motorum 2014 model 4 cü vides 7 bin devirden sonra devir hızlı bi şekilde sanki vides boşa geçmiş gibi yüksek devire çıkıyor motor hızlanmıyor gazı yavaş açarsam hızlanıyor sorun ne olabilir
motorum 2014 model 4 cü vides 7 bin devirden sonra devir hızlı bi şekilde sanki vides boşa geçmiş gibi yüksek devire çıkıyor motor hızlanmıyor gazı yavaş açarsam hızlanıyor sorun ne olabilir
Ya debriyaj balataları bitmiş ya da debriyaj ayarı sorunlu.
debriyaj manet çok gerginse tam olarak kavramıyor olabilir, hatırladığım kadarıyla cbr'larda epeyce boşluk olması lazım debriyaj manetinde...
bunun dışında debriyaj balatası bitikse yapabilir.
yanlız 1 2 3 videslerde yok sorun yüksek devirlerde felan 120 km den sonra 4 cü vides yada 5 de felan gazı açınca devir yükseliyo boştaymış gibi ama arka tekere güç aktarmıyo gazı yavaş açarsam sorun yok yavaş yavaş hızlanıyor birden açarsam öyle bi sıkıntı oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
bazende sorun düzeliyor sonra yine başlıyor
Ölü devir sorunu(bagiriyor ama devirlenmiyor)olabilir enjeksiyon grubu vs.veya şanziman grup dişlisine baktir,debriyaj balatasida olabilir ozellikle motoru isitmadan bu sekilde yapiyorda olabilir,hatta motor yagin eski olabilir(yagin kaç ?W? mesela..olabilirde olabilir...sen guvendigin ustana bir daniş...
Büyük ihtimal debriyaj balatan bitmiştir benimde aynısı oluyordu geçen hafta degiştirdim düzeldi 290 tl idi balata yanlış hatırlamiyorsam
tamam teşekkürler gösterecem bi ustaya
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------
sorun düzeldi arkadaşlar debraj ayarındaymış sıkıntı vidasını sıktı usta düzeldi
Ben sana söyleyeyim, diğer söyleyenler gibi, ya debriyaj balatan bitmiş, ya debriyaj ayarın kötü. Aynısı başıma gelmişti, debriyaj balatasından kaynaklanıyordu.
Ankarada hangi ustaya götürüyorsun ? Henüz istediğim gibi bir usta bulamadımda...
çubuk ilçesinde oturuyorum ben burda 1 tane motorcu var adı islam motor oraya göstermiştim ankarada genelde bayisine gösteririm hondaya
öğrendiğim iyi oldu
Aynı sorun ile Honda yetkili servisine gittiğimde servisin bulgusu baskı balatanın yanmış olmasından kaynaklı kavrama sıkıntısıydı. Net olmamakla birlikte hatırladığım 500 TL civarı fiyat vermişlerdi. O esnada maddi sıkıntım vardı, yaptırmadım. Oradan Kızıltepe Motora gidip Bahtiyar ustaya gösterdim, servisin teşhisini söylemedim, aynı teşhisi o da koydu. "Bahtiyar usta, sıkışıklık var" dedim. Ayar yaptı debriyaja, 3 ay bindim. Sonra evlilik kararı olunca sattım. Satarken alıcıya anlattım. Tanıdıktı zaten. Fiyatta bir miktar yardımcı oldum, aldı. 6 ay'da o bindi balatayı değiştirmeden. O da enduro almak için sattı. Satarken o da söylemiş alıcıya. Akıbet nedir bilmiyorum.
Servisin yolda kalırsın, balata sıyırır, çekiciyle getirirsin, ama motora fazla yakıt tüketiminden başka zararı olmaz, çekiciyle de gelsen aynı fiyata yapılır, çekici masrafın olur ilaveten dediği motora bir sezon öyle binildi. 3 defa tura çıkıldı, son satışta İstanbul'a satıldı, alıcı binip oraya götürdü. Sorun çıkmadı. Tamam servis ile benim usta aynı teşhisi koydu, ancak biri dedi ki, yolda kalırsın, diğeri, idare eder seni, kaçırma artınca gelirsin,değiştiririz.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)