Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

CBR 500 R İLE BAŞLANIR MI ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu posttan cesaret alarak yazıyorum
    öyle ahım şahım motor kullanan biri değildim en son 7-8 yıl önce motor kullanmıştım geçen yıl Cbr500ra ile başladım,
    ekipmanlarımı tamamlamadan trafiğe pek çıkmadım,ilk 2 ay orman yolunda tenhalarda bindim omuz kontrol, virajlarda yatma, kontra , frenleme gaz tepkisi v.s bunlara alışmaya çalıştım. 1 yıldır kullanıyorum 3k km yaptım, en uzun yolum istanbul-eskişehir oldu.
    Tatlı su motorcusuyum yağmurda falan binmem, gaza da gelmemeye çalışıyorum 32 yaşındayım.
    istanbulda yaşıyorum, haftasonları hava güzel olursa işe gidip geliyorum.
    Haziranda bayramda samsuna gitmeyi düşünüyorum, cbr 500ra bence çok dengeli bir makina, ilk başlarda bir kaç sefer durduğumda yatıracak gibi olsamda ağırlık merkezi altta olduğundan toparlamak kolay oldu, vites geçişleri falan çok güzel.
    insan kendini bildikten sonra bence bu makinayla başlayabilir ama bölük komutanımızın bir lafı vardı atışlarda söylerdi o hep aklımda.
    Aşırı güven yavşaklıktır.
    söylemiştin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    12 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR650R 2020
    700 cc ile başladım pişmanda değilim. Açıkçası nasılsa 150 yada 250'liği satıp zarar edip yüksek cc alacaktım. İş biraz bilekte bitiyor. Bende tam anlamıyla hakkını veremiyorum belki ama elinin altında güç olması insana güven veriyor. Aralarda kalınca ya da kaçman gereken bir durum olunca biliyorsunki motor bunu yapabiliyor. Bu da güven veriyor sürüş sırasında. Ama tabi tecrübeli forumdaşları da dinleyip düşük cc ile başlayabilirsin. Benim gibi bir kaç çıkıntı çıkıp aklını çelmesin

  3. #103
    just4techno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Piaggio Skipper, Sym Fiddle 3
    Ybr125 kullandığım zamanlar arkadaş ortamında cbr500 le motorları değiştik motor gemi gibi güzel ancak ürkütücü derecede torku var ve kontrolü zor.Tavsiyem seviye seviye atlaman.

  4. #104
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Tabi görünüşü duruşu öyle olması gerek. Duruşu atrislik bile değil. 500cc racingler kral sınıfı. Çok uzun düzlüğü olmayan her pistte, 250cc'den 1100cc'ye kadar hepsine tur gindirecek en ideyal makina. 500cc'de en iyi pilotlar yarışıyordu. 500cc 4 silindirler inanılmaz motosikletlerdi. Üzerine ses tanımıyorum.
    Alıntı Meraklı Genç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten görüntüsüne aşık oldum yoksa direk r25 alıcam,bu kadar yakışıklı motor görmedim ben ya,siyahı çok asil..

  5. #105
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Arkadaşlar 1000'lik bir touring ile başlayıp hiç kaza yapmayabilirsiniz, 50'lik bir scootere bindiğiniz ilk gün kaza yapıp motosiklet hayatınızı bitirebilirsiniz. Ben hafif, düşük cc motosikletle başlanması fikrine inananlardanım. İnanın 500'lüğü geçtim 250'lik motorun bile ivmelenmesi fevkalede, 0-100'e pek çok arabadan daha kısa sürede ulaşıyor. Ben her hafta sonu en az 250-300 km full virajlı yollarda turluyorum. Ayda 1 muhakkak kapalı alanda antrenman yapıyorum. Çeşitli kurumlardan eğitimler de aldım ve bunları yeniliyorum. Buna rağmen hala 250'lik tek silindir bir makinenin bile tam anlamıyla hakkını verebildiğimi düşünmüyorum. Ne kadar "ben sakin kullanırım" desen de yeni başlayan biri için 500'lük çift silindir bir makinenin gaz tepkisi korkunç olabilir. Düzlükte, boş yolda sıkıntı çekmezsin ama yarın öbür gün öyle bir viraja denk gelirsin ki hayatın film şeridi gibi gözlerinin önünden geçer. Bileğe de fazla güvenmemek lazım, çünkü illa ki bir gün, bir yerde gaza geleceksin, ama şimdi ama 3 ay sonra..
    Umut_1981 bunu beğendi.

  6. #106

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Volkan76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi görünüşü duruşu öyle olması gerek. Duruşu atrislik bile değil. 500cc racingler kral sınıfı. Çok uzun düzlüğü olmayan her pistte, 250cc'den 1100cc'ye kadar hepsine tur gindirecek en ideyal makina. 500cc'de en iyi pilotlar yarışıyordu. 500cc 4 silindirler inanılmaz motosikletlerdi. Üzerine ses tanımıyorum.
    Onlar 2 zamanlı 500'lerdi ama. Burada bahsettiğimiz uysal bir 500'lük.

  7. #107

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ya herkes motorun gidişinden bahsetmiş. Düz yolda hasbel kader insanlar basar ve durur. Esas sıkıntı virajlarda, yokuşlarda, ıvırlarda-zıvırlarda oluyor. Dün yolda o frenler seni durdurur. Virajda seni ne durduracak? Bana bunu açıklayın. Sonra uysal motor, vahşi motor tartışmasına tekrar girin...

  8. #108

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Para ve bilinç varsa 500'lükle de başlanır.
    Herkesin dediği gibi 50cc'yle de kaza yapılabilir. Ama 50cc'nin tamiri kolaydır, 500cc'nin birkaç bin TL'den başlar.
    Acemilikten debriyaj balataları yansa ufak hacimde 100TL'ye halledilir, 500cc'de 1000TL.

    Kazayı geçtim, "olduğu yerde düşme" bile maliyetli. Manet 150TL, sinyaller 150TL, karenajlar kim bilir kaç para.
    Acemilik atlatılana kadar bir YBR parası gider.

  9. #109
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Ben 2 zamalı yazmadım 4 silindir 4 zamalıdan bahsediyorum. Bana yazmadığım şeylerle, öyle değil böyle yorumlar yazmayı bırak, allah aşkına. Hatta sen benim yorumlara hiç bir yorumda bulunma. Her yorumunda saptırıyorsu.
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onlar 2 zamanlı 500'lerdi ama. Burada bahsettiğimiz uysal bir 500'lük.

  10. #110

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    E sen de her yerde konu ile alakasız saçma sapan yorumlar yazma o zaman. O efsane dediğin 500'lükler de 2 zamanlı olanlar diye tekrarlıyorum... 140kg 200Nm torklu bilmem kaç beygir 4 silindir hayvan aletlerdi onlar, biz burada 43Nm torklu 190kg 47bg 2 silindir bir motosikletten bahsediyoruz, bulandırma ortalığı...

  11. #111
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı Meraklı Genç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Reis görüntüsüne aşık oldum.Bide almışken bir daha al sat istemiyorum.Hep benim olsun
    Yeni kasasından bahsediyorsun değil mi ? 2016 model ve üstü yani ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  12. #112
    Meraklı Genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    MT-25 / CF 400 NK
    Yazın alıyorum inşallah,ekipmanları topladım.Aldığım gibi incelememi de yazıcam buradan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

    Evet 2016 ve sonrası,şuan aklımda yarış kırmızısı modeli var,yazın alıyorum bir sorun çıkmazsa

  13. #113
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasasından bahsediyorsun değil mi ? 2016 model ve üstü yani ..
    Hocam Youtube incelemesi yapıyorsunuz sanırım. 2016 ve sonrası için bir inceleme çok iyi olur

  14. #114
    Kanji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 CBR 600RR
    Başlayabilirsin, ekipmanın tam olsun, kasko mutlaka yaptır, ufak tefek hatalardan dolayı yere düşüreceksin mutlaka buna hazırlıklı ol �� (koruma takozu mutlaka olsun)
    "Strive for perfection in everything we do. Take the best that exists and make it better. When it does not exist, design it. Accept nothing nearly right or good enough."
    Henry Royce

  15. #115
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı E.Yzr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam Youtube incelemesi yapıyorsunuz sanırım. 2016 ve sonrası için bir inceleme çok iyi olur
    Selamlar,

    Mesajınızı tesadüfen gördüm, konuyu takip etmediğim için atlamışım.

    Aslında inceleme yapmıyorum ama kask kameram var ve ister istemez bazı şeyleri kayıt edebiliyorum.

    Yeni kasanın motor anlamında bir farkı yok, amortisörler ayarlanabiliyor, farlar led, tipi biraz daha keskin çizgili, egzozu daha güzel ..

    Grubumuzdan bir arkadaşın yeni kasa Cbr 500R motosikletine binmiştim, net bir inceleme olmasa da ona bakabilirsin ; https://www.youtube.com/watch?v=Oh3CG_d7_Kc

    Hızlanma değerleri için ise buraya bakabilirsin ; https://www.youtube.com/watch?v=i_p1DYNcmqk&t=2s
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  16. #116

    Üyelik
    21 Haziran 2020
    Kendi sınırlarını, motorun sınırlarını anlayana kadar düzgünce sürersen ufak düşme kalkmalarla öğrenirsin sürmeyi lakin gaza gelirsen ölürsün.

  17. #117
    yamtareroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2018
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Satıldı :(
    Yeri öpmeden motorcu olunmaz denir. Kişisel fikrim; Muhakkak düşeceğini hesap ederek her tür motorla bu maceraya başlanabilir. Herkesin yeteneği farklıdır, kimi çok yeteneklidir hemen kavrar kimi on yıl geçse öğrenemez. Ama genel profil olarak yeteneksizlik baz alınırsa, düşük CC ile başlamak bu profile göre daha uygun görünür. Yok ben kendime güveniyorum, sınırlarımı biliyorum, kol gücüm dikkatim de gayet iyidir diyen her motorla başlar. Fakat kişisel deneyimime göre; iyi bisiklet sürmeyi bilmeyen, dengede duramayan motora kesinlikle 250 üstü motosikletle başlamamalıdır.
    NERO2810 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)