Yamaha 2018 Model X-Max 400'ü Duyurdu.
-
Reklamlar
-
bir gün de şu 2017 Honda CBR 250 RR için şöyle bir başlık açılacak diye umutla bekliyorum
-
-
-
Türkiye'den 250'yi kaldıracaklar seneye. O yüzden 300'ü getirdiler
-
250 cc'yi kaldırırlarsa o sınıfta motor satamazlar. Bunun fiyatı Yamaha tarifesiyle 30 bin TL olur. Yamaha fiyat konusunda iyice mala bağladı artık. Delight 125 bile 9750 TL, Honda Activa S 6700 TL.
-
güzel kasa ama fiyat daha önemli oldu artık , bu arkadaş 30bin tl olur ,
benim merak ettiğim bu kasa 250cc ye geldiğinde fiyat ne olacak 20 üzerinde olursa piyasayı kesinlikle kaybeder , bizim motorlara gün doğar
-
O nasıl egzoz yahu. Maşallah.
-
Maşallah zenci malafatı kadar egsoz takmışlar.Biraz daha küçük yapsalar da motorun geri kalanına uysa
-
13 Temmuz 2017, 14:03
#10
Egzoz şu anki kasayla aynı.
-
13 Temmuz 2017, 14:10
#11
Şekil şemal o biçim şahane ama fiyatı uçuk olacağından boşuna klavye yormaya değmez. XMAX 300 27950TL iken bunun 30binden aşağı olacağını hiç sanmıyorum.
-
13 Temmuz 2017, 14:41
#12
Fiyatını tahmin etmek bile istemiyorum X-max konfor düşmanı umarım gelecek modelde konfor'a bir çözüm bulmuşlardır.
-
13 Temmuz 2017, 15:55
#13
Şu egzoz u niye ısrarla düzeltmiyor anlamış değilim. Yamaha'nın en güzel kasası bence Majesty 400..
-
xmax 250 nin beygir gücü 20 hp iken xmax 300 ün yeni motor teknolojisi ile 50cc artırıp 28 hp güç elde edilmiş,yani 50cc den 8 hp çıkarılmış
yeni xmax 400 de ise eski motorun 31 hp olan gücü yeni motorda sadece 1,8 hp artırılıp 32,8 beygire ancak çıkarılmış
yani yeni xmax 400 de motor gücü ve teknolojisi olarak hiç bir fark yok,aynı eski motoru revize edip satışa sunacaklar,durum onu gösteriyor
egzost eskisindekiyle aynı at pipisi gibi kocaman dışarı taşık,biraz daraltıp uygun bişey yapmamışlar
-
O egzoz ne öyle tüfek gibi. Bağımsızlığını ilan etmiş.
Şöyle durumlara gebe kalabilir;
-
viper17 adlı üyeden alıntı
bu nasıl bir kaza, aklım hafsalam almadı, elim ayağım titredi şerefsizim.
-
çok rahat 35 ve üzeri olur.bence 250cc öldürmezler benimde ümidim var yeni kasa 250cc gelir diyorum.300cc ye geçmek için ötv oranının ve mtv oranının tekrar hesaplanması gerekir oda zor.tıpkı 1.6 litre arabalar gibi tabi onlarında sonunu şu an görüyoruz
-
burak burk adlı üyeden alıntı
çok rahat 35 ve üzeri olur.bence 250cc öldürmezler benimde ümidim var yeni kasa 250cc gelir diyorum.300cc ye geçmek için ötv oranının ve mtv oranının tekrar hesaplanması gerekir oda zor.tıpkı 1.6 litre arabalar gibi tabi onlarında sonunu şu an görüyoruz
yok sanmam ötv oranı olarak 300cc ile aynı katagoriye giriyor,egzostları hariç kasa ve dizayn herşeyiyle aynı,sadece motor 100cc daha büyük okadar, ikisi arasında 4-5 beygir güç farkı var ,okadar fark için 6-7 binlira fark olmaz,ayrıca yakıt olarak biraz daha fazla yakacağı için çokta tercih edilmeyecektir
bence en fazla 30-31 bin olur
-
Binmiş binmeye ama port bagajların varlığını unutmuş, aynı kapıya çıkar...
YENİ Xmax 400 tr’ye geldi, bayilere gösterildi. Egzost gene bazuka kıvamında ama eski 400’de olduğu gibi gidonun dışında kalmıyormuş. Gidon hizasının içine çekmişler. İyi olur, 400’e binenler sıkıntı çekiyordu, motor geçiyor sonra tık diye egzostun ucu sürtüyordu.
Ayrıca şöyle bir durum varmış: 300 ve 400 avrupa üretileceği için son %20’lik gümrük vergisinden muafmış; 250’lik ise endonezyada mı başka bir yerde mi ne üretileceğinden ona %20 biniyormuş. Henüz fiyatlandırma kesin olmamakla birlikte 250’nin 300’le yakın belki de daha yüksek fiyatlı olma ihtimali varmış.. nasıl ama?
-
viper17 adlı üyeden alıntı
Burda yan arka çanta çarpıyor farkettiyseniz. Ama tabi ki böyle bir şey egzoz için olmaz da diyemeyiz.
Duke 200 ABS
Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)