Dayanıklılık testi değil o, Bajaj Qute'un tasarlanırken ve prototip aşamasında ne aşamalardan ve testlerden geçtiğini göstermişler. Hani forumda belli başlı markalar dışında kimsenin mühendislik çalışması yapmadığını sanan boş kafalılar var ya, onlar için gelsin.
Tabi buradan ben de Bajaj'a sorarım: Madem bu kadar mühendislik yeteneğiniz var, neden hala motorlarınızdaki titreşimi kabul edilebilir seviyeye çekmiyorsunuz ? Yapabileceğiniz bir şeyi neden bilerek ve isteyerek yapmıyorsunuz ? İnternetteki yerli yabancı tüm test videolarınızda mutlaka "falanca süratten sonra motorun falanca yerinde titreşim başlıyor" yorumu geliyor. Bu da genelde 100 km/saat hızın altında bir sürat oluyor. Bunu çözseniz olay bitecek ama yapmıyorsunuz.
Motosiklet firması otomobil yapmış diye bir haber okuduğumda heyecanlanıyorum, nedeni de acaba bu sefer benim beklediğim şekilde mi yapıldı diye.Açıyorum bakıyorum yine bildiğin klasik 4 kişilik araba.Araba sahibi kaç kişi aracını 4 kişiyle kullanıyor?Trafikte görüyoruz binek arabaların çoğunda sürücüden başka kimse yok.Neden halen daha en fazla iki kişilik arabalar yaygınlamış değil gerçekten anlamıyorum.Renonun elektrikli bir modeli var iki kişilik işte öyle olmalı, yani önde sürücü arkada yolcu, motosiklet gibi ama tamamen kapalı.Yağmurdan sıcaktan koruyacak kapalı bir motosiklet gibi.Varsın 4 teker olsun ama ufak tefek olsun, yine pek çok yere girip çıkılır onunla, park sorunu da büyük arabadan daha az olur.İlla elektrikli olmak zorunda da değil, modern motorlar çok az kirlilik yaratıyor.Ve tabi en önemlisi fiyatı 15-20 bin aralığında böyle bir araç olsa ben motora binmem mesela.Motor hastası hobici falan değilim ulaşım aracı olarak kullanıyorum.
Ek:Yazmayı unutmuşum ekliyorum, motor hacmi de düşük olmalı elbette.250 cc yeter mesela.Şehir içinde kullanmak için yani, düşük hacimli az yakan küçük basit 2 kişilik bir araba neden yapılmaz?
Smart alin o zaman
250cc falan olmaz o iş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)