Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Tricity mi XMAX mı Daha güvenli?

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Merhabalar.

    Forumdaki ilk mesajım. 41 Yaşındayım 6 aydır Spaccy kullanıyorum.

    Xmax 250 ve Tricity 155 arasında kaldım. Benim için öncelik güvenlik. İkisinde de abs var. Tricity 3 teker olduğu için daha güvenli geliyor. Bugün usta ile konuştum, xmax daha güvenli dedi. Bir çukurda veya yağ dökülmüş zeminde bana Tricity daha güvenli geliyor. Cevabınızı ve yorumlarınızı öğrenmek isterim.

    Yaşım 41, boy 1,78 kilo: 82

    Şimdiden teşekkürler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Temmuz 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial r3xi evo
    Tricity motosiklet değil

  3. #3

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    Sorunun cevabı hangisinde denge daha rahat sağlanır olacak sanırım. 3City diye bir motosikletin yapılmasının amacı bana göre 2 teker kullanmaktan çekinen kitleye yeni bir alternatif sunma.
    Kullanmadım ama sanki 3 city bana göre daha güvenli geliyor, sonuçta 3 teker yere basdigi için fren mesafesinin daha iyi ve daha güvenli durması gibi bir mantık yurutulebilir.

  4. #4

    Üyelik
    12 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Motosikleti
    Cb125e
    Aslında tricity bir motosiklet. Çünkü kendi başına dengede duramıyor ve kontra alıyor. En büyük avantajı önde tutunmayi saglayacak iki kat temas alanı var. Bu da virajlarda bir fark yaratıyor.

  5. #5

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok
    Çukura göre ve yağ dökülmüş zeminde hiçbir motosiklet güvenli değildir. Siz bunları farklı olduğu yönleri ile karşılaştırabilirsiniz. Yakıt tüketimi, ağırlık kullanım amacı vs.
    Tricity 3 teker diye daha güvenli değil, pekala da devrilebilir, internette videolar var. Ben böyle bir seçim yapacak olsam tricity yerine nmax 155 düşünürdüm.

  6. #6

    Üyelik
    24 Temmuz 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial r3xi evo
    Bence scoter ve choper larda motosiklet değil.

  7. #7
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Motosiklet güvenli değil.

  8. #8
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ... > Nc 700dc integra > ....
    Güvenlik olarak birbirlerine bariz üstün oldukları bir yanları yok. Tricity her ne kadar 3 tekerlekli de olsa yapısı gereği bir motosiklet. Önce çift lastik olması yag dökülmüş virajda kayıp düşmeme garantisi vermez.

    Önde çift lastik olması elbet bir nebze önde tutuşu artıracaktır ancak bu tricity nin viraj kapasitesi xmaxden üstün demek değil elbette.

    Bana kalırsa iyi bir motosiklet eğitimi alırsanız iki motosiklet de sizin için güvenli olur. Aksi halde iki motor da eşit derecede tehlikeli diyebiliriz.

    Gönlünüzdeki motosikletle(xmax veya tricity) birlikte motosiklet eğitimi de almanızı öneririm.

  9. #9

    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Cevaplar için teşekkür ederim. Gerçekten çok faydalı oldu.

  10. #10
    sahil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kawasaki er5, yamaha xcity 250
    Motosiklette guvenlik deyince ilk aklima gelen sey lastik çapı abs den daha önemli oldugunu dusunuyorum ön tekerin kaymasi sonucu motosikleti dengede tutmak büyük çaptaki lastikte çok daha kolay tecrübeyle sabittir

  11. #11

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200NS
    Güvenlik eğitimli ve soğuk kanlı bir bilekte biter.
    Kendine hakim değilsen bisiklet ile hyabusa arasında güvenlik farkı yoktur.2 sinde de ölünebilir.

    Ama bana soracak olursanız tricity deneysel bir motorlu taşıtken X-Max felsefedir sözlüğü aç bak xmax a karşılığında yaşam tarzı yazar.
    Xmax diye yazılır Adam diye okunur.

  12. #12
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çukura göre ve yağ dökülmüş zeminde hiçbir motosiklet güvenli değildir. Siz bunları farklı olduğu yönleri ile karşılaştırabilirsiniz. Yakıt tüketimi, ağırlık kullanım amacı vs.
    Tricity 3 teker diye daha güvenli değil, pekala da devrilebilir, internette videolar var. Ben böyle bir seçim yapacak olsam tricity yerine nmax 155 düşünürdüm.
    "Tricity 155" benim de ilgim alanında. Youtube'da "tricity crash" falan yazdım ama kaza videosuna rastlayamadım.

    Rica etsem, denk gelirse linkini yazar mısınız?

  13. #13
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Guven isteyen biri carpisma testlerinden 5 yildiz alan arabalara bakmali.. trisiti de 3 tekerli ve alcak sele oldugundan biraz daha guvenli olur digerine gore.. ama herseyden once unutulmamali ki motosiklet bir yasam seklidir. o bitmek bilmeyen uçsuz bucaksiz bir felsefe, her parcasi hayata enerji veren, yasama sevincini körükleyen bir varliktir. benim gibi sevmesini bilene..

  14. #14
    p356spt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2013
    Motosikleti
    2005 Suzuki GSX 1400
    Tricity'le hem fren hem de kaymama 2 tekerlekli motorsikletlerle kıyaslanamayacak kadar iyi.

    Deneme sürüşü yapmadıysanız muhakkak tavsiye ediyorum. Testde hem viraj hem de fren sınırları zorlayın.

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Xmax abs tabiki cok denglidir agirlik merkezi cok iyi


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)