Daelim roadwin 250 bakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------
Bu arada aramızda hızlanmanın önemini bilmeyenlein olduğunu gördüm. Ybr 100 km hız yapıyor ama 18 saniyede falan. R6 o hıza 4 saniyenin altında çıkıyor.
Ybr rüzgarın şiddetine gore ve yolun yokuşuna göre 20 saniyeyi de gecebilir 100 yapması.
Ben kendimden örnek vereyim..
10 yılda 4kez kaza yaptım şehiriçi max 90km şehir dışı 100-110km gittim..
Bursa-Nilufer deyim..
Yollarda;
-Sinyalsizler
-Radar
-15-35cm çukurlar var..
-yol düz uzun değil
###############################
Yol kontrolü: bir motosikleti yolda 40-60-80km giderken sürmek ile 100-130km de;
✓sürmek kontrol etmek
✓ani manevra durmak✓Çukura girmekten kaçmak ✓Sinyal vermeden şerit değiştiren araçtan kaçmak gerekli
Siz 130-150km yi normal şartlarda ancak aralarda makas atarsın sağdan sollarsın sonra haberlerde görürüz motorcu arabaya çarptı diye adam sinyal vermez senin şeridine kırar sen duramazsın arkadan çarptın hop suçlu sensin.. aman dikkat
Yaşım 33 evliyim 2 çocuğum var ..
Çok kaza gördüm kendim 4 kaza yaptım
1 tek benim hatam vardı sol dönüşe dar girdim ani fren yaptım sert düşmüştüm diğerleri
Kaza1:şerit kıran sinyalsizler.
Kaza 2:Yerler ıslak olması sebebi
Kaza 3:mıcırlı taşlı bozuk yolda fren yaptım düştüm
Kaza 4:sağa dönüş dar-sola bol (geniş) dönmek girmek gerekliydi ben sola dar girdim araçla burun buruna geldim kadın çığlık attı ben sert fren yaptım düştüm
Eğer ben aralardan zigzag yaparak 100-130km gitseydim ya bir kaç kırık olurdu veya daha kötüsü...
############################
Şuan MNG kargoda motokurye'yim..
O 600-1000cc motor kullananlar çoğu egzoz değiştirip motor gürültülü kullanan aralardan makas atan tehlikeli süren hem kendisini hem trafiği tehlikeye atan insanlar..
*120km motorla gittim şehirdışı direksiyon 1cm sola kırmak dokunmak bile baya fark ediyor..80-90km hıza kadar sürersin sonrası motoru sabit dik düz şekilde o şerit yolda tutmak ve her an çukur sinyal siz araba kontrol etmekten stresli kullanırsın 3.5 yıldır motokurye'yim ve günde 5saat en az yoldayım
Seçeneklere en uygun olanı temiz bir Pulsar NS200 bulmak olacak bence.
Pulsar NS200 ve CBF150 bu ikisi hayat. 8.500 tl nin hepsini motoramı yoksa kask ekipman içinde mi ? cbf150 derim kalanına da sis farı koruma demiri yan çanta demiri lastik falan bakarsın. Malum herşeyi ucuz. rodajdan sonra (2000 km sonra) acayip bir makina seni bekliyor olur.
Aradığınız kriterlere ve bütçeye göre en uygunu temiz bir SYM WOLF 250 olacaktır.Pişman olmazsınız.
SYM Wolf alacağım büyük ihtimal kafamda ki soru işaretlerini giderir,gidermez.
Ekipman full bu arada bu sadece motor bütçesi net olarak.
Benelli TNT 25. Henüz sattım benim TNT 25'i, ben çok memnun kaldım, alan da çok memnun. Bajaj gibi depo kapağı paslanan cinsten değil, güzel, üzmeyen ve performansı dikkate şayan bir araç.
Geçen hafta beyaz sym wolf aldım. Motordan gayet memnunun. Wolf hakkında merak ettiğin sorular varsa yaz cevaplarım
SYM Wolf 250 kullananlara bakılırsa kronik sıkıntıları çok.
NS 200 alsam bu paraya yazık ama piyasa gerçekten bitmiş yapacak bişe yok.(sıfırı 6300 TL idi 2 sene önce)
SYM wolf'ü Hyosung GT250 ye tercih sebebiniz eğer yedek parça bulunması ise GT 250 alın
Neden derseniz SYM ile Hyosung şuan aynı distribütörde Uniteks motor. Yani Hyosung için de SYM için de aynı adam ve servis, depo, fabrika ile muhattap olacaksınız. O zaman neden o parayı SYM'ye vereceksiniz ki? Bu arada yedek parça sıkıntısı yok.
Uniteks'in alt yapı sıkıntısı var ki; aynı sorunu SYM ile de yaşarsınız.
2011 yılında sıfır aldığım GT 250 ile 50.000km yol yaptım. Bu arada 30.000km de arkadaşıma satmıştım 3 yıl sonra 42.000km de geri aldım
Bu motosiklet ile Türkiye içerisinde Güneydoğu hariç aklına gelecek her yere gittim gezdim.
Antalyadan İstanbula 135-140 bandında sadece 3 mola ile geldim. Çok defa tek marş ile 400km yol yaptım.
Motor şuan 50.000km oldu. Allah nazardan saklasın şimdiye kadar ne debriyaj balatası, ne egsantirik, ne şim(sübap) ayarı istemedi. İnsan gibi kullanıldığında ve bakımı yapıldığında çok uzun ömürlü parçaları var.
Hele parça fiyatı ile ömrünü kıyaslayıp bir japon ile oranlarsanız totalde çok çok ucuz olduğunu görüyorsunuz.
6 yılda sadece 2-3 tane basit işten sayılmayacak arızası oldu.
Şuan 3 tane hyosung'um var. RT 125, GT 250, GT650(proje motorum).
Kasım ayında yurt dışına kalıcı gideceğim için satıyorum motorlarımı. Yoksa asla satmayı düşünmüyordum.
Kıymeti bilinmeyen, apaçinin elinde iç edilen bir motosiklettir Hyosung. Naked modelleri yine daha aklı başında insanların elinde oluyor.
Sana da tavsiyem bu fırsattan istifade temiz bakımlı bir motosiklet al. Eski 600lere falan girme satın aldığın paranın yarısı kadar daha para harcarsın adam edemezsin. Çok kişide tecrübe edilmiştir
Hyosungta yedek parça sıkıntısı hat safhada sym sadece yedek parçaları 3 ile çarpıp size gönderiyor 2011 hyosıngun beynine 3700tl fiyat verdiler korede 900tl böyle distiribütörlüğü bana da versinler ben de yapayım.Ayrıca sym servisleri olaya hakim değil karşıyaka sym servisi gd250r hakkında hiçbir şey bilmiyordu.Adamlar ellemeye korktular.Antalyada bu motorun 2.el parça satan arkadaş bile geçen isyan etti yedek parça kalmadı elimde diye.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)