Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BAJAJ DAYANIKLILIK TESTİ

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Motosikleti
    KTM DUKE 200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Dayanıklılık testi değil o, Bajaj Qute'un tasarlanırken ve prototip aşamasında ne aşamalardan ve testlerden geçtiğini göstermişler. Hani forumda belli başlı markalar dışında kimsenin mühendislik çalışması yapmadığını sanan boş kafalılar var ya, onlar için gelsin.

    Tabi buradan ben de Bajaj'a sorarım: Madem bu kadar mühendislik yeteneğiniz var, neden hala motorlarınızdaki titreşimi kabul edilebilir seviyeye çekmiyorsunuz ? Yapabileceğiniz bir şeyi neden bilerek ve isteyerek yapmıyorsunuz ? İnternetteki yerli yabancı tüm test videolarınızda mutlaka "falanca süratten sonra motorun falanca yerinde titreşim başlıyor" yorumu geliyor. Bu da genelde 100 km/saat hızın altında bir sürat oluyor. Bunu çözseniz olay bitecek ama yapmıyorsunuz.
    Klickner07 ve Cloud bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık testi değil o, Bajaj Qute'un tasarlanırken ve prototip aşamasında ne aşamalardan ve testlerden geçtiğini göstermişler. Hani forumda belli başlı markalar dışında kimsenin mühendislik çalışması yapmadığını sanan boş kafalılar var ya, onlar için gelsin.

    Tabi buradan ben de Bajaj'a sorarım: Madem bu kadar mühendislik yeteneğiniz var, neden hala motorlarınızdaki titreşimi kabul edilebilir seviyeye çekmiyorsunuz ? Yapabileceğiniz bir şeyi neden bilerek ve isteyerek yapmıyorsunuz ? İnternetteki yerli yabancı tüm test videolarınızda mutlaka "falanca süratten sonra motorun falanca yerinde titreşim başlıyor" yorumu geliyor. Bu da genelde 100 km/saat hızın altında bir sürat oluyor. Bunu çözseniz olay bitecek ama yapmıyorsunuz.
    Bajaj da 48 saat içerisinde size olumlu veya olumsuz dönüş yapacakmış..

  4. #4
    salihozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Şehir
    izmir
    Motosiklet firması otomobil yapmış diye bir haber okuduğumda heyecanlanıyorum, nedeni de acaba bu sefer benim beklediğim şekilde mi yapıldı diye.Açıyorum bakıyorum yine bildiğin klasik 4 kişilik araba.Araba sahibi kaç kişi aracını 4 kişiyle kullanıyor?Trafikte görüyoruz binek arabaların çoğunda sürücüden başka kimse yok.Neden halen daha en fazla iki kişilik arabalar yaygınlamış değil gerçekten anlamıyorum.Renonun elektrikli bir modeli var iki kişilik işte öyle olmalı, yani önde sürücü arkada yolcu, motosiklet gibi ama tamamen kapalı.Yağmurdan sıcaktan koruyacak kapalı bir motosiklet gibi.Varsın 4 teker olsun ama ufak tefek olsun, yine pek çok yere girip çıkılır onunla, park sorunu da büyük arabadan daha az olur.İlla elektrikli olmak zorunda da değil, modern motorlar çok az kirlilik yaratıyor.Ve tabi en önemlisi fiyatı 15-20 bin aralığında böyle bir araç olsa ben motora binmem mesela.Motor hastası hobici falan değilim ulaşım aracı olarak kullanıyorum.
    Ek:Yazmayı unutmuşum ekliyorum, motor hacmi de düşük olmalı elbette.250 cc yeter mesela.Şehir içinde kullanmak için yani, düşük hacimli az yakan küçük basit 2 kişilik bir araba neden yapılmaz?

  5. #5

    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Şehir
    Maltepe/İST
    Smart alin o zaman
    250cc falan olmaz o iş

  6. #6

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj da 48 saat içerisinde size olumlu veya olumsuz dönüş yapacakmış..
    Bekliyorum.

  7. #7

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık testi değil o, Bajaj Qute'un tasarlanırken ve prototip aşamasında ne aşamalardan ve testlerden geçtiğini göstermişler. Hani forumda belli başlı markalar dışında kimsenin mühendislik çalışması yapmadığını sanan boş kafalılar var ya, onlar için gelsin.

    Tabi buradan ben de Bajaj'a sorarım: Madem bu kadar mühendislik yeteneğiniz var, neden hala motorlarınızdaki titreşimi kabul edilebilir seviyeye çekmiyorsunuz ? Yapabileceğiniz bir şeyi neden bilerek ve isteyerek yapmıyorsunuz ? İnternetteki yerli yabancı tüm test videolarınızda mutlaka "falanca süratten sonra motorun falanca yerinde titreşim başlıyor" yorumu geliyor. Bu da genelde 100 km/saat hızın altında bir sürat oluyor. Bunu çözseniz olay bitecek ama yapmıyorsunuz.
    Sürücünün hız sınırlarını aştığını titreyip fark etmesi ve kendine gelmesi için olabilir mi?

    Gerçekten bu konuya ekrem beyin cevap bulması dileğiyle. Dominar test sürüşü yaptım ama titreyecek hıza çıkamadım yada o motosiklet titreşim işini çözmüş.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)