Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Rus Bankası Uçan Motosiklet İçin Yatırımcı Olacak..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Rus bankası Vneşekonombank, Hoversurf firmasının geliştirdiği HoverBike S3 uçan motosiklet projesine yatırım yapmaya hazır olduklarını açıkladı.

    Vneşekonombank (VEB) Başkanı Sergey Gorkov, VEB’in HoverBike S3 uçan motosiklet projesine birkaç milyon dolarlık yatırım yapmaya hazır olduğunu belirtti.

    Rus haber ajansı TASS’ta yer alan haberde Gorkov “Uçan motosikletin kurulması için birkaç milyon dolar gerektiğini düşünüyoruz, bunu sağlamaya hazırız, bu çok büyük bir yatırım değildir” dedi.

    Motosikleti geliştiren HoverSurf şirketi Başkanı Aleksandr Atamanov ise şu an motosikletin piyasaya sunulması için hazırlıkların yapıldığını dile getirerek “Spor için motosiklet almak isteyenlerden çok sayıda ön sipariş aldık, müşterilerimizin çoğu Ortadoğu ve Asya’da. Motosiklet fiyatı 50-80 bin dolar civarında olacak” diye konuştu.





    Kaynak : Airporthaber..
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Tutmaz. Pervane ile uçan araba uçan motor olayı hiç bir zaman tutmaz. Pervane ile araç uçurma işini 80 lerde bile yapıyorlardı. Sen bunu trafikte bundan 50 yıl sonra bile kullanamazsın. Teknoloji konusunda uçan araba olayı anca düzgün jet motorlarının geliştirilmesi ile mümkün trafikte kullanımı için ki bu da 100 yıl uzaktaki bir teknoloji. Anca mıknatıs sistemini kullanıp sürtünmeyi kaldırıp uçuyormuş gibi gider arabalar ancak bu da teknolojinin, arabaların, insanların, ve hatta devletlerin bu işe bakışını değiştirmesiyle filan anca 100 yıl sonra uygulamaya geçilebilecek bir şey.

    Şuan ki durumda bile 2030 da anca bazı ülkeler tamamen elektriğe geçiyor bırak uçan arabaları yani. Düzgün uçan arabaların trafik değil sadece gün içinde kullanımı bile 2050 den öncesini bulmaz. Şuan ki uçan araba örnekleri işe yaramaz pist gerektiren uçak tarzı arabalar.
    LiseliMotorc bunu beğendi.

  3. #3
    alasehirli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2016
    Şehir
    Manisa Alaşehir - Denizli
    Motosikleti
    ARORA AR-125/43
    Ne benzin yer beee

  4. #4
    motosero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mondial xtreme max 200
    O degilde ariza olursa motorlar duruverirse yere cakilmazmi?

  5. #5

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Forumda uçanmotor var zatii.
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  6. #6
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tutmaz. Pervane ile uçan araba uçan motor olayı hiç bir zaman tutmaz. Pervane ile araç uçurma işini 80 lerde bile yapıyorlardı. Sen bunu trafikte bundan 50 yıl sonra bile kullanamazsın. Teknoloji konusunda uçan araba olayı anca düzgün jet motorlarının geliştirilmesi ile mümkün trafikte kullanımı için ki bu da 100 yıl uzaktaki bir teknoloji. Anca mıknatıs sistemini kullanıp sürtünmeyi kaldırıp uçuyormuş gibi gider arabalar ancak bu da teknolojinin, arabaların, insanların, ve hatta devletlerin bu işe bakışını değiştirmesiyle filan anca 100 yıl sonra uygulamaya geçilebilecek bir şey.

    Şuan ki durumda bile 2030 da anca bazı ülkeler tamamen elektriğe geçiyor bırak uçan arabaları yani. Düzgün uçan arabaların trafik değil sadece gün içinde kullanımı bile 2050 den öncesini bulmaz. Şuan ki uçan araba örnekleri işe yaramaz pist gerektiren uçak tarzı arabalar.
    mıknatıs deyince aklıma geldi, acaba silindir içerisinde patlama gücü olmadan mıknatıs yardımı ile motor yapılamaz mı? düşünsenize pistonun ucunda mıknatıs var ve silindirin ucunda da ters şekilde duran bir başka mıknatıs var.

    piston yaptığı her sıkıştırmada patlama ile değil mıknatısın itme gücü ile itilecek ve krankın dönmesi bu şekilde sağlanacak.

    yanlız bu mantıkta motor gücü biraz daha düşük olacaktır ama bundan ziyade başka bir sorun var; patlama yerine mıknatıs itme gücü kullanacağız fakat mıknatıs pistonun tam kapanma anında değilde piston yaklaşırken bile itme kuvveti uygulayacak.

    acaba bir mıknatısın kuzey ve güney çekimlerini elektrik ile anlık olarak değiştirebilir miyiz? eğer böyle bir şey olursa buji çakması yerine motor anlık olarak bujinin olacağı yerde sabit mıknatıs olacak ve piston uzak iken çekecek ve dibine girdiğinde itecek.

    acaba bu düşünüldü mü? acaba patlama kuvvetinin vereceği kuvvet ile mıknatısın vereceği kuvvet arasında ne kadar fark olur?

    bunu düşünmemin sebebi mıknatısta bitmek bilmeyen bir itme gücü var ve bedava kuvvet işte.

  7. #7
    nuwanda324 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj PULSAR 200 RS
    Biz daha yerde gidenini alamıyoruz millet uçanın peşinde.

  8. #8
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    bacaklarını az ileri geri oynatsa nolur ?

  9. #9
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mıknatıs deyince aklıma geldi, acaba silindir içerisinde patlama gücü olmadan mıknatıs yardımı ile motor yapılamaz mı? düşünsenize pistonun ucunda mıknatıs var ve silindirin ucunda da ters şekilde duran bir başka mıknatıs var.

    piston yaptığı her sıkıştırmada patlama ile değil mıknatısın itme gücü ile itilecek ve krankın dönmesi bu şekilde sağlanacak.

    yanlız bu mantıkta motor gücü biraz daha düşük olacaktır ama bundan ziyade başka bir sorun var; patlama yerine mıknatıs itme gücü kullanacağız fakat mıknatıs pistonun tam kapanma anında değilde piston yaklaşırken bile itme kuvveti uygulayacak.

    acaba bir mıknatısın kuzey ve güney çekimlerini elektrik ile anlık olarak değiştirebilir miyiz? eğer böyle bir şey olursa buji çakması yerine motor anlık olarak bujinin olacağı yerde sabit mıknatıs olacak ve piston uzak iken çekecek ve dibine girdiğinde itecek.

    acaba bu düşünüldü mü? acaba patlama kuvvetinin vereceği kuvvet ile mıknatısın vereceği kuvvet arasında ne kadar fark olur?

    bunu düşünmemin sebebi mıknatısta bitmek bilmeyen bir itme gücü var ve bedava kuvvet işte.
    elektro-mıknatıs diye bi şey var

  10. #10
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    yanlız bu mantıkta motor gücü biraz daha düşük olacaktır ama bundan ziyade başka bir sorun var; patlama yerine mıknatıs itme gücü kullanacağız fakat mıknatıs pistonun tam kapanma anında değilde piston yaklaşırken bile itme kuvveti uygulayacak.

    acaba bir mıknatısın kuzey ve güney çekimlerini elektrik ile anlık olarak değiştirebilir miyiz? eğer böyle bir şey olursa buji çakması yerine motor anlık olarak bujinin olacağı yerde sabit mıknatıs olacak ve piston uzak iken çekecek ve dibine girdiğinde itecek.

    acaba bu düşünüldü mü?
    Benzer çalışan elektrikli motorlar var zaten. Bknz. "step motorlar"
    Sizinkinde fazlalık piston, krank var.
    Daha verimli motorlarla çalışan bataryalı motosikletler var zaten.
    Seko bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    03 Aralık 2016
    Kaza yapınca kesin ölürüz.

  12. #12
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzer çalışan elektrikli motorlar var zaten. Bknz. "step motorlar"
    Sizinkinde fazlalık piston, krank var.
    Daha verimli motorlarla çalışan bataryalı motosikletler var zaten.
    yanlış anladın benim düşüncemde elektriğe de ihtiyaç duymayan bir motor vardı. sadece 5 dakika kadar düşündüğümü itiraf edeyim. benzinin patlama kuvvetinin ne kadarını bir mıknatıs verecek sorun o.

    belkide yıllar sonra icat edilir.

  13. #13
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Yok yanlış anlamadım.
    Piston başında N-S kutuplarını değiştirmekten bahsettiniz ya.
    Kutupları değiştirmek için batarya ihtiyacı olacak.
    Step motorları o yüzden yazmıştım.

    Yakıtsız hiç bir makine hareket etmez, dönmez. Batarya veya odun, kömür.

  14. #14
    hardy1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2017
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anladın benim düşüncemde elektriğe de ihtiyaç duymayan bir motor vardı. sadece 5 dakika kadar düşündüğümü itiraf edeyim. benzinin patlama kuvvetinin ne kadarını bir mıknatıs verecek sorun o.

    belkide yıllar sonra icat edilir.
    Japonya Meglev treninin çalışma prensibini araştırın sorunuzun yanıtı galiba orada


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)