıt deposuna pütür uygulandı
    Sele, yakıt deposu, arka çatal ve bilumum parça yeniden boyandı, boya olarak darbeye dayanıklı anti pas özellikli boya, profesyonel boya tabancası ile uygulandı
    Arka çatal bağlantı rulmanları değiştirildi
    Yakıt depo bağlantı noktaları iptal edildi, yeri değiştirildi
    Elektrik tesisatı komple elden geçirilerek istenen ölçülere getirildi
    Kontak iptal edildi, direksiyon kilidi iptal edildi
    USB şarj aparatı eklendi
    Şase üzerine yeni kontak anahtar yuvası yapıldı
    Yeni kontak anahtarı ve bağlantıları uygulandı
    Sigorta kutusu eklendi, sigorta sistemi değiştirildi
    Akü yuvası sele altına yapıldı
    Akü yenilendi
    Marş kablosu iki katına uzatıldı, şase bağlantısında değişiklik yapıldı
    Marş otomatiği de dahil tüm ünitelerin yerleri iptal edildi, yeni yerleri için bağlantılar eklendi ve gerekli kablolama yapıldı
    Motor yağı değiştirildi
    Fren hidroliği yenilendi
    Jantlar gövde rengine boyandı
    Yeni tarza uygun lastikler takıldı
    Zincir üstüne paslanmaz çelikten sac yapıldı

    Çok fark etti



    Tabi daha yapılacaklar var:

    Ön çamurluk yapılacak
    Arka plakalık yapılacak
    Arka plaka aydınlatmaları yapılacak
    Egzoz borusu yapılacak
    Egzoz susturucusu yapılacak
    Egzoz bağlantıları yapılacak
    Egzoz borusunun risk oluşturan temas noktaları yanmaz örgü ile kaplanacak
    Son ayarlar yapılacak

    Bilmem bu sayılır mı
    kefkes ve Stock Sever bunu beğendiler.

  6. #26

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://urun.n11.com/deniz-aksesuarl...E&gclsrc=aw.ds

    Benim aldigim linkteki gibi

    (Bende de var ama ne hikmetse girmiyor kulağıma. Şu kulakiçi zımbırtılar tam bir işkence-angrypower)

    Ayrica eczanede, pastil gibi, nane şekeri gibi sandoz haplar gibi yassı ürünler vardı, değişik biseydi, ip, çıkıntı,sivrilik fln yok, bi de onu denemek lazım aslında, bakalım. .
    Ben İzmir’e giderken o 2,5₺ lik tıkaçlardan aldım. Cidden farkı hissediyorsun. Uzun yola tıkaç olmadan çıkmak tamamen delilik. Hatta uçmakdereye giderken taktığımda bile yol daha keyifli olmuştu.

  7. #27
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 model Honda CBF150' ye

    https://i.hizliresim.com/0E744B.jpg

    Yapılanlar listesi:

    ......

    ......




    Bilmem bu sayılır mı
    Olmamış o sayılmaz, haksız rekabet olur


    Usta konusu değil belki bişey sormak istiyorum, 150lik karburatorlü motorum var, debriyaj balatasi yeni değişti, buji yeni sayılır.Motor çok güzel çalışıyor torku ivmelenmesi falan gayet yerinde eskisi gibi..

    Fakat iki yıl once 125 km hız gören motor, sanki üst devirlerine daha rahat çıkmasına rağmen redline'a girmeden en üst devirlerde yüzonları anca geçiyor. Son hizda on beş km falan dusus var yani, subap ayarı mi yaptırayım ben buna ne yapayim, yoksa yıllar içinde bu düşüş normal midir?Motor 2015 16000 km'de, rks150.

  8. #28
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Motoru yıkamak.
    Her yıkadıktan sonra oha diyorum güzel aletmiş aslında.
    Arada sırada yıkamak lazım.

    Çok çamur çok.
    Stock Sever, Kural [ Z ] ve Ali Çimen bunu beğendiler.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  9. #29

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103
    Motor surmeden once her yerini denemek, bakmak. Hayat kurtarir misal: on amortisor kecesi yag kacirir diske gelir fren tutmaz sonra gum (allah korusun)
    Ali Çimen bunu beğendi.

  10. #30
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peyloride sen motor değiştirme işini ne yaptın?
    Mart ayına kadar rafa kaldırdım, malum fiyatlar... Bu süreçte de uzun yol yapmayacağım için şehir içinde gayet yeterli benim 150ns.
    tommygun bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    kulak tıpacı deniz için havuz için olan almayın ya uyku için olanlar var 2.5 tl gibi yada alpinestar gibi dainese gibi motorsiklet firmalarının motorsiklet sürücüleri için ürettikleri var.. ben ilk 2 -3 liralık olan tıpaçlardan almışdım fark etmişdi ama alpinestarın kulaklığını alınca o o tıpa dan bile 5 misli fazla farkettirdi..

    birde aklıma geldi onuda yazmadan geçmiyim yıllar önce bluetooth kask içi kulaklık microphone seti almışdım güzeldi çokda işime yarıyordu 20 dolara almışdım interkom falandan bence çok daha iyiydi .. Motoru satmışdım satarken schubert kaskımıda çocuğa hediye ettim zaten 4 yıllık kasktı ömrü bitmek üzereydi sonradan aklıma içine yerleştirdiğim kulaklık seti geldi oda yanında çocuğa bedava hediye gitti ..

    çok kullanışlı bir şeydi her işe yarıyordu müzik dinleme , telefonla görüşme, interkom..

  12. #32
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    intercom aldım. gerçekten keyif fark etti. navigasyonu rahat kullanıyorum sesli komutlarla. biri arayınca açıyorum direk. müzik desen o da var. çok daha keyifli oldu. onun dışında direk kaliteli lastik

  13. #33

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kulak tıpacı deniz için havuz için olan almayın ya uyku için olanlar var 2.5 tl gibi yada alpinestar gibi dainese gibi motorsiklet firmalarının motorsiklet sürücüleri için ürettikleri var.. ben ilk 2 -3 liralık olan tıpaçlardan almışdım fark etmişdi ama alpinestarın kulaklığını alınca o o tıpa dan bile 5 misli fazla farkettirdi..

    birde aklıma geldi onuda yazmadan geçmiyim yıllar önce bluetooth kask içi kulaklık microphone seti almışdım güzeldi çokda işime yarıyordu 20 dolara almışdım interkom falandan bence çok daha iyiydi .. Motoru satmışdım satarken schubert kaskımıda çocuğa hediye ettim zaten 4 yıllık kasktı ömrü bitmek üzereydi sonradan aklıma içine yerleştirdiğim kulaklık seti geldi oda yanında çocuğa bedava hediye gitti ..

    çok kullanışlı bir şeydi her işe yarıyordu müzik dinleme , telefonla görüşme, interkom..
    İşte bende o kulak tıkaçlarından aldım ama kulağımda durmuyor. Tam yerleştirdim diyorum, bu seferde kaskı takınca düşüyorlar. Yoksa gerçekten sürüş keyfini çok olumlu yönde etkiliyorlar. Shoei Qwest kaskıma aşağıda linkini verdiğim intercom'u taktım. Ses bariz şekilde arttı. Güzel şekilde sabitlenmiyor. Bende kalkıp güzel şekilde tembellikten sabitlemiyorum. Tamamen çileden çıkıyorum her sürüşte. Zaten ses kaliteside rezalaet :(

    https://tr.aliexpress.com/item/2017-...ceBeautifyAB=0

  14. #34

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte bende o kulak tıkaçlarından aldım ama kulağımda durmuyor. Tam yerleştirdim diyorum, bu seferde kaskı takınca düşüyorlar. Yoksa gerçekten sürüş keyfini çok olumlu yönde etkiliyorlar. Shoei Qwest kaskıma aşağıda linkini verdiğim intercom'u taktım. Ses bariz şekilde arttı. Güzel şekilde sabitlenmiyor. Bende kalkıp güzel şekilde tembellikten sabitlemiyorum. Tamamen çileden çıkıyorum her sürüşte. Zaten ses kaliteside rezalaet :(

    https://tr.aliexpress.com/item/2017-...ceBeautifyAB=0
    Bilmiyorum bendeki tam oturuyor zaten demiri var kulağa onla itiyorsun elle takmıyorsun en azından benimki öyle.. benim dediğim kulaklık böyle değil bundan .. yalnız yapması biraz elin yatkın değilse zahmetli kaskın içindeki süngerleri çıkartıyorsun interkom yerleri hazır olur zaten oralara kolonları takıyorsun on numara gümbür gümbür müzik dinle ..

    https://www.banggood.com/tr/Bluetooth-Intercom-Earphone-For-Motorcycle-Helmet-Riding-Headphone-Handsfree-Music-p-1353832.html?gmcCountry=TR¤cy=TRY&createTmp= 1&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_elc&utm _content=2zou&utm_campaign=pla-all2-tr-turkish-pc&gclid=EAIaIQobChMIxZak_fXg3QIVBUkYCh1fLg4IEAQYB iABEgITqvD_BwE&cur_warehouse=CN

  15. #35
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı peyloride adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora şunu yaptım acayip fark etti - görünüş olarak da olabilir sürüş açısından da olabilir - dediğiniz şeyler var mı?

    Mesela bir arkadaşım reflektörlü yelek takmanın trafikte görünürlüğünü çok arttırdığından bahsetmişti.
    Onu bende farkettim. Polis sanıp yol veriyorlar.

  16. #36
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olmamış o sayılmaz, haksız rekabet olur


    Usta konusu değil belki bişey sormak istiyorum, 150lik karburatorlü motorum var, debriyaj balatasi yeni değişti, buji yeni sayılır.Motor çok güzel çalışıyor torku ivmelenmesi falan gayet yerinde eskisi gibi..

    Fakat iki yıl once 125 km hız gören motor, sanki üst devirlerine daha rahat çıkmasına rağmen redline'a girmeden en üst devirlerde yüzonları anca geçiyor. Son hizda on beş km falan dusus var yani, subap ayarı mi yaptırayım ben buna ne yapayim, yoksa yıllar içinde bu düşüş normal midir?Motor 2015 16000 km'de, rks150.
    Tarife göre ilk aklıma gelen sorun debriyaj ile ilgili. Yeni değiştirmişsiniz peki değiştirilmeden önce kullandığınız motor yağının(yeni motor yağı) içerisinde birkaç saat bekletildi mi yoksa paketi açıp doğrudan mı takıldı? Sadece balataları mı değişti yoksa sacları(disk/pleyt-balata) da birlikte mi değiştirildi, peki ya yaylarını değiştirdiler mi? Debriyajda kullandığınız parçalar orjinal mi? Debriyaj ayarını doğru şeklide yaptığınızdan emin misiniz?

    Ardından;
    Karbüratör ayarlarınızda da sıkıntı olabilir. Hava filtresi seçimi ve yakıt/hava karışım ayarları yüksek devirlerde yetersiz güç elde etmenize neden olabilir. Lakin bu durumda ara hızlanmanız da kötüleşir.

    Eski bujiyi kontrol edin, bir ara "Bujiyi Okumak" diye bir konu açmıştım, ona göz atıp birkaç ip ucu yakalayabilir ve daha sağlıklı yorum yapabilirsiniz. Bu size sorunun motor veya ayarlarından mı yoksa başka birşeyden mi olduğu konusunda yardımcı olacaktır. Motorda hiçbir sorun olmadığını varsayarsak ön ve arka tekerleri boşta iken döndürüp hiçbir dirençle karşılaşmadığından da emin olmalısınız. Fren ayarı yanlış yapılmış, kırılıp parçalanmış kampana fren balatası veya sıkışmış fren kaliper pimi de sürekli düşük frenleme ile performans kaybına neden olabilir.

    Hepsi normal ise (belki) o zaman motosikletin yaşından kaynaklı bir diyebiliriz. Tabi bu kaçar yol ama... öyle işte Yoksa motor yaşına bakmaksızın her zaman kusursuz performans verebilmelidir. Vermiyor ise mutlaka bir yanlış var

    Motor devri X devirde X km/h yapan motosiklet, birebir aynı koşullarda yine motor devri X iken <X km/h yapıyor ise debriyajdan şüphe ederiz. Sonra diğerleri...

  17. #37
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu bende farkettim. Polis sanıp yol veriyorlar.
    iyiymiş la. bir de siren taktiracan, arada çalıp milletin aklını alacan valla muhaha.

  18. #38
    Tengri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto CLX700 Heritage
    Ben geçen yıl motoru değiştirdim, 150'liği satıp 300'lük makine aldım - sürüş baya değişti.

    Şaka bir tarafa, kullandığım motorda gidon yükseltmenin çok faydasını gördüm. Aynaların görüşü oldukça iyileşti, manevra hakimiyetim arttı ve sürüş pozisyonum daha dik hale geldi. Bel fıtığından ameliyatlı olduğum için sürüş pozisyonunun dikleşmesi belimi rahatlattı.

  19. #39
    rebeka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    Özelikle cg cilerin baş belası haline gelen soğuk havalarda eldivenle motosikletin altında felik felik aradığımız jikleyi km saatinin yanına almayı başardım.
    not: Honda aktiva kablolu jiklesini kullandım. Her gören şaşırıyor ve çok mantıklı buluyor.

  20. #40

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 model Honda CBF150' ye

    https://i.hizliresim.com/0E744B.jpg

    Yapılanlar listesi:

    Motosiklet elektirik tesisatı, motor ile amortisörler ve arka salıncak, tüm boru ve hortumlar da dahil olmak üzere komple söküldü
    Furş bilye takımı değiştirildi
    Gidon iptal edildi, doğrudan amortisörlere bağlı gidon eklendi
    Kumanda düğmelerinin tamamı değiştirildi
    Ön fren kaliperi değiştirildi
    Ön fren hidrolik merkezi ve maneti değiştirildi
    Jikle teli değiştirildi
    Debriyaj maneti ve teli değiştirildi
    Elcikler değiştirildi
    Korna değiştirildi, ikinci korna ve değişim swici eklendi
    Ön amortisörler komple değiştirildi
    Ön aks değiştirildi
    Amortisör körükleri eklendi
    Ön amortisörler komple gövde rengine boyandı
    Kilometre teli ve dişlisi değiştirildi
    Gaz teli değiştirildi
    Ön far ve ön-arka sinyaller değiştirildi
    Ön far amortisör bağlantı ayakları eklendi
    Paslanmaz çelikten yeni ön panel yapıldı
    Yeni ön panele sağ ve sol sinyal lambası eklendi
    Arka stop değiştirildi, ikincil stop eklendi
    İkincil marş butonu eklendi
    Vites – yakıt – devir göstergeleri iptal edildi
    Dikiz aynaları doğrudan gidona bağlanan tiplerle değiştirildi
    Yakıt deposu değiştirildi
    Yakıt depo musluğu değiştirildi
    Yakıt hortumları değiştirildi
    Hava filtre kutusu ve filtresi iptal edildi, direk hava filtresi eklendi
    Ateşleme bobini değiştirildi
    Ateşleme buji kablosu ve piposu değiştirildi
    Ateşleme modülü değiştirildi
    Konjektör değiştirildi
    Stator sargısı komple değiştirildi
    Motor açıldı ve;
    Triger zinciri, kayıcıları ve gergisi değiştirildi
    Motor içerisindeki marş tek yön kavraması değiştirildi
    Buji değiştirildi
    Marş motoru sökülerek temizlendi
    Vites swici değiştirildi
    Karter ve depo havalandırma kontrol valfi temizlendi
    Silindir kapak contası değiştirildi
    Silindir, yanma odası ve piston başındaki karbon birikintileri temizlendi
    Supaplar ve supap tırnakları değiştirildi
    Yağ çubuğu değiştirildi
    Arka maşa değiştirildi
    Arka fren balataları değiştirildi
    Çamurluk iptal edildi
    Şase kuyruğu kesilerek kısaltıldı
    Şasenin çeşitli yerlerindeki gereksiz görünen yerler traşlandı
    Orta sehpa iptal edildi
    Yeni gösterge eklendi
    Paslanmaz çelikten gösterge sacı imal edilerek eklendi
    Yakıt depoön bağlantısı 8cm aşağı ve arka bağlantısı 20 cm kadar ileri alındı, sele oturma noktası da aynı oranda ileri alınmış oldu
    Sele oturma noktası ile gidon bağlantı noktası ve açısı değiştirildiğinden oturuş pozisyonu ve dinamiği tamamen değiştirilmiş oldu
    Yeni yakıt depo kapağı eklendi
    Ön zincir ve arka zincir dişlileri değiştirildi
    Arka zincir flanşı değiştirildi (saplamaları ve rulmanı ile birlikte)
    Arka teker flanş kauçuk bağlantı takozları değiştirildi
    Arka amortisör bağlantı takozları değiştirildi
    Kuyruğa çamurluk eklendi
    Zincir değiştirildi
    Yeni sele sıfırdan üretildi
    Yeni sele için oturma minderi imal değildi
    Yan ayaklıklar kesilerek tasarım değiştirildi
    Ayak pedleri değiştirildi
    Şase komple boyandı
    Şase sele alt kısmına pütür uygulandı
    Sele üstüne ve yakıt deposuna pütür uygulandı
    Sele, yakıt deposu, arka çatal ve bilumum parça yeniden boyandı, boya olarak darbeye dayanıklı anti pas özellikli boya, profesyonel boya tabancası ile uygulandı
    Arka çatal bağlantı rulmanları değiştirildi
    Yakıt depo bağlantı noktaları iptal edildi, yeri değiştirildi
    Elektrik tesisatı komple elden geçirilerek istenen ölçülere getirildi
    Kontak iptal edildi, direksiyon kilidi iptal edildi
    USB şarj aparatı eklendi
    Şase üzerine yeni kontak anahtar yuvası yapıldı
    Yeni kontak anahtarı ve bağlantıları uygulandı
    Sigorta kutusu eklendi, sigorta sistemi değiştirildi
    Akü yuvası sele altına yapıldı
    Akü yenilendi
    Marş kablosu iki katına uzatıldı, şase bağlantısında değişiklik yapıldı
    Marş otomatiği de dahil tüm ünitelerin yerleri iptal edildi, yeni yerleri için bağlantılar eklendi ve gerekli kablolama yapıldı
    Motor yağı değiştirildi
    Fren hidroliği yenilendi
    Jantlar gövde rengine boyandı
    Yeni tarza uygun lastikler takıldı
    Zincir üstüne paslanmaz çelikten sac yapıldı

    Çok fark etti

    https://i.hizliresim.com/3znMg4.jpg

    Tabi daha yapılacaklar var:

    Ön çamurluk yapılacak
    Arka plakalık yapılacak
    Arka plaka aydınlatmaları yapılacak
    Egzoz borusu yapılacak
    Egzoz susturucusu yapılacak
    Egzoz bağlantıları yapılacak
    Egzoz borusunun risk oluşturan temas noktaları yanmaz örgü ile kaplanacak
    Son ayarlar yapılacak

    Bilmem bu sayılır mı
    Bunların hepsini yaptıktan sonra trafik polisine yakalanırsam motor bırakılacak kaçılacak diyede yazsan tam olacakmış. Çünkü bu yaptığının hepsine ceza yazarsa polis bi ev parası cebinden çıkar. Hepsini ruhsata işletirsen o ayrı. Oda bi dert gerçi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)