Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

rs 200 / eski kasa cbr 250r

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    pulsar rs 200
    Öncelikle herkese merhaba.

    2016 rs 200 4-5 bin km de 10bin liraya alınabiliyor, 2012-2013 15-20.000 km cbr 250r da bu fiyatlarda sanırım 10-11 arası. Hangisi mantıklı olur, rs 200 yeni olması cezbediyor alıcı gözüyle gördüm kullandım da daha önce cbr 250r kullanmadığım için nasıl bir fark var aralarında bilmiyorum.

    Gönlümden eski kasa hondalar geçiyor kasa olarak boyutları aynı mıdır, her iki modeli de kullanıp bilgi verebilecek bir arkadaş var mıdır merak ediyorum çok kararsız kaldım 20 gündür bir rs 200 bakıyorum bir cbr 250r bakıyorum. RS 200 ün NS kadar piyasası da yok sanırım satarken satılmama durumu olur mu, satmak istediğimiz zaman elimde mi kalır ne yapsam bilemedim bi ara ktm yöneldim parça fiyatlarını görünce şok oldum tek aynası 120euro imiş 9-10 bütçem var yardım edin bu kardeşinize, ikinci el piyasası yükseldiği için konu açmaya karar verdim 2 sene önceki fiyatlarla şimdi aralarında uçurum var.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #2
    webingo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Tabiki RS 200 . ha cbr alacaksan yeni kasasını al ama eski kasasına o parayı sakın verme derim .
    benimki satılık acil düşünürsen yardımcı olurum. İcra nedeniyle uygun vereceğim.
    İncelemek istersen ilan LİNKİ
    efendy06 ve akindir bunu beğendiler.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    rs 200 yeni motor yeni motor dururken kadar eski motura para verme bence
    akindir bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Bir tarafta RS200 var, absli falan. Diğer tarafta hemde eski kasa, mazisini bilmediğin CBR 250. Bence de RS200
    akindir bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    pulsar rs 200
    Alıntı webingo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabiki RS 200 . ha cbr alacaksan yeni kasasını al ama eski kasasına o parayı sakın verme derim .
    benimki satılık acil düşünürsen yardımcı olurum. İcra nedeniyle uygun vereceğim.
    İncelemek istersen ilan LİNKİ
    sağol da rs alacak olursam bulunduğum il veya çevresinden alacağım.

  6. #6
    Sercan_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Cbr 250r--13
    Alıntı webingo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabiki RS 200 . ha cbr alacaksan yeni kasasını al ama eski kasasına o parayı sakın verme derim .
    benimki satılık acil düşünürsen yardımcı olurum. İcra nedeniyle uygun vereceğim.
    İncelemek istersen ilan LİNKİ
    Kendi malını satmak için neden cbr'ı bokluyorsun ? Neden alınmazmış ? Neden sakın vermeyelim? Bi anlatta bilgilendir bakalım.Sanırım 50k cbr 50k km bacac tecrüben var. Ben kendi cbr'ımı satıyorum senin hintli bacacına 10 basar eminim ama şu yorumunu görmeseydim "Abs için rs200 tercih edilir ama cbr kalitesi ortada yazıcaktım". Sonra bacacla dalga geçtik mi dalga geçiyorsunuz oluyor. Tank gibi hondaya 10 11 verilmezmiş ama bacaca 9750 istiyor. Garipsiniz bacaccılar.

  7. #7
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul-büyükçekmece-kumburgaz
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 Hyper Edge
    Alıntı Sercan_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi malını satmak için neden cbr'ı bokluyorsun ? Neden alınmazmış ? Neden sakın vermeyelim? Bi anlatta bilgilendir bakalım.Sanırım 50k cbr 50k km bacac tecrüben var. Ben kendi cbr'ımı satıyorum senin hintli bacacına 10 basar eminim ama şu yorumunu görmeseydim "Abs için rs200 tercih edilir ama cbr kalitesi ortada yazıcaktım". Sonra bacacla dalga geçtik mi dalga geçiyorsunuz oluyor. Tank gibi hondaya 10 11 verilmezmiş ama bacaca 9750 istiyor. Garipsiniz bacaccılar.
    honda ama sonuçta kul yapısı. 2012 yada 2013 model olanlar bu zamana kadar kim bilir nasıl kullanıldı? mazisi bilinmez deniliyor. arkadaş ilana daha 2500 kilometrede olan motorunu koymuş ve o yüzden bajaj diyor.

    bajaj sağlam bir marka değil mi?
    Olumsuz beklentiler olumsuz sonuçlara götürür. Olumlu beklentiler de olumsuz sonuçlara götürür.

  8. #8

    Üyelik
    12 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CRF 250
    Yaklaşık 1 aydır bende bajaj RS200--NS200 araştırdım almak üzereydim vazgeçtim. Youtube a RS200 stop problemi ve ekran problemi yazarsan kullanıcıların yaşadığı problemleri görürsün. Motor çalışıyor dijital ekranda görüntü yok sonra geliyor tekrar gidiyor felan... Bu arada NS200 almak için gittim denedim motor güzel, ses tok, güçü hissediyorsun zaten RS le aynı motor. Bunlarda aklında bulunsun. Karar senin.

  9. #9

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda ama sonuçta kul yapısı. 2012 yada 2013 model olanlar bu zamana kadar kim bilir nasıl kullanıldı? mazisi bilinmez deniliyor. arkadaş ilana daha 2500 kilometrede olan motorunu koymuş ve o yüzden bajaj diyor.

    bajaj sağlam bir marka değil mi?
    Fatih kardeşim, bajaj ile honda kullanım ömrü, malzeme kalitesi vb. anlamlarda kıyaslanamaz bile. İkisini de kullandım, biliyorum. Ama bunları bir kenara koyarsak, sonuçta neredeyse hiç birimiz aldığımız motora 10 yıl binmiyoruz. Dolayısı ile, abs sebebi ile RS200 daha tercih edilesidir. Ancak, ilk cümleni açıkla dersen;

    1- Bajajımdaki (sattığımda 15 bin km'de falandı) saçma yağ terletmesi (debriyaj kapağında kabloların giriş noktasında ve yağ filtre kapağında) gördüğüm hiçbir CBR'da (arkadaşımda yeni kasası vardı 40 küsür bin km'de mesela) yoktu.
    2- Bajajdaki stop etme, devir dalgalanması gibi sorunları hiçbir CBR'da görmedim, duymadım.
    3- Pulsarda 10 bin km'de canını okuduğum ve yetkili servis tarafından değiştirilen zincir'e aynı kullanım şekli ile, CBR'da çizik bile atamadım.
    4- Herkes tutturmuş bir parça fiyatı. Sanki internet yok. Emin olabilirsin, arada öyle ahım şahım bir fark yok. İkisi ile de 10 binden fazla km çevirdim, bakımlara hep yetkili servislere gittim. Değişen her parça orjinal ile değişti. Az çok biliyorum fiyatlarını. Komik olansa, parça bulunabilirliğinde Honda daha iyi. 2016 yılında bajaj yetkili serviste debriyaj teli bulamazken, honda sorduğum hiçbir parça için yok demedi. Gittim, aldım.

    Ancak işin diğer yüzü; 40-50 bin km'de mazisini bilmediğimiz, dahası eski kasa bir motor neden tercih edilmemeli? Çünkü arada abs gibi bir fark var en basitinden. Yeni kasa tabir ettiğimiz CBR bile eski kasa olacak euro4 sebebi ile yakında, sonrasında hakiki eski kasa tamamen gözden düşecek. Yeni her zaman yenidir her şeyden önce. Bu yani, yeni olması ve abs'si olması dışında hiçbir konuda CBR ve RS veya Pulsar rakip değildir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

    Alıntı Kasım38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 1 aydır bende bajaj RS200--NS200 araştırdım almak üzereydim vazgeçtim. Youtube a RS200 stop problemi ve ekran problemi yazarsan kullanıcıların yaşadığı problemleri görürsün. Motor çalışıyor dijital ekranda görüntü yok sonra geliyor tekrar gidiyor felan... Bu arada NS200 almak için gittim denedim motor güzel, ses tok, güçü hissediyorsun zaten RS le aynı motor. Bunlarda aklında bulunsun. Karar senin.
    Sizi bilmem, ben Pulsar 200 NS kullanırken, bana 6. vites gereksiz geliyordu. Zira motor o 6. vitesi öyle aman aman istemiyordu. Tabi beni tanıyanlar bilir, ebat biraz fazla benim. Ama CBR'da o 6. vitesi istediğini fazlası ile hissettiriyordu motor. Yani pulsar öyle düşündüğümüz gibi torklu falan değil. 1. vitesi zayıf, 6. viteste motor güçten düşüyor.

    Bunları y yetkili servis bakımlı, her bakımında her şeyine bakılsın, gereken her şey değişsin, idare eder demeyin diye servise özellikle telkinde bulunulmuş, yakıtı shell hariç alınmamış bir pulsarın 10 bin km ile 15 bin km arasındaki performans durumunu baz alarak aktardım.
    webingo bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  10. #10
    webingo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Alıntı Sercan_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi malını satmak için neden cbr'ı bokluyorsun ? Neden alınmazmış ? Neden sakın vermeyelim? Bi anlatta bilgilendir bakalım.Sanırım 50k cbr 50k km bacac tecrüben var. Ben kendi cbr'ımı satıyorum senin hintli bacacına 10 basar eminim ama şu yorumunu görmeseydim "Abs için rs200 tercih edilir ama cbr kalitesi ortada yazıcaktım". Sonra bacacla dalga geçtik mi dalga geçiyorsunuz oluyor. Tank gibi hondaya 10 11 verilmezmiş ama bacaca 9750 istiyor. Garipsiniz bacaccılar.
    Sanırım okumanızda problem var . Hondaya bok attığım yok eski motosikletimde cbr 250r idi. Cbr 250R'nin eski kasasının devri kaldı mı sizce ? Alıyorsan yeni kasasını al diye yorumda belirttim ha acil ihtiyacım olmasa 11de vermem motosikletimi . Bu arada acil ihtiyacın olursa r25de olsa altında mutlaka pıyasasının altına verırsınkı satılsın dıye. Saçmalak ile yorum yapmak arasındaki ince cizgiyi ayırt ettiğinizde tekrar konuşabiliriz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

    Alıntı Kasım38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 1 aydır bende bajaj RS200--NS200 araştırdım almak üzereydim vazgeçtim. Youtube a RS200 stop problemi ve ekran problemi yazarsan kullanıcıların yaşadığı problemleri görürsün. Motor çalışıyor dijital ekranda görüntü yok sonra geliyor tekrar gidiyor felan... Bu arada NS200 almak için gittim denedim motor güzel, ses tok, güçü hissediyorsun zaten RS le aynı motor. Bunlarda aklında bulunsun. Karar senin.
    Yanlış araştırma olmasın hocam :D Benim bildiğim Ns 200lerde stop etme ve elektrıksel sorunlar var dıye hatırlıyorum. Kendi motosikletimde daha yaşamadım ama bende bu konuyu araştıracağım

  11. #11

    Üyelik
    12 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul/Artvin
    Motosikleti
    Pulsar 200NS-Yamaha R25-Xmax 250-Fz6 Fazer
    Yeni her zaman yenidir , biri japon biri hint tamam. Ama birisi yeni birisi eski , 2012 model 50 binde motordansa bence 2016 model 10 20 binde motor daha keyifli olucaktır daha az hırpalanmış olucaktır. Birazda size kalmış ben mesela garantili 2016 model 200ns'i 5 bin kmde satıp sonrasında 70 binde 2009 model gts 250 maxi scooter almıştım adha keyifliydi.Şuan r25 kullanıyorum ama önceki scooteri rahatlık olarak çok arıyorum

  12. #12
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Ben 10.000 km kadar yeni kasa cbr250 kullandım. Tipi güzel, kalıplı cüsseli ama abs yok.

    1.000 km civarı RS200 kullandım. ABS olduğu için yolda giderken aşırı güven veriyor. Direksiyonu yüksek olduğu için omuzları yormuyor ve dik oturduğun için trafikte daha ileriyi görebiliyorsun. Trafiği daha rahat okuyabiliyorsun. Aydınlatması da çok iyi.

    Boy 170 altındaysa RS200 alma çünkü selesi biraz yüksek. Eğer boyla ilgili bir sorunun yoksa kesinlikle RS200 ü almanı öneririm.

    Eski kasa cbr250 yeni kasa cbr125 ile aynı tipte. Görseli biraz zayıf. Yani RS200 le kıyaslarsak Servis Ağı dışında pek bir artısı yok. Zaten makine garanti dışıysa servise gideceğini de sanmıyorum.Bana şuan sorsan “yeni kasa cbr250 mi RS200 mü alayım?” RS200 ü tavsiye ederim. ABS hayat kurtarır. RS200 ün de piyasası oturdu artık piyasası yok değil.

    Bunları bir Hondacı olarak söylüyorum.

    He bide RS200 de dik oturduğun için göğsüne rüzgar geliyor, granajlar tam racing gibi olmadığından biraz da bacaklardan rüzgar geliyor.
    Altı biraz yüksek olduğu için de kaldırımdan veya merdivenden indirirken falan altı çarparmı diye düşünmüyosun dert etmiyosun.

    Çekiş olarak da 140-150 km ye kadar pek bi farkları yok. Ama durman gerekse RS200 ile çook daha güvenli bir şekilde durabilirsin bunu unutma.

  13. #13
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    ABS farkından dolayı RS daha tercih edilesidir diyorum. Her ne kadar honda bajajdan daha kaliteli de olsa yıllarca kullanılmış bir motosiklet yeni bir motosikletten daha fazla sorun çıkarma ihtimaline sahiptir. RS'in dezavantajı ise titreşimin ve zırıltının olması.

    Konusu açılmışken RS 200 deki ekran sorunundan bahsedeyim;
    Bu sorun NS'lerdeki stop etme sorunuyla alakasız. Sadece soğuk havalarda oluyor yaklaşık 5 derecenin altında başlıyor. Sabah motoru çalıştırırken marşa basıyoruz motor sorunsuz çalışıyor fakat bir anda gösterge gidip geliyor ve saat 01:00 AM olarak resetleniyor. Motor aynen çalışmaya devam ediyor tekleme falan yapmıyor. Kullanım olarak ciddi bir soruna yol açmıyor göstergedeki saatin ayarı bozulduğu için can sıkıyor.

  14. #14
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    daha pek cok kronık arızası giderilemeyen bir pulsar servis agını söylemek bile istemıyorum ama gercek ortada birisi eski birisi yeni diyorsunuz da sankı 1980 modelden bahsedıyorsunuz.götürürüsünüz bir sservise baktırır alırsınız 150 bın km de cbr 250 gördüm önemli olan bakımın düzgün yapıp binmek inanın bajajı alıp ilerde gitmiyor diye pişman olabilirsiniz.ekleyebiliyorsenız biraz daha ekleyıp yenı kasada alabilirsiniz.ama honda herzaman bajajdan daha iyidir

  15. #15

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Alıntı webingo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabiki RS 200 . ha cbr alacaksan yeni kasasını al ama eski kasasına o parayı sakın verme derim .
    benimki satılık acil düşünürsen yardımcı olurum. İcra nedeniyle uygun vereceğim.
    İncelemek istersen ilan LİNKİ
    Dostum sabah sabah hiç güleceğim yoktu. Bir kere bajaj ile hondayı yan yana koymak bile komik ikincisi 20000 km de ki bir Honda ile 2000 km bajajı yan yana koysak ustamdan onayı aldıktan sonra yine Honda alırım. Yani sana cevap veren arkadaşın dediği gibi kendi malını satmak için bajaj önerdiğin apaçık ortada. Bu arada rslerde kronik vites kolu keçesi sıkıntısı var. Bunu da eklemeden edemeyeceğim.
    Edit: İmla

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

    Bütçe el veriyorsa KTM RC 200 düşünmeni tavsiye ediyorum. Limit var son hız136 sıkıntı yaşayabilirsin ama çok hevesli motor devirlenmesi gayet iyi şehir içi hiç üzülmezsin. Bu arada bu araçlar bajaj ortaklığı ile yapılsa bile motor bloğu ve mekanik aksamı tamamıyle farklı, adamlar sanat konuşturmuş. Ama diğer parçaları %5-10 arası aynı kullanıyorlar diye biliyorum

  16. #16
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Honda derim, kalitesi tartışılmaz.
    Birde arkadaş honda için 15-20bin km yazmış dikkat etmediniz galiba, 20 bin km honda için bence düşük bir rakam.
    Rs değilde ns kullanan yakın arkadaşım var ve kronik sorunu yaşadı halen yaşıyor.

  17. #17

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Kendini 1000tl kadar daha zorla yeni kasa cbr al derim. ABS evet tartışılmaz ama cbr250nin frenleri de iyi lastik ile gayet yeterli.

  18. #18
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Ne kronik sorunmuş arkadaş duyan da RS'ler patır patır yolda kalıyor sanacak. 25.000 kilometredir kullanıyorum tek sıkıntısı soğuk havada ilk çalıştırmada göstergeyi resetlemesi.

    Yüzlerce RS sahibinin olduğu whatsapp gruplarını güncel olarak takip ediyorum kimse keçe sorunundan falan bahsetmiyor. Konuşulan tek sorun soğukta sabah gösterge resetlemesi ve karenajlardaki titreşim sesinin nasıl önleneceği.

    Şu hindistan motorlarına çinli muamelesi yapmaktan vazgeçin artık. Japon motosikletinin 2/3 fiyatına satılan motosikletler tabii ki daha kalitesiz olacak. Önemli olan fiyat performans oranı.

  19. #19
    kanoburda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    Bajaj Rs 200
    12 bin km lik motorumla 4 bin kmsi bana ait ekran sorunundan baska problem yasamadim.rs den sonra soyluyecegim tek kelime abssiz motora dahada binmem.kisisel yorumdur.saygilar

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    fan boylar gelmiş abs ile nasıl abs siz motoru kıyaslıyorsunzu kazaların birçoğu fren sorunu yüzünden yaşanıyor?

    madem honda süper koysun abs ?

    bende pcx sahibiyim nmax e geçicem abs olsun abs gerekli değil diyen keko arkadaşları piste alalım


    BLUE MOTOR
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)