Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RKS City Blade

Siz abilerin ilk alacağım motorsiklet hakkındaki fikirlerine ihtiyacım var

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    14 Ağustos 2017
    Şehir
    KAPAKLI
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r
    Ben yeni a1 ehliyeti almış biriryim
    Mt-125 i gördüm beğendim araştırdım 11.500 tl ye kendime yakın bir yerde buldum henüz 2000km de 2014 model güzel fakat 1500 tl civarında hasar kaydı mevcut göstergesi filan değişmiş göstergeleri pahalı evet ama sizce bu durum bu fiyat uygun mudur motorsiklet iyi midir km göstergesi değişince kmsi bu yüzden mi 2000de kalmıştır bunları sizlere danışıyorum ben aslında 10.000 tl civarında motorsikletler arıyorum kmsi iyi olan sizlerinde tavsiyelerine açığım teşekkürler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar
    Birazdan herkes benim dediğimi söylemeğe gelecek ama önce ben diyeyim.

    Git bir tane YBR al. Kalan parayla sigortanı yaptır, kaliteli lastik al, ilk bakımını yaptır gıcır gıcır. Sonra doğru düzgün ekipman al. Ekipman adam öldürmez, adam kurtarır. Sonra bol bol gez, dolaş, eğlen, taıdını çıkar.

  3. #3

    Üyelik
    14 Ağustos 2017
    Şehir
    KAPAKLI
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r
    Zaten ilk önce korumalarımı aldım orada sıkıntı kalmadı fakat ybr yi düşünsemde tipi bana pek hoş gelmedi o yüzden onu düşünmedim

  4. #4
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Mt-125
    Mt-125 sahıbı olarak dıyorumkı uzun boyluysan şekil herşeyi hesaplayan kıtaplayan ıyı lastıkle gelen motor ıstıyorsan ıyi seçenek amaa ilk sert düşüşünde 400 500 tl masrafın olur parça ECAYIP PAHALI!!

    Discover 125 st ybr drıft gıbı bır motor al koruma demirli 4 bın 5 bın km devir düş kalk ama mt yi KIRMA! Stoppie sı muhteşem kasiste seleden havalanma garantili virajı 125 cc ye gore çok keyıflıdır.

    Pff ne konuştum be!

    (bak hala konuşuyorum) sana verdıgım formul bızzat uyguladığımdır discover ıle 5 kazam var bırı 80kmh ıle vırajda toplam 130 tl masraf yaptım gıdon ayna koruma demırını duzelttırdım devam depoda vs hıcbısı yoktu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

    Alıntı ercey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yeni a1 ehliyeti almış biriryim
    Mt-125 i gördüm beğendim araştırdım 11.500 tl ye kendime yakın bir yerde buldum henüz 2000km de 2014 model güzel fakat 1500 tl civarında hasar kaydı mevcut göstergesi filan değişmiş göstergeleri pahalı evet ama sizce bu durum bu fiyat uygun mudur motorsiklet iyi midir km göstergesi değişince kmsi bu yüzden mi 2000de kalmıştır bunları sizlere danışıyorum ben aslında 10.000 tl civarında motorsikletler arıyorum kmsi iyi olan sizlerinde tavsiyelerine açığım teşekkürler.
    Benım mt daha 800 km deyken kaldırıma kaptırmış şehır içi 20 ıle düşmüş, sağ amortısorde ezık olmus bu halıyle 60 km surup burdakı yamaha bayıne getırmıs bunu bırakıp mt 25 alıp cıkmıs farkı verıp. Dusun bır set amortısor 2,500 falan

    Bayı bana gösterdi sonra orj parcayla deıstı zaten baska kırık vs yok fiyata dahıl ettı bende o ılandakıyle benzer paraya aldım ama benımkı 16 model
    Angrypower bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    12 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CRF 250
    2014 model 2000 km gerçek ise motora binmemiş, diğer ihtimali biliyorsun zaten. Servis bakım belgeleri ve muayene bilgilerinden km'nin orijinal olup olmadığını anlayabilirsin. Anlayan birisi var ise motoru iyice inceleyin. Anlamıyorsan kazalı alma.

  6. #6
    motorcu adam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul dudullu
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Bana biraz tuzak gibi geldi dostum.Kilometresi biraz şüpheli. Heryıl sadece 500 km yapmış gibi düşünebilirsin yani heryıl 2 kere benzin almış . Bana biraz saçma geldi. 125lik motora okadar para vericeksen niye kazalısını alıyosun ki. Motosiklet bi düştüm orasından burasında ses gelmeye başlar deli eder adamı. Kazasız, daha fazla kilometre yapmış olanı al kesinlikle.

  7. #7
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r
    Alıntı ercey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yeni a1 ehliyeti almış biriryim
    Mt-125 i gördüm beğendim araştırdım 11.500 tl ye kendime yakın bir yerde buldum henüz 2000km de 2014 model güzel fakat 1500 tl civarında hasar kaydı mevcut göstergesi filan değişmiş göstergeleri pahalı evet ama sizce bu durum bu fiyat uygun mudur motorsiklet iyi midir km göstergesi değişince kmsi bu yüzden mi 2000de kalmıştır bunları sizlere danışıyorum ben aslında 10.000 tl civarında motorsikletler arıyorum kmsi iyi olan sizlerinde tavsiyelerine açığım teşekkürler.
    Sana r125 satam. Kitap gibi 12,500. Forumu takip ediyosan satma sebebimi artılarını eksilerini paylaştık bi oku

  8. #8

    Üyelik
    14 Ağustos 2017
    Şehir
    KAPAKLI
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r
    Alıntı Birkan07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana r125 satam. Kitap gibi 12,500. Forumu takip ediyosan satma sebebimi artılarını eksilerini paylaştık bi oku
    Keşke fakat ben Tekirdağdayım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:41 ----------

    Alıntı motorcu adam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana biraz tuzak gibi geldi dostum.Kilometresi biraz şüpheli. Heryıl sadece 500 km yapmış gibi düşünebilirsin yani heryıl 2 kere benzin almış . Bana biraz saçma geldi. 125lik motora okadar para vericeksen niye kazalısını alıyosun ki. Motosiklet bi düştüm orasından burasında ses gelmeye başlar deli eder adamı. Kazasız, daha fazla kilometre yapmış olanı al kesinlikle.
    Bende 10.000 tl ye 6.500 kmde bulmuştum zaten fakat ben alamadan satıldı bende bakıyoyorum şuan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:43 ----------

    Alıntı Kasım38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 model 2000 km gerçek ise motora binmemiş, diğer ihtimali biliyorsun zaten. Servis bakım belgeleri ve muayene bilgilerinden km'nin orijinal olup olmadığını anlayabilirsin. Anlayan birisi var ise motoru iyice inceleyin. Anlamıyorsan kazalı alma.
    Dediklerinizi her zaman aklımda tutacağım hasar kayıtsız bakacağım bende artık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:44 ----------

    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt-125 sahıbı olarak dıyorumkı uzun boyluysan şekil herşeyi hesaplayan kıtaplayan ıyı lastıkle gelen motor ıstıyorsan ıyi seçenek amaa ilk sert düşüşünde 400 500 tl masrafın olur parça ECAYIP PAHALI!!

    Discover 125 st ybr drıft gıbı bır motor al koruma demirli 4 bın 5 bın km devir düş kalk ama mt yi KIRMA! Stoppie sı muhteşem kasiste seleden havalanma garantili virajı 125 cc ye gore çok keyıflıdır.

    Pff ne konuştum be!

    (bak hala konuşuyorum) sana verdıgım formul bızzat uyguladığımdır discover ıle 5 kazam var bırı 80kmh ıle vırajda toplam 130 tl masraf yaptım gıdon ayna koruma demırını duzelttırdım devam depoda vs hıcbısı yoktu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------



    Benım mt daha 800 km deyken kaldırıma kaptırmış şehır içi 20 ıle düşmüş, sağ amortısorde ezık olmus bu halıyle 60 km surup burdakı yamaha bayıne getırmıs bunu bırakıp mt 25 alıp cıkmıs farkı verıp. Dusun bır set amortısor 2,500 falan

    Bayı bana gösterdi sonra orj parcayla deıstı zaten baska kırık vs yok fiyata dahıl ettı bende o ılandakıyle benzer paraya aldım ama benımkı 16 model
    Doğrudur tabiki fakat hem tip olsun hemde motor özellikleri olarak mt daha iyi gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:46 ----------

    8000 km de yan yatmadan hafif çiziği olan bir mt buldum yine 9500 tlye onu araştıracağım olmazsa yarın tekrar konu açıp sizlere danışırım

  9. #9
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r
    Alıntı ercey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke fakat ben Tekirdağdayım[COLOR="Silver"]
    Bende Bursa'dan almıştım. Ben işin şakasındayım hani benim motorumu gelip al diye değilde sadece yaşadığın bölgede bakmamalısın bence.

    Tekirdağ'dan antalya'ya mersin'e vsvs. gitmek tabi ki çok mantıklı gelmeyebilir ama çevre illerini araştır muhakkak.


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)