Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Dominar 400 Top Speed . Dişli Değişimi ve Stock Haliyle Kıyaslama-Karşılaştırma.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Daha Önce Paylaştığımız Videoda Bazı Arkadaşlarımızın Dişliden Değiştikten Sonra Çekiş Tork Vs. düşüşü Oldumu gibi Sorulara Cevap Niteliğinde Bir Video Çektik
    Umarım sorularınızın cevabını bulursunuz
    Yine aklınıza takılanlar olursa Elimden geldiği kadar cevaplamaya calışırım
    Hayırlı Akşamlar.

    127 ve polo34 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Fiyat bilgisi lazım bize. Ekstra parçaların fiyatlarını ve neler olduğunu da anlattığınız bir video bekliyoruz.

  3. #3
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    gitmiyor diye bıkbık ediliyordu, şimdi durum değişmiştir umarım 180 yapar hale gelmiş

  4. #4

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    160 a kadar bir fark yok gibi. 160 yerine 180 isteyenler belki alabilir de işte çok da bir fark yok tabi. Gerçekten makul bir fiyatsa tercih edilebilir.

    Burada yalzınca hızlanma ve son hız fikirleri edinebildik. Örneğin 120 ile giderken, performans dişlisi 1.000 devir daha az bir değer sunuyorsa süper olur.

    Şahsen ben bile Hero motorumun dişlisini değiştirdim ama fiyatı 38 lira. Bu da hadi olsun 5 katı. Bu şekilde olursa herkese tavsiye edilir.

  5. #5
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    şimdi, konu sahibi ya da videodaki eleman üstüne alınmasın, genele yazacam.

    ne zaman biri kalkıp da şu motorları, yok bilmem performans eklentilerini maksimum hız dışındaki kategorilerde karşılaştıracak?

    ara hızlanma?
    viraj?
    frenaj?
    yakıt ekonomisi?
    tork eğrisi?

    ne bu hız takıntısı arkadaş? ışık hızıyla mı çıktınız?
    zabuzaretta, bursalıali ve YERUÇAĞI bunu beğendiler.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi, konu sahibi ya da videodaki eleman üstüne alınmasın, genele yazacam.

    ne zaman biri kalkıp da şu motorları, yok bilmem performans eklentilerini maksimum hız dışındaki kategorilerde karşılaştıracak?

    ara hızlanma?
    viraj?
    frenaj?
    yakıt ekonomisi?
    tork eğrisi?

    ne bu hız takıntısı arkadaş? ışık hızıyla mı çıktınız?
    Bu takıntı videodaki şahısların üremesi ile oluşuyor maalesef. (küfür içerir)


  7. #7
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı zabuzaretta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu takıntı videodaki şahısların üremesi ile oluşuyor maalesef. (küfür içerir)

    https://www.youtube.com/watch?v=lUh7is3CY3w
    Konuşma tarzı, hareketleri ....


  8. #8
    GLADiUSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2017
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    16'' Bajaj Pulsar 200NS & 91'' MZ ETZ 251
    Hızı neden bu kadar kafanıza taktığınızı anlamıyorum. Bu adamlara laf ediyorsunuz da 1000cc makine alanlar yavaş gitmek için mi alıyor. Kimse kimseye karışamaz.

  9. #9

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Adamlar motoru son hızını 150*160 arası bişey hesap ederek yapmışlar parçaların uyumu ,aerodinamik,ergonomisi vs ona göre, sen son hızı 150 olan makineyle 170-180 ile gidersen motorun başta motorunun sonrasında diğer parçalarının ömründen yemiş olmuyor musun ?

  10. #10

    Üyelik
    07 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Yakın Zamanda Motorun 'Orjinal' Lastikleriyle Viraj Frenleme - Dişli Öncesi Ve Sonrası Ara Hızlanma Değerleri Hakkında Video Gelecektir .
    Fiyat Olarak Birkaç Gün İçinde Tam olarak belli Olucak.

    Bu Arada Babamda bulunan ve Bende Bulunan Domınarların Yakıt Değerleri Şöyle.

    Kendi Motorumda Şuanlık Orjinal Dişli bulunuyor. Ortalama Km'de 17 18 Kuruş yakıyor.

    Babamın Motoru ise Değiştirdiğimiz dişliden sonra Şehir İçi 16 kuruş
    İstanbul-Hatay İstanbul-İzmir İstanbul - Antalya Ya Yaptığı yolculuklarda 14 Kuruş Yakmıştır.
    Ortalama Hız 130 150 Arası .

    Hayırlı Akşamlar.

  11. #11
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Alıntı zabuzaretta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu takıntı videodaki şahısların üremesi ile oluşuyor maalesef. (küfür içerir)

    https://www.youtube.com/watch?v=lUh7is3CY3w
    nedensizce kıl oldum adama once arabayla yuzmemeyı ogrensın avel sonra hız olayına laf soylesın , ben neden bu adama yada son hız meraklısı adamlara tutuluyorum :(

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    tek silindirli bir motor için 180km baya sert zorlayıcı bir hız.bajaj zaten bu motorda gücü ve devri kısmış orası net siz bunu aşarsanız ne olur orası şüpheli.ayrıca anlayamadığım bir konu var bilen varsa açsın sadece dişli seti değiştirerek 20km hız farkı nasıl oluyor onu çözemedim.gps yada başka bir motorla bu hızı teyit edersen daha iyi olur bence okumada yanlışlık olabilir.

  13. #13

    Üyelik
    07 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Viraj kabiliyeti Hakkında Ufak bir Açıklama
    Çok iyi Bir sürücü Olmamama Rağmen artçı ile İğneada Dönüşü Virajlarda Egsozu asfalta Değdirebilmeyi Başardık .
    Daha İyi Sürücülerin Elinde Gerçekten Harika işler Çıkarta bilir.
    Not: Lastikler Orjinal





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek silindirli bir motor için 180km baya sert zorlayıcı bir hız.bajaj zaten bu motorda gücü ve devri kısmış orası net siz bunu aşarsanız ne olur orası şüpheli.ayrıca anlayamadığım bir konu var bilen varsa açsın sadece dişli seti değiştirerek 20km hız farkı nasıl oluyor onu çözemedim.gps yada başka bir motorla bu hızı teyit edersen daha iyi olur bence okumada yanlışlık olabilir.
    Bizde Bunu Söylüyoruz Ancak İnsanlarımız Bildiğiniz Üzere Hız Hastası.
    Biz Motorun Torkunu Gücünü Söyledikçe Onlar bize Kaç Bastığını Sordular.
    Bizde 184 e kadar Çıkarabildik ve Tork Kaybı yaşamadık.
    Ayrıca Aynı Hızla Daha Düşük Devirlerde ulaştığımız için Yakıt Ve titreşimden Kurtulduk.
    Km göstergemizde Herhangi bir Sıkıntı yok . Evet dişli Değiştirerek Motorlarda Bukadar Hız Arttırmak mümkün.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

    Alıntı adammotorsuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar motoru son hızını 150*160 arası bişey hesap ederek yapmışlar parçaların uyumu ,aerodinamik,ergonomisi vs ona göre, sen son hızı 150 olan makineyle 170-180 ile gidersen motorun başta motorunun sonrasında diğer parçalarının ömründen yemiş olmuyor musun ?
    Dostum Bunu 400CC lik Makine En az 200 yapması lazım 160 nedir diyen arkadaşlar ile konuşup tartışabilirsin.
    Bende bu Motoru Orjinal Hali İle Kullanıyorum.
    Bahsettiğiniz Konu Daha Çok 125 CC makinaya 200 Yaptırmaya Çalışan arkadaşlar için Geçerlidir. İstesek Bu Motora 200 de bastırabiliriz zor değil.
    İlla bu Motor ile Hız Yapmak isteyen Arkadaşlara Seçenek sunuyoruz. Yakasından tutup zorla takmıyoruz bu dişliyi.

    Saygılar.
    burak burk bunu beğendi.

  14. #14
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Avlar1905 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizde 184 e kadar Çıkarabildik ve Tork Kaybı yaşamadık.
    hani, bu tezinizi dinamometre verileriyle desteklerseniz -parça değişimi öncesi ve sonrası karşılaştırma şeklinde- daha sağlıklı olur. sözden senet olmaz.

  15. #15

    Üyelik
    07 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hani, bu tezinizi dinamometre verileriyle desteklerseniz -parça değişimi öncesi ve sonrası karşılaştırma şeklinde- daha sağlıklı olur. sözden senet olmaz.
    Üstad Biz Sürüş Sırasında Fark Hissetmedik .
    Evimizdede Dyno olmadığı için Şuan onu deneyemedik Kusura bakma
    Saygılar

  16. #16
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    O degilde ben gecen disli kucultulmus dominar gordum inceledigimde boyle sacma is gormedim dominarla pulsar dislileri kesilmis pulsarinkiler gobekten dolayi uymuyormus iki disli birbirine kaynatilarak takilmis saglamligi konusunda birsey diyemem ama insan hayatida bukadarmi ucuz dedirti yahu o kaynak sen 170 180 km hiz ile giderken atsa kaynak yerlerinden ayrilsa allah muhafaza oraya uyacak baska disli bulamadinizmi yada onuda gectim bir tornaya verip yaptiramadinizmi iki disliden tek disli cikarana kadar hayret ediyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)